home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Les Éléphants
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det nye design bedre?
Ja
- 4 (57,1%)
Nej
- 2 (28,6%)
Ved ikke
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Les Éléphants  (Læst 12556 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #15: 09 Maj 2008, 14:05 »

Der er et par stavefejl, men ellers en fantastisk start på sæsonen. Glæder mig til at høre mere fra "Den ældste klub"
I bliver nød til med at leve med at der er et par stavefejl, da jeg ikke er den bedste staver.
Jeg forventer at der komme  en update i aften, men jeg lover ikke noget.
Og tak for kommentaren Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #16: 10 Maj 2008, 12:12 »




28/12/2007 – Hård måned

December er glædernes måned, og det viser sig også i Huelva, da vi stadig ligge nummer et. Det svære program har dog betydet at, forspringet kun er på et enkelt point. December bød også på sæsonens første nederlag, og ikke et lille et af slagsens. Hele 5-0 blev man ydmyget mod et storspillende Barcelona mandskab. Det er dog også blevet til to andre nederlag, men de var i cuppen, hvor vi spillede med reserve mandskab, da vi går hundrede procent efter sensation i ligaen.

Selvom det kun er blevet til en enkel sejrer i december, er jeg godt tilfreds med drengene. Målet for december var at, vi skulle holde ved den flotte førsteplads, og det har vi opflydt, ved at spille uafgjort mod Valencia, Sevilla og Atletico. Den første kamp var mod Valencia, i en meget lige kamp. Derfor var det også helt fortjent at begge hold kunne gå fra banen med et point, da kampen endte 2-2.

Næste kamp var mod rivalen Sevilla, som har skuffet alle i ligaen. Det betød at, dagen før kampen fyrede de Manuel Jiménez. Derfor gik vi ind til kampen med en stor fordel, men vi formåede alligevel kun at få 1-1. Vi spillede bedst hele kampen, og det så også ud til at Tamuzs mål skulle sikrer os sejren, men ti minutter før tid, sendte Kanouté bolden i nettet efter et hjørnespark.

Sidste kamp i december måned var mod altid skuffende Atletico. Atletico skuffede dog ikke i kampen, hvor de kun kan være utilfredse med det uafgjorte resultat. Hele nitten skud havde de i kampen, mens vi kun havde fire, men på mirakuløst vis formåede vi at spille 3-3, på grund af Tamuzs hattrick.

Efter den hårde måned, ser det ikke helt urealistisk at, vi skulle slutte i toppen. Vi har mødt alle hold, bortset fra Villarreal, som vi skal møde i næste kamp. Det har kun resulteret i et enkelt nederlag, og nu hvor vi skal ind i de samme nemme kampe som i starten, har vi gode muligheder for at opbygge et forspring til slutningen af sæsonen, hvor vi skal møde Barcelona, Atletico, Sevilla og Villareal.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #17: 10 Maj 2008, 12:18 »

Slet ikke tosset.

En flot blog du har skudt i gang her, og det skal blive spændende at se, om den holder i lænrgden. Spillemæssigt kan man jo kun løfte øjenbryn af den flotte placering, som i mine øjne virker helt surrealistisk, men hva'? Det er jo FM. ;-P

Hvis du kan undgå småfejl, så kan dette blive en rigtig, rigtig god blog.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #18: 10 Maj 2008, 12:22 »

Slet ikke tosset.

En flot blog du har skudt i gang her, og det skal blive spændende at se, om den holder i lænrgden. Spillemæssigt kan man jo kun løfte øjenbryn af den flotte placering, som i mine øjne virker helt surrealistisk, men hva'? Det er jo FM. ;-P
 
Hvis du kan undgå småfejl, så kan dette blive en rigtig, rigtig god blog.
Mange tak for de fine ord. Er smigret at få sådan en kommentar, af en af de bedste blogskrivere. Er også selv overrasket over placeringen, men som du siger, det er kun et spil Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #19: 10 Maj 2008, 22:48 »



2/4/2008 – Overhalet af Real Madrid
Ja, på et tidspunkt var det forventet at, vi skulle give afkald på førstepladsen. Der var dog inden der havde forventet at det først skulle være efter 30 runder. Det er en lidt mærkelig følelse, at skulle give afkald på den, selvom ingen havde forventet vi nogensinde ville komme op på den. Det der piner mig mest, er at vi mistede den til mit hadehold, Real Madrid. Og som om det ikke var nok, tabte vi til dem 2-1, fordi en dommer valgte at dømme straffe, på et eller andet jeg aldrig har fundet ud af. Det er skuffende at, en dommer kan komme til at koste os det sensationelle mesterskab.

Selvom vi har mistet førstepladsen, har vi haft en rigtig god periode. Ni sejrer, to uafgjorte og et nederlag, har betydet at vi skal udenfor spanske grænser næste sæson. Selvom vi skulle tabe de resterende kampe, er vi sikret en sjetteplads som vi giver adgang til UEFA Cuppen. Til vores held, skal Real Madrid møde, Valencia, Atletico, Sevilla, Barcelona og Villarreal i de sidste fem kampe, og det kan betyde at vi kan vinde vores dejlige førsteplads tilbage.

Hele fem hold er med tilbage i titelkampen, og en ting er sikkert; Det kommet til at blive en spændende kamp, om hvem der kan løfte ligatrofæet den 18 maj. Nu må vi bare håbe på det bedste...
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #20: 10 Maj 2008, 23:16 »

God update. Hvilke resultater?!? En skam i blev overhalet, men Real er nød til at sætte point til i de sidste fem kampe, så jeg tror på i tager mesterskabet (Og hvilket overraskelse!!!) Lidt ærgeligt updaten kun omhandler Real mere eller mindre  -især når man tænker på den dækker fire måneder, hvor jeg endtligt også så den var lidt lænerge! Men ganske godt ellers, men lidt længere og sådan ville være dejligt!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #21: 10 Maj 2008, 23:23 »

God update. Hvilke resultater?!? En skam i blev overhalet, men Real er nød til at sætte point til i de sidste fem kampe, så jeg tror på i tager mesterskabet (Og hvilket overraskelse!!!) Lidt ærgeligt updaten kun omhandler Real mere eller mindre  -især når man tænker på den dækker fire måneder, hvor jeg endtligt også så den var lidt lænerge! Men ganske godt ellers, men lidt længere og sådan ville være dejligt!

Ved godt den blev lidt kort, men der har været mange landskamp-pauser. Og alle kampene har været mod kedelige hold, hvor jeg har vundet små sejrer, som ville være kedelige at skrive om.
Men tak skal du have for den fine kommenteren Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #22: 11 Maj 2008, 17:42 »




18/5/2008 – Sæson afslutning
Så tæt på, og så lang fra alligevel. Det er nok, de ord der beskriver vores sæson bedst. Vi måtte se Real Madrid snuppe det eftertragtede trofæ, to point foran os. Selvom vi ikke vandt mesterskabet, må man sige at vi har formået at overraske fodboldverdenen, med vores flotte anden plads. Vores flotte sæson har gjort at, vi næste sæson skal en tur i Champions League. Det bliver spændende at se, hvordan vi klare os mod de store drenge i Europa. En ting er sikkert. Det kommer til at blive et eventyr for livet, lige meget om, vi ikke skulle komme videre fra gruppespillet.

Den gode sæson har også betydet at, jeg er blevet en eftertragtet herre blandt andre spanske klubber. Zaragoza, Villarreal og Racing, har alle været ude efter mig, men mit hjerte er i Recreativo, og jeg fast besluttede på at blive mindst et per sæsoner endnu. En anden mand som også er eftertragtet er vores unge angriber, Sinama-Pongolle. 24 mål har han lavet i løbet af sæsonen, hvilket har gjort ham til La Ligas topscorer.

Vi har gjort det svært for os selv. Næste sæson skal vi bevise at, vi ikke er en ”døgnflue”. Det komme til at kræve nogen forstrækninger, men jeg er sikker på at vi kan klare den opgave. 
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #23: 12 Maj 2008, 11:07 »

Først og fremmest en super flot 2. plads. Klart en af de flotteste præstationer jeg har set til dato. Med det sagt synes jeg dog, at du løber lige hurtigt igennem dine updates, kunne godt bruge lidt mere "kød". Ellers så bare fortsæt det gode arbejde og så skal jeg nok forblive læser. Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #24: 12 Maj 2008, 11:16 »



4/8/2008 - Transfers
Efter den gode sæson, er mange af vores spillere kommet i søgelys hos andre klubber. Derfor var det heller ikke helt uforventet, da Toto Tamuz valgt at skifte til det italienske. Hele 125 mio. gav Sampdoria for angriber, der sidste sæson scorede 13 mål for os. Alle spiller har en pris, og 125 mio. var et for godt til at afslå.

Salget af Tamuz, og den gode placering, har givet et økonomisk boost til klubben, derfor er der også blevet brugt en del penge på nye spillere. Den første mand der fik æren af at, komme til Huelva, var den unge franskmand Anthony Le Tallec. Le Tallec ville ikke forlænge sin kontrakt med Liverpool, og derfor var vi hurtige til at, skrive under på med den talentfulde franskmand. En anden spiller der også kommer fra Liverpool, er Charles Itandje. Itandje var uønsket i Liverpool, det kunne vi unytte med at købe ham for sølle 10 mio.

Da to af startende inde forsvarsspillere fra sidste sæson, var lejesvende, skabte det et kæmpe hul i vores forsvar da de vente tilbage til deres klubber. Derfor er der også hentet tre nye spiller til bagkæden, som alle forventes at gå direkte ind i startopstillingen. Arturo Vidal blev den dyreste spiller i klubbens historie, da han blev hentet for 60 mio., fra Leverkusen. Vidal store styrke er i hovedspillet, hvilket er en sjælden ting hos chilener. Vidal kommet til at danne makkerpar med en anden ny spiller, helt præcist Daniel Jarque. Jarque er hentet fra ligarivalerne Espanyol, for 40 mio.. Jarque har flere gange været inde omkring det spanske landsholds, og nu skal han så prøve kræfter i Champions League, for os. Den tredje forsvars vi har skrevet under med, er Antonio Barragan. Barragan er en moderne back, som er hentet fra konkurrenten Deportivo. 33 millioner, har vi kun givet for den talentfulde back, hvilket må siges at være et røverkøb. Det sidste spiller vi kunne præsentere i Huelva, var den unge spanske angriber, Braulio. Braulio er hentet fra Atletico Madrid, for 50 mio.. Braulio var lejet ud til Getafe, hele sidste sæson, hvor han scorede 12 mål i 20 kampe, hvilket må siges at være impnorende for den unge angriber.

Alt i alt, må det siges at være et yderst tilfredsstillingen transfermarkedet for os. Nu bliver de spændende at, se om vi kan klare det lige så godt som sidste sæson.

Overblik over transfers:
Anthony Le Tallec, fri
Charles Itandje, 10 mio.
Arturo Vidal, 60 mio.
Daniel Jarque, 40 mio.
Antonio Barragan, 33 mio.
Braulio, 50 mio.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #25: 12 Maj 2008, 11:18 »

Men for fanden hvor er det vildt at du endte der, hvor du gjorde
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #26: 12 Maj 2008, 11:24 »

Først og fremmest en super flot 2. plads. Klart en af de flotteste præstationer jeg har set til dato. Med det sagt synes jeg dog, at du løber lige hurtigt igennem dine updates, kunne godt bruge lidt mere "kød". Ellers så bare fortsæt det gode arbejde og så skal jeg nok forblive læser. Peace
Jeg skal prøve at få lidt mere "kød" på i de næste Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #27: 12 Maj 2008, 12:20 »

Skal jeg lave en update, hvor jeg gemmengår trupper? Eller er det unødvendigt?
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 12:29 af Ben92 » Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #28: 12 Maj 2008, 12:25 »

Skal jeg lave en update, hvor jeg gemmengår trupper? Eller er det unædvendigt?

Jeg ville gerne have at du gennemgår du trup, sådan vi kan se din trup.. jeg mener ikke at det er unødvendigt
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #29: 12 Maj 2008, 12:42 »

Fed blog, fede resultater, simpelt layout!

Jeg læser med!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010