home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67465 gange)
cube
Manager

Sv: PSG -> Arsenal
« Svar #120: 10 Apr 2006, 16:51 »

Owen og Henry i front, godt det ikke er mig som skal spille over for dem Wink

Truppen ser fint ud, selvom Juninho godt måtte havde blivet lidt endnu Opstemt

Jeps.. og så er der jo også Reyes, Ekin, da Costa og Adu Opstemt
Der kommer et overblik senere.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #121: 10 Apr 2006, 16:58 »

Jeps.. og så er der jo også Reyes, Ekin, da Costa og Adu Opstemt
Der kommer et overblik senere.

Absolut nogen gode offensive spillere  Thumbs Up

Må jeg anbefale en 4-1-3-2 opstilling  Rullende Øjne

Adu - Ekin - Reyes
   Owen - Henry

Så styrer du resten af truppen funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #122: 10 Apr 2006, 17:08 »

Arsenal FC anno 2009
Her er som lovet et overblik over truppen som den ser ud nu.

Mm: Jens Lehmann
FV: Ashley Cole
FH: Marco António Caneira
FC: Petri Passanen, Rafael Marquez
MV: Yury Zhirkov
MH: Renato
MC: Francesc Fabregas
OMC: Lionel Messi
AC: Thierry Henry
AC: José Antonio Reyes

RES: Michael Owen, Talisson da Costa, Emrah Ekin, Freddy Adu, Michael Dawson, Gaël Clichy, Frederik Ljungberg, Robin van Persie, Fabrice Muamba, Andrey Arshavin.

SS' af nogle af holdets profiler (fra venster: Talisson da Costa, Rafael Marquez, Freddy Adu, Jens Lehmann):

cube
Manager

« Svar #123: 10 Apr 2006, 17:10 »

Absolut nogen gode offensive spillere  Thumbs Up

Må jeg anbefale en 4-1-3-2 opstilling  Rullende Øjne

Adu - Ekin - Reyes
   Owen - Henry

Så styrer du resten af truppen funny

Heh. Tak for foreslaget, men jeg er glad for min opstilling som den ser ud pt. selvom jeg må holde nogle dygtige spillere på bænken.

Dusty78DK
Manager

« Svar #124: 11 Apr 2006, 10:02 »

Hold da kæft et hold!

Når du får fat i en ny keeper, er der så ikke lidt dream team over det??  Smiley

cube
Manager

« Svar #125: 11 Apr 2006, 11:51 »

Hold da kæft et hold!

Når du får fat i en ny keeper, er der så ikke lidt dream team over det??  Smiley

Jo, nok en smule Grin men det er egentlig med vilje jeg har valgt at beholde Lehmann. Synes det er grineren at se, hvor lang tid han holder. Han er snart 40 nu Wink

cube
Manager

« Svar #126: 11 Apr 2006, 12:28 »

Der er spillet 14 ligakampe, 5 CL-kampe, en enkelt europæisk Super Cup-kamp og 2 Carling Cup-kampe siden sidst.
Her er en opsummering på de forskellige turneringer:

Barclays Premiership:
Titelodds blev annonceret og Arsenal, Chelsea og Liverpool var alle favoritter til mesterskabet.
Det blev til lutter sejre i vores første fire kampe. Først slog vi Newcastle lidt ufortjent og herefter vandt vi ganske fortjent over Sheffield Wednesday, Manchester City og Leicester. Desværre vandt Manchester United også deres første kamp - faktisk syv på stribe, hvorfor vi ikke overtog førstepladsen lige med det samme.
Vi led vores første nederlag mod Fulham, men rejste os derefter med sejre over Aston Villa og Bolton inden vi løb ind i en stor skuffelse med 0-1 mod Southampton.
I de følgende 3 kampe scorede vi hele 10 mål. Først slog vi Charlton med 4-0 i en kamp, hvor Messi viste sin klasse, herefter spillede vi 0-0 med Wolves og til sidst pryglede vi Sheffield United med 6-0.
Nu var det tid til topopgør mod Manchester United. Vi kom foran efter 1 minut ved Henry, der hidtil havde scoret lige så mange mål som kampe han havde spillet. Desværre var føringen ikke nok. United vandt med 1-2.
Alligevel sikrede 6-2 mod Tottenham (en kamp vi i øvrigt var bagud med 0-2) og et uheldigt 2-2 resultat mod Chelsea at vi var a point med United i toppen af tabellen, men havde en bedre målscore.
Endelig topper vi tabellen:

Europæiske Super Cup:
Efter vores Champions League-sejr skulle vi i den europæiske Super Cup møde Tottenham, der havde vundet UEFA Cuppen. Et rent engelsk opgør.
Det startede sublimt for os. Efter kun 28 minutter var vi foran med 0-3 på mål af Messi, Henry og da Costa.
Det betød at jeg valgte at sætte nogle reserver på banen og at Tottenham kom bedre med i kampen. Det var lige ved at gå galt til sidst da de fik reduceret til 2-3, men vi holdt hovedet koldt og vandt Super Cuppen.
Det var i øvrigt blot 2. gang i klubbens historie vi deltog i denne finale. Champions League finalen sidste år var den første i klubbens historie ligesom jeg havde bragt PSG frem til deres første.

Carling Cup:
Vi har blot spillet to kampe i Carling Cuppen indtil nu.
I turneringens 3. runde mødte vi på udebane Crystal Palace. Vi kom på 0-3 inden de reducerede i en forudsigelig affære.
I næste runde mødte vi Southampton som vi udraderede med 3-5 i en utroligt underholdende kamp, hvor Talisson da Costa og Michael Owen fik vist deres værdier med 2 mål hver.

Champions League:
Titelodds er blevet annonceret til turneringen, og der er tydeligvis mange om buddet i år: Os, Barcelona, Juventus, Liverpool og Real Madrid er alle udnævnt til 9-1 favoritter. Chelsea 10-1.
Vi kom i gruppe med Brügge, Porto og Monaco. En gruppe jeg så som overkommelig.
Vores spil i turneringen har været upåklageligt. Først slog vi Brügge i en kamp, hvor Messi og Renato scorede målene, herefter fik vi skuffende 2-2 mod Porto, inden vi til sidst løb ind i en regulær flod af mål - resultaterne nedenfor taler for sig selv:

Arsenal - Monaco 5-2
Monaco - Arsenal 0-5
Brügge - Arsenal 0-7

Til sidst skal det lige nævnes, at Emirates Stadium er blevet udbygget med 15000 siddepladser så der nu er plads til hele 75000 tilskuere på tribunerne.

Dusty78DK
Manager

« Svar #127: 11 Apr 2006, 16:56 »

Godt arbejde i CL!

Mon ikke du nok skal få fyldt alle de nye sæder ud på stadion inden sæsonnen er ovre?  Rullende Øjne

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #128: 11 Apr 2006, 18:32 »

Jeg kan stadig væk ikke finde Emrah ekin og Talisson da Costa.. Jeg har ellers prøvet og køre med normal databasestørrelse. Jeg har kun installeret patches... Nogle der ved hvorfor?Ubeslutsom

Dusty78DK
Manager

« Svar #129: 11 Apr 2006, 18:35 »

Jeg kan stadig væk ikke finde Emrah ekin og Talisson da Costa.. Jeg har ellers prøvet og køre med normal databasestørrelse. Jeg har kun installeret patches... Nogle der ved hvorfor?Ubeslutsom

Prøv en af de data-updates, der er at finde her på siden. Mange talenter er puttet ind i dem!

cube
Manager

« Svar #130: 12 Apr 2006, 20:24 »

Afslutning på sæson 2009/2010
Så det tid til en ny update, og jeg kan nu sige at min tredje sæson i Arsenal er færdigspillet.
Sådan gik det:

Carling Cup:
Vi var nået kvartfinalen i Carling Cuppen. Her mødte vi Middlesbrough. Det blev en overordentlig spændende kamp, hvor stillingen svingede til det stod 4-3 til Boro. I det 91. minut scorede Henry heldigvis og i overtiden kunne da Costa sikre os sejren.

I semifinalen skulle vi op imod Newcastle. I det første opgør fik vi en tidlig udvisning og tabte med 3-5, men på hjemmebane gik det anderledes godt da vi kom på både 3-1 og 4-2, men på en eller anden måde fik Newcastle udlignet til resultatet 4-4 og vi var ude af turneringen.

FA Cup:
Vi opnåede moderat succes i FA Cuppen. I 3. runde slog vi Norwich med 0-3, en yderst sikker sejr, hvori van Persie, Messi og Henry var målscorerne.

I 4. runde slog vi Fulham med 2-4 i en opvisning fra Henrys side da han scorede hattrick og brændte et straffe.

Upåagtede Kidderminster var modstanderen i 5. runde. Reyes og Renato bragte os hurtigt foran og derfra kørte vi en sikker 6-0 sejr hjem.

Vores første rigtige styrkeprøve kom i 6. runde, hvor Manchester United tog imod os. Kampen startede nervøst, men efter 16 minutter kunne unge Talisson da Costa bringe os foran med 0-1, og så blev der ellers lukket op for scoringerne efter pausen. Da Costa scorede igen, inden Arshavin og Henry kunne cementere en flot 0-4 sejr.

I semifinalen mødte vi Aston Villa. Vi havde alt spil og chancer, men alligevel var det på frusterende vis Aston Villa, der gang på gang kunne banke bolden i nettet. Vi havde 19 skud på mål, Aston Villa havde 5 - Aston Villa vandt med 0-3, og vi var ude af vores 2. cupturnering - og igen i semifinalen.

Club World Championships:
Eftersom vi sidste år vandt Champions League skulle vi deltage i FIFAs VM for klubhold.
Vi startede ud i semifinalen, hvor vi mødte japanske Saitama United. Det blev til en sikker 0-3 sejr på mål af Renato (2x) og Reyes.

I finalen stod vi overfor en noget sværere modstander: Corinthians fra den bedste brasilianske række.
Endnu engang vandt vi med 3-0. Arshavin var manden bag sejren og vi vandt VM for klubhold for første gang i klubbens historie.

Champions League:
Med uafgjort i vores sidste gruppekamp mod Porto avancerede vi til ottendedelsfinalern e som etter i gruppen:

Vi trak CSKA Moskva til semifinalen - et hold vi burde slå.
I den første kamp i Rusland gjorde vi da også det med overbevisende 0-4. Talisson da Costa og José Antonio Reyes scorede hver 2 mål.
Det andet opgør var ikke meget værd. Kampen endte 0-0 og vi var videre til kvartfinalen.

I kvartfinalen mødte vi Liverpool, der var det eneste hold, der pressede os i Premier League.
Den første kamp endte i en 2-2'er og hjemmekampen endte med overbevisende 4-2 til os på trods af at vi havde været i en mindre krise undervejs.

Semifinalemodstande ren var også et engelsk hold, nemlig Chelsea FC.
Desværre formåede vi ikke at producere chancer mod et stærkt forsvarsorienteret mandskab. Den første kamp endte 0-1 i deres favør.
På udebane var vi bedre med, men fik aldrig scoret. Chelsea gik i finalen og vi røg ud i endnu en semifinale.

Barclays Premiership:
I ligaen løb vi ind i en god stime med 6 sejre og 1 uafgjort, inden vi blev stoppet, da vi spillede 1-1 med først Fulham, dernæst Aston Villa, inden vi til sidst skuffende tabte med 2-1 til Wigan. Alligevel var vi godt med i mesterskabskampen, da vi kunne nå førstepladsen med sejre i vores næste kampe (vi havde spillet færre end topholdene Liverpool og Manchester United).

Vi slog Southampton med 4-1 inden vi spillede 1-1 med titelkandidaterne og de forsvarende mestre fra Liverpool i en kamp, hvor de udlignede med 7 minutter igen. Ærgeligt at vi missede en matchbold der.
Men så begyndte de pludseligt at gå fantastisk godt og det blev til  11 sejre på stribe. Resultaterne så ud som følger:

1-0 Charlton
4-0 Bolton
3-1 Wolves
2-0 Sheffield Utd
1-0 Manchester Utd
4-0 Tottenham
3-1 Chelsea
4-1 Birmingham
6-5 Middlesbrough (forrykt kamp, hvor vi vendte 4-5 til 6-5 på de sidste 2 minutter)
3-0 Wigan
3-0 Sheffield Wed

Efter 3-0 sejren over Wigan i 36. runde kunne vi for første gang siden 2004 kalde os engelske mestre! Min mission er fuldført og jeg er klar til at bevæge mig videre til en ny klub for at nå mit mål: At vinde alle de største ligaer i Europa.

Vores sidste kamp i sæsonen endte med 2-2 mod Portsmouth.
Slutstillingen:

Statistisk overblik:
Vores sæson i tal.

Kampe spillet: 63
Mål scoret: 175 (2.8 per kamp)
Mål lukket ind: 67 (1.1)
Gule kort: 70 (1.1)
Røde kort: 1 (0.0)

Barclays Premiership: Guld
FA Cup: Semifinale
Carling Cup: Semifinale
Club World Championships: Guld
European Super Cup: Guld
Champions League: Semifinale

Gennemsnitlig bedømmelse:
1. Thierry Henry, 8.05
2. Renato, 7.80
3. Robin van Persie, 7.65
4. Michael Dawson, 7.63
5. José Antonio Reyes, 7.55

Topscorere:
1. Thierry Henry, 58 mål i 53 kampe.
2. Talisson da Costa, 18 mål i 20 kampe.
3. José Antonio Reyes, 16 mål i 26 kampe
4. Lionel Messi, 14 mål i 42 kampe
5. Freddy Adu, 13 mål i 7 kampe

Til sidst nogle uddybende SS' Wink
(fra venstre: Gennemsnitsbedømmel ser, oplæg, topscorere og Thierry Henrys profil).
« Seneste Redigering: 12 Apr 2006, 20:30 af cube » Logged

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 13 Apr 2006, 00:50 »

Mange gange tillykke med mesterskabet.
Det er godt nok en kanon blog det her. Glæder mig til at læse om dine nye bedrifter!  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #132: 14 Apr 2006, 02:06 »

Mange gange tillykke med mesterskabet.
Det er godt nok en kanon blog det her. Glæder mig til at læse om dine nye bedrifter!  Thumbs Up

Jo tak ;-)

cube
Manager

« Svar #133: 14 Apr 2006, 10:39 »

Jeg har søgt med lys og lygte efter et nyt job. Jeg ville have et i Spanien, Italien eller Tyskland - altså en af de resterende tre ligaer jeg mangler at vinde - desværre lykkedes det mig ikke at finde noget.
Derfor har jeg valgt at starte sæsonen i Arsenal, men skifter, hvis muligheden byder sig.

Og så lidt om vores køb og salg:
Francesc Fabregas var en vigtig brik på vores hold i sidste sæson og det har Barca bemærket. Jeg fik en handel i hus på hele 410 mio. kr. for den nu 23 år gamle Fabregas.

Robin van Persie havde længe været utilfreds i klubben, derfor blev han solgt til Manchester United for 175 mio. kr. En okay pris.

Efter disse salg lød egenkapitalen på hele 1,2 mia. kr. og transferbudgettet på 987 mio. kr.

Jagten gik nu ind på en ny målmand, venstrefløj og central midtbanespiller.
Cristian Ledesma blev hentet i Deportivo - en dygtig og meget stabil midtbanespiller.
Jens Lehmann nærmer sig de 41 år og stopper karrieren efter denne sæson. Derfor har jeg hentet 26-årige Samir Handanovic i Roma. Den 193 cm høje målmand går direkte ind i startopstillingen.
Prisen for de to spillere lød på henholdsvis  200 og 160 mio. kr.

Sæsonens første kamp var Community Shield finalen, hvor vi mødte Sheffield United. Den blev sikkert vundet med 2-1 og vi fik en fin start på sæsonen.

Zone 43
Manager

« Svar #134: 14 Apr 2006, 10:42 »

Rigtige gode handler Smiley

Endnu et trofæ, hvor længe kan du blive ved Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010