home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67487 gange)
cube
Manager

Sv: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol/Nigeria
« Svar #165: 17 Apr 2006, 11:43 »

Min første kamp som Espanyol manager blev ikke just en succes. Vi mødte Mallorca, der havde Michael Laudrup ved roret - en mand, der inden da havde været manager i Newcastle og Brøndby IF.
Vi kom foran efter 8 minutter ved debutanten da Costa, men måtte snart erkende at Mallorca bare havde et gear mere. En underholdende affære endte 4-3 i deres favør. Talisson da Costa scorede to mål, Fernando Genro et enkelt.
Taktisk tror jeg vi satsede for offensivt - det er blevet ændret, så vi nu spiller samme formation som vi gjorde det i Arsenal.

Nu skulle min Nigeria trup op imod Seychellerne som vi tidligere havde slået med hele 8-0.
Endnu engang var pressen ude og forlange masser af mål fra vores side, og det med god grund. Vi havde en målscore på 18-0 efter de første 4 kampe i African Nations Cup kvallen - et snit på 4.5 mål per kamp.
Kampen startede og vi var foran efter 4 minutter ved Makinwa. Målet ledte til kæmpe dominans. Ved pausen stod der 0-5 til os.
Dominansen ville ingen ende tage og i det 92. minut kunne vi cementere en 0-10 sejr - Stephen Ayodele Makinwa scorede 5 af målene. 3 rekorder blev forbedret med sejren: Største sejr, Højeste målscore og Flest scorede mål (Makinwa, 5). 
Vi er nu kvalificerede til African Nations Cup 2012  Thumbs Up

Min 2. kamp hos Espanyol var igen en stor skuffelse. Vi mødte upåagtede Valladolid, men måtte se os slået med 1-2 efter en lige kamp.
Jeg har nu skiftet formation til den samme som jeg brugte i Schalke 04, og så må vi se, hvor det bærer hen.

Endelig en sejr. Efter pausestilling 0-0 mod upåagtede Murcia tog Fernando Genro sagen i egen fod og scorede hattrick til en sikker 3-0 sejr, og den første for mig på posten som Espanyol-manager.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #166: 17 Apr 2006, 11:53 »

SENSATION! I den følgende kamp mødte vi Real Madrid, og slog dem med hele 5-1.
Da Costa bragte os foran efter 4 minutter og den stilling holdt halvlegen ud.
7 minutter inde i 2. halvleg udlignede Real Madrids stortalent, Nicola Piccolo, men blot 2 minutter efter kunne højreback Íñigo Sanz igen bringe os foran. Med 12 minutter igen var det kroaten Niko Kranjcar, der scorede til 3-1, inden Fernando Genro lukkede og slukkede med 2 scoringer. Sublimt!

SirToby
Manager

« Svar #167: 17 Apr 2006, 11:54 »

SENSATION! I den følgende kamp mødte vi Real Madrid, og slog dem med hele 5-1.
Da Costa bragte os foran efter 4 minutter og den stilling holdt halvlegen ud.
7 minutter inde i 2. halvleg udlignede Real Madrids stortalent, Nicola Piccolo, men blot 2 minutter efter kunne højreback Íñigo Sanz igen bringe os foran. Med 12 minutter igen var det kroaten Niko Kranjcar, der scorede til 3-1, inden Fernando Genro lukkede og slukkede med 2 scoringer. Sublimt!

Super flot. Så tager du jo guldet.

cube
Manager

« Svar #168: 17 Apr 2006, 12:22 »

Super flot. Så tager du jo guldet.

Såså, nu ikke for høje forventninger Wink

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #169: 17 Apr 2006, 14:30 »

Flot sejr!  Thumbs Up   

Så er det bare med at kommme ind i en god stime...

Dusty78DK
Manager

« Svar #170: 17 Apr 2006, 14:34 »

Det starter lovende i det spanske - glæder mig til at se hvordan det går dig i fremtiden ... mon ikke Nigeria skal have noget nyt sølvtøj?  Rullende Øjne

MisterFCK
Gæst

« Svar #171: 18 Apr 2006, 19:35 »

Gæder mig til at se hvor du kan føre Espanyol hen.

foresten tillykke med alle de titler du har vundet Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #172: 18 Apr 2006, 19:40 »

Flot flot sejr, trods en halvskidt start i det spanske vel og mærke Smiley

Jeg har ikke fulgt så meget med i Schalke tiden, så om skiftet er godt eller skidt må tiden jo vise Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #173: 18 Apr 2006, 20:04 »

Efter Real Madrid-sejren er vi kommet ind i en supergod stime.
Her er en kortfattet oversigt over de kampe jeg har fået spillet siden sidst:

Espanyol - Gimnástic 3-3
De var heldige med at udligne i sidste minut.

Sevilla - Espanyol 0-4
Talisson da Costa og Fernando Genro scorede begge to mål. Fortjent sejr.

Espanyol - Athletic 4-1
Athletic var tophold i Primera División, men vi spillede en fantastisk kamp.

Córdoba - Espanyol 0-2 (Copa del Rey, 3. runde)
En meget fortjent sejr, hvori Kranjcar og Genro fik scoret.

Villareal - Espanyol 1-3
Endnu en flot sejr fra vores side, om end kampen var rimelig lige. Gladstone blev udvist efter 42 minutter.

Ejido - Espanyol 0-1 (Copa del Rey, 4. runde)
Ikke imponerende. Genro blev matchvinder i det sidste minut.

Espanyol - Valencia 1-1
En meget lige kamp, men heldigvis fik da Costa udlignet i det 88. minut.

Espanyol - Osasuna 2-2
Genro og da Costa var målmagerne i en trist affære fra vores side.

Ciudad Murcia - Espanyol 0-1
Lincoln scorede kampens eneste mål på et straffe i det 33. minut.

Recreativo - Espanyol 1-3
De kom overraskende foran efter 7 minutter, men vi kæmpede os tilbage og vandt sikkert.

Espanyol - Atletico Madrid 0-0
Årets første 0-0'er. Fortjent resultat.

Barcelona - Espanyol 1-3
Vi kom bagud ved Eto'o, men Genro viste al sin klasse og sikrede os lidt ufortjent sejren med et hattrick.

Espanyol - Betis 3-0
En superflot præstation af drengene og igen stod angrebsduoen for målene. Genro 1 mål, da Costa 2.

Espanyol - Zaragoza 2-0
Zaragoza havde kun et enkelt skud på mål i en kamp vi sikkert vandt.

Vi er nu ubesejrede i 16 kampe i træk - en ny rekord for klubben.
På topscorerlisten ligger Talisson da Costa og Fernando Genro i toppen med henholdsvis 16 og 17 mål i de første 16 kampe i sæsonen - en fantastisk statistik, men det viser også at disse spillere stort set er de eneste på mit hold, der kan score mål  Wink

Stillingen i La Primera División ser nu således ud:

Toplisten over gennemsnitsbedømmel se er domineret af vores spillere - listen ser således ud:

Til sidst lidt nyt fra Nigeria, hvor vi sluttede som klar etter i vores gruppe med en afsluttende 5-0 sejr over Kenya. Slutstillingen kom til at se således ud:

Vi skal møde Burkina Faso, Niger og Togo i African Nations Cup.

Don AA
Manager

« Svar #174: 18 Apr 2006, 20:24 »

Det ser sku rigitg godt ud for dig Cube skal det virkelig lykkes dig at tage guld med Espanyol alleredde første sæson jeg tror på dig  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #175: 19 Apr 2006, 14:49 »

Halløjsa det kører i den spanske liga. Jeg regner mindst med en CL plads til dig.  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #176: 20 Apr 2006, 08:47 »

Det er primært landsholdsfodbold jeg vil berette om i denne update.
Der er dog spillet 12 kampe i Espanyol, hvoraf 4 af dem er Copa del Rey-kampe.
Efter 2-0 sejren over Zaragoza løb vi ind i 4 uafgjorte i 5 kampe: Vi spillede først 2-2 mod Sociedad, derefter 2-2 mod Deportivo i Copa del Rey 5. runde, så blev det til en 3-0 sejr over Elche og til sidst endnu en 2-2 mod Deportivo i Copa del Rey (vi gik videre på straffesparkskonkur rence).
Nu skulle man tro det begyndte at gå bedre, men nej. I den følgende kamp, Copa del Rey kvartfinalen tabte vi med hele 3-0 til Atletico Madrid og vores chancer for videre avancement syntes minimale. Inden vi spillede 1-1 i det andet opgør og røg ud blev det dog til en 2-0 sejr over Mallorca i Primera División.
Vi tabte meget skuffende 2-0 til Valladolid, inden vi slog Murcia med hele 4-1 i en kamp, hvor Genro scorede 2 gange.
Den næste kamp var yderst vigtig da vi skulle møde ligefirerne fra Real Madrid. Vi kom foran med både 0-1 og 1-2, men det var alligevel madrilenerne, der løb med en 4-2 sejr.
Til sidst slog vi Sevilla, der lå nr. 5, med 1-0. En vigtig sejr, der cementerer at vi stadigvæk ligger nr. 3.

Top 5 ser således ud:
1. Valencia - 24 kampe, 52 points
2. Real Madrid - 24 k, 50 p
3. Espanyol - 24 k, 48 p
4. Athletic - 24 k, 46 p
5. Sevilla - 24 k, 42 p

Vi skulle endelig igang med African Nations Cup (ANC) med Nigeria.
Grupperne var som tidligere nævnt udtrukket og vi skulle møde Burkina Faso, Togo og Niger.

I vores første opgør mødte vi Burkina Faso. Efter blot 2 minutter kunne Martins udnytte et straffespark og bringe os foran.
Burkina Faso fik udlignet efter 20 minutter (det første mål, der er blevet scoret på Nigeria i min tid som manager), men det var så også det eneste - vi kørte en sikker 4-1 sejr hjem.

Nu skulle vi op imod favoritterne til 2. pladsen i gruppen, Togo. Jeg havde regnet med en kneben sejr, men spillerne havde meget mere i sig. Efter en flot holdpræstation kunne vi konstatere at have vundet med hele 5-0.

Vi var nu sikre på kvalifikationen til kvartfinalerne, men ville alligevel gerne sikre os 1. pladsen da vi mødte Niger i den sidste gruppekamp. Pressen forlangte mål og de fik, hvad de ville have. Makinwa scorede hattrick og vi vandt med 0-4.

Sejren betød at vi var nået frem til kvartfinalen, hvor vores modstander blev Guinea.
Vi dominerede første halvleg og var uheldige med ikke at føre med mere end 0-1 ved pausen.
Meget ufortjent fik Guinea et straffespark i 2. halvleg og udlignede, hvilket bragte kampen i ekstra tid selvom vi havde haft alt spillet. 24 skud mod deres 5 sagde alt.
Nu fandt kampen dog endelig en afgørelse: Eliakwu og Makinwa cementerede sejren og vores semifinaleplads, 1-3.

I semifinalen skulle vi møde Congo DR.
Der blev aldrig slinger i valsen - med jævne mellemrum scorede vi 4 gange - minuttallene lød således: 29, 48, 52, 79 og målscorerne blev Odiah, Abiodun, Ajilore og Eliakwu (vores stjerneangribere Yakubu, Martins og Makinwa var alle skadede).

Vi var klar til ANC FINALEN 2012, hvor Tunesien var modstanderen. Et hold, der umiddelbart syntes bedre end dem vi hidtil havde mødt. Alligevel stod der 0-3 til os efter kun 16 minutter og så var den sejr hjemme. Kampen sluttede 0-6 i vores favør og Obafemi Martins scorede hele 4 mål.

Vi har vundet African Nations Cup!

Yderligere informationer:
Vi har i Espanyol nu skrevet kontrakt med hele 4 spillere, der på fri transfer kommer til klubben d. 1. juli 2013.
Her er tale om Glen Johnson - 27-årig højreback, Belözoglu Emre - 31-årig midtbanespiller, Tim Cahill - 32-årig offensiv midtbanespiller og Yury Zhirkov - 28-årig venstrefløj.

Og så skal det nævnes at Champions League ottendedelsfinalern e rummer intet mindre end 4 franske hold: Nice, Marseille, Monaco og vores alle Paris Saint Germain.

Liste over resultater med Nigeria:
5-0 Kenya (ANC kval)
2-0 Guinea-Bissau (ANC kval)
8-0 Seychellerne (ANC kval)
3-1 Japan (venskabskamp)
3-0 Guinea-Bissau (ANC kval)
10-0 Seychellerne (ANC kval)
5-0 Kenya (ANC kval)
4-1 Burkina Faso (ANC, gruppe)
5-0 Togo (ANC, gruppe)
4-0 Niger (ANC, gruppe)
3-1 Guinea (ANC, kvart)
4-0 Congo DR (ANC, semi)
6-0 Tunesien (ANC, finale)

Samlet målscore: 62-3 (4,78 mål i snit)

« Seneste Redigering: 20 Apr 2006, 10:43 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #177: 20 Apr 2006, 13:00 »

Afslutning på sæson 2011/2012
Slutspurten i La Primera División skulle vise sig at blive en gyser af højeste klasse med os og Real Madrid i hovedrollerne.
Der er blevet spillet 14 kampe og vi har vundet 10 af dem.

Efter Sevilla-sejren på 1-0 kom vi ind i en god stime med 5 sejre yderligere, hvori vi kun lukkede 1 mål ind i alt.
Det bragte os op på en sikker 2. plads i ligaen lige efter Real Madrid, der lå nr. 1. Desværre tabte vi i den følgende kamp 2-1 til Valencia og røg igen ned på 3. pladsen.

De næste 3 kampe blev noget brogede. Først 0-0 mod Atletico Madrid, derefter flot 1-2 over Barcelona og til sidst skuffende 1-0 til Ciudad Murcia, men så kom vi til alt held ind i endnu en af vores frygtede stimer:
Først slog vi Betis med 0-3, derefter Real Sociedad med 2-0 i en kamp, hvor Talisson da Costa scorede 2 mål. Til sidst stod Zaragoza og Elche for skud - de blev slået med henholdsvis 1-4 og 3-1. Det betød at vi inden sæsonens sidste kamp lå nr 1 i ligaen med 2 points ned til Real Madrid på 2. pladsen.

Den sidste kamp skulle spilles mod Deportivo på udebane. Vi skulle blot ha uafgjort - så var vi spanske mestre.
Efter 24 minutter stod der 1-1, da begge hold havde scoret på et straffe, men lige inden pausen forsvandt det meste af håbet, da Burzanovic blev vist ud.
Makinwa scorede til 2-1 lige efter pausen og derfra var der dødt løb. Skuffende.

Real Madrid vandt over Mallorca med 0-2 og blev spanske mestre.
Er meget skuffet lige nu, men jeg har mod på en sæson mere hos Espanyol og kan glæde mig over at 2. pladsen er den højeste placering nogensinde for klubben.

Sæsonen i tal:
Endnu engang lidt statistik over den forgangne sæson i Espanyol.

Kampe spillet: 44
Mål scoret: 90 (2.0 i snit)
Mål lukket ind: 43 (1.0)
Gule kort: 54 (1.2)
Røde kort: 2 (0.0)
Gennemsnitligt tilskuertal: 39498

Topscorer:
1. Fernando Genro, 31 i 35 kampe
2. Talisson da Costa, 29 i 39 kampe
3. Igor Burzanovic, 6 i 30 kampe
4. Maxwell, 6 i 40 kampe
5. Luis García, 3 i 12 kampe

Flest oplæg:
1. Maxwell, 19
2. Fernando Genro, 12
3. Niko Kranjcar, 9
4. Andrés López Ferrer, 8
5. Talisson da Costa, 7

Gennemsnitsbedømmel se:
1. Fernando Genro, 7.58
2. Maxwell, 7.53
3. Asier Del Horno, 7.45
4. Nigel de Jong, 7.40
5. Gladstone, 7.30

La Primera División: Sølv
Copa del Rey: Kvartfinaler

United-styrer
Gæst

« Svar #178: 20 Apr 2006, 13:48 »

Det er synd. Flot kommet tilbage ellers. Nu må du jo bare tage en treble næste år ;-)

MisterFCK
Gæst

« Svar #179: 20 Apr 2006, 14:13 »

Ærgeligt du ikke vandt ligaen Græder Men en andenplads er jo heller ikke dårligt.

Er sikker på du kommer igen næste sæson og vinder Djævel

Og flot sejr med Nigeria i ANC Thumbs Up

Er det med vilje du ikke har lavet en karakter i afstemningen der hedder "00" Så er vi jo nogle der ikke kan stemme funny bare for sjov jeg har givet 13 Thumbs Up
« Seneste Redigering: 20 Apr 2006, 14:31 af MisterFCK » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010