home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Welling United
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
- 8 (25,8%)
11
- 4 (12,9%)
10
- 9 (29%)
9
- 4 (12,9%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (6,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 0 (0%)
00
- 4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Welling United  (Læst 34928 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Welling United
« Svar #165: 11 Jun 2006, 22:42 »

Fedt. Endelig får du lidt medgang efter en del hårde år i starten Thumbs Up Held og lykke i Championship :-)

SirToby
Manager

« Svar #166: 12 Jun 2006, 22:28 »

14. juli 2014

Fire spillere er det blevet investeret i siden sidst. Her er da tale om Mikele Leigertwood, Leroy Lita, Pavel Kucera og Jay Spearing.

Leigertwood blev nok mest købt ind som en backup i forsvarskæden, mens Jay Spearing går direkte ind. Den offensive midtbane spiller, Kucera forventer jeg mig meget af, så han vil også spille i store dele af den kommende sæson. Til sidst vil Lita fungere som backup til Hamed.

Jeg er overraskende blevet tilbudt jobbet som landstræner for Englands U-21 landshold. Jeg takkede pænt ja for den spændende udfordring. I deres EM-kvalifikations pulje finder man holdene Israel, Malta, Nordirland og Rumænien.

Dusty78DK
Manager

« Svar #167: 12 Jun 2006, 23:06 »

Ja, nu begynder det at blive alvor! Glæder mig til at se hvordan du klarer den.

ZhotLog
Gæst

« Svar #168: 12 Jun 2006, 23:07 »

Mega fedt at du bliver U-21 manager!!! Troede kun man kunne blive manager for U-21 landsholdet hvis man også var manager for Senior holdet..  Shockeret Men mega fedt og held og lykke!  Opstemt

SirToby
Manager

« Svar #169: 13 Jun 2006, 17:45 »

16. august 2014

Så kom debuten i Championship. Vi lagde imod Luton. Det startede hele fantastisk, og efter blot tre minutter lå mit hold i spidsen med 2-0 på mål af Máyor og Perry-Acton. Ni minutter var spillet, da Ramírez øgede til 3-0. Et kvarter senere stod der 5-0, både Perry-Acton og Hamed havde scoret. Luton nåede inden pausen at reducere til 5-1. Fire minutter inde i anden halvleg blev kampen dog lukket fuldstændig, da Ramírez scorede hans andet mål i kampen. Mere skete der ikke, og The Wings havde dermed fået en fantastisk start på sæsonen med en 6-1-sejr.
I den følgende kamp mødte vi ude Blackburn. Den kamp startede ikke ligeså godt, som den forrige, og efter 21 minutter bragte Rovers sig foran. Jeg kunne takke min keeper, Button for ikke at være yderligere bagud ved pausen. Men tre minutter inde i anden halvleg, kunne han ikke holde Blackburn fra scoring. Et minut før tid lukkede og slukkede Blackburn kampen til kampens slutresultat, 0-3.
I 3. runde kom Barnsley på besøg. Mit hold havde haft nogle kæmpe chancer i starten af første halvleg, og det var derfor også fortjent, at Hamed bragte os foran to minutter før pausen på en målmandsfejl. Et kvarter inde i anden halvleg var samme Hamed grunden til, at Barnsley fik en mand udvist. Begge hold havde chancer til et mål i slutningen af anden halvleg, men der kom ingen, hvilket betød, at The Wings vandt kampen 1-0.
Næste modstander var Hartlepool. The Wings lagde helt suverænt ud, da Boco scorede efter blot 17 sekunder. Men Hartlepool fik udlignet 14 minutter senere på et lidt heldigt rettet skud. Mit hold fik dog føringen tilbage, da Ramírez udnyttede et straffespark efter 20 minutters spil. Et minut senere skete fuldstændig samme situation, Hamed blev fældet af Hartlepools John White - som dog denne gang blev udvist - og så var der igen straffespark. Ramírez var endnu en gang kold på straffesparket. Og i første halvlegs overtid fuldendte Ramírez sit hattrick. Flere mål, eller i det hele taget store chancer, blev det ikke til, og kampen endte dermed 4-1.

Stillingen

SirToby
Manager

« Svar #170: 14 Jun 2006, 20:47 »

3. september 2014

Den 20. august skulle der spille League Cup. I 1. runde havde vi trukket Oxford. Selvom Oxford lå to rækker under mit mandskab, var det dem, der bragte sig foran efter fire minutter. Kucera fik dog med to mål inden pausen bragt mit hold i spidsen. Min spiller, Botero, som jeg netop har købt, så ikke ud til at få sin bedste debut, da han efter 50 minutter modtog sit andet gule kort. Trods udvisningen scorede Lita til 3-1 26 minutter før slutfløjtet. Hvert hold fik scoret yderligere et mål hver, hvilket betød, at mit hold vandt kampen 4-2.
Derby kom på besøg i den femte ligakamp. Det startede godt, da Hamed bankede bolden i kassen efter tre minutter. Derby fik dog med to mål indenfor de næste tyve minutter vendt kampen. Det blev 1-3 efter en halv time. De nåede også at score til 1-4 inden pausen. Ramírez fik mit hold tilbage i kampen elleve minutter inde i anden halvleg. Og Hamed gjorde det til 3-4 tre minutter senere. Desværre fik mit hold ikke udlignet, og Derby vandt dermed kampen 3-4.
To dage senere skulle jeg en tur til Leeds. Mit hold fik ikke den bedste start, da Leeds bragte sig foran efter ti minutter. De øgede føringen efter 29 minutter. Men Ramírez fik mit hold tilbage i kampen med en scoring efter 62 minutters spil. Og Kucera udlignede syv minutter senere med et flot lob. Leeds satsede offensivt til sidst, men formåede ikke at skabe noget, og kampen endte dermed 2-2.
Lige før transfervinduet lukkede, blev to nye spillere præsenteret i klubben. Alberto Gómez og Marcus Tudgay. Gómez er kun på en lejekontrakt, der ender, når sæsonen slutter.
Så kom debuten som engelsk U-21 landsholdstræner. Debuten var ude imod Nordirland. Det startede kanon, da min spiller, Barlow bragte mit foran efter tre minutters spil. Det var også ham, der øgede efter 23 minutter. Mine engelske spillere førte fuldt fortjent 2-0 ved pausen. Halvandet minut inde i anden omgang gjorde Lee Fleming det til 3-0. Otte minutter før tid manglede koncentrationen i mit forsvar, og det udnyttede Nordirland ved at reducere. Det kom dog på ingen måde til at presse for to yderligere mål, og vi vandt dermed kampen 3-1.

Stillingen

United-styrer
Gæst

« Svar #171: 15 Jun 2006, 08:29 »

Udmærket start på ligaen. Det ser ud til, du bliver fri for nedrykningskamp igen i år Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #172: 17 Jun 2006, 21:05 »

6. september 2014
Welling - Oldham
Oldham lå inden kampen på 23. pladsen, og en sejr var derfor naturligvis også kravet. Mit hold sad da også på meste i starten af første halvleg og var i spidsen med 2-0, da uret rundede det 18 minutter. En lige afslutning resulterede i et mål hver mere til begge hold. The Wings dominerede anden halvleg, og her blev det, som det eneste, til et debutmål til lejesvenden, Alberto Gómez.
4-1

9. september 2014
Nottm Forest - Welling
Mit mandskab havde en dårlig første halvleg og var ved pausen bagud 2-0. I anden halvleg fik Nottingham Forest scoret yderligere to mål, mens vi kun fik scoret et mål.
4-1

13. september 2014
Welling - Norwich
Mit hold havde en skidt første halvleg, og jeg kunne takke min keeper for ikke at være bagud ved pausen. Spillerne fik en skideballe i pausen, hvilket resulterede i en bedre indsats. Det blev dog ikke til nogle mål, og kampen endte dermed målløst.
0-0

17. september 2014
Sheff Wed – Welling (League Cup 2. runde)
I en meget lige kamp fik Sheffield Wednesday to gange udlignet mine føringer, og kampen skulle dermed ud i forlænget spilletid. Der blev ikke scoret, og kampen blev yderligere forlænget ud til straffesparkskonkur rence. Her vandt mit hold med 3-1, hvilket vi kunne takke keeperen, Button for, der reddede tre stk.
2-2 (str.: 1-3)

21. september 2014
Welling - Brentford
Tre mål blev scoret i kampen. Et til mit mandskab og to til Brentford. Et meget skuffende resultat mod rækkens nr. 16. Med nederlaget lå vi på 10. pladsen.
1-2

Dusty78DK
Manager

« Svar #173: 17 Jun 2006, 21:11 »

Det er nogle ganske gode resultater du har fået dig når man tager i betragtning at du har mødt traditionsrige hold som Nottingham Forest og Bradford. Bare klø på!  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #174: 18 Jun 2006, 14:25 »

23. september 2014
Bolton - Welling
Der var spillet en halv time, da Tudgay skød mit hold foran. Men en udligning kort inde i anden halvleg fra Bolton bragte balance i regnskabet. Kampen endte 1-1, trods bl.a. et skud på overliggeren fra Gómez.
1-1

27. september 2014
Cardiff – Welling
Da Cardiff inden kampen lå nr. 23, var en sejr helt klart kravet til drengene. Det lignede det dog langt fra, da vi var bagud 2-0 ved pausen. The Wings fik kun reduceret en gang i anden halvleg, og vi tabte dermed kampen.
2-1

3. oktober 2014
U-21 England – U-21 Rumænien
Den store dominans, som vi havde igennem hele kampen, blev omsat til fem mål. Nick Palmer, James Watson og Lee Fleming scorede hver et mål, mens Matt Piper fik puttet bolden i nettet to gange.
5-0

7. oktober 2014
U-21 Malta – U-21 England
Én afslutning var, hvad bundproppen, Malta havde at byde, mens mine englændere havde 22. Seks af dem blev omsat til mål. Med sejren ligger vi nr. 1 med ni point og med en målscorer på 14-1.
0-6

11. oktober 2014
Welling - Stoke
Det var en kedelig og meget lige kamp, der blev spillet på Park View Road. Bortset fra en friløber til Stoke, hvad ingen af holdene rigtig noget at byde på.
0-0

SirToby
Manager

« Svar #175: 19 Jun 2006, 20:27 »

4. november 2014

Den 14. oktober skulle jeg en tur til Wolverhampton. Wolves sad bedst på kampen fra start, og efter 18 minutter bragte de sig foran. Men Hamed udlignede efter 35 minutter på vores egentlige chance. Og fire minutter senere headede han os minsandten også foran. Wolves havde dog knapt givet bolden op, da de gjorde det til 2-2. Det lignede en pausestilling på 2-2, indtil tre minutter inde i første halvlegs overtid, hvor Ramírez fik mit hold i spidsen igen. Et kvarter inde i anden halvleg øgede indskiftede, Tudgay til 4-2. Og 14 minutter før tid lukkede samme Tudgay kampen. Ni minutter senere øgede Hamed målfesten med et mål til 6-2. Mere skete der ikke, og en underholdende kamp endte dermed 6-2 til The Wings.
Næste kamp var i League Cuppens 3. runde, hvor jeg havde trukket Premiership-holdet, Aston Villa. Det startede godt for mit mandskab, da Ramírez prikkede bolden i nettet efter blot fem minutters spil. Det blev det sidste mål i første halvleg. 17 minutter inde i anden halvleg fik Aston Villa desværre udlignet. Mere skete der ikke, og kampen skulle dermed forlænges. I det 109. minut scorede Villa til 1-2. Desværre formåede mit hold ikke at skabe ret meget mere, og kampen endte dermed 1-2.
I den følgende kamp skulle vi en tur til Manchester for at møde nr. 1, City. Man. City lagde hårdt ud, og de skulle bruge ti minutter til at bringe sig foran. Og blot halvandet minut senere øgede de til 0-2. Da uret rundede de 30 minutter, stod det 1-3. City nåede også at score til 4-1 inden pausen. Anden halvleg var ikke nær så underholdende som første. Der blev da heller ikke scoret flere mål, og kampen endte dermed 1-4.
Kort efter nederlaget til Man. City skrev klubben kontrakt med forsvarsspilleren, Robbie Threlfall. Spilleren tiltræder i klubben d. 1. januar 2015.
Næste kamp var ude imod Rotherham. Rotherham var bedst i kampens start og bragte sig foran efter 38 minutter. Der skete absolut ingenting i anden halvleg, og jeg kunne bekræfte, at resultatet blev 0-1.
I 17. runde kom Sheffield United på besøg. Selvom Sheffield sad bedst på kampen i starten, bragte Hamed The Wings foran efter 36 minutter. I anden halvleg fyrede Sheffield United skud af, og 19 minutter før tid kunne David Button ikke holde dem fra netmaskerne mere. Mere skete der ikke, og en jævnbyrdig kamp endte dermed 1-1.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 20:29 af SirToby » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #176: 19 Jun 2006, 21:02 »

Ja, okay, så skal du måske alligevel ned mod bunden. Lige nu har du dog lidt at give af. Mon ikke du får en sikker placering lige over nedrykningskampen. Det er mit bud.

Dusty78DK
Manager

« Svar #177: 20 Jun 2006, 12:42 »

Det er altid svært at rykke op i en liga med så stærke modstandere. Måske skal du lige bruge en sæson eller to før du begynder at have et hold, der kan spille med om oprykning til PL.

SirToby
Manager

« Svar #178: 22 Jun 2006, 13:50 »

19. november 2014

Min fjerde landskamp for Englands U-21 landshold var ude imod Paraguay i en venskabskamp. Mit hold sad på dem fra start, og efter en halv times spil bragte Lee os foran. To minutter før pausen øgede Fox, og halvandet minut senere scorede Watson til 3-0. Med yderligere tre mål i anden halvleg, vandt mine englændere 6-0. En super start jeg havde fået med resultaterne, 3-1, 5-0, 6-0, 6-0.
Endnu en landsholdskamp skulle spilles, denne gang imod Tyrkiet. James Watson skulle blot bruge tre minutter til at finde frem til nettet. En halv time senere øgede Fox, og seks minutter inde i anden halvleg gjorde Fleming det til 3-0. Bortset fra et par chancer mere til begge mandskaber, skete der ikke noget, og kampen endte dermed 3-0.
Efter to landsholdssejre skulle jeg hjem til Welling, hvor jeg derefter skulle en tur til Millwall. Vlastos gjorde det vanskelligt for mit hold, da han efter 24 minutter modtog sit andet gule kort. To minutter før pausen fik Millwall bragt sig i spidsen med to hurtige mål. Fire minutter inde i anden halvleg skød Tudgay et lille håb om point tilbage, da han reducerede. Og godt fem minutter senere var Tudgay igen i aktion, da han udlignede. Lidt heldigt fik Millwall dog deres føring tilbage. Millwall havde i det 68. minut chancen for at lukke kampen, men da Chopra ikke formåede at score på det straffespark, de fik, var kampen dermed stadig åben. Mit hold fik dog aldrig presset på for en udligning, og kampen endte 2-3.
I næste kamp kom Crystal Palace på besøg. Det var en meget lige første halvleg, der endte 0-0. I anden halvleg var mit hold dog bedst, og 16 minutter før tid bragte Tudgay os i spidsen. Og et minut før slutfløjtet lukkede indskiftede, Lita kampen til slutresultatet, 2-0.

SirToby
Manager

« Svar #179: 23 Jun 2006, 22:26 »

10. januar 2015

Der er siden sidste update blevet spillet ti kampe. Der har været tale om en anelse fremskridt, da fire af dem var sejre, to af dem var uafgjorte og fire af dem nederlag. Her blev det blandt andet til en meget flot 6-1 sejr over nr. 3, Wigan. Af andre flotte sejre kan nævnes 5-1 over Leicester og 4-0 over Hull. Vi er også blevet slået ud af FA Cuppen, hvor vi i 3. runde mødte Premiership-topholdet, Southampton. Selvom vi fulgte godt med, tabte vi kampen med 2-1.

Med 16 runder igen ligger The Wings midt i tabellen, helt præcist 12. pladsen. Men med blot fem point op til nr. 6, Blackburn, er der stadig håb om en Playoff-plads. Til at hjælpe mig med det, har jeg i øvrigt investeret i et par spillere. Her er der tale om de to midterforsvarsspill ere, Robbie Threlfall og Hajriz Maloki, fløjspilleren, Bugui og forwarden, Jonathan Soriano.

Trods at vi ligger i Championship har vores stadion stadig kun plads til 5500 tilskuere med sølle 500 siddepladser. Heller ikke faciliteterne er for gode, selvom jeg har bedt om forbedringer. Bestyrelsen forstod det dog godt, da de var meget dårlige, set i forhold med de andre Chamionship-klubber. Der er da dog aldrig sket noget.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2006, 22:27 af SirToby » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010