home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 135996 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #975: 27 Jun 2008, 23:18 »

Måske fordi vi har gode kantspillere, og generelt ikke graver os ned i samme omfang som italien har for vane at gøre, lige så snart de møder et hold der ligger over nr 20 på verdensranglisten Rullende Øjne...

Mod Tyrkerne så vi jo hvor selvbevidste at Tyskland er... Spiller af helvedes til men vinder Peace...

Og vi skal nok få en masse dødbolde, og gøre livet surt for spaniolerne Hævet Øjenbryn
Gode kantspillere? Hvem? Tunge

Grønthandleren
Gæst

« Svar #976: 27 Jun 2008, 23:29 »

Schweinsteiger er den eneste jeg kan komme på som kan fungere som en decideret offensiv fløj. Men tyskernes "fløjspil" er vel nærmest deres backs. Lahm og Fritz er lynhurtige og kommer tit med frem i angrebet og slår nogle vigtige bolde. Desuden har vi også set Frings trække ud og fungere som fløj i hans løb med bolden. Så jeg ved ikke rigtig om man kan sige de har et fløjspil lige som Spanien.
Håber du kunne bruge min vurdering Wink

JKJ
Gæst

« Svar #977: 27 Jun 2008, 23:36 »

Nu spiller Spanien altså heller ikke meget fløjspil som jeg har set deres seneste kampe.
Deres såkaldte fløje trækker jo ind i banen og især mod Italien var det jo en katastrofe da der var masser af plads i sidderne mens der var mere end overbefolket på midten og det gjorde det jo også nemmere som italienerne at dække op for dem...

Desuden har tyskerne altså en fordel på midtbanen med deres str og fysik, hvis Ballack og co vil spille med musklerne får de spanske folk på midtbanen ikke et ben til jorden...
Af Silva, Iniesta, Xavi og Senna er sidstnævnte størst med sine 175 mens de andre er 169-170...
http://www.tipsbladet.dk/index.php/euro2008_news/show/id=155993

Så ja de er nok tekniske men jeg kan jeg kan godt frygte at de måske vil blive tromlet ned af tyskerne...

verdenskrig
Manager

« Svar #978: 27 Jun 2008, 23:37 »

Gode kantspillere? Hvem? Tunge
Podolski har gjort det super på kanten, og ja schweinsteiger som er nævnt...

Plus at vi har lahm, som kommer bagfra.. og måske fritz hvis han spiller Peace Thumbs Up Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #979: 27 Jun 2008, 23:40 »

Fritz er hverken back eller lynhurtig - bare inkompetent.

verdenskrig
Manager

« Svar #980: 27 Jun 2008, 23:43 »

Fritz er hverken back eller lynhurtig - bare inkompetent.
Ja derfor spiller han på et af bundesligaens bedste hold... God argumentation btw crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #981: 27 Jun 2008, 23:46 »

Ja derfor spiller han på et af bundesligaens bedste hold... God argumentation btw crazy

Han har da kun spillet 1 kamp i slutrunden og det var som fløj. Og han gjorde det af helvede til.

vondracek
Gæst

« Svar #982: 27 Jun 2008, 23:46 »

Nu spiller Spanien altså heller ikke meget fløjspil som jeg har set deres seneste kampe.
Deres såkaldte fløje trækker jo ind i banen og især mod Italien var det jo en katastrofe da der var masser af plads i sidderne mens der var mere end overbefolket på midten og det gjorde det jo også nemmere som italienerne at dække op for dem...

Desuden har tyskerne altså en fordel på midtbanen med deres str og fysik, hvis Ballack og co vil spille med musklerne får de spanske folk på midtbanen ikke et ben til jorden...
Af Silva, Iniesta, Xavi og Senna er sidstnævnte størst med sine 175 mens de andre er 169-170...
http://www.tipsbladet.dk/index.php/euro2008_news/show/id=155993

Så ja de er nok tekniske men jeg kan jeg kan godt frygte at de måske vil blive tromlet ned af tyskerne...

Nu bestod Kroatiens midtbane heller ikke af en omgang spillere med massere af fysik. Modric og Kovac kan blandt andet nævnes, hvor førstenævnte stadig mangler en smule mere fysik og hvor begge spillere godt kunne bruge et par ekstra centimeter i højden. Alligevel blev tyskernes fløjspil lykket ned og Ballack blev konstant mandsopdækket af Kovac, hvilket resultaterede i, at Tyskland ikke kom til de helt store chancer og at Kroatien ikke blev tromlet ned.

verdenskrig
Manager

« Svar #983: 27 Jun 2008, 23:47 »

Han har da kun spillet 1 kamp i slutrunden og det var som fløj. Og han gjorde det af helvede til.
Forkert... 2..

Og nej han er ikke fløj... Ved ik hvor löw har den ide fra  Ubeslutsom... Men han er en glimrende back, der er god begge veje Thumbs Up

Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #984: 27 Jun 2008, 23:49 »

Forkert... 2..

Og nej han er ikke fløj... Ved ik hvor löw har den ide fra  Ubeslutsom... Men han er en glimrende back, der er god begge veje Thumbs Up

Jeg mente også fløj for tyskland Smiley han var i hvert fald dårlig

verdenskrig
Manager

« Svar #985: 27 Jun 2008, 23:53 »

Jeg mente også fløj for tyskland Smiley han var i hvert fald dårlig
Hvorfor er han dårlig Rullende Øjne

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #986: 27 Jun 2008, 23:54 »

Nu bestod Kroatiens midtbane heller ikke af en omgang spillere med massere af fysik. Modric og Kovac kan blandt andet nævnes, hvor førstenævnte stadig mangler en smule mere fysik og hvor begge spillere godt kunne bruge et par ekstra centimeter i højden. Alligevel blev tyskernes fløjspil lykket ned og Ballack blev konstant mandsopdækket af Kovac, hvilket resultaterede i, at Tyskland ikke kom til de helt store chancer og at Kroatien ikke blev tromlet ned.

Nu har jeg ikke nævnt Tysklands fløje, men Spaniens som jeg mener trækker ind midt på banen når de får chancen og dermed klumper hele spillet sammen der, og hvis de gør det så tror jeg de får et seriøst problem mod de store muskelbunder tyskerne har til at løbe rundt derinde...

Hvis Spanien kan finde ud af at få åbnet på fløjene får de jo også trukket de tyske spillere væk fra hinanden og dermed kan de komme igang med deres hurtige passpil som de mestre rigtig flot i øjeblikket, men hvis de igen klumper sammen på midten får de store problemmer, det er altså svært at komme uden om en mur det så vi jo da de spillede mod Italien og tempoet faldt jo også gevaldigt der og der er i hvert fald ikke en fordel for Spanien...

JKJ
Gæst

« Svar #987: 27 Jun 2008, 23:55 »

Der må jeg være enig, han viste jo ingenting, ikke ret meget meget positivt i hvert fald og da slet ikke offensivt...

-LFC-
Manager

« Svar #988: 27 Jun 2008, 23:56 »

Synes du selv han spillede godt? For så må du både være 100% tysker samt kæmpe Werder fan! Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #989: 28 Jun 2008, 00:10 »

Synes du selv han spillede godt? For så må du både være 100% tysker samt kæmpe Werder fan! Rullende Øjne
Jeg er hverken 100 % tysker eller werder fan ( holder kun med brøndby og liverpool)..

siger ik selv at han er et stjernefrø, men vil bare gerne høre en begrundelse...

Du hører jo heller ingen politikere på christiansborg sige : Jeg syntes der skal flere penge til ældreplejen, uden at argumentere for det vel  Peace

Cool

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010