Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 534 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 34948 gange)
SirToby
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #135:
27 Maj 2006, 17:31 »
1. september 2012
Vi havde ikke været heldige i League Cup lodtrækningen, da vi havde trukket Chamionship-holdet, Queens Park Rangers. Jeg stillede overhovedet ikke i stærkeste opstilling, da vi skulle være klar til ligakampene. Indtil det 31. minut havde vores keeper stået en fremragende kamp, men så kunne han heller ikke holde dem væk længere. Q.P.R. førte fuldt fortjent 1-0 i pausen. De fik scoret yderligere et mål i anden halvleg og vandt dermed kampen
0-2
.
Næste kamp i ligaen var hjemme imod Leyton Orient. Mit hold var dårlige fra start af, og efter 32 minutter bragte Leyton Orient sig foran. Det var det sidste mål i første halvleg. Der skete ikke noget i anden halvleg, og mit hold havde skuffende tabt kampen med
0-1
.
Blot to dage senere mødte vi ude Grays. Der spillet fem minutter, da Lundén lagde bolden i nettet til 1-0. 19 minutter senere øgede Mouritsen til 2-0. Og da der var spillet 38 minutter, scorede Lundén sit andet mål i kampen, som begge var blevet assisteret af Mouritsen. Tre minutter før pausen fik Mouritsen sit tredje assist i kampen, da han lagde op til Lundén, som fuldendte sit hattrick. En kanon første halvleg, resulterede i en pauseføring på 4-0. Der skete ikke så meget i anden halvleg, før 19 minutter før tid, hvor Hamed gjorde det til 5-0. Mere skete der ikke i den kamp, og The Wings havde dermed flot vundet med
5-0
.
De røde fra Welling skulle i næste kamp op imod nr. 21, Rochdale hjemme på Park View Road. Første halvleg var meget jævnbyrdig, men der blev ikke scoret mål. Det gjorde der heller ikke i anden halvleg, og en kedelig kamp endte dermed
0-0
.
Stillingen
SirToby
Manager
«
Svar #136:
27 Maj 2006, 19:07 »
25. september 2012
I 8. runde skulle vi en tur til Stockport. Det var fuldt fortjent, at Hamed bragte The Wings foran efter 12 minutter. Derefter kom Stockport en anelse bedre med, men de kunne ikke forhindre Hamed i at score sit andet mål i kampen efter 24 minutter. Stockport havde haft et par gode muligheder inden pausen, men de manglede skarpheden. Syv minutter inde i anden halvleg fik Stockport fortjent reduceret. Men mit hold kom foran med to igen, da Quinn seks minutter senere fyrede et frispark i kassen. To minutter senere blev det 4-1, da Hechalar bankede et fremragende skud i kassen. Et minut før tid fik Stockport pyntet på resultatet. Tre minutter inde i overtiden udnyttede Babú et straffespark og gjorde det til slutresultatet,
5-2
.
En dag efter 5-2-sejren lejede klubben David Day fra Bolton. Klubben har glæde af ham i tre måneder.
I den næste kamp mødte mit hold Chester på hjemmebanen, Park View Road. Efter en lige start på kampen, lobbede Babú frækt mit hold foran. Og der var spillet 25 minutter, da Hamed øgede. Mit hold gik fortjent til pause med en 2-0-føring. 18 minutter før tid gjorde Perry-Acton det til 3-0. Jeg skulle også se mit hold score sit fjerde mål, da netop lejede, Day, øgede til 4-0 på et frispark. Mere skete der ikke i den kamp, som dermed endte
4-0
.
I den følgende kamp skulle mit hold ude spille imod nr. 7, York. Da var blot spillet tre minutter, da Quinn fyrede et flot langskud i netmaskerne. Desværre fik York udlignet, da der var spillet elleve minutter. Men mit mandskab fik føringen igen, da Hamed efter 19 minutter headede bolden i nettet. Flere mål blev der ikke scoret i første halvleg. Der skete ikke meget i anden halvleg, før det 82. minut, hvor indskiftede, Babú lukkede kampen. Det blev også det sidste mål i den kamp, som endte
3-1
.
Tre dage senere mødte mit hold hjemme nr. 19, Notts County, som netop havde fyret deres manager. Kun et minut og fem sekunder skulle mit hold bruge for at finde frem til nettet. Hechalar var i målscorerens rolle. 14 minutter senere var Hechalar i oplæggerens rolle, da han lagde op til Hameds mål. Babú øgede til 3-0 efter 31 minutters spil, og i første halvlegs overtid scorede han igen. The Wings havde spillet en fremragende første halvleg og førte fortjent 4-0 ved pausen. Der kom et mål i anden halvleg, og det tilfaldt Notts County, som 18 minutter før tid reducerede til kampens slutresultat,
4-1
.
Stillingen
«
Seneste Redigering: 27 Maj 2006, 19:11 af SirToby
»
United-styrer
Gæst
«
Svar #137:
27 Maj 2006, 19:10 »
Nu ligner det noget. Snup så den førsteplads!
SirToby
Manager
«
Svar #138:
28 Maj 2006, 11:47 »
20. oktober 2012
Mit hold mødte i 12. runde ude nr. 17, Bournemouth. Bournemouth bragte sig foran efter 26 minutter. Det var det sidste mål i første halvleg. 19 minutter inde i anden halvleg udlignede David Day på et flot frispark. Og tre minutter senere skød Lundén mit hold foran. Bournemouth havde et par chancer til sidst i kampen, men de gav ikke mål, og The Wings vandt dermed kampen
2-1
.
Endnu en udebanekamp skulle spilles, da mit hold skulle en tur til Birkenhead for at spille imod Tranmere. Tranmere fik en god start, og efter kun to minutter havde de bragt sig foran. Og der var spillet 19 minutter, da de igen scorede. Tranmere var i førersædet ved pausen med 2-0. Det blev 3-0, da anden halvleg blot var fire minutter gammel. Mere skete der ikke, og mit hold tabte dermed skuffende
0-3
. Efter fem sejre i træk, havde de tabt.
Næste kamp var hjemme imod nr. 6, Darlington. Mit hold havde haft et par gode chancer i starten af kampen, og det var derfor også fortjent, at Hamed efter 20 minutter bragte dem foran. 12 minutter senere assisterede han til Babús mål til 2-0. Det blev 3-0 fem minutter senere, denne gang var Perry-Acton målscoreren. Og blot to minutter inde i anden halvleg scorede Perry-Acton igen. Flere mål kom der ikke i den kamp, som endte med en
4-0
-sejr til Welling.
Næste kamp var i LDV Vans Trophy, hvor jeg havde trukket League One-holdet, Cardiff. Det startede godt, og da der var spillet 17 minutter, havde Hechalar bragt mit hold foran. Mit mandskab havde nogle rigtig gode chancer for at komme yderligere foran inden pausen, men de blev ikke omsat til mål. Der var blot spillet to minutter af anden halvleg, da Cardiff udlignede. Men Hechalar fik mit hold tilbage i førersædet med et flot langskud fem minutter senere. Og igen udlignede Cardiff efter 69 minutter. Der var spillet 74 minutter, da Hechalar fik fuldendt sit hattrick. Der skulle fire minutter, før der igen blev bragte balance i regnskabet, da Gledhill lavede selvmål. For fjerede gang i kampen, kom mit hold foran igen, da Hechalar scorede sit fjerde mål i kampen. Fire minutter før slutfløjtet, skulle kampen se sit ottende mål, da Hechalar for femte gang scorede. Abdul Kadir havde chancen for at score på et straffespark i slutminutterne, men han gjorde det ikke. En underholdende kamp endte
5-3
.
I den følgende kamp mødte vi Bury ude. Der var blot spillet tre minutter, da Hamed skød bolden i nettet. Derefter havde begge hold et par gode chancer, og efter 26 minutter udlignede Bury, men heldigvis blev målet annulleret. De fik så gengæld udlignet i første halvlegs overtid. Anden halvleg var meget jævnbyrdig, og det var mit hold, der trak det længste strå, da Hechalar i den andet minuts overtid, scorede til slutresultatet,
2-1
.
Stillingen
SirToby
Manager
«
Svar #139:
28 Maj 2006, 13:45 »
20. november 2012
Den 24. oktober mødte mit mandskab hjemme bundproppen, Hinckley, der ikke havde set en ligasejr endnu. Det var ikke meget der skete i første halvleg, og pausestillingen var også 0-0. Anden halvleg var nøjagtig som første, og dermed endte det skuffende
0-0
.
Tre dage senere mødte vi hjemme Carlisle. En forholdsvis lige første halvleg, blev sluttet af med et mål fra Hechalar. 19 minutter før tid blev der begået straffespark imod Hechalar, og en Cardiff-spiller blev samtidig udvist. Babú sendte straffesparket i nettet. Mere skete der ikke i den kamp, som The Wings dermed vandt
2-0
.
I den efterfølgende kamp skulle jeg ude møde Conference National-holdet, Dag & Red i FA Cuppen. Dag & Red lå i spidsen ved pausen med 1-0 på deres eneste skud i første halvleg. Seks minutter inde i anden halvleg blev det 2-0. Mit hold tabte skuffende kampen med
0-2
.
The Wings skulle i 18. runde ude spille imod nr. 16, Crewe. Der var spillet 31 minutter, da Hechalar skød bolden i nettet. Syv minutter inde i anden halvleg udlignede Crewe. Det begyndte at ligne en 1-1’er, indtil fire minutter før tid, hvor Lechner fangede Crewe-keeperen lidt langt ude af målet og skød bolden i nettet. Mere skete der ikke, og kampen blev dermed vundet
2-1
.
I næste runde kom Cheltenham på besøg. Efter en lidt sløv start på kampen, kom mit hold bedre med, og efter 44 minutters spil bragte Babú dem foran på straffespark. 14 minutter før tid øgede Hamed til 2-0. Cheltenham havde kun lige givet bolden op, da de reducerede. Men ni minutter før tid lukkede Hechalar kampen. The Wings vandt kampen
3-1
.
Næste kamp var LDV Vans Trophy, hvor jeg havde trukket Leyton Orient 2. runde. Hayes bragte mit hold foran efter seks minutter, og Hamed øgede tre minutter senere. Et minut senere var Hamed igen i aktion, da han gjorde det til 3-0. Der var spillet 18 minutter, da Babú scorede. Et effektivt Welling-hold førte 4-0 ved pausen. Tilskuerne havde ikke meget at se på i anden halvleg, indtil et minut før tid, hvor Hechalar gjorde det til slutresultatet,
5-0
.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #140:
28 Maj 2006, 13:54 »
Nu ser det godt ud. Du er vist på vej mod direkte oprykning
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #141:
28 Maj 2006, 14:37 »
Sådan! Nu ligger oprykningen lige til højrefoden!
Kerm
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
SirToby
Manager
«
Svar #142:
28 Maj 2006, 19:22 »
15. december 2012
Jeg mødte nr. 6, Peterborough ude d. 24. november. Selvom Peterborough havde været bedst i starten af kampen, var det mit hold, der kom foran på mål af Babú. Og der var gået 32 minutter, da Babú igen scorede. Fire minutter før pausen øgede Hechalar til 3-0. Peterborough nåede at reducere lige før pausen. Syv minutter inde i anden halvleg, scorede Peterborough igen. Tre minutter senere udlignede de på et straffespark. Kampen endte
3-3
, og The Wings havde dermed skuffende smidt en 3-0-føring væk.
I 21. runde kom Macclesfield på besøg. 10 minutter var spillet, da Babú bragte mit hold foran. Flere mål blev der ikke scoret i første halvleg. Perry-Acton gjorde det til 2-0 tretten minutter senere. Macclesfield bragte spænding tilbage i kampen, da de scorede 13 minutter før tid. Heldigvis fik Macclesfield ikke scoret yderligere, og mit hold vandt dermed kampen
2-1
.
Mit hold mødte ude nr. 3 Yeovil i den følgende kamp. Yeovil skulle bruge 30 minutter til at bringe sig foran. Men Perry-Acton udlignede ti minutter senere. Lundén bragte mit hold foran otte minutter inde i anden halvleg. Og Hamed gjorde det til 3-1 fjorten minutter før tid. Med et minut igen reducerede Yeovil og bragte lidt spænding tilbage i kampen. Heldigvis fik de ikke udlignet, og mit mandskab vandt dermed kampen flot med
3-2
.
I næste runde skulle mit hold hjemme spille imod nedrykkerne, Port Vale. 26 minutter var, hvad der var gået, da Hamed skød mit hold foran. Flere mål blev der ikke scoret i første halvleg. Der var spillet ni minutter af anden halvleg, da en Part Vale mand blev udvist, og mit hold samtidig fik et straffespark, som blev omsat til mål af Babú. Hamed øgede til 3-0 efter 64 minutters spil. Fire minutter efter 3-0-scoringen, blev endnu en Port Vale-spiller udvist. Kampen endte med en
3-0
-sejr til The Wings, som nu var ubesejret i ti ligakampe i træk.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #143:
28 Maj 2006, 19:23 »
Welling cruiser mod førstepladsen. Den er vist i hus nu.
SirToby
Manager
«
Svar #144:
28 Maj 2006, 21:27 »
5. januar 2013
Jeg mødte Cheltenham i LDV Vans Trophy d. 19. december. Cheltenham skulle blot bruge 48 sekunder til at bringe sig foran på et flot langskud. Godt en halv time var spillet, da det blev 0-2. Mit hold fik et lille håb, da Day reducerede på et frispark 13 minutter før tid, og da Cheltenham fik en mand udvist. Desværre formåede de ikke at score det udlignende mål, og kampen endte dermed
1-2
.
Næste kamp var hjemme imod Reading. Reading havde skabt mest i første halvleg, men havde ikke formået at score inden pausen. Babú bragte mit hold foran ni minutter inde i anden halvleg. Og 13 minutter før tid øgede Lundén til 2-0. The Wings vandt kampen med
2-0
.
Der var lagt op til en topkamp, da nr. 2, Cambridge kom på besøg. Der var spillet otte minutter, da Babú bragte mit hold foran. Men blot to minutter senere udlignede Cambridge. Pausestillingen var 1-1. Mit mandskab sad på det meste i anden halvleg, men det blev ikke til nogen mål, og kampen endte dermed
1-1
.
En sejr var kravet, da mit hold ude skulle spille imod nr. 22, Southend. Mit mandskab havde fire store chancer i starten af kampen, og det ene af dem gav mål. Mit hold burde have ført 3/4-0 ved pausen, men det stod altså kun 1-0. Southend kom bedre med i anden halvleg, og i det 55. minut udlignede de. Mit hold fik dog føringen igen, da Day i det 69. minut flot scorede på et frispark. Og syv minutter før tid lukkede Hamed kampen. Med et minut igen scorede Hamed sit tredje mål i kampen. Welling vandt kampen
4-1
.
År 2013 blev skudt i gang med en udekamp imod Bradford. Bradford bragte sig foran på et straffespark efter 14 minutter. Og syv minutter senere blev det 0-2. Hechalar fik mit hold tilbage i kampen, da han efter 28 minutters spil reducerede. Bradford kom dog foran med to mål igen tre minutter senere. Et minut før pausen scorede Bradford til 4-1 på deres andet straffespark i kampen. Der kom et mål i anden halvleg, og det tilfaldt Bradford. Kampen endte dermed med et ydmygende
1-5
-nederlag til The Wings.
Næste kamp var ude imod Leyton Orient. Begge hold havde scoret to mål hver i første halvleg. Mit hold havde massere af gode chancer i anden halvleg, og otte minutter før tid scorede Hamed. The Wings vandt kampen med
3-2
.
Stillingen
SirToby
Manager
«
Svar #145:
29 Maj 2006, 20:02 »
9. februar 2013
Den 12. januar mødte jeg hjemme Grays, som jeg tidligere på sæsonen havde tævet 5-0. Der var gået ti minutter, da en Grays modtog det røde kort efter at have stoppet Perry-Acton som sidste mand. 27 minutter senere gjorde endnu en Grays mand det samme, og nu var de dermed reduceret til ni mand. David Day lagde bolden i nettet på det medfølgende frispark. Blot et minut inde i anden halvleg, fik Grays sit tredje røde kort i kampen. Overtalssituationen blev overhovedet ikke udnyttet til fulde, men det blev alligevel til et mål fem minutter før tid scoret af Steve Robinson. The Wings vandt kampen
2-0
.
Næste kamp var ude imod nr. 24, Rochdale. Hechalar bragte mit hold foran efter blot to minutter. Og Lundén øgede til 2-0 efter 27 minutters spil. Rochdale nåede et reducerede fem minutter før pausen. Anden halvleg var 27 minutter gammel, da Rochdale fik en mand udvist. Da mit hold både ramt stolpen og overliggeren, var det fuldt fortjent, at Hechalar fire minutter inde i overtiden lukkede kampen. Kampen endte
3-1
.
I den følgende kamp mødte jeg ude Chester. Første halvleg var meget jævnbyrdig, men mål kom der ikke. Heller ikke i anden halvleg kom der mål, og kampe endte dermed
0-0
.
I næste kamp kom York på besøg. Hechalar skulle bruge 13 minutter til at finde frem til nettet. Men York fik udlignet blot tre minutter senere. Mit hold fik dog føringen igen, da David Day efter 34 minutter udnyttede et straffespark. Anden halvleg bød på to mål fra mit holds side, men desværre blev begge annulleret. Kampen endte dermed
2-1
.
The Wings tog imod nr. 7, Stockport i den følgende kamp. Perry-Acton fandt frem til nettet efter blot to minutter. Men vi kom ned på jorden igen, da Stockport fem minutter senere udlignede. Mit hold fik dog føringen, da Hechalar efter ti minutters spil bankede et fremragende langskud i netmaskerne. Der var spillet tyve minutter, da Stockport igen udlignede. Første halvleg skulle også se sit femte mål, da Perry-Acton 14 minutter før pausefløjtet scorede sit andet mål i kampen. Tre minutter inde i anden halvleg øgede Lundén til 4-2. Stockport bragte sig selv tilbage i kampen, da de efter 53 minutter reducerede. Derefter var der lidt stilstand, men det forhindrede ikke Perry-Acton i at fuldende sit hattrick to minutter før tid. 30 sekunder før tillægstiden, slog Jackson sejren fuldstændig fast med et mål til slutresultatet,
6-3
.
Stillingen
Dusty78DK
Manager
«
Svar #146:
29 Maj 2006, 20:08 »
Yes! Så ligner det igen oprykning.
SirToby
Manager
«
Svar #147:
29 Maj 2006, 21:56 »
9. marts 2013
Mit hold skulle d. 12. februar en tur til Nottingham for at møde Notts County. Notts County havde været tæt på scoringen i første halvleg, men den kom ikke, og pausestillingen var dermed 0-0. 14 minutter inde i anden halvleg kom Notts County fortjent foran. Men 19 minutter før tid udlignede Mouritsen. Bolden var kun lige givet op, da Notts County bragte sig foran igen. Ikke helt fortjent udlignede Hechalar i det fjerde minuts overtid, da han udnyttede en fejlaflevering fra Notts County. Bittert for Notts County. Kampen endte
2-2
.
En vigtig kamp skulle spilles, da The Wings hjemme mødte nr. 2, Bournemouth. Bournemouth var det bedste hold i første halvleg, men det blev ikke nogen mål. Anden halvleg var ikke nogen underholdende omgang, og der blev heller ikke scoret nogen mål.
0-0
.
Næste kamp var ude imod nr. 23, Hinckley. Der var gået tolv minutter, da Hinckley bragte sig foran. Den føring holdt til pausen. Syv minutter inde i anden halvleg, blev det 2-0. Lundén reducerede et minut senere. Hinckley vandt fortjent kampen
1-2
.
Tranmere kom i næste kamp på besøg på Park View Road. Tilbagevendte Hamed lagde bolden i nettet efter otte minutter. Men Tranmere udlignede på et straffespark efter 19 minutter. Efter 38 minutters spil, var det mit holds tur til at få straffespark. Desværre brændte Perry-Acton, men heldigvis fulgte Lundén op og lagde bolden i nettet. Tyve minutter inde i anden halvleg, scorede Hamed sit andet mål i kampen. Derefter skete ikke det store, og The Wings vandt dermed kampen
3-1
.
Næste kamp var ude imod Darlington. Der blev scoret to mål i første halvleg, begge tilfaldt mit mandskab. Syv minutter inde i anden halvleg øgede Lundén til 3-0. Det sidste mål i kampen blev scoret af Babú på straffespark fire minutter før tid.
4-0
.
Stillingen
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2006, 21:59 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #148:
30 Maj 2006, 18:58 »
27. april 2013
Nr. 11. Bury kom på besøg d. 16. marts. Welling kunne med en sejr sikre sig oprykningen. Første halvleg endte 0-0. Tyve minutter inde i anden halvleg bragte Babú mit hold foran. Men otte minutter før tid udlignede Bury til slutresultatet,
1-1
.
I 40. runde mødte mit hold - som var blevet sikret oprykningen, da der var blevet spillet nogle kampe inden - ude Carlisle. Selvom det var Carlisle, der sad bedst på tingene i starten af kampen, var det alligevel mit hold, der bragte sig foran på mål af Babú efter 24 minutter. Men blot fem minutter senere udlignede Carlisle på et straffespark. I pausen stod det 1-1. Godt et kvarter inde i anden halvleg, scorede Carlisle til 2-1. Det lignede en 2-1-sejr til Carlisle, indtil det andet minuts overtid, hvor Babú udlignede på et straffespark. Kampen endte
2-2
.
Tre dage senere kom nr. 3, Crewe på besøg på Park View Road. Hvert hold havde scoret et mål hver, da uret rundede de 13 minutter. I første halvlegs overtid scorede Bloomfield til 2-1. Men elleve minutter inde i anden halvleg udlignede Crewe. Babú scorede hele tre mål i de sidste tyve minutter, og mit hold vandt dermed kampen med
5-2
.
Næste kamp var ude imod nr. 20, Cheltenham. Hamed bragte Welling-drengene foran efter 19 minutter. Det var også ham, der øgede et minut før pausen. Cheltenham reducerede fem minutter inde i anden halvleg. Og fem minutter før tid, fik de skuffende også udlignet til slutresultatet,
2-2
.
I den følgende kamp mødte The Wings hjemme nr. 6 Peterborough. Peterborough bragte sig foran efter kun tre minutter. Men Mouritsen nåede lige præcis at udligne inden pausen. Seks minutter inde i anden halvleg bankede Hechalar et flot skud i kassen fra en spids vinkel. Men Peterborough fik udlignet, og kampen endte
2-2
.
Tredje sidste runde var ude imod Macclesfield. Hjemmeholdet førte 2-0 ved pausen. Det var ikke meget der skete i anden halvleg, og kampen endte fortjent
0-2
til Macclesfield.
Yeovil var næste modstander. Hamed bragte The Wings foran efter fem minutters spil. Det stod 2-0, da dommeren fløjtede til pause. Yeovil scorede to mål i de sidste otte minutter af kampen, hvilket betød, at kampen endte
2-2
. ELENDIGT!
Sidste runde skulle spilles ude imod nr. 16, Port Vale. Efter en god start fra mit hold, bragte Port Vale sig foran på deres første skud. Og det blev 2-0 efter 27 minutters spil. Hamed nåede at udligne fem minutter før pausen. Lundén udlignede ni minutter inde i anden omgang. Port Vale vandt kampen
2-3
.
CHAMPIONS!
To sæsoner i League Two, var hvad Welling skulle bruge for at finde vej til oprykningen. Rimelig tilfredsstillende, når man kigger på, hvor lang en periode, jeg havde nede i Conference National. Trods den ekstremt dårlige afslutning på sæsonen, var sæsonen nu godkendt alligevel.
Slutstillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #149:
30 Maj 2006, 19:00 »
Tillykke. Du var suveræn i år. Spændende om du kan klare dig i den næste række
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »