home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!  (Læst 2362 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!
« Svar #15: 13 Maj 2008, 00:08 »

nej. jeg husker kampen mod AGF. Mand-Mand.. var Bresemann, Marvits, osv fuldstaendig latterligt ringe. White er ikke fysisk staerk.. men han vendte paa Marvits som var han ikke til stede.. han har ingenlunde spillere til at stille med et staerkt forsvar.. han goer det rigtige paa mange maader og jeg mener han og hans spillestil er et dejligt frisk pust.. og hans pointhoest har vaeret god naar man taenker paa hvor ringe en trup det egentlig er. Viborg har meget bedre spillere og alligevel er Lyngby lige saa gode.. Point og spillemaessigt. Han er en god traener i min optik.

Nu er Bresemann og Marvits også i den dårlige ende af vores forsvarsstilling, hvis jeg kan sige det sådan. Vi har været hårdt ramt af skader i forsvaret i år, men vi råder altså over store talenter som Andreas Bjelland, Marc Møller, Brian Hamalainen og Rasmus Christiansen, mens vi har rutinerede kræfter som Morten Petersen, Bresemann og Marvits! Jeg vil ikke mene, at vi er tyndt besat på dette punkt! Alle er spillere, der sagtens kan spille på et 1. divisions-tophold, og alle pånær Marvits og Bresemann har eller kan få klassen til at spille Superligabold!

Yessir
Manager

« Svar #16: 13 Maj 2008, 01:22 »

Samtidig hører man på p3, at der har været tumult på Lyngbys afsnit, hvilket får kontrolørerne til at rydde tribunen!? Pinligt!

Hvis du med pinligt, mener kontrollørenes opførsel, så har du fuldstændig ret. Mage til respektløse, magtliderlige mennesker skal man lede længe efter (vel kun AGF & FCK der har nogen på samme lave niveau)

Hvis du derimod mener fansene, så tjek lige op med folk der rent faktisk var derovre, og få at deres syn på sagen  Wink

Det til side, så er det en glimrende blog, og du har en fast læser her.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #17: 13 Maj 2008, 12:52 »

Hvis du med pinligt, mener kontrollørenes opførsel, så har du fuldstændig ret. Mage til respektløse, magtliderlige mennesker skal man lede længe efter (vel kun AGF & FCK der har nogen på samme lave niveau)

Hvis du derimod mener fansene, så tjek lige op med folk der rent faktisk var derovre, og få at deres syn på sagen  Wink

Det til side, så er det en glimrende blog, og du har en fast læser her.

Jeg har fået forklaret, at kontrollørene overreagerede på det kraftigste med kvælertag osv... Dog mener jeg, at der skal noget til før, at vagterne går sådan amok, men jeg uddyber det ikke synderligt i min tekst, da jeg kun ved, hvad jeg har læst på Blue Vikings forum.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010