home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 967 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!  (Læst 2365 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!
« : 09 Maj 2008, 17:56 »

-

Lyngbys nyerhvervede måltavler viste 4-1, da dommer Michael Johansen fløjtede kampen af. Det var ikke til at tro. Vi havde vundet, og vi havde gjort det med stil. Følelsen af at vinde lå mig fjernt, hvilket jeg så sandelig kunne mærke. Rørt til tårer - Ja, det er stadig umuligt at beskrive de følelser, der efter en fantastisk 2. halvleg strømmede igennem mig og de cirka 200 øvrige Lyngby fans på vores fantribune.

Det var rart endelig at kunne hylde spillerne på den rigtige måde: OOOOOOOOOOH - HEY, HEY, HEY!
For første gang i næsten syv måneder, blev dette velkendte sejrsudtryk skrålet ud i det blå. Fantastisk - intet mindre.

Derefter kommer man hjem til boligen små 15 kilometer fra det faldefærdige Lyngby Stadion, tænder for Onside, og hører Kasper Hjulmand sige, at kampen var Lyngbys dårligste i denne sæson. WHAT THE FUCK!?!? Vi har vundet tre kampe i år, og så mener han, at vores 4-1-sejr mod AC Horsens, der få dage forinden nakkede FCK, var det værste vi havde præsteret i sæsonen? Første halvleg lignede måske endnu en dag på kontoret, men hold kæft, hvor var anden halvleg klasse, i forhold til hvad vi ellers er blevet budt på i Lyngby! Med sådan en udtalelse, så er det vist fornuftigt, at den gode Hjulmand forlader os, når hans kontrakt udløber til jul...

Endnu mere undrende bliver man, hvis man tager et kig på Blue Vikings debatforum. I en tråd, som oprindeligt omhandlede om kampen mod AC Horsens, er blevet smadret med knap fire siders mundhuggeri, på et niveau der hører til i vuggestuen??? Det er pinligt, men jeg bliver nødt til at nævne det, da dumme diskussioner overskygger alt andet på det forum i øjeblikket. Nu har vi endelig en lille chance for at holde os i Superligaen, og i stedet for at støtte ordenligt op om holdet efter en flot sejr, så vælger man at skændes over ligegyldige, og komplet idiotiske ting!?

Trods nogle minuser udenfor banen, så har dagen i dag været fantastisk. Det er lang tid siden, at jeg har hoveret over for 9.e's Brøndby-fans - Mmmmh, det var skønt Smiley

Til slut vil jeg sige tak for en fed opbakning på lægterne i aftes, trods et svagt fremmøde (1035 tilskuere) - og så nakker vi Viborg på mandag, så vi dermed kan ligge lidt 'afstand' til den trælse sidsteplads!

FORZA LYNGBY!
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 18:19 af Jharn » Logged

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Fan-blog: Dagen derpå
« Svar #1: 09 Maj 2008, 17:56 »

Jeg byder al debat velkommen!  Peace

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Fan-blog: Skandaløst, pinligt og direkte ringe!
« Svar #2: 12 Maj 2008, 18:18 »

PINLIGT!

Alt hvad der har kendetegnet vores sæson, kom til udtryk i dagens kamp mod Viborg.

Vi kommer foran 2-0, og spiller en udmærket 1. halvleg, hvor spillerne viser, at de har viljen til at vinde, og har god energi. Dog skal vi lukke et latterligt mål ind kort før pausen grundet dårlig opdækning i forsvaret.

Vi skal forsvarer en 2-1-føring med 10 minutter igen, og her vælger Kasper Hjulmand så at sætte Kim Aabech på banen. Aabech, der i denne sæson har været den helt store skuffelse, kan intet defensivt, og han viser sjælendt, at han overhovdet gider spille fodbold? Hvorfor sætter Hjulmand denne spiller på banen?!?

Viborg udligner kort før tid, og et tyndt straffespark i kampens sidste sekunder sikrer jyderne sejren...

Alt dette er typisk for Lyngbys sæson, og det er derfor, at vi efter sommerferien højst sandsynligt spiller i 1. divisionen. Vi har ni point op til AGF, og har tre kampe tilbage: FCN, AaB og FC København. Det kræver ikke bare et, to eller tre mirakler, hvis vi skal blive oppe. Det kræver mindst et dusin af slagsen.

Samtidig hører man på p3, at der har været tumult på Lyngbys afsnit, hvilket får kontrolørerne til at rydde tribunen!? Pinligt!

Lyngby i 1. division
Hjulmand RAUS!

Forza Lyngby!

Indlæget kan blive opdateret!

JimmyGP
Manager

« Svar #3: 12 Maj 2008, 18:23 »

Stopper Hjulmand ikke ved udgangen af 2008??

I skal nok komme op igen..

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #4: 12 Maj 2008, 18:25 »

Stopper Hjulmand ikke ved udgangen af 2008??

Jo, men jo hurtigere han smutter, jo bedre. Vi kan ikke bruge hans naive, offensive indstilling til fodbold. Han burde gå af her til sommer, og lade en komme til. Dermed kommer der ikke et trænerskifte midt i sæsonen, og den nye træner vil kunne få tid til at bygge holdet op fra bunden.

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #5: 12 Maj 2008, 18:28 »

det jo ikke kun hans spillestil, men se nu det han har med at gøre, han har jo næsten ingen spillere a sas-ligaklasse

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #6: 12 Maj 2008, 18:42 »

det jo ikke kun hans spillestil, men se nu det han har med at gøre, han har jo næsten ingen spillere a sas-ligaklasse

Præcis - Og da han ikke har spillerne til at spille SÅ offensivt, så skal han da ikke gøre det over en hel sæson? Det er jo hjernedødt!

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #7: 12 Maj 2008, 18:43 »

tja, men de har jo heller ikke spillerne til a spille defensiv??

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 12 Maj 2008, 18:47 »

Lyngby – generelt dansk fodbold – er ikke lige mit speciale område, men jeg synes meget om selve idéen.

Det kunne være dejligt, hvis vi fik flere entusiastiske fans på bordet, med flere af denne slags tråde om deres yndlingshold.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #9: 12 Maj 2008, 18:48 »

tja, men de har jo heller ikke spillerne til a spille defensiv??

Han har spillerne til at stille en kompakt midtbane og et stærkt forsvar. Han råder også over et par hurtige fløje... Egentlig mangler vi en boksspiller, som smadre indlæg i kassen.. Vi har jo ikke en eneste dicideret angriber. Men ellers mener jeg, at vi burde have spillet 'Horsens-bold'. Pakke os ned, og satse på kontra via vores hurtige fløje.

aikon
Ynglingespiller

« Svar #10: 12 Maj 2008, 19:14 »

jeg gik i klasse med tem hansen og ronni hansen gik nogen klasser under, men jeg spillede fodbold med tem i mine ungdoms år, og syntes det underligt lyngby ikke har brugt ham, for han har virkelig nogen gode kvaliteter.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #11: 12 Maj 2008, 19:17 »

jeg gik i klasse med tem hansen og ronni hansen gik nogen klasser under, men jeg spillede fodbold med tem i mine ungdoms år, og syntes det underligt lyngby ikke har brugt ham, for han har virkelig nogen gode kvaliteter.

Han har faktisk været meget brugt på det sidste, og han gør det fremragende! I dag var han jo klart skyld i vores mål nummer to, da han tacklede sig gennem Viborgs forsvar!
Jeg glæder mig meget til at se ham i aktion i 1. divisonen. Jeg tror, at han blive en vigtig spiller!

aikon
Ynglingespiller

« Svar #12: 12 Maj 2008, 19:22 »

Han har faktisk været meget brugt på det sidste, og han gør det fremragende! I dag var han jo klart skyld i vores mål nummer to, da han tacklede sig gennem Viborgs forsvar!
Jeg glæder mig meget til at se ham i aktion i 1. divisonen. Jeg tror, at han blive en vigtig spiller!
ja han er helt sikkert kommet bedre med, men sjovt han spiller i lyngby (ikke for at lyde nedladende) for da vi var små troede vi jo simpelthen at ham kom til real , barca eller man utd, fordi hans overblik og teknik, var et nummer bedre en os andre. men helt sikkert en spiller i får glæde af, og håber i kan komme tilbage i sas ligaen snart, for i har et spændende hold

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #13: 12 Maj 2008, 20:34 »

ja elsker lyngby, men mest pga deres dejlige spillestil.... vil hellere se hold som Lyngby og FCN, end horsens og fck

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 12 Maj 2008, 23:07 »

et stærkt forsvar.
nej. jeg husker kampen mod AGF. Mand-Mand.. var Bresemann, Marvits, osv fuldstaendig latterligt ringe. White er ikke fysisk staerk.. men han vendte paa Marvits som var han ikke til stede.. han har ingenlunde spillere til at stille med et staerkt forsvar.. han goer det rigtige paa mange maader og jeg mener han og hans spillestil er et dejligt frisk pust.. og hans pointhoest har vaeret god naar man taenker paa hvor ringe en trup det egentlig er. Viborg har meget bedre spillere og alligevel er Lyngby lige saa gode.. Point og spillemaessigt. Han er en god traener i min optik.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010