Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
1 Bruger, 556 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 34926 gange)
Dusty78DK
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #150:
30 Maj 2006, 19:07 »
Sådan! Det er rigtig sejt gået. Godt at se du er ved at få opbygget et superhold i Welling
SirToby
Manager
«
Svar #151:
31 Maj 2006, 16:20 »
Indkøb
Daniele De Bari, fri transfer
Alekos Vlastos, fri transfer
Lee McMahon, fri transfer
Máyor, fri transfer
Sofian Benzouien, fri transfer
Pablo Ramírez, 90.000 kr.
Domenico Giordano, 900.000 kr.
André Caiado, fri transfer
David Day, 1,3 mio. kr.
Ashley Watson, fri transfer
Jack Wilson, 200.000 kr.
Venskabskampe
«
Seneste Redigering: 31 Maj 2006, 16:22 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #152:
01 Jun 2006, 14:15 »
17. august 2013
Debuten i League One var hjemme imod Crewe. Der var ikke den bedst start, mit hold fik, da Crewe bragte sig foran efter blot seks minutter. Men Hechalar fik udlignet efter 22 minutter. Crewe fik dog deres føring tilbage fire minutter senere. Men endnu engang bragte vi balance i regnskabet, da Ramírez puttede bolden i nettet efter 37 minutters spil. Mit hold fik minsandten også føringen, da Babú fyrede et flot skud af fem minutter før pausefløjtet. Og i første halvleg overtid scorede Babú igen. Máyor øgede til 5-2 efter 77 minutters spil. The Wings vandt flot kampen med
5-2
.
Endnu en hjemmekamp skulle spilles, denne gang imod Barnet. Vi startede kampen bedst, men som tiden gik, faldt vi lidt tilbage. Det var dog alligevel os, der kom foran, da et frispark fra Ramírez, der blev rettet af, gik i nettet. Lige før pausen scorede Ramírez igen på et flot langskud til pausestillingen, 2-0. Anden halvleg så ikke mål før tre minutter før tid, hvor Caiado fyrede en fremragende afslutning i kassen. Mit mandskab vandt kampen
3-0
.
I den følgende kamp skulle vi en tur til Exeter. Mit hold havde chancerne til mål i første halvleg, men skarpheden manglede, og i stedet scorede Exeter fem minutter før pausen. Exeter fik scoret igen inden pausen, men mit mandskab fik også scoret, så pausestillingen var 1-2. Blot 16 sekunder inde i anden halvleg scorede Exeter til 1-3. Ramírez reducerede på straffespark efter 63 minutters spil. Det var også ham, der udlignede på et frispark elleve minutter før tid. Kampen endte
3-3
.
I 4. runde mødte vi ude Wycombe. Caiado bragte mit hold foran efter seks minutter. Det var også ham, der øgede efter et kvarters spil. Og han fik minsandten også imponerende fuldendt sit hattrick to minutter senere. Perry-Acton øgede til 4-0 efter 27 minutter. Wycombe havde inden pausen formået at reducerede til 4-1. 16 minutter inde i anden halvleg, blev det 4-2. Begge hold havde chancerne til et mål mere, men de kom ikke, og kampen endte dermed
4-2
.
Stillingen
SirToby
Manager
«
Svar #153:
01 Jun 2006, 16:52 »
7. september 2013
Jeg havde trukket Championship-holdet, Crystal Palace i League Cup 1. runde. Crystal Palace bragte sig i front efter fem minutter. Men en udligning fra Babú ti minutter senere bragte balance i regnskabet. Selvom mit hold havde chancerne til yderligere et mål, var det alligevel Crystal Palace, der førte 2-1 ved pausen. Caiado fik fuldt fortjent udlignet 21 minutter inde i anden halvleg. Hvert hold fik scoret yderligere et mål hver, og kampen blev dermed forlænget. Seks minutter inde i den forlængede spilletid, scorede Perry-Acton til 4-3. Det var også ham, der scorede til 5-3. The Wings vandt fuldt fortjent kampen
5-3
.
Tilbage i ligaen mødte vi hjemme nr. 4, Wolves. Wolves kom fortjent foran efter 29 minutters spil. Der skete ikke noget i anden halvleg, og Wolves vandt dermed kampen fortjent med
0-1
.
I den næste kamp skulle vi en tur til Peterborough. Perry-Acton bragte mit hold foran efter blot tre minutters spil. Peterborough fik dog udlignet elleve minutter senere. Fire minutter før pausen kom de også foran. Caiado gjorde det til 2-2 et kvarter inde i anden omgang. Det lignede en 2-2’er indtil 30 sekunder inde i overtiden, hvor Peterborough scorede til kampens slutresultat,
2-3
.
Der skulle rettes på de seneste to nederlag hjemme imod Bristol City. Caiado bragte The Wings foran efter 27 minutter. Første halvleg endte 1-0. Bristol udlignede meget heldigt fem minutter inde i anden halvleg. Mit hold havde chancerne til et 2-1-mål, men det kom ikke, og kampen endte dermed
1-1
.
I 8. runde mødte mit hold ude Tranmere. Selvom mit mandskab havde haft et par kæmpe chancer, bl.a. et straffespark, stod det alligevel 0-0 ved pausen. 25 minutter inde i anden halvleg lagde Caiado bolden i nettet til en 1-0-føring til Welling. Men Tranmere udlignede blot tre minutter senere. Mit hold burde have scoret mere end et mål i denne kamp, men det gjorde de ikke, og kampen endte
1-1
.
Stillingen
cm-master
Gæst
«
Svar #154:
01 Jun 2006, 17:30 »
Nice blog du har gang i følger spændt med
SirToby
Manager
«
Svar #155:
01 Jun 2006, 21:41 »
28. september 2013
Den 14. september mødte vi ude Huddersfield. Huddersfield kom klart bedst ud til kampen, men efterhånden kom mit hold meget bedre med. Trods gode chancer, stod det 0-0 ved pausen. Fem minutter inde i anden halvleg, bragte Huddersfield sig foran på et flot frispark. Men Caiado fik udlignet fem minutter senere. Og Hechalar gjorde det til 2-1 efter 62 minutters spil. Huddersfield fik dog udlignet efter 71 minutter. En jævnbyrdig kamp endte
2-2
.
Næste kamp var i League Cup, hvor jeg havde trukket York. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen på mål af Ramírez og Hechalar. Der kom ikke nogen mål i anden halvleg, så kampen endte dermed
2-0
.
I den følgende kamp kom nr. 6, Plymouth på besøg. Caiado skulle bruge fem minutter til at finde frem til netmaskerne. Desværre begik Elphick straffespark efter 18 minutter, og så stod det 1-1. Mit hold fik dog føringen igen, da Caiado igen slog til efter 26 minutter. The Wings lå i spidsen med 2-1 ved pausen. Ti minutter før tid viste Hechalar overblik ved at spille en Caiado fri foran mål, som fuldendte sit hattrick. Plymouth bragte lidt spænding tilbage i kampen, da de bankede et langskud i nettet et minut før tid. De fik dog heldigvis ikke udlignet, og The Wings vandt dermed kampen
3-2
.
I 11. ligarunde mødte vi ude nr. 22, Burnley. Efter en kedelig start, bragte Burnley sig foran efter ti minutter. Men Caiado udlignede efter tyve minutters spil. Og Perry-Acton scorede minsandten til 2-1 syv minutter senere. Selvom Burnley havde skabt nogle gode chancer og lagt et mindre pres i anden halvleg, lukkede Ramírez trods det kampen otte minutter før tid. Samtidig blev Boco skadet, hvilket var den tredje skade i kampen for mit hold, og da jeg havde brugt alle mine udskiftninger, måtte mit mandskab spille med ti mand resten af minutterne. Om det var det, der gjorde, at Burnley reducerede to minutter før tid, ved jeg ikke. Vi vandt kampen
3-2
.
Nr. 9, Swansea kom på besøg i næste runde. Første halvleg var et kvarter gammel, da Hechalar fyrede et sensationelt flot langskud i nettet. Det var også ham, der øgede til 2-0 efter 21 minutter. Og Máyor gjorde det til 3-0 otte minutter før pausen. Syv minutter inde i anden halvleg, slog Máyor til igen. Swansea fik sendt en mand ud efter 59 minutters spil. The Wings vandt flot kampen
4-0
.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #156:
02 Jun 2006, 09:41 »
Flot start. Ikke nemt at klare sig så godt som oprykker
SirToby
Manager
«
Svar #157:
05 Jun 2006, 21:02 »
19. oktober 2013
Jeg skulle en tur til Wrexham d. 5. oktober. Caiado bragte mit mandskab i spidsen efter syv minutter. Det så ud til, at mit hold skulle gå til pause med blot 1-0, men Caiado ville det anderledes, da han i første halvlegs overtid gjorde det til 2-0. Seks minutter før tid lukkede Vlastos kampen fuldstændig med et mål. Wrexham fik dog pyntet på resultatet fem minutter før slutfløjtet. Drengene fra Welling vandt kampen med
3-1
.
Tre dage senere kom Lincoln på besøg. Lincoln lå i spidsen med 2-0, da uret rundede de 22 minutter. Lincoln førte 3-1 i pausen. Der skete ikke noget i anden halvleg, og gæsterne vandt dermed
1-3
.
I 15. runde skulle mit mandskab spille imod Swindon. Der var kun spillet tre minutter, da Caiado lagde bolden i nettet. Inden pausen havde både Ramírez og Perry-Acton fundet vej til netmaskerne, og Swindon var samtidig blevet reduceret til ti mand. De 7161 tilskuere fik ingen mål at se i anden halvleg, og kampen endte dermed
3-0
.
Næste kamp var i LDV Vans Trophy, hvor jeg i 1. runde havde trukket Torquay. Der var gået 13 minutter, da Abdul Kadir efter et hjørnespark fik bolden sparket i nettet. Seks minutter før pausen øgede Hechalar. Og 21 minutter inde i anden halvleg, gjorde han det også til 3-0. The Wings vandt fortjent kampen med
3-0
.
Nr. 16, Gillingham kom på besøg i den følgende kamp. Jeg kunne se Caiado lægge bolden i nettet efter blot to minutter. Efter en bedst start fra mit hold, kom Gillingham bedre med, dog blev det ikke til nogen scoringer i første halvleg. Tre minutter inde i anden halvleg scorede Caiado sit andet mål i kampen, men en hurtig udligning fra Gillingham bragte spænding tilbage i kampen. Men 19 minutter før tid røg den spænding, da Day lagde bolden i nettet. Gillingham nåede inden slutfløjtet at reducere til slutresultatet,
3-2
.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #158:
05 Jun 2006, 21:04 »
Uhadada, det ser godt ud. Snup oprykningen med det samme
SirToby
Manager
«
Svar #159:
06 Jun 2006, 19:39 »
16. november 2013
I League Cuppens 3. runde, havde jeg trukket store
Newcastle
. Newcastle lå nr. 2 i Premiership og var da også kæmpe favoritter. Men imod alle forventninger, bragte Ramírez mit hold foran efter otte minutter på et straffespark. Og Máyor gjorde det til 2-0, da uret havde rundet de 22 minutter. Seks minutter senere fik mit hold endnu et straffespark. Denne gang tog Newcastle-keeperen dog skuddet, men heldigvis fulgte Perry-Acton op og lagde bolden i nettet. Det blev minsandten også 4-0, da Hechalar efter godt en halvtimes spil skød bolden i nettet. Owen havde inden pausen reduceret for Newcastle. Der kom ikke nær så mange mål i anden halvleg, som der var i første halvleg, det blev dog til et, og det blev sat ind af Caiado. The Wings vandt overraskende kampen med hele
5-1
.
Næste kamp var ude imod nr. 5,
Northampton
. Der var gået 35 minutter, da Northampton fik bolden i nettet. Og 18 minutter inde i anden halvleg blev det 2-0. Tolv minutter før slutfløjtet, fik Caiado mit hold tilbage i kampen ved at reducere. Men mit hold fik ikke udlignet, trods et stolpeskud, og kampen endte dermed
1-2
.
I den følgende kamp mødte vi
Accrington
i FA Cuppens 1. runde. Mit hold var meget utilfredsstillende bagud 3-4 ved pausen. Anden halvleg endte 0-0, hvilket betød, at The Wings pinligt tabte
3-4
.
Jeg skulle møde
Walsall
i næste kamp. Der var cirka get 15 minutter, da mit hold lå i spidsen med 2-0 på mål af Ramírez og Hechalar. Otte minutter før pausen reducerede Walsall på et flot langskud. Ramírez fik scoret sit andet mål i kampen i det 43. minut. Uret havde lige præcis rundet de 66 minutter, da Babú lukkede kampen. Walsall nåede at reducere til kampens slutresultat,
4-2
.
Mansfield
kom på besøg i 19. runde. Ramírez bankede flot et frispark i netmaskerne efter 16 minutter. Og Caiado øgede med et frækt lob ni minutter senere. Máyor fik inden pausefløjtet prikket et mål ind, hvilket betød, at det i pausen stod 3-0. Mansfield fik i anden halvleg scoret til kampens slutresultat,
3-1
.
Stillingen
«
Seneste Redigering: 06 Jun 2006, 19:41 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #160:
09 Jun 2006, 15:29 »
6. januar 2014
Der er siden sidst blevet spillet ti kampe. Det sidste i hørte, var 3-1-sejren over Mansfield. Derefter fulgte tre sejre, blandt andet en flot 2-1-sejr over Wigan i League Cup. Men så kom en lille skidt stime på to nederlag og en uafgjort. Og her blev det til en kamp imod mægtige Chelsea i League Cup kvartfinalen, men selvom vi både havde slået Newcastle og Wigan ud af den tidligere, kunne vi ikke slå FC Roman. Kampen blev tabt med 3-0. På den lyse side kunne jeg dog se, at min økonomi steg voldsomt efter kampen. Den svage periode blev der så rettet op på, da mit hold tæskede Barnet med 3-0. Efterfølgende kunne jeg notere to sejre og et nederlag. Med de kampe kunne jeg se mig selv placeret på 4. pladsen i ligaen.
Et rekordhøjt tilskuertal er også blevet præsenteret. De 5488 der var inde og så Welling – Preston tangerede rekorden. Blot 12 pladser fra fuldt hus på Park View Road. Jeg har generelt også lagt mærke til, at flere tilskuere kommer for at se os, hvilket også har resulteret i en bedre økonomi.
«
Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 15:32 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #161:
11 Jun 2006, 13:55 »
11. februar 2014
Da jeg har solgt mine to stjerne angribere, Hechalar og Caiado, valgte jeg at hente en gammel super-spiller tilbage. Her er da tale om den evige målscorer, Radwan Hamed, som jeg for et år siden havde i klubben, hvor han i alt fik scoret hele 197 mål i sine otte sæsoner i klubben.
Han har allerede slået rimelig godt til med sine fire mål i sine første syv kampe.
I ligaen har jeg siden sidst vundet tre kampe, spillet to uafgjort og tabt tre. Ud over det har jeg fået kvalificeret The Wings til finalen i LDV Vans Trophy efter en 3-1-sejr over Bristol City i semi’en.
Med 13 runder igen kan man nu finde Welling på 3. pladsen med tre point op til en direkte oprykningsplads.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #162:
11 Jun 2006, 15:08 »
Yes, en oprykning mere er på vej!
Godt arbejde
SirToby
Manager
«
Svar #163:
11 Jun 2006, 19:50 »
26. marts 2014
Med seks runder igen er da tæt kamp om 2. pladsen. The Wings ligger på 2. pladsen med 72 point, mens Bristol City ligger på 3. pladsen med det samme antal point. Mit hold har dog pladsen, da vi har bedst målscorer. En målscorer, der er utrolig tilfredsstillende med hensyn til de scorede mål, men som overhovedet ikke er tilfredsstillende med blik på antal mål, der er lukket ind. 89 mål er blevet scoret, mens der er blevet lukket 61 ind.
I de resterende runder møder vi Preston, Mansfield, Northampton, Cardiff, Colchester og MK Dons.
I LDV Vans Trophy Syd finalen mødte jeg Gillingham. I den første kamp ude, så mit forsvar ikke alt for godt ud, og kampen blev tabt med 4-2. Hjemme på Park View Road bragte Ramírez mit hold foran, men da begge hold derefter fik scoret et mål hver, gik Gillingham videre til den endelige finale.
SirToby
Manager
«
Svar #164:
11 Jun 2006, 22:40 »
26. april 2014
Oprykningen
er i hus! Efter en meget nervepirrende afslutning, hvor afgørelsen først kom i sidste runde, fik The Wings drømmen om oprykningen gjort til en realitet.
Før sidste runde havde vi vundet tre og spillet to uafgjort. Med de resultater var vi et point foran Bristol City. I sæsonens sidste kamp kom MK Dons på besøg. Mit hold havde igennem hele kampen de bedste chancer, og det var også fortjent, at Hamed 11 minutter før tid scorede til slutresultatet, 1-0. Bristol City formåede også kun at få uafgjort hjemme imod Crewe i deres sidste kamp, og det betød dermed, at oprykningen var i hus.
86 point fik vi skrabet sammen, mens vi hele 101 gange fandt vej til netmaskerne.
Bestyrelsen kan heller ikke tro deres egne øjne. Én sæson var, hvad The Wings havde brug for, før det var tid til et smut i den næst bedste engelske række, Championship. Jeg har da også fået roser fra både Ramírez og Day.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »