home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67362 gange)
Zone 43
Manager

Sv: PSG -> Arsenal
« Svar #105: 09 Apr 2006, 14:11 »

Tak Wink er også selv meget tilfreds med det.

Ja, ærlig talt - det er vildt irriterende, men jeg tror jeg har fundet en god taktik nu, og så må vi se om det bærer. Dog tror jeg ikke rigtig på mesterskabet før næste sæson. Liverpool spiller virkelig sindssygt.

ok. Må man hører den  Rullende Øjne Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #106: 09 Apr 2006, 15:08 »

ok. Må man hører den  Rullende Øjne Wink

Du kan du få essensen af den Wink Det er en 4-4-2 diamant, bare hvor den defensive midt er sat op på midt-midt.
Fløjene har pil halvt frem.

Og så spiller vi ellers generelt på korte afleveringer, angrebsivrigt, aggressivt.
Har brugt Taktiske teorier som guide og så selv redigeret lidt Peace

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #107: 09 Apr 2006, 19:50 »

Afslutning på sæsonen 2008/2009

Barclays Premiership:
Denne update bliver den sidste for denne sæson med Arsenal.
Med en ny taktik i bagagen skulle vi møde ligaens etter, Liverpool. Desværre spillede de ualmindelig godt og 3-1 sejren til dem var fuldt fortjent.
I sæsonens afsluttende syv kamp blev det til 5 sejre og 2 uafgjorte.
Det mest bemærkelsesværdige var:

• 1-4-sejren over Aston Villa, hvor Henry rundede de 40 mål i blot 37 kampe i denne sæson.
• 2-1-sejren over mægtige Chelsea, der ikke så nær så mægtige ud efter en kamp vi havde fuld kontrol over.
• 0-3-sejren over Southampton, hvor unge Talisson da Costa viste sit værd med to scoringer.

Med denne flotte afslutning endte vi på en 2. plads i Barclays Premiership. Næste år går vi hele vejen Wink
Slutstillingen så således ud:

FA Cup:
I turneringens kvartfinaler kom vi op imod Everton i en kamp, der skulle vise sig at have det hele. Slutresultatet blev 2-6 til os, og den nykårede verdens bedste fodboldspiller, José Antonio Reyes, kronede indsatsen med hele 4 mål.

Semifinalerne skulle desværre vise sig at blive endestationen for os, da Tottenham udraderede os med cifrene 0-3. En af årets mest skuffende kampe.
FA Cuppen blev senere vundet af netop Tottenham, da de slog Chelsea i finalen.

Champions League:
Vi var nået frem til kvartfinalerne i den største turnering af alle. Her mødte vi ingen ringere end Real Madrid som i øvrigt havde fået Arsene Wenger som manager (det er sjovt så meget jeg har tilfælles med den mand; vi har begge stået i spidsen for både PSG og Arsenal og mødt hinanden på kryds og tværs).
Den første kamp blev meget intens, men med en Reyes i topform formåede vi at få 2-1, selvom Madrid var spilstyrende.
I den anden kamp kom der andre boller på suppen fra vores side - vi spillede ganske enkelt fantastisk. Resultatet blev 1-6 i vores favør og vi var klar til semifinalerne, hvor vi skulle møde PSV, der havde slået Inter Milan ud.

I den første semifinale blev der igen scoret et hav af mål. Det så længe ud til at ende med en 3-3'er, men til slut strammede vi grebet og lukkede kampen. Thierry Henry scorede 2 gange.
Vi stod nu med de bedste kort inden hjemmekampen. En kamp, der skulle vise sig at blive mere spændende end, hvad godt var.
I det 80. minut stod der 1-3 i PSVs favør - det resultat ville sende dem videre, men heldigvis fik de en mand vist ud og Talisson da Costa kunne sikre os videre avancement ved 2-3 på reglen om udebanemål. VI VAR I FINALEN!

Vores modstander i finalen blev italienske Juventus. Dette var vores første Champions League-finale nogensinde, men for mig var det min anden. Jeg havde også stået i spidsen for PSG, da de forrige år var i finalen og tabte til - ja netop Juventus. Nu kunne jeg få min revanche.
Kampen startede skidt for os da Juninho hurtigt blev skadet, men det påvirkede os ikke synderligt og efter blot 17 minutter var vi foran, da Reyes fangede en ripost og scorede.
Omkring et kvarter senere var Ashley Cole på pletten med et flot indlæg til Lionel Messi, der elegant gjorde det til 2-0.
Inden pausen scorede Henry vores tredje mål.
Juventus pressede i 2. halvleg, men fik aldrig scoret. VI VANDT CHAMPIONS LEAGUE! Suverænt.

Spillere, fans og bestyrelse stod i kø for at takke mig efter kampen. Jeg havde vundet mit gode ry tilbage.

Bedrifter:
Barclays Premiership: Sølv
FA Cup: Semifinale
Carling Cup: Indledende runder
Champions League: Guld

Alt i alt et år langt over mine forventninger  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 09 Apr 2006, 21:19 af cube » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #108: 09 Apr 2006, 19:55 »

Du kan du få essensen af den Wink Det er en 4-4-2 diamant, bare hvor den defensive midt er sat op på midt-midt.
Fløjene har pil halvt frem.

Og så spiller vi ellers generelt på korte afleveringer, angrebsivrigt, aggressivt.
Har brugt Taktiske teorier som guide og så selv redigeret lidt Peace

dvs. 4-3-1-2 Rullende Øjne

Men spænende at følge.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Smith
Gæst

« Svar #109: 09 Apr 2006, 20:55 »

Kan du ikke skrive når du skriver mere på dne update så vi ikke selv skal sidde og kigge hele tiden  Rullende Øjne (Jeg ved, jeg er doven, men det er vel ferie)

cube
Manager

« Svar #110: 09 Apr 2006, 21:08 »

Kan du ikke skrive når du skriver mere på dne update så vi ikke selv skal sidde og kigge hele tiden  Rullende Øjne (Jeg ved, jeg er doven, men det er vel ferie)

Den er opdateret nu :-)

Zone 43
Manager

« Svar #111: 09 Apr 2006, 21:11 »

1-6 på bernabeu  Shockeret hvad er de spillere på ?? Wink please come with a SS Opstemt

Tillykke med pokalen med de store ører, surt med FA Cuppen Skuffet

Bare held med den kommende sæson. dvs. jagten på flere pokaler Opstemt

- Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #112: 09 Apr 2006, 21:17 »

1-6 på bernabeu  Shockeret hvad er de spillere på ?? Wink please come with a SS Opstemt

Tillykke med pokalen med de store ører, surt med FA Cuppen Skuffet

Bare held med den kommende sæson. dvs. jagten på flere pokaler Opstemt

Mange tak Wink
Her er et SS:

Dusty78DK
Manager

« Svar #113: 09 Apr 2006, 22:59 »

Fantastisk sejr over Real!

Alt for sejt!  Smiley

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 09 Apr 2006, 23:09 »

Fantastisk sejr over Real!

Alt for sejt!  Smiley

Ja, men nu var det jo også Real Madrid - og hvor svært er lige, det efterhånden er? ;-)

mvh,
mathias

Dusty78DK
Manager

« Svar #115: 10 Apr 2006, 00:25 »

Ja, men nu var det jo også Real Madrid - og hvor svært er lige, det efterhånden er? ;-)

mvh,
mathias

Ja, det er jo lige spørgsmålet!  Grin

United-styrer
Gæst

« Svar #116: 10 Apr 2006, 09:38 »

Tillykke med Champions League-trofæet. Godt gået!

cube
Manager

« Svar #117: 10 Apr 2006, 13:03 »

Mange tak for alle de rosende ord ;-)

cube
Manager

« Svar #118: 10 Apr 2006, 16:39 »

Optakt til sæson 2009/2010
Efter vores CL-sejr er vi igen ved at komme ned på jorden, og vi ser nu frem mod en ny sæson. Forventningerne til os er blevet højere siden sidst, og vi har da også avanceret 2 pladser op til 4. pladsen på den europæiske klubrangliste.

Transfers:
Fra og med d. 1. juli måtte vi se Lauren og Juninho forlade klubben, da de tog imod kontrakttilbud fra andre klubber. Det var med tungt hjerte jeg måtte sige farvel, da disse spillere havde løftet holdet med rutine og godt spil.
Til gengæld er en vaske ægte verdensstjerne kommet til Emirates Stadium - og så endda på en fri transfer. Her er tale om Michael Owen, der kommer direkte fra Newcastle. Trøjesalget er blevet forøget.
Efterfølgende har jeg valgt at sælge Glen Johnson, da Tottenham har givet et fint bud på 60 mio. kr + Michael Dawson.

Juninho havde fungeret som højrefløj da han spillede for os, men da han nu var væk gik jagten ind på en ny wing.
Jeg havde Renato fra Middlesbrough og Joaquín samt Stankovic fra Inter i kikkerten. Det blev førstnævnte, der skulle bære Arsenal-trøjen da jeg hvervede ham for 250 mio. kr. En ny rekord: Dyreste køb.

(Michael Owen, Michael Dawson, Renato)

I øjeblikket går jagten ind på en ny målmand. Jens Lehmann er snart 40 år gammel og har ikke vist det helt store spil på det sidste.

Økonomien ser udemærket ud. Efter købet af Renato råder klubben over ca. 520 mio. kr.

Vi har spillet 5 venskabskampe, hvori det er blevet til 4 sejre og 1 uafgjort:

Arsenal - Dortmund 3-0 (Ljungberg, Messi, Henry)
Wigan - Arsenal 2-2 (Messi, Ekin)
Sparta Prag - Arsenal 2-3 (Henry x2, Owen)
Westerlo - Arsenal 0-2 (Henry, Owen)
Brügge - Arsenal 0-3 (Owen, Henry x2)
« Seneste Redigering: 10 Apr 2006, 16:53 af cube » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #119: 10 Apr 2006, 16:42 »

Owen og Henry i front, godt det ikke er mig som skal spille over for dem Wink

Truppen ser fint ud, selvom Juninho godt måtte havde blivet lidt endnu Opstemt

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010