home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67094 gange)
cube
Manager

Sv: PSG og jagten på Europa
« Svar #15: 30 Mar 2006, 23:32 »

Januar 2006
Godt nytår! Der er nok at fejre her den første Januar. For det første er PSG igen med i toppen. For det andet har vi fået stortalentet Javiér Mascherano til klubben og for det tredje er jeg blevet kåret til Årets manager i Frankrig.  Thumbs Up
Jeg var ikke den eneste, der blev æret. Pauleta fik prisen som Årets udenlanske spiller på trods af hans kun 12 ligakampe. Fantastisk. Bonaventura Kalou blev tilmed 2'er ved denne pris.

Årets første kamp var en Coupe de France-kamp mod de upåagtede Fontenay-Le-Comte.
Kampen blev ligeså let som vi havde forudsagt; Vi vandt den største sejr under min ledelse og debutanten, Javiér Mascherano, fik et 10-tal for sin præstation.
Fontenay-Le-Comte - PSG 0-7

Vi har gjort endnu et fantastisk køb. Den blot 19 år gamle João Moutinho skifter fra Sporting Lissabon med øjeblikkelig virkning.
Prisen lød på 105.000.000 DKK + 20% af næste salg, hvilket i mine øjne er en udemærket pris for en spiller af denne kaliber. Her er et SS af talentet:

Lige i øjeblikket er et salg af Bonaventura Kalou for mig topprioriteret på trods af hans gode præstationer. Vi kan bare ikke have så mange spillere med udenfor Europa.
Monaco siges at være villige til at give 70.000.000 DKK for spilleren.

Vores sidste modstander hed Nice.
Kampen forløb så godt som optimalt for os. João Moutinho fik en fin debut med et 8-tal og Carlos Bueno var på pletten i angrebet.
Nice - PSG 1-4

Så er det en realitet; Bonaventura Kalou er blevet solgt til Monaco for 70.000.000 DKK. Jeg er lettet over salget, da det bringer vores økonomi mere i balance og ikke bliver til fare for klubbens sportslige succes. Alligevel behøver vi nu en højrefløj, og jeg vil kæmpe for at finde en endnu bedre erstatning indenfor de næste par dage.

Jeg har fuldført min søgen og fundet frem til svenske Alexander Farnerud. Han skal erstatte Dhorasoo på højrefløjen. Det eneste minus ved Farnerud, er at han er venstrebenet, derfor har jeg givet ham det påbud at løbe ind i banen og forsøge langskud istedet for så ofte indlæg.
"Jeg var kørt lidt død i Strasbourg så jeg syntes det var på tide at komme videre, og jeg er meget glad for det her tilbud. Jeg håber at kunne lære meget her i PSG.

I den følgende kamp skulle Farnerud have sin debut. Modstanderen var Auxerre.
Vi spillede en god førstehalvleg og førte 1-0 ved pausen.
I anden halvleg blev Carlos Bueno småskadet og det førte til et par ændringer i truppen. Farnerud blev sat på toppen, og det gjorde han godt. Først med et oplæg til Pancrate, der sikkert scorede, og derefter blev en tackling på Farnerud til et frispark, der førte til mål.
Alexander Farnerud fik et flot 9-tal i sin debut.
PSG - Auxerre 3-0

Både Fabrice Pancrate og Carlos Bueno blev skadede i Auxerre-kampen, derfor måtte Alexander Farnerud endnu engang på toppen i aftenens opgør mod Lille, og det gjorde han godt.
Farnerud scorede det eneste mål i første halvleg og 1-0 til os ved pausen.
Vi pådrog os endnu to skader inden kampen blev fløjtet af. Både Paulo Cesár og Jérome Rothen måtte gå ud, så vi til sidst faktisk havde vores andenmålmand på venstre fløj.
Lille - PSG 0-1

I månedens sidste kamp skulle vi op imod Bordeaux på udebane.
Pancrate og Bueno var begge småskadede, men fik lov at starte inde.
Kampen var meget lidt, indtil Bordeaux fik en mand sendt ud, så var vi over dem, og kom foran med 20 minutter igen. Slutfacen blev lidt hektisk, men vi vandt kampen.
Bordeaux - PSG 1-2

Som en afslutning på januar måned et overblik over stillingen. Vi er tilbage på førstepladsen  Rullende Øjne

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #16: 31 Mar 2006, 18:32 »

Virkelig en god blog du har gang i her cube.
Det ser jo godt ud for PSG. Bliver en spændene afslutning du går i møde men mon ikke din nye super midtbane med Moutinho og Mascherano ikke kan være med til at hjemføre et nyt mesterskab til klubben.. Det tror jeg på.
Så held og lykke og forsæt det gode arbejde. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 18:34 af donthomas » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #17: 31 Mar 2006, 18:41 »

Det ser jo rigtig godt ud. Både resultater og så sandelig også blog. Skræmmende dårligt af Lyon, så mon ikke du snupper guldet Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #18: 31 Mar 2006, 18:49 »

Februar 2006
Efter en januar måned, hvor vi spillede os tilbage på førstepladsen, skal vi holde koncentrationen i denne måned. Jeg er optimistisk, primært på grund af vores super dygtige nye spillere, João Moutinho, Javiér Mascherano og Alexander Farnerud.

I Coupe de France' 10. runde skulle vi op imod Saint-Brieuc. En kamp vi skulle vinde.
Og vi fortsatte, hvor vi slap. Især Alexander Farnerud strålede da han scorede to gange og spillede til et 10-tal. Endnu en storsejr er en realitet.
Saint-Brieuc - PSG 1-5

Nu gjaldt det Ligue 1, hvor vi skulle forsvare førstepladsen mod Lens.
Vi kom foran med 1-0 et stykke inde i 2. halvleg. Igen var det Farnerud, der var på pletten.
Desværre fik Lens straffe og scorede.
Vi havde 17 skud på mål, de havde 6. Det siger vist alt om den kamp.
PSG - Lens 1-1

Vi beholder til alt held førstepladsen, men er nu a point med St. Etienne, der også har 51 points for 24 kampe.
Alexander Farnerud har fået en fantastisk start i klubben. I sine første fire kampe har han spillet til 9, 7, 10 og 8, og har dermed en gennemsnitsbedømmel se på 8.50.
Selv siger spilleren om sin gode start:
"Det er dejligt at være med fra start hos en topklub - det giver selvtillid, og forbedrer mine præstationer."

I den følgende kamp hed modstanderen Sochaux.
Vi kom planmæssigt foran efter 13 minutter, igen ved Farnerud, men af en eller anden grund gik vi totalt
ned og tabte første halvleg med 2-1.
Pancrate kom igen med i angrebet i 2. halvleg, men lige lidt hjalp det. Sochaux scorede bare igen.
Sochaux - PSG 1-3

Det er vores første nederlag i syv kampe.
Heldigvis slog St. Etienne ikke Auxerre, men spillede 1-1. Vi er dermed nede med et enkelt point. Det er nu grebet skal strammes - nu, hvor de afgørende kampe for alvor begynder.

Kampen mod Monaco var ekstremt vigtig.
Over 46000 tilskuere kunne se os komme foran med 1-0 inden pausen. Det var Moutinho, der scorede sit første mål for os.
Vi fortsatte det gode spil i 2. halvleg og Alexander Farnerud gjorde det til 2-0, men så gik vi pludselig i sort, som vi gjorde det mod Sochaux: I både det 89. og 90. minut scorer Chevantón et mål.
PSG - Monaco 2-2

PAULETA VENDER TILBAGE! vores langtidsskadede superstjerne har været skadet i 4-5 måneder, men er nu tilbage til fuld træning. Han er faldet gevaldigt i niveau, men vi skal nok få spillet ham op igen.

Dog turde jeg ikke satse og sætte Pauleta ind i topkampen mod St. Etienne.
St. Etienne styrer første halvleg chancemæssigt, men stillingen ved pausen er 0-0.
De fortsatte, hvor de slap og scorede.
Kampen sluttede ekstremt skuffende. Vi kom aldrig med i kampen.
St. Etienne - PSG 1-0

Vi har nu spillet fire ligakampe i træk uden en sejr, det er bare ikke godt nok.
Der er 4 points op til St. Etienne.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 18:47 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #19: 31 Mar 2006, 20:35 »

Marts 2006
Efter den seneste skuffelse skulle vi rejse os mod Toulouse.
Pauleta måtte endnu engang tage plads på bænken og det var nok også bedst, for det blev en meget intens kamp.
Vi kom bagud med 1-0 og 2-1, men blev hentede det begge gange. Til sidste tog vi dog afstand og vandt kampen. Samtlige spillere med undtagelse af 2 spillede til et 8-tal.
Toulouse - PSG 2-4

Pauleta fik chancen fra start i den følgende kamp mod Ajaccio og det kvitterede han for med et mål efter 5 minutters spil, da han scorede på et straffespark.
Kampen bølgede frem og tilbage med lige mange chancer til begge hold, men stillingen holdt helt til slutfløjt.
Vi har hentet vores anden sejr på stribe og er nu kun 1 point efter St. Etienne.
PSG - Ajaccio 1-0

Vi var mildest talt bombarderet med skader og det satte sit klare præg på aftenens kamp mod Marseille.
Alligevel kom vi foran med 2-0 og det så længe ud til at vi skulle vinde vores tredje sejr på stribe, men igen glippede koncentrationen i slutfacen og Marseille fik lov først at reducere og derefter udligne på et dumt forsvarskiks.
                                                    PSG - Marseille 2-2

St. Etienne spiller 1-1 mod Lens! Sådan. Vi er igen kun 1 point efter.
Her en oversigt over stillingen:

Hele fem spillere fra startopstillingen er fortsat skadet:
Mario Yepes, Jérome Rothen, Sylvain Armand, Paulo César og Alexander Farnerud.

Holdet skulle stå distancen imod Troyes.
Pauleta var igen med fra start.
Forsvaret led under store skadesmæssige problemer og jeg var blevet nødt til at sætte en reserve og en defensiv midtbanespiller derned.
Efter 14 minutter stod det 1-1 og så kørte kampen ellers bare derud af, men forsvaret var ganske enkelt for svagt. Der blev lavet fejl på fejl og ved pausen havde M'Bami inkasseret et 4-tal.
Troyes kom aldrig i problemer. Den eneste der spillede okay var Mascherano, der fik et 8-tal for sin præstation.
Troyes - PSG 3-2

St. Etienne taber 1-0 til Bordeaux og vi er stadig kun 1 point efter. Der er vist nogen, der holder en hånd over os. Eller hvad? Pauleta er igen blevet skadet. Denne gang i 3 til 4 uger og skadeslisten er længere end nogensinde. Ufatteligt.
Det skal forresten også nævnes at Lyon, der har haft en miserabel sæson, er på vej op i tabellen. Holdet ligger nu nr 3 og kan med en sejr i næste kamp være kun 2 points efter os.

Vores næste kamp var 11. runde i Coupe de France. En kamp mod Nantes.
Vi havde stadig skadesproblemer og der måtte 3 reserver til i forsvaret plus 2 på midtbanen. Det medførte problemer; Nantes kom foran.
På mirakuløs vis fik Bueno dog udlignet i de døende minutter og efter at have overlevet silver goal gik kampen videre i straffesparkskonkur rence. I kan se, hvordan det gik her:

Efterfølgende mødte vi igen Nantes, denne gang i Ligue 1.
Vi spillede langt bedre i denne kamp, på trods af de mange skader, og dominerede spillet.
Pancrate nettede tre gange i sejren og vi rykkede forbi St. Etienne, der dog har spillet en kamp mindre.
PSG - Nantes 3-0

Og til sidst lige et overblik over alle vores forpulede skader, sådan at i lige kan se, hvor slemt det egentlig er nu (Carlos Bueno er lige meddelt skadet i 3 til 4 måneder, det her kommer til at give problemer):

« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 14:23 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #20: 01 Apr 2006, 19:55 »

April 2006
Det skal ikke være nogen hemmelighed at dette hav af skader, har givet mine forventninger et nøk nedad. Det bliver meget svært at vinde mesterskabet. Til alt held er Javiér Mascherano og Pauleta klar igen efter henholdsvis karantæne og 3 ugers skadespause. Det betyder at vi næsten kan stille stærkeste opstilling. Kun Mario Yepes, Christophe Landrin og Carlos Bueno mangler i truppen.

Nu kan jeg også berette at PSG's ledelse har valgt at tilbyde mig en ny to-årig kontrakt.
Min løn vil ligge på 240.000 kr. om ugen, lønbudgettet på 4,5 mio. og transferbudgettet på 95 mio. kr.
Jeg har valgt at takke ja til tilbuddet og glæder mig over to år mere i hovedstadsklubben.

Det spidser til i toppen: St. Etienne har netop tabt 1-4 til Marseille og jeg har derfor chancen for at overhale dem i min næste kamp. Til gengæld ser Monaco stærke ud, og hvis de vinder deres næste to kampe bliver jeg henvist til 2. pladsen.

Lyon hed modstanderen i en svær kamp.
Sylvain Wiltord sendte hjemmeholdet på sejrskurs efter 5 minutter og stillingen ved pausen var således 1-0.
Nu begyndte et hårdt pres på Lyon-målet, hvilket resulterede i en meget vigtig scoring i kampen om mesterskabet.
Lyon - PSG 1-1

Vi skulle møde Metz hjemme.
Endelig skulle vi få en rigtig succesoplevelse: Pauleta lagde ud med et flot hovedstødsmål efterfulgt af scoringer fra Moutinho og Farnerud. 3-0 ved pausen.
2. halvleg var mere afdæmpet. Vi spillede bedst, men scorede ikke yderligere.
PSG - Metz 3-0

Desværre vandt Monaco også deres kamp med 3-0 og der er atter spænding, men nu ser det rigtig godt ud for os.
Vi har kun én alvorlig skade, og det er Carlos Buenos. Der er atter lys for enden af tunnellen.

I Coupe de France-kvartfinalen skulle vi op imod Ajaccio.
Vi kom godt fra start med en flot scoring af Alexander Farnerud, og stillingen ved pausen var 1-0.
Pludselig, med et kvarter igen bankede Antônio Carlos et frispark i nettet og der var udlignet.
Herefter strammede vi dog alvorligt op og scorede to gange.
Ajaccio - PSG 1-3

Den angriber jeg inden sæsonen forventede mig mindst af, var Fabrice Pancrate, men siden Pauleta blev skadet har jeg ladet ham starte inde. Det har ført til 24 mål i 23 kampe og nu meldes det, at han er tippet til at vinde prisen som Årets spiller i Ligue 1.

Vi fortsatte, hvor vi slap på udebane mod Nancy i Ligue 1.
Farnerud bragte os foran efter 20 minutter, men vi spillede en dårlig første halvleg og målet var sådan set det eneste lyspunkt.
I 2. halvleg var spillerne mere oplagte og Moutinho udbyggede på et flot langskud inden kampen blev fløjtet af.
Nancy - PSG 0-2

Moutinho er for alvor kommet igang og har scoret hver gang i de sidste tre kampe (ses på billedet til højre i aktion for Sporting Lissabon).
Monaco bliver modstanderen i Coupe de France-semifinalen. Monaco er i øjeblikket det hold, der ser mest skræmmende ud, så det skal nok blive en svær kamp.
Coupe de la Ligue-finalen er nu blevet afgjort. St. Etienne vandt over Nice efter straffesparkskonkur rence.
Nu en  glædelig nyhed. Monaco spillede 1-1 i deres sidste opgør, og det betyder, at vi nu konsekvent overtager førstepladsen. Monaco kan komme a point med os, men vores målscore er lige dét bedre.

Til sidst vil jeg lige fortælle om lidt om Champions League og UEFA Cuppen. I CL kommer finalen til at stå imellem de to, efter min mening, stærkeste hold i verden, Chelsea og Barcelona, der slog henholdsvis Inter og Bayern München ud i deres semifinaler.
Monaco fortsætter det fantastiske spil de har vist i år i UEFA Cuppen, hvor de efter at have slået Lyon i semifinalen, er klar til finalen, hvor de skal møde Besiktas. Endnu engang viser Frankrig flaget på den internationale scene.

April måneds sidste kamp var imod Strasbourg.
Spillerne var opsatte på sejr og efter blot 3œ minut scorede Moutinho sit fjerde mål i fire kampe. Farnerud var på pletten minuttet efter, 2-0. Det var også stillingen ved pausen.
Vi fortsatte det gode spil i 2. halvleg, hvilket førte til en storsejr.
PSG - Strasbourg 4-0

Stillingen i Ligue 1 ser nu sådan ud, med kun to kampe igen:

« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 19:58 af cube » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #21: 01 Apr 2006, 19:59 »

Glimrende. Det bliver tæt i toppen Opstemt

cube
Manager

« Svar #22: 01 Apr 2006, 21:01 »

Maj 2006
VIGTIG kamp. I aften gælder det opgøret mod Monaco i Coupe de France-semien.

Vi startede nervøst og kom bagud efter 11 minutter ved Di Vaio.
Så kom vi bedre med i slutningen af første halvleg. Pauleta tog chancen udefra og scorede.
Netop Pauleta havde mange gode forsøg i første halvleg, men de prellede af på målmanden.
Anden halvleg var meget lige, men det var Monaco, der trak det længste strå og er klar til finalen.
Monaco - PSG 2-1

Nu er vores sidste håb for en titel Ligue 1, mesterskabet.

Bundproppen fra Le Mans skulle slås i en vigtig Ligue 1 kamp.
Vi fik en forrygende start og scorede på straffe efter 4 minutter.
Uheldigvis fik Le Mans udlignet inden pausen.
Vi formåede ikke at score.
Le Mans - PSG 1-1

Resultatet betyder at Monaco SKAL sætte points til i en af deres to sidste kampe, og vi skal vinde vores sidste for at sikre os mesterskabet.
For lige at gøre det klart:
1. PSG: 37 kampe og 73 points
2. Monaco: 36 kampe og 72 points
Sæsonens sidste kamp er på hjemmebane mod Rennes, der ligger nr 7.

Så skete det: Monaco vandt UEFA Cuppen efter en tæt kamp mod Besiktas; vi skal være heldige, hvis de ikke også snupper mesterskabet.

Vi mødte Rennes i sæsonens sidste kamp.
Hurtigt kom vi foran på et fantastisk frispark af Pauleta og derfra dominerede vi kampen.
2-0 ved pausen, og det fortsatte. Efter pausen eksploderede vi igen to gange.
Flot kamp, men Monaco vandt også og de SKAL sætte points til i deres sidste kamp, hvis mesterskabet skal være vores.
PSG - Rennes 4-0

AFGØRELSEN! Puha, nerverne sidder sgu' uden på tøjet nu. En drøm kan enten gå i opfyldelse eller briste i aften.

Monaco skulle møde Ajaccio i en kamp jeg selv og hele holdet fulgte på TV. Vi var klar til enten en kæmpe skuffelse eller en kæmpe succes.
Ajaccio lå helt nede som nr 14 i rækken og Monaco var mildest talt storfavoritter.
Kampen startede fantastisk set med vores briller: Ajaccio kom foran efter kun 11 minutter og hele PSG-holdet fløj op af stolene med armene hævet.
Nu indledte Monaco et massivt pres på Ajaccio-målet og kun fantastiske redninger fra Stéphano Porato holdt Ajaccio inde i kampen.
Frustrationerne begyndte at anes hos Monaco-spillerne, da kampen kom ind i sin afsluttende fase, de skulle score to gange for at blive mestre. Det lykkedes ikke.
Ajaccio - Monaco 1-0

Jeg selv og samtlige spillere flyver op af stolene i guldrus. VI HAR VUNDET MESTERSKABET.
Aldrig har jeg oplevet en mere spændende afslutning, og oven på alle de skuffelser vi har været igennem i denne sæson er det en fantastisk følelse at snuppe guldet i sidste spillerunde.
Ikke siden 1994 (billedet til højre) er det lykkedes for klubben at blive mestre, men i år skete det endelig.
Bestyrelsen har udtrykt stor glæde ved min præstation og ser frem mod flere triumfer under min ledelse.
Her er et SS af slutstillingen i Ligue 1:

« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 12:16 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #23: 02 Apr 2006, 12:47 »

Efter Ligue 1 sejren blev der, traditionen tro, uddelt masser af priser til ligaens bedste spillere (og manager), og vi gik aldeles ikke tomhændet derfra:
Fabrice Pancrate vandt overraskende prisen som Årets franske spiller + topscorer, jeg selv vandt prisen som Årets manager og Lionel Letizi vandt prisen som Årets målmand.
Alexander Farnerud nåede ikke at få mange kampe, men blev alligevel nr 2 ved prisen som Årets mest lovende spiller.
Vi fik 5 spillere på Årets hold.
Alt i alt en rigtig flot høst. Især er jeg overrasket over Fabrice Pancrate, der overraskede alt og alle og blev topscorer.
Desværre får han ikke lov at starte inde fra næste sæson, da jeg mener vi kan få endnu bedre.
Her er SS' af nogle af vores spillere (fra venstre: Fabrice Pancrate, João Moutinho, Javiér Mascherano, Jérôme Rothen, Alexander Farnerud og Lionel Letizi):

Monaco blev 2'er i Ligue 1, men de har alligevel haft en fantastisk sæson. Først slog de Besiktas og vandt UEFA Cuppen og i dag slog de Nancy meget sikkert og vandt Coupe de France - en flot sæson af den lille nation.

145 mio kr. var, hvad vi i dag fik for vores endelige placering i Ligue 1. Et rigtig flot beløb som også vil blive supleret med vores deltagelse i Champions League og TV-rettigheder for den kommende sæson.
Lige nu ligger vores økonomi på en lille halv milliard kr.

Spillertruppen er nu taget på ferie. Jeg vender tilbage med mere nyt.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 12:49 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #24: 02 Apr 2006, 15:56 »

Juli 2006
På transfermarkedet er der ikke sket det store (endnu), og der er stadig 16 dage til vores første officielle kamp i år, en kamp mod Monaco i Coupe de Champions (vinderen af ligaen mod vinderen af pokalturneringen).

Jeg kæmper for at få solgt Sergey Semak, Fabrice Pancrate, Carlos Bueno, Jean-Michel Badiane og Jérôme Alonzo da jeg ikke mener de lever op til det niveau en PSG-spiller skal have.
Bueno ser ud til at være på vej til Lyon, mens flere klubber har vist interesse for Pancrate.

Carlos Bueno er nu blevet solgt til Lyon for 45 mio kr + 20% af næste spillersalg.
Også Fabrice Pancrate har Lyon investeret i. 30 mio kr måtte de slippe for vores topscorer i sidste sæson (efter salget udtrykte klubbens fans vrede, men jeg står ved min beslutning).
Jeg indleder nu jagten på nye angribere til truppen.
Sergey Semak købes af Lille, der bød 14 mio kr for fløjspilleren.
Der blev i starten af sidste sæson indgået en aftale med PSV's Arouna Koné. Han er nu kommet til klubben for en pris på 55 mio kr.

Coupe de Champions. Sæsonens første kamp - PSG mod Monaco.
Første halvleg var meget lige, men endte med en udvisning til Squillaci fra Monaco.
2 minutter inde i anden halvleg løb vi kontra. Bolden blev spillet frem til Koné, der scorede i sin debut.
Efter 67 minutter var det Pauleta, der løb kontra og så stod der 0-2 til os.
I overtiden fik Monaco reduceret, men kunne ikke hente os.
Monaco - PSG 1-2

Nu har klubben vundet sin 2. titel under min ledelse. Sidst vi vandt dette trofæ var i 1998 (hvis jeg ikke tidligere har nævnt det, var sidst vi vandt Ligue 1 i 1994).

Vi har i øjeblikket kun to acceptable angribere i PSG: Arouna Koné og Pauleta. Derfor er jeg gået på jagt efter nye stjerner i front, og har budt på følgende spillere: Jermain Defoe, Darren Bent, Stephen Ayodele Makinwa, Sergey Kisliy, Valeri Bojinov, Andrey Arshavin og Ryan Babel.
Til at styrke bredden i forsvaret har jeg givet tilbud på: Anthony Vanden Borre, Thomas Hübschmann og Petri Pasanen, der alle tre kan spille både på midten og højre back.

Årets første Ligue 1-kamp var mod Auxerre.
1. halvleg var meget lige, men alligevel førte vi 2-0 ved pausen på mål af Moutinho og Koné.
Der var ikke megen spænding over 2. halvleg. Vi kørte sejren sikkert hjem.
PSG - Auxerre 2-0

Det var slut på juli måned. En måned, hvor vi fik set nogle af Arouna Konés store talenter, da han har scoret to mål i sine to første kampe.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 16:16 af cube » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #25: 02 Apr 2006, 17:56 »

Rigtig godt gået med det mesterskab. Kan slet ikke komme mig over at St. Etienne var oppe og batle med dig om guldet. WTF?! Er det realistisk?  funny

Nå, skidt med det. Kanongodt arbejde. Mon ikke du får europæisk succes i næste sæson?  Wink

cube
Manager

« Svar #26: 02 Apr 2006, 17:57 »

August 2006
Vi har formået at få endnu tre dygtige spillere til klubben.
Først vil jeg præsentere Thomas Hübschman, der skifter fra Shakhtar Donetsk for 75 mio kr. Dernæst kan jeg præsentere et vaskeægte stortalent, nemlig bulgarske Valeri Bojinov, der skifter fra Fiorentina for den ringe sum af 145 mio kr.
Til sidst var vi så heldige at samle columbianske Freddy Guarin op på en fri transfer. Vi skal dog vente lidt over et halvt år, før han tropper op hos os.

Nu mangler jeg kun en god målmand, så vil jeg stille mig tilfreds med mit hold for nu  Wink

I august måneds første kamp var Toulouse modstanderen.
Kampen var generelt kedelig og vi formåede ikke at skabe de store chancer.
Det skal blive bedre til næste kamp.
Toulouse - PSG 0-0

Så er sæsonens sidste indkøb en realitet. Her er tale om den nu tidligere Espanyol-målmand Carlos Idriss Kameni, der anses som et kæmpe målmandstalent.
Her er en oversigt over handler vi har lavet siden transfervinduet åbnede:

Spillere købt:
Thomas Hübschman: Købt af Shakhtar Donetsk for 75 mio kr.
Valeri Bojinov: Købt af Fiorentina for 145 mio kr.
Carlos Idriss Kameni: Købt af Espanyol for 77,5 mio kr.

Spillere solgt:
Fabrice Pancrate: Solgt til Lyon for 30 mio kr.
Carlos Bueno: Solgt til Lyon for 45 mio kr.
Sergey Semak: Solgt til Lille for 14 mio kr.
Danijel Ljuboja: Solgt til Nancy for 35 mio kr.

Startopstillingen ser ud som følger:
Mm: Carlos Idriss Kameni
FH: Sylvain Armand
FV: Bernard Mendy
FC: Mario Yepes
FC: David Rozehnal
DMC: Javiér Mascherano
MH: Jérôme Rothen
MV: Alexander Farnerud
OMC: João Moutinho
AC: Valeri Bojinov/Arouna Koné/Pauleta
AC: Valeri Bojinov/Arouna Koné/Pauleta

I vores næste kamp skulle Kameni og Hübschman begge have debut. Modstanderen hed Strasbourg.
Vi kom planmæssigt fra start ved en scoring på straffe efter 17 minutters spil.
1. halvleg sluttede med en 1-måls-føring.
I 2. halvleg begyndte vi at spille foruroligende dårligt, hvilket påvirkede resultatet. Dårlig kamp.
Strasbourg - PSG 2-1

Vores næste kamp skulle vindes da vi mødte Nice.
Efter kun 4 minutter satte Moutinho foden på et indlæg fra Rothen og 1-0.
Meget symptomatisk dominerede vi kampen, men når det gjaldt afslutningerne var vi uskarpe.
Bojinov og Landrin blev skiftet ind i pausen.
Efter flot kombinationsspil udbyggede Koné føringen.
6 minutter før tid scorede Bojinov sit første mål i PSG-trøjen, 3-0.
PSG - Nice 3-0

Sejren betyder at vi nu indtager 5. pladsen i Ligue 1.

Bordeaux var næste modstander.
Endnu engang var det os, der kom foran, og endnu engang blev vi hentet.
Vi spiller for svingende for tiden.
Bordeaux - PSG 1-1
« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 18:09 af cube » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #27: 02 Apr 2006, 17:59 »

Fantastiske indkøb du har gjort dig der! Skal Hübschmann og Bojinov ikke ind i din efterhånden skræmmende startopstilling?

cube
Manager

« Svar #28: 02 Apr 2006, 18:11 »

Fantastiske indkøb du har gjort dig der! Skal Hübschmann og Bojinov ikke ind i din efterhånden skræmmende startopstilling?

Bojinov har endnu ikke udviklet sig nok til at blive fast mand, han roterer lige nu, men der går selvfølgelig ikke lang tid :-)
Hübschman er ikke god nok, men han overtager Yepes plads i midterforsvaret når han engang bliver for gammel (han er 31 nu).

cube
Manager

« Svar #29: 02 Apr 2006, 18:13 »

Rigtig godt gået med det mesterskab. Kan slet ikke komme mig over at St. Etienne var oppe og batle med dig om guldet. WTF?! Er det realistisk?  funny

Nå, skidt med det. Kanongodt arbejde. Mon ikke du får europæisk succes i næste sæson?  Wink

Jeg har faktisk oplevet at de har været i toppen et par gange i et gammelt Lyon spil Peace tror de er lidt overvurderede i FM.

Det håber jeg da :-) bliver spændende at se min CL gruppe.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010