home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67090 gange)
cube
Manager

PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
« : 30 Mar 2006, 15:17 »

Juli 2005
Frankrigs smukke hovedstad Paris er en stormagt udfra både designmæssige, kulturelle og teknologiske aspekter, men der mangler stadig en smule på den sportslige side og byens ledelse har længe ønsket sig mere af det lokale hold, Paris Saint Germain (PSG).

Holdet har i de seneste år stået i skyggen af hold som Lyon, Monaco og Marseille, og har ikke formået at slå igennem i Europa som de tre førnævnte i højere eller mindre grad har gjort.

Det kom som en stor overraskelse, da Pierre Blayau, siddende formand i PSG, kontaktede mig via telefon, og med en sprød fransk accent sagde:
”Ello, Monsieur Pyndt! I have an offer for you.”
Klubbens bestyrelse mente åbenbart at jeg, Kasper Pyndt, var den rette til at løfte byrden og jeg er nu ansat som manager i den traditionsrige storklub.

Den ceremonielle del af ansættelsen, præsentationen, forløb smertefrit, dog var der en smule skepsis blandt pressefolkene, og jeg bebrejder dem det ikke. Indtil nu har jeg taget til takke med assistenttræner jobs i diverse mindre famøse klubber, og nu står jeg pludselig i spidsen for PSG’s førstehold.

Mål for spillet: Vind samtlige af Europas største ligaer: Serie A, Premier League, Ligue 1, Bundesligaen og La Primera División.

Efter at have set holdet igennem til dagens træning kan jeg her nedfælde mit førstehåndsindtryk:
Vores målmænd er begge 32 år, og ikke noget at råbe hurra for. Dog ser Lionel Letizi umiddelbart stærkest ud.
Målmand i startopstillingen:

Lionel Letizi

Forsvaret er ikke direkte skræmmende, men med spillere som Mario Yepes og den tjekkiske  landsholdsspiller David Rozehnaal i midterforsvaret, kan det accepteres.
Forsvarere i startopstillingen:

Sylvain Armand     David Rozehnaal     Mario Yepes     Paulo César

Midtbanen er vores stærkeste våben. Især Jérome Rothen og Bonaventura Kalou springer i øjnene med høj teknisk kunnen. I et diamant-system er vi fint afdækket på alle midtbanepladser.
Midtbanespillere i startopstillingen:

Modeste M’Bami

Vikash Dhorasoo                                               Jérome Rothen

Bonaventura Kalou

Vores angreb har uden tvivl mangler. Pauleta er den absolutte stjerne i toppen, men vi mangler en acceptabel makker til ham. Den 24-årige Uruguay-landsholdsspiller Carlos Bueno forventer jeg vil fungere som Pauletas makker indtil jeg har fundet en erstatning.
Angribere i startopstillingen:

Carlos Bueno     Pauleta
« Seneste Redigering: 25 Maj 2006, 13:06 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

Sv: PSG og jagten på Europa
« Svar #1: 30 Mar 2006, 15:20 »

Fedt! Sad netop den anden dag og tænkte over at forsøge at føre PSG tilbage til rollen som tophold, men fedt at du gør det! Glæder mig til at følge med!

Mp
Ynglingespiller

« Svar #2: 30 Mar 2006, 15:29 »

Lad os håbe du får dem til tops. Så held og lykke med det

Metsu1
Manager

« Svar #3: 30 Mar 2006, 15:55 »

PSG er en kongeklub!!!!

Jeg vil selv starten et spil med dem, vi vil have dem tilbage i toppen!!!  Thumbs Up

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Mar 2006, 16:02 »

Held og lykke med PSG, jeg har altid haft et godt øje til dem.

cube
Manager

« Svar #5: 30 Mar 2006, 16:07 »

Optakten til sæsonen er forløbet som den skulle, spillerne har trænet fint og det er blevet til en enkelt venskabskamp mod Ligue 2 holdet, Reims. Den kamp vandt vi let med 2-0.
Ydermere har jeg etableret kontakt til to spillere, der skal være med til at løfte holdet: Amerikanske Nik Besagno og Arouna Koné fra Elfenbenskysten.
Nik Besagno vil slutte sig til truppen fra d. 13. januar, Arouna Koné desværre først fra d. 2. juli 2006, altså om et lille år, men det gør mig ikke det store, da Carlos Bueno har set overbevisende ud på det sidste.
Det betyder at vi ingen køb foretager i år; Jeg har stor tiltro til min trup.

Arouna Koné er en af de spillere, der
i 2006 slutter sig til Paris SG.
Den 21-årige boksspiller fra Elfenbens-
kysten slår i øjeblikket sine folder i
hollandske PSV Eindhoven, hvor han
i denne sæson har scoret 6 mål i 9 kampe.

Ligue 1 skydes igang den sidste dag i Juli måned og vi skal møde ingen ringere end Rennes.
Vi kom planmæssigt på både 1-0 og 2-0, men løsnede i sidste ende grebet.
Slutresultatet blev 4-3 til Rennes. Et lyspunkt kunne dog nævnes; Carlos Bueno har karantæne helt frem til 1. oktober. Derfor er Fabrice Pancrate med som erstatning og han viste sit værd i dagens kamp, hvor han scorede vores to første mål.
Rennes - PSG 4-3

August 2005
Modstanderen i dag hed Nice.
Det var nødvendigt at vi rystede forskrækkelsen mod Rennes af os.
Første halvleg giksom en leg. Vi dominerede og Pauleta scorede inden pausen på straffe.
I anden halvleg var vi anderledes stive i benene og måtte se Nice udligne med 12 minutter igen.
PSG - Nice 1-1

Hjemmeholdet, Auxerre, startede i et rasende tempo og kom på 1-0 efter 4 minutter. Herefter kom vi aldrig rigtig med i kampen på trods af en udvisning til Auxerres Coulibaly i det 41. minut.
Auxerre udbyggede til 2-0 og Rothens reducering i slutminutterne var ikke nok.
Der skal tydeligvis en taktisk ændring til, vi skal spille mere direkte, tage flere chancer og løbe mere for boldene.
Holdinstruktioner hermed justeret.
Auxerre - PSG 2-1

De taktiske ændringer skulle vise sig at være ganske nyttige i dagens kamp mod Lille.
Vi kom dog bagud med både 0-1 og 1-2, men i anden halvleg viste vores to angribere, Pauleta og Pancrate, vejen til nettet med to scoringer hver. Det hele endte op i en sublim storsejr.
PSG - Lille 6-2

Pauleta, holdets alderspræsident, har indtil nu været på toppen med 4 mål i 4 kampe.
"Det er selvfølgelig dejligt selv at få en god start på sæsonen, men nu skal vi tænke på holdet og på, hvordan vi kommer op i toppen af tabellen. Resultaterne har ikke været gode nok, men det ser lyst ud efter dagens kamp."

September 2005
Efter den taktiske ændring er vi løbet ind i nogle rigtig gode resultater.
Først slog vi lidt overraskende Bordeaux med 1-0 på et mål af den defensive midtbanespiller, Edouard Cissé, derefter var vi uheldige med 1-1 mod Lens (slutningen af august måned), og til sidst opnåede vi to sejre ud af to mulige mod Sochaux og Monaco. 2-0 og 2-1.
Stillingen efter 8 spillerunder i Ligue 1 ser således ud:

« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 18:48 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #6: 30 Mar 2006, 16:08 »

Tak for kommentarerne, keep 'em comming. Vil gerne ha' noget respons =)

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 30 Mar 2006, 16:26 »

PSG holder!

Kan godt li' din præsentation af truppen!

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 30 Mar 2006, 16:36 »

Synes helt klat der er en god Bolg, fed måde at stille den op på,

vi må da håbe du kommer med i CL til næste sæson good luck  Thumbs Up

Barcelona

cube
Manager

« Svar #9: 30 Mar 2006, 17:20 »

Dagens modstander hed St. Etienne. En modstander, vi havde stor respekt for, men tydeligvis ubegrundet.
Efter en sublim indsats og bl.a. et hattrick af Pauleta blev sejren slået fast med syvtommersøm.
Den største sejr under min ledelse, det her lover godt.
PSG - St. Etienne 5-0

Ajaccio stod overfor os i den næste kamp. På forhånd regnede jeg med sejr, men efter kun 11 minutter blev Mario Yepes udvist da han begik et dumt straffespark, der blev vekslet til mål.
Pauleta udlignede rent faktisk kun 7 minutter senere, men vi kom alligevel aldrig med i kampen og Ajaccio løb fra os.
Ajaccio - PSG 4-1

Oktober 2005
Vi havde brug for at rejse os mod upåagtede Toulouse.
Pauleta viste igen vejen til nettet da han scorede til både 1-0 og 2-1, men Toulouse hang hele tiden på.
Til sidst måtte de dog give fortabt.
PSG - Toulouse 3-2

Efteråret er kommet til Frankrig, men på Parc des Princes blomstrer fodbolden i fuld flor.
Både bestyrelse og fans er glade for min tiltrædden og det varmer da.
Efter vi er begyndt at spille mere angrebsivrigt fodbold har vi hentet nogle gode resultater. Jeg er imponeret af alle spillerne, men især anfører Pauleta har vist sig at være guld værd. Hvis han kan fortsætte sådan bliver han helt sikkert ligatopscorer.

Vores næste to kampe var mod Marseille og Troyes.
Marseille viste sig ikke at være noget problem. Vi vandt kampen med 1-0 og kontrollerede hele affæren.
Mod Troyes var vi storfavoritter og sejren syntes da også indenfor rækkevidde da vi kom foran med 2-0 på to mål af Fabrice Pancrate. Kampen sluttede 4-1 og Rothen blev meget fortjent kåret til kampens bedste spiller.

Vi har nu hentet tre sejre på stribe, og ligger på en sikker 2. plads.  Thumbs Up
De kommende kampe ser ikke lette ud. Først gælder det Nantes, dernæst Bordeaux i Coupe de la Ligue, og til sidst mestrene fra Lyon, der dog ikke har vist deres ypperste spil endnu.

Vi mødte Nantes på deres hjemmebane.
Carlos Bueno scorede sit første mål i denne sæson efter 24 minutters spil.
Just efter pausen udbyggede Pancrate vores føring og det så ud til at vi skulle hente den fjerde sejr i rap.
Nantes fik fornyet håb med en reducering i slutminutterne, men det blev ved de 1-2. God underholdning.
Bueno indkasserede i øvrigt et 9-tal for sin præstation.
Nantes - PSG 1-2

Vi ligger nu på en førsteplads i ligaen, dog med en kamp mere end Monaco, der er 2 points efter.
Bestyrelsen forventede inden sæsonstart at vi ville slutte omkring fjerdepladsen, og de har da også udtrykt deres glæde ved at det går over forventning. Det samme har supporterne. Jeg er en populær mand i Paris i øjeblikket  Hævet Øjenbryn

Hvad der dog er knapt så positivt er, at topscorer Pauleta er skadet i 4 til 5 måneder. Det betyder, at vi kun har to angribere til rådighed. Jeg ber' til, at de kan klare den, om end det virker meget usandsynligt.

Vores næste modstander var Bordeaux i Coupe de la Ligue.
Vi kom planmæssigt foran ved Pancrate efter 22 minutter.
12 minutter senere scorede Carlos Bueno på straffe (Henrique udvist) og til sidst blev en fantastisk første halvleg fuldbyrdet med 0-3 målet af Dhorasoo.
Kort efter pausen fik vi igen straffe, men det blev brændt. Det rettede Dhorasoo dog op på, da han 4 minutter efter scorede sit andet mål.
Kampen blev fuldbyrdet med endnu tre scoringer: Først et selvmål fra Bordeaux' side og derefter et mål fra hver af vores angribere. GENIAL KAMP!
Bordeaux - PSG 0-7

Månedens sidste kamp var kampen mod mestrene fra Lyon, og vi var forståeligt nok undertippede. Dog havde favoritterne ikke været helt stabile.
Kampen fik en forrygende start for os. Kalou scorede på et langskud efter blot 9 minutter, og vi fortsatte: Bueno til 2-0 efter 19 minutter.
Fred reducerede på en af Lyons få chancer, men tættere kom de aldrig.
Christophe Landrin lukkede og slukkede med vores tredje mål.
PSG - Lyon 3-1

Så er førstepladsen sikret og vi har vundet 6 kampe i træk. Virkelig stærkt af gutterne.
Hvis jeg skal evaluere på måneden har den klart været den mest opløftende måned for mig som manager. Den har stort set stået på lutter sejre, hvoraf den rungende 7-0 sejr over Bordeaux og den overraskende 3-1 sejr over Lyon vil stå som de flotteste.
Det negative er dog Pauletas langvarige skade, men på den anden side har vores to angribere formået at score masser af mål.

I medierne er dette fremkommet:
"Paris nyder livet hos Pyndt
Det er måske stadig tidligt i Kasper Pyndts PSG-karriere, men det ser allerede godt ud for den nuværende manager.
Pyndt har på snedig vis ført sit PSG-hold frem til ti sejre i femten kampe. Der går ikke lang tid før fans og eksperter hopper på PSG-bølgen."

« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 18:48 af cube » Logged

Don AA
Manager

« Svar #10: 30 Mar 2006, 18:36 »

Spændene blog også ser det er jo rigtigt godt ud i ligaen så forsæt det gode arbejde med PSG cube  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 30 Mar 2006, 19:01 »

En sejr over Lyon må være godt for holdmoralen  Smiley

cube
Manager

« Svar #12: 30 Mar 2006, 19:11 »

En sejr over Lyon må være godt for holdmoralen Smiley

Ja moralen er ganske god. Næsten alle spillerne har "meget god" Peace Det varer nok ikke lang tid før den er optimal.

Zone 43
Manager

« Svar #13: 30 Mar 2006, 20:47 »

Det er nogen vilde resutater du får lavet, hvad enten der er sejre eller nederlag Wink

Held og Lykke

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #14: 30 Mar 2006, 20:55 »

November 2005
En ny måned og nye udfordringer her i Frankrig. Vi har spillet suverænt på det sidste og kan det fortsætte synes vi ustoppelige i Ligue 1.
Forresten skal det også lige nævnes at bestyrelsen har stillet ekstra transferpenge til rådighed. Vi går fra ca. 45 til 120.000.000 DKK, hvilket for alvor bringer optimismen op i mig mht. dette mandskab.
Vores næste modstander hedder Metz.

Vi fik en sublim start på kampen. Efter blot 18 minutter stod der 0-3 til os. Inden pausen kom vi endda på 0-4 (Pancrate scorede 2 mål).
I anden halvleg var Metz anderledes tændte og styrede spillet, om end de vidste at vi ikke kunne hentes. Metz fik reduceret et kvarter før tid, men det var så det.
Metz - PSG 1-4

Er himlen blevet klar for Eiffeltårnet og Paris Saint Germain?
Der var ikke meget der tydede på, da vi mødte Nancy på Parc des Princes.
De gik til opgaven med krum hals; ved pausen stod der 0-0 og jeg blev nødt til at få mine spillere mere fremad banen. Det lykkedes desværre ikke, og vi måtte gå målløse fra banen, hvorimod Nancy scorede en enkelt gang og brød vores ellers så flotte stime.
PSG - Nancy 0-1

Vi kunne ikke ramme målet i dagens kamp og en flot stime blev brudt.
                                                                                Vi ligger nu nr 2 i Ligue 1

December 2005
Årets første vintermåned og den sidste måned i år. Tabet af Pauleta har vist sig ikke at have alt for stor betydning (eller måske havde vi bare spillet endnu bedre med ham på holdet). I hvert fald ligger vi i øjeblikket nr 2 i ligaen, men det er ikke nok. Vi vil have førstepladsen. Det kan jeg også mærke på spillerne.
Desværre er Bonaventura Kalou blevet skadet. En meget vigtig spiller for os som vi nu må undvære i 1 til 2 måneder.
I morgen skal vi møde Strasbourg i en kamp, der skal vindes.

Spillerne syntes at være påvirket af den seneste fiasko under Strasbourg-kampen.
Vi kom bagud 1-0 efter 19 minutter.
Det var også stillingen ved pausen, hvor spillerne fik en ordentlig opsang.
Desværre formåede vi ikke at gøre det meget bedre i anden halvleg.
Endnu en kæmpe skuffelse. Vi kan nu risikere at ryge helt ned som nr 4 i tabellen.
Strasbourg - PSG 1-0

Rygter spredes hurtigt, og ja, denne gang er der (måske) noget om det.
Jeg har i den seneste tid været godt aktiv på transfermarkedet og er på nuværende tidspunkt tæt på at skrive kontrakt med en eller to klassespillere.
De to jeg har i tankerne er begge argentinere og i de tidlige tyvere. Her er tale om Carlos Tevez og Javier Mascherano.

I denne kamp hed modstanderen Le Mans.
Vi havde tabt vores to forgående kampe, så nu skulle vi hive en sejr hjem. Det var ganske enkelt et krav fra min side.
Spillerne syntes at kunne håndtere presset og vi kunne gå til pause med en 2-0 føring. Parc des Princes var igen vækket til live.
I slutminutterne kunne Bueno score til 3-0 og indkassere et 10-tal for sin præstation.
PSG - Le Mans 3-0

Næste forhindring var Valenciennes i Coupe de la Ligue 2. runde.
Vi kom planmæssigt fra start med en 1-0 føring ved pausen.
Vores anden halvleg var præget af fantasiløshed, og Valenciennes fik overraskende udlignet.
Ekstra tid.
Uhyggeligt tæt på; det er, hvad vi var i ekstra tiden, men intet mere.
Kampen gik videre i straffesparkskonkur rence.
Vi tabte straffesparkskonkur rencen og årets største skuffelse er en realitet.
PSG - Valenciennes 1-1s

Vi er altså ude af Coupe de la Ligue efter 2 kampe. Først slog vi Bordeaux med hele 7-0, og så taber vi sgu' til et hold, der spiller divisionen under os.
I ligaen er vi fortsat på tredjepladsen.

Nu kan jeg meddele at Carlos Tevez desværre ikke blev solgt til os. Der var ganske enkelt for mange om buddet (Chelsea, Inter og Milan bl.a.). Det blev Inter der snuppede stortalentet.
Til gengæld har jeg nu skrevet kontrakt med Javier Mascherano.
Prisen lyder på 48.000.000 DKK kontant og 62.500.000 DKK over de næste 6 måneder.

Fiorentina viste interesse for Vikash Dhorasoo, og da han er 32 år gammel valgte jeg at sælge ham for 25 ganske fornuftige millioner. Også Edouard Cissé forlader os for samme beløb.
Til sidst et screenshot af Javiér Mascherano.

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010