home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67458 gange)
cube
Manager

Sv: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol/Nigeria
« Svar #195: 21 Apr 2006, 15:06 »

Shockeret Med de attributter havde jeg forventet Vucinic i startopstillingen. Det er i hvert fald et klassehold, du har sammensat. Det bør kunne snuppe titlen i år.

Nope. Han agerer reserve for da Costa Opstemt mine 2 frontløbere har faktisk endnu bedre atributter end Vucinic.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #196: 21 Apr 2006, 15:15 »

Íñigo Sanz er et forholdsvis ubeskrevet blad i Espanyol-truppen, derfor bringer jeg her et SS af stortalentet efterfulgt af Talisson da Costa, der har udviklet sig til en fantastisk spiller:

Pressen udnævner Espanyol som udfordrer til titlen sammen med Valencia. Real Madrid bliver tippet etter.

Så har vi spillet sæsonens første kamp. En kamp mod Celta Vigo.
Vi dominerede fra start til slut og spillede sådan set ganske godt (vi havde 20 skud på mål, de havde 0), men alligevel formåede de på en eller anden måde at forhindre os i at score og kampen endte med skuffende 0-0.
Indsatsen godkendt, men resultatet absolut ikke. Det var heller ikke overraskende, at deres målmand blev udnævnt til kampens spiller.

United-styrer
Gæst

« Svar #197: 21 Apr 2006, 15:17 »

Hold da fest de er gode, de to spillere Shockeret

cube
Manager

« Svar #198: 21 Apr 2006, 16:39 »

Hold da fest de er gode, de to spillere Shockeret

Jep Opstemt to supergode spiller ud af mange.

cube
Manager

« Svar #199: 21 Apr 2006, 17:44 »

Vores 2. kamp var mod Valencia. Vi kom hurtigt foran ved Genro og da Carvalho blev udvist for Valencia var der lagt op til en sikker sejr, men Lionel Messi ville det anderledes. Jeg kunne ikke lade være med at græmmes da han sendte bolden i nettet på et utroligt langskud.
Kampen sluttede 1-1, men vi havde igen fortjent at vinde.
(ER PISSE FRUSTRERET).

Det var blevet tid til Champions League. Vi var kommet i gruppe med Shakhtar, Inter og AZ og skulle møde førstævnte.
Vi kom flot fra start og førte med 0-2 efter blot 17 minutter.
Stillingen ved pausen var 0-3 i vores favør.
Luis García og Yury Zhirkov kom ind efter pausen. Ingen af disse spillere gjorde dog noget væsen af sig og kampen sluttede 0-3 i vores favør. Asier Del Horno blev kampens spiller.

De næste 3 kampe forløb sådan her:

Espanyol - Betis 1-3: Igen en kæmpe skuffelse. Vi havde 20 skud på mål, de havde 9 - jeg fatter ganske enkelt ikke, hvad, der forhindrer os i at score målene. Vi har fantastiske angribere og masser af chancer, men bolden vil bare ikke ind (sad og råbte til sidst, må jeg indrømme).

Real Madrid - Espanyol 3-3: Fernando Genro scorede sit mål nr. 100 i karrieren, men vi har stadig ikke vundet en kamp i ligaen. Vi lå nu nr. 19 i ligaen med 3 uafgjorte og 1 nederlag.

Espanyol - Athletic 3-1: Det var Vucinic tur til at score sit mål nr. 100 i karrieren - det gjorde han med sit 2. mål i denne kamp. Han scorede hattrick og vi fik en vigtig sejr.

Jeg har følt mig nødsaget til at sige mit job i Nigeria op på trods af flotte resultater, da jeg havde ikke den store motivation mere.
Hvis jeg skal være landstræner igen skal det være for enten Tyskland eller Spanien.

Dusty78DK
Manager

Sv: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol
« Svar #200: 21 Apr 2006, 23:30 »

Ærgerligt med Nigeria og de dårlige resultater i den spanske liga. Håber ikke du også stopper i espanyol.  Forlegen

cube
Manager

« Svar #201: 22 Apr 2006, 00:41 »

Ærgerligt med Nigeria og de dårlige resultater i den spanske liga. Håber ikke du også stopper i espanyol.  Forlegen

Lover jeg ikke stopper i Espanyol Smiley

Bobby Charlton
Gæst

« Svar #202: 22 Apr 2006, 10:31 »

Lover jeg ikke stopper i Espanyol Smiley

Det er jo tiptopüberkvalitets læsning! Forsæt endelig. Thumbs Up

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #203: 22 Apr 2006, 17:37 »

Træls med de resultater i det spanske. Men er sikker på at det bliver bedre. Du har skaffet dig en fremragende trup. Jeg er især imponeret af Talisson da Costa. Han er godt nok udviklet sig til en klasse spiller.. Held og Lykke med jagten på Primera division titlen. Jeg glæder mig til at der kommer mere.

cube
Manager

« Svar #204: 22 Apr 2006, 23:52 »

Bloggen holder en mindre pause, da jeg spiller lidt på et andet spil pt.
Men jeg kan afsløre at resultaterne med Espanyol er blevet noget bedre og jeg lover at jeg vender tilbage til denne blog.

cube
Manager

« Svar #205: 24 Apr 2006, 00:31 »

Ja, jeg har ikke lige haft overskud til at skrive så forfærdelig meget på det sidste, så her kommer en opsummering på hele min 2. sæson i det spanske:

Primera División:
Efter en ekstremt famlende start i ligaen begyndte vi for alvor at finde det gode spil frem. Det startede med nogle spredte sejre og uafgjorte resultater, hvor vi desværre lukkede lidt for mange ind, men da vi rundede de 15 kampe og havde tabt vores sidste kamp med 1-0 til Real Madrid, valgte jeg at ændre formation til en 4-3-1-2 opstilling og så kom der for alvor kul på toget, hvilket denne stime af resultater vidnede om (læg mærke til, hvor få mål vi lukkede ind).

3-0 Barcelona
3-2 Athletic
2-0 Lleida
2-0 Villareal
5-0 Hércules
5-0 Deportivo
2-0 Recreativo
4-0 Valladolid
3-1 Ciudad Murcia
5-1 Sevilla
0-0 At. Madrid
4-0 Real Sociedad
3-1 Barcelona
3-1 Zaragoza
3-0 Osasuna
3-0 Mallorca

Altså 14 sejre og 1 uafgjort i de sidste 15 ligakampe. Vi sluttede med 86 points - 26 sejre, 8 uafgjorte og 4 nederlag. Vi var 7 points bedre end sidste år, hvor vi tabte mesterskabet med en enkelt pind i sidste runde, men heller ikke denne gang rakte det. Real Madrid vandt deres sidste kamp mod Valencia og sluttede dermed på hele 89 points.
Lige ved og næsten - meget irriterende.

Slutstillingen:

Copa del Rey:
En ensidig affære for vores vedkommende lige indtil finalen.
I semifinalen slog vi Barca ud overraskende sikkert, 3-1, 3-0.
Her er vores vej til finalen:

5. runde:
1. kamp: Lleida - Espanyol 1-1
2. kamp: Espanyol - Lleida 2-0

Kvartfinale:
1. kamp: Espanyol - Sevilla 1-2
2. kamp: Sevilla - Espanyol 0-4

Semifinale:
1. kamp: Barcelona - Espanyol 1-3
2. kamp: Espanyol - Barcelona 3-0

I finalen skulle vi selvfølgelig op imod Real Madrid (jeg var ved at være godt træt af dem og ønskede inderligt de ville få bank).
Desværre spillede favoritterne uhyggeligt godt og kunne meget fortjent sejre. Det skete med cifrene 2-1. Kerlon scorede begge deres mål.

Champions League:
Efter endt gruppespil i Champions League Gruppe H var der store forhåbninger om medaljespil.
Vi sluttede nemlig som sikker etter i vores gruppe, foran Inter.
Slutstillingen i gruppe H så således ud:

I ottendedelsfinalen hed modstanderen Anderlecht. Et hold vi skulle slå, og det gjorde vi med først 1-3, dernæst 3-0 - altså samlet 6-1 og vi var klar til kvartfinalen, hvor vi skulle møde Marseille, endnu en modstander jeg forventede vi ville sende ud.

Sådan skulle det dog ikke gå. Vi var plagede af ekstremt mange skader og udvisninger, hvilket betød at jeg måtte finde erstatninger på reserveholdet. Det pres kunne vi ikke stå for og Marseille vandt 2-4 på vores hjemmebane.
Det betød at vi skulle vinde med mindst 3 for at gå videre, og det var også lige ved at lykkes.
Ude førte vi med 0-2 ved pausen og der skulle blot scores en enkelt gang i 2. halvleg - så var vi videre. Desværre lykkedes det ikke. 2. halvleg blev utroligt kedelig med kun en chance, og den var til Marseille. Vi måtte skuffende se os slået ud.

Til gengæld fik vi en god pose penge ud af turneringen. 145 mio. for TV-indtægter + 19 mio. for deltagelse.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2006, 12:49 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #206: 24 Apr 2006, 00:54 »

Til sidst lige et par stikord, der beskriver vores sæson.

- Vi spillede 55 kampe i denne sæson.

- Vi scorede i snit 2,4 mål per kamp.
- Vi var det hold i Primera División med flest scoringer. Det blev til 97 af slagsen.
- Den spiller der scorede flest gange over hele sæsonen var Fernando Genro, der satte 34 bolde i nettet.
- Mirko Vucinic og Talisson da Costa scorede 28 og 27 mål i henholdsvis 30 og 34 optrædener.

- Vi lukkede i snit 0,9 mål  ind per kamp.
- Vi var med 32 mål scoret imod os det hold, der lukkede andenmindst mål ind i Primera División.
- Vores belgiske keeper, Silvio Proto, holdt buret rent 28 gange i 55 optrædener, men blev kun en gang kåret til kampens spiller.
- Han var den eneste spiller, der spillede alle sæsonens 55 kampe.

- Vi havde 11 spillere indenfor top20 på gennemsnitsbedømmel seslisten for Primera División.
- Den højest rangerede af vores spillere var Fernando Genro, der blev nr. 3 med 7,68 i gennemsnit.

- Den spiller, der steg mest i værdi i denne sæson var højrefløjen Andrés López Ferrer, der steg fra 23 mio. kr. til 130 mio. kr.
- Vores dyreste spiller er stadig Fernando Genro med en værdi på 255 mio. kr.

- Vi satte flere nye rekorder. En af dem var 10 sejre på stribe.
- I de 10 kampe lukkede vi blot 2 mål ind. Vi scorede til gengæld hele 31 gange.
- En anden ny rekord var entréindtægten for en kamp. Vi fik 23 mio. kr. i entréindtægter for den første CL-kvartfinale mod Marseille.

United-styrer
Gæst

« Svar #207: 24 Apr 2006, 07:32 »

Ærgeligt at det hele tiden er lige ved og næsten Sur

Held og lykke næste år.

Dusty78DK
Manager

« Svar #208: 24 Apr 2006, 09:47 »

Gode præstationer. Nogle siger at man ikke vinder sølvet, men hey, det er fantastisk godt gjort når man tænker på det er Espanyol du træner.  Smiley

cube
Manager

« Svar #209: 24 Apr 2006, 10:18 »

Gode præstationer. Nogle siger at man ikke vinder sølvet, men hey, det er fantastisk godt gjort når man tænker på det er Espanyol du træner.  Smiley

Mange tak, men det er bare bittert at tænke tilbage på den dårlige sæsonstart og vide at det var dét, der gjorde Madrid blev mestre.
Taktikken ser god ud nu og et mesterskab næste sæson burde være muligt.  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010