home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 136615 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #705: 19 Jun 2008, 23:26 »

NEJ! Grin

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #706: 19 Jun 2008, 23:31 »

En af de eneste dårlige ting ved Tyskland er deres Musik!

Prøv du at google Boys Noize! Opstemt

Hehe... Nårh anyways, Tyskland er fortjent videre... Man of the match efter jeres mening?

Min må blive Ballack, han kommer ind i en mere offensiv og fri rolle end tidligere, han laver små fine træk med hæl og tå. Han er en anfører i ordets ægte betydning... Manden fører simpelthen holdet an! Det kan ikke beskrives hverken bedre eller simplere... Han er Der Führer, Der Spielführer... Wink Som kronen på værket scorer han et mål, og ja ja, der var frispark... Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Bave
Gæst

« Svar #707: 19 Jun 2008, 23:33 »

Prøv du at google Boys Noize! Opstemt

Hehe... Nårh anyways, Tyskland er fortjent videre... Man of the match efter jeres mening?

Min må blive Ballack, han kommer ind i en mere offensiv og fri rolle end tidligere, han laver små fine træk med hæl og tå. Han er en anfører i ordets ægte betydning... Manden fører simpelthen holdet an! Det kan ikke beskrives hverken bedre eller simplere... Han er Der Führer, Der Spielführer... Wink Som kronen på værket scorer han et mål, og ja ja, der var frispark... Opstemt

Helt Enig i at det var Ballack han overstrålede nærmest Alle

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #708: 19 Jun 2008, 23:34 »

Jeg tror at den officielle MOM blev Der Schwein... Men han spillede nu også ganske fornuftigt... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Szczesny
Manager

« Svar #709: 19 Jun 2008, 23:49 »

Schweinsteiger gjorde det nu også fortrinligt med et garn og to oplæg. Men synes egentlig ikke at der var nogen hos Tyskland der sådan faldt igennem, svageste mand i mine øjne må være Lahm. Portugal havde derimod mange der spillede under niveau og var vel stort set kun Deco der kunne være sin indsats bekendt.

Derudover må jeg lige sige at det med at det eneste ordentlige der er kommet ud af Tyskland af deres musik, må tydeligvis være skrevet af en ung knøs, der endnu ikke har fået smag for øl, men render rundt og sutter på Breezere! Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #710: 20 Jun 2008, 00:02 »

Schweinsteiger gjorde det nu også fortrinligt med et garn og to oplæg. Men synes egentlig ikke at der var nogen hos Tyskland der sådan faldt igennem, svageste mand i mine øjne må være Lahm. Portugal havde derimod mange der spillede under niveau og var vel stort set kun Deco der kunne være sin indsats bekendt.

Derudover må jeg lige sige at det med at det eneste ordentlige der er kommet ud af Tyskland af deres musik, må tydeligvis være skrevet af en ung knøs, der endnu ikke har fået smag for øl, men render rundt og sutter på Breezere! Wink

Hehe, good one... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Yessir
Manager

« Svar #711: 20 Jun 2008, 01:53 »

Og god solid tyskermad til at ligge bunden, mmmh...

JKJ
Gæst

« Svar #712: 20 Jun 2008, 11:05 »

Bare vent og se, Italien, der som tyskerne fedtede sig igennem til sidst, vinder over et spansk hold som indtil nu har sprudlet, og jeg vil næsten sætte hvad som helst på at de, Italien og Tyskland, så mødes i finalen...  ticked off

Sådan ender det "næsten" altid...  Tunge

Og alligevel har jeg ikke lært det når jeg skal sætte mit manager hold til div EM og VM turneringer... Sætter altid holdet med hjertet fremfor hjernen... Men næste gang skal jeg have alle de tyskere på som jeg har mulighed for Wink
Og det var så vist lidt OT  Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #713: 20 Jun 2008, 11:18 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85302

Nej, nej, nej!!! Den havde jeg satme ikke hørt før. xD

funny funny funny

ManUtd83
Manager

« Svar #714: 20 Jun 2008, 11:18 »

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Frankrig er undskyldt for en elendig slutrunde.

EDIT: For langsom

JKJ
Gæst

« Svar #715: 20 Jun 2008, 12:38 »

Nej, nej, nej!!! Den havde jeg satme ikke hørt før. xD

funny funny funny

Den mand er tosset...

Mener også det var ham der ikke ville have Pires med på holdet fordi han var født i det forkerte stjernetegn!!  Huh

Og han sætter holdet efter stjernerne!!  Huh

Helt ærlig så ser det ganske dårligt ud for det franske landshold så lang tid han sidder ved roret, men mon ikke han snart er fortid?
Med de spillere som Frankrig råder over har de altså en landshold der imo hører til i top 5-6 stykker i Europa...

ManUtd83
Manager

« Svar #716: 20 Jun 2008, 12:43 »

Jeg vil nærmere sige top 2 i Europa. Jeg kan ikke nævne en plads hvor de ikke har en verdensklassespille r, og på mange pladser har de mere end en. Prøv for eksempel at se på venstreback, hvor mange landshold er svagt besat (Danmark Skuffet ). Der har frankrig de måske 3 bedste lige nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #717: 20 Jun 2008, 12:43 »

Den mand er tosset...

Mener også det var ham der ikke ville have Pires med på holdet fordi han var født i det forkerte stjernetegn!!  Huh

Og han sætter holdet efter stjernerne!!  Huh

Helt ærlig så ser det ganske dårligt ud for det franske landshold så lang tid han sidder ved roret, men mon ikke han snart er fortid?
Med de spillere som Frankrig råder over har de altså en landshold der imo hører til i top 5-6 stykker i Europa...
Måske er manden ikke ved sine fulde 5... Og hans valg af spillere, samt undskyldninger lader meget tilbage at ønske...

Men manden førte altså frankrig til finalen for 2 år siden Huh.. Tror trods alt at i bør omtale ham med en smule mere respekt end i gør Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #718: 20 Jun 2008, 13:00 »

Ny afstemning oppe!

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ManUtd83
Manager

« Svar #719: 20 Jun 2008, 13:02 »

Jeg har stemt Spanien delvist fordi jeg hepper på dem, og delvist fordi at Italien ikke har været overbevisende.

Til kampen mod Spanien mangler de simpelthen for mange spillere. Gattuso, Pirlo, Cannavaro, Barzagli, Materazzi?... Og Toni er tydeligvis ikke i målform.

Go Spain..

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010