Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 528 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35060 gange)
SirToby
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #120:
25 Maj 2006, 11:46 »
Oktober 2011
Jeg lagde ud med en hjemmekamp imod Peterborough i oktober måned.
Welling (9) – Peterborough (11) 1-0
1-0 Radwan Hamed (44)
Mit hold skabte mest i første halvleg, og det var også fortjent, at de førte 1-0 ved pausen. Der skete ikke ret meget i anden halvleg, og mit hold kørte også bare sejren hjem.
Næste kamp var hjemme imod nr. 18, Darlington.
Welling (8) – Darlington (18) 1-1
1-0 Radwan Hamed (8)
1-1 Simon Johnson (88)
Mit hold skabte betydeligt mest i første halvleg, og førte fuldt fortjent 1-0 ved pausen. Anden halvleg blev også domineret fuldstændig af mit hold, men alligevel dropper Jennings til sidst i kampen, og Darlington får, til min kæmpe skuffelse, et point med hjem fra Welling.
The Wings skulle gøre sidste kamps bummert god igen, ude imod Yeovil.
Yeovil (14) – Welling (6) 1-3
0-1 Radwan Hamed (1)
1-1 Vratislav Gresko (17)
1-2 Matt Bloomfield (22)
1-3 Radwan Hamed (29)
3-1-føringen til mit hold ved pausen kunne godt have været større, men jeg var tilfreds med de tre mål. I anden halvleg kom Yeovil en del bedre i kampen, men de formåede ikke at udnytte deres chancer.
I næste kamp kom Northampton på besøg på Park View Road.
Welling (4) – Northampton (6) 2-3
0-1 Jon Hoyles (str. 3)
1-1 Radwan Hamed (20)
2-1 Ben Perry-Acton (57)
2-2 Jemal Johnson (61)
2-3 George Boyd (69)
Northampton dominerede første halvleg, men alligevel havde mit hold formået at udnytte vores eneste chance. I anden halvleg sad Northampton også på det meste, og vandt også kampen, da de scorede to mål, imens mit mandskab kun prikkede et i nettet. Det var det første nederlag seks ligakampe for The Wings.
En svær kamp var i vente, da jeg skulle en tur til Crewe.
Crewe (2) – Welling (7) 1-3
Ben Alnwick udvist (6)
0-1 Keith Gilroy (str. 7)
0-2 Radwan Hamed (33)
0-3 Radwan Hamed (53)
1-3 Kenny Lunt (86)
Takket være udvisningen af Crewes målmand efter seks minutter, sad mit hold på første halvleg. Otte minutter inde i anden halvleg udbyggede Hamed så føringen til 3-0. Fire minutter før tid fik Crewe et trøstemål, da de flot skød et frispark i nettet. The Wings var nu at finde på 2. pladsen.
I LDV Vans Trophy havde jeg trukket Leyton Orient i 1. runde.
Welling – Leyton Orient 2-0 (LDV Vans Trophy)
1-0 Sam Saunders (86)
2-0 Sam Saunders (87)
The Wings sad hele tiden bedst på begivenhederne, men de måtte vente helt frem til det 86. minut for at se en scoring, da Sam Saunders lagde bolden i nettet. Samme Saunders lukkede kampen kort efter, at Leyton Orient havde givet bolden op.
Nr. 17, Bradford kom på besøg i mit holds næste kamp.
Welling (2) – Bradford (17) 3-3
Ben Perry-Acton brænder straffespark (32)
1-0 Radwan Hamed (45)
2-0 Josh Walker (64)
2-1 Steven Kabba (67)
3-1 Radwan Hamed (69)
3-2 Steven Kabba (85)
3-3 Steven Kabba (90)
Bradford sad bedst på kampen fra start, men efterhånden kom mit hold bedre med, og kort før pausen gjorde Hamed det til 1-0. 19 minutter inde i anden halvleg øgede Walker til 2-0 på et flot langskud. Men Bradford bragte spænding tilbage i kampen tre minutter senere. Blot to minutter efter det, scorede Hamed sit andet mål i kampen. Det lignede en 3-1 til The Wings indtil fem minutter før tid, hvor Bradfords Kabba reducerede. Og tre minutter inde i overtiden fik de, til min kæmpe store skuffelse og ærgrelse, også udlignet.
Næste kamp var ude imod nr. 4, Doncaster.
Doncaster (4) – Welling (7) 0-1
Isiah Osbourne udvist
0-1 Radwan Hamed (62)
Mit hold havde ikke haft et eneste skud på mål i første halvleg, mens Doncaster havde gode chancer, og vi kunne takke Jennings for ikek at være bagud ved pausen. En udvisning af en Doncaster-spiller i anden halvleg, hjalp os til at få mere gang i spillet, og det også et mål efter 62 minutter. Chancerne til 2-0 var der derefter, men det kom ikke, og kampen endte 0-1.
Stillingen så nu således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #121:
25 Maj 2006, 15:21 »
4. december 2011
Jeg lagde ud med Bury i en kamp i FA Cuppen i november måned. Det blev til et hurtigt exit for The Wings, da de slog os med hele 3-0.
I den følgende kamp mødte vi rækkens nr. 22, York. Den formåede vi dog skuffende ikke at vinde, da kampen endte 1-1. På daværende tidspunkt lå vi placeret på en 4. plads.
Det var ikke nogen let opgave, der stod foran os i den næste kamp, da vi skulle spille imod ligaen suveræne tophold, Plymouth. Det blev som forudset ikke en let kamp, og kampen blev tabt med 3-0. Det var ikke nogen god stime The Wings var inde i efter tre kampe uden sejr.
Mit mandskab fik muligheden for at rette op på det, da de tre dage senere skulle spille LDV Vans Trophy, hvor de havde trukket Cheltenham i 2. runde. The Wings sparede dog et par spilere, da turneringen ikke blev prioriteret specielt højt. Det lignede en 1-1-kamp indtil overtiden, hvor Cheltenham ufortjent scorede til kampens slutresultat, 2-1.
I den efterfølgende kamp kom nr. 4 Tranmere på besøg. Efter en dårlig start, hvor vi kom bagud 1-0, fik vi vendt det hele og vandt kampen med 4-1 på et mål fra Hamed og Mouritsen og to af Jackson.
«
Seneste Redigering: 25 Maj 2006, 15:27 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #122:
25 Maj 2006, 17:58 »
29. december 2011
Jeg lagde ud med en udekamp imod Leyton Orient, som på daværende tidspunkt var at finde på 10. pladsen. Selvom mit hold havde massere chancer, der burde være blevet omsat til mål, måtte de se sig være bagud 2-0 ved pausen, da Leyton Orient havde udnyttet deres to eneste chancer. I anden halvleg spillede vi også bedst, men det blev desværre kun til et mål, og kampen endte der med 2-1 til Leyton Orient.
I den følgende kamp kom bundholdet, Stockport på besøg. Mit hold spillede en elendig første halvleg og var bagud 3-0 ved pausen. I anden halvleg scorede begge hold et mål, og kampen endte dermed meget skuffende 1-4.
Der skulle rettes op på det pinlige resultat, da mit hold skulle en tur til Southend. Der blev dog ikke rettet op på det, tværtimod, da mit hold tabte kampen med 5-1.
Efter to utrolige ringe præstationer, skulle mit hold hjemme spille imod nr. 6, Rushden. Det blev til endnu en ringe præstation, og kampen blev også tabt med 4-0. The Wings var inde i en dårlig stime med fire nederlag i streg med en målscorer på 3-15.
To dage efter nederlaget til Rushden, skulle vi spille imod Aldershot på udebane. Mit hold spillede en udmærket første halvleg og førte 3-1 ved pausen. I anden halvleg var Aldershot bedst, og de fik reduceret et kvarter før tid. Men det havde ingen betydning, da Nicholls og Hamed med et mål hver, lukkede kampen. Kampen endte 5-2 til The Wings, der endelig havde sejret.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #123:
25 Maj 2006, 18:01 »
Vigtigt med den sidste sejr efter nogle ringe resultater. Der er ikke langt op til playoff-pladserne
SirToby
Manager
«
Svar #124:
25 Maj 2006, 20:48 »
25. januar 2012
Da transfervinduet blev åbnet, præsenterede klubben tre nye spillere.
Hernán Hechalar
En spændende argentiner fra klubben Belgrano, som vil danne makkerpar med Hamed i angrebet. Klubben fik forwarden på en fri transfer.
SS
Michael Lechner
Venstrebacken kom fra Leeds for 80.000 kr. Han vil i starten rotere med Robinson.
SS
Babú
Sidst, men ikke mindst, investerede klubben i fløjspilleren, Babú. Han vil gå direkte ind og spille på venstrefløjen og muligvis også højre, da han kan spille i begge sider.
SS
År 2012 blev skudt i gang med en hjemmekamp imod nr. 23, Chester. Mit hold dominerede kampen, men chancerne blev aldrig omsat til mål, og kampen endte 0-0.
Den 4. januar mødte mit hold nr. 19, Cheltenham. Cheltenham scorede et mål i hver halvleg, vandt dermed kampen med 2-0.
Efter kun et point i de to seneste kampe, skulle mit hold hjemme møde nr. 8, Carlisle. Det blev en meget jævnbyrdig kamp, der også endte 1-1.
I den efterfølgende kamp skulle vi møde bundproppen, Stevenage. Det skulle simpelthen blive en sejr nu! Mit hold sad bedst på tingene i første halvleg og førte også 2-0 ved pausen på mål Mouritsen og Perry-Acton, og Stevenage var samtidig blevet reduceret til ti mand. Med tyve minutter igen reducerede Stevenage, og tre minutter senere blev Josh Walker udvist. Derefter fik begge mandskaber scoret et mål hver, og slutresultatet lød dermed på 3-2 til The Wings.
Næste kamp var på Park View Road imod nr. 12, Grays. Trods en lige start på kampen, førte Grays 2-0 efter tyve minutter. Men ni minutter senere reducerede Hechalar, da han udnyttede et drop fra Grays-keeperen. Og med ti minutter til pausen udlignede Hamed. Der skete ikke ret meget i resten af kampen, og det endte dermed 2-2.
Stillingen
Zone 43
Manager
«
Svar #125:
25 Maj 2006, 20:58 »
Det var ikke så galt igen, men så gerne lidt flere sejre istedet uafgjort
Men kæmp for det. Altså oprykning.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
SirToby
Manager
«
Svar #126:
25 Maj 2006, 23:06 »
21. februar 2012
Den 28. januar hed modstanderen Bury. Efter en dårlig start, hvor vi var kommet bagud 2-0, kom vi godt igen og fik scoret to mål inden uret havde rundet de 22 minutter. Tre minutter senere kom vi foran 3-2, da Babú scorede sit andet mål i kampen. Det blev minsandten også 4-2, da Hamed øgede fire minutter før pausen. Kampen skulle se sit syvende mål, da Bury reducerede efter 65 minutter. Men The Wings fik to måls føringen tilbage, da Hamed 18 minutter før tid udnyttede en skidt tilbageaflevering fra Bury og fuldendte sit hattrick. En underholdende kamp endte
5-3
til Welling.
I 32. runde skulle vi en tur til Darlington. The Wings lå fortjent i spidsen ved pausen med 1-0. Darlington fik dog desværre udlignet kort inde i anden halvleg. Det blev ikke til en fortjent scoring til mit hold, og kampen endte
1-1
.
I den næste kamp mødte The Wings hjemme nr. 8, Rochdale. Rochdale scorede til 1-0 efter 21 minutter, det var også pausestillingen. Der kun spillet 42 sekunder af anden halvleg, da Hamed udlignede. Der blev inden slutfløjtet scoret et mål, og det tilfaldt Welling, som du var ubesejret i seks kampe i træk.
2-1
Næste modstander var Reading, som kom besøg på Park View Road. Mit hold var det bedste i første halvleg, og Reading kunne takke deres målmand for ikke at være bagud ved pausen. I anden halvleg kom det fortjent mål, da Hechalar scorede 14 minutter før tid. Det mål blev det sidste i kampen, som dermed endte
1-0
.
I den følgende kamp skulle mit mandskab ude møde nr. 22, Peterborough. Begge hold havde scoret et mål hver, da der blev fløjtet til pause. Fem minutter inde i anden halvleg bragte Peterborough sig foran. Derefter Hamed tre store chancer, der burde have givet mål, men ingen af dem gjorde det, og kampen endte dermed
1-2
.
Stillingen
SirToby
Manager
«
Svar #127:
26 Maj 2006, 11:35 »
17. marts 2012
Sejren var kravet, da mit hold hjemme mødte nr. 17, Yeovil. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen på mål af Mouritsen og Babú. I anden halvleg øgede Hechalar til slutresultatet,
3-0
.
I den næste kamp skulle drengene en tur til Northampton. The Wings havde spillet en ganske god første halvleg og lå i spidsen med 2-1 ved pausen. Da der var spillet ti minutter af anden halvleg, havde Northampton scoret to mål, og de lå nu i spidsen med 3-2. Men Babú fik udlignet efter 65 minutter. Det lignede, at kampen skulle ende 3-3 indtil fire minutter før tid, hvor indskiftede Mouritsen scorede. Der skete ikke mere i den kamp, som dermed endte
4-3
til Welling.
I næste kamp kom nr. 4, Crewe på besøg. Da der var spillet 16 minutter, var mit hold foran med 2-0 på mål et mål hver fra Hamed og Walker. Den føring holdt til pausen. Med fjorten minutter igen scorede Crewe, og fire minutter senere udlignede de. Kampen endte lidt frustrerende
2-2
. Med det uafgjorte resultat, lå The Wings på 6. pladsen.
I den næste kamp skulle vi møde endnu et tophold, nemlig nr. 3, Doncaster. Der var blot spillet 35 sekunder, da Walker bragte mit hold foran. Der skete ikke mere i første halvleg. Doncaster havde mest at byde på i anden halvleg, men i stedet for en scoring til dem, lukkede Hamed kampen ni minutter før tid. Sejren blev slået fuldstændig fast, da Hamed fire minutter senere igen scorede. Doncaster fik dog lige reduceret i overtiden til kampens slutresultat,
3-1
.
Stillingen
«
Seneste Redigering: 06 Jun 2006, 19:38 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #128:
26 Maj 2006, 12:50 »
9. april 2012
Den 24. marts skulle mit hold ude møde nr. 23, York. Første halvleg var meget jævnbyrdig, men det blev ikke til nogen mål. Fem minutter inde i anden halvleg, kom der så mål, da York bragte sig foran. Mit hold formåede ikke at skabe noget bagefter, og kampen endte dermed skuffende
0-1
.
I den følgende kamp skulle mit mandskab en tur til Bradford. Bradford dominerede første halvleg, men fik ikke scoret, og pausestillingen var dermed 0-0. Anden halvleg var kun 43 sekunder gammel, da Bradford fik deres fortjente scoring. Men The Wings fik lidt ufortjent udlignet, da Hamed skød bolden i nettet 13 minutter før tid. Og to minutter før tid var Hamed igen i aktion, da han igen fik bolden i kassen. Kampen endte
2-1
.
I 42. runde mødte The Wings hjemme de suveræne ettere, Plymouth. Der var blot spillet fire minutter af kampen, da Hamed prikkede bolden i nettet. Det resultat holdt frem til det 60. minut, hvor Hamed scorede sit andet mål i kampen. Mit hold blev reduceret til ti mand, da Gledhill efter 67 minutter modtog sit andet gule kort. Trods udvisningen, blev det 3-0 tolv minutter før tid. Der skete ikke mere i den kamp, og The Wings havde dermed meget tilfredsstillende vundet med hele
3-0
over topholdet.
Næste kamp var ude imod holdet, der lå lige under mit hold, nemlig nr. 5, Tranmere. The Wings havde spillet en god omgang fodbold i første halvleg, og de førte også fortjent 2-1 ved pausen på to mål af Knight. Tranmere var bedst i anden halvleg, og da uret havde rundet de 68 minutter, førte de 3-2. Men en udligning fra Perry-Acton ni minutter før tid, bragte balance i regnskabet. Der skete ikke mere i den kamp, som endte
3-3
. Med det uafgjorte resultat sikrede Welling sig Play Off-pladsen.
Stillingen
United-styrer
Gæst
«
Svar #129:
26 Maj 2006, 12:52 »
Tillykke med playoff-pladsen, og held og lykke når det går løs
Jeg synes godt om din nye måde at skrive på.
SirToby
Manager
«
Svar #130:
26 Maj 2006, 16:45 »
30. april 2012
Tredje sidste runde foregik for Welling på Park View Road, hvor Leyton Orient kom på besøg. Der spillet 17 minutter, da Hechalar bragte de røde foran. Men Leyton Orient udlignede blot fire minutter senere. Endnu et mål blev det til inden pausen, og det tilfaldt Leyton Orient. Jorge Jermy gjorde det til 2-2 ti minutter inde i anden halvleg. Men Leyton fik deres føring igen, da Elphick lavede selvmål fem minutter senere. Det mål blev det sidste i kampen, som dermed endte
2-3
.
I den følgende kamp mødte mit hold ude nr. 19, Stockport. Det første mål i kampen faldt, da Stockport efter 57 minutter udnyttede et straffespark. Men tre minutter før tid bragte Hechalar balance i regnskabet. Kampen endte
1-1
.
I sidste runde kom bundproppen, Aldershot på besøg. Mit hold havde domineret første halvleg, men bolden havde ikke været i nettet, da der blevet fløjtet til pause. Også anden halvleg sad The Wings på, men heller ikke her, ville bolden i nettet, og kampen endte dermed skuffende
0-0
.
Slutstillingen
Playoff kampene følger...
SirToby
Manager
«
Svar #131:
26 Maj 2006, 17:24 »
16. maj 2012
Den 12. maj blev den første af de to semifinaler spillet. Jeg havde trukket Tranmere, og vi lagde ud på deres bane. Der var spillet tolv minutter, da Tranmere bragte sig foran på et flot langskud. Og det blev 2-0 efter en halv times spil. Det nåede også at blive 3-0 i første halvlegs overtid. Der skete ikke det store i anden halvleg, og kampen endte dermed
0-3
. Ikke det bedste udgangspunkt for The Wings forud for returkampen.
Tre dage senere blev returkampen spillet. Der skete absolut ingenting i første halvleg, og pausestillingen var også 0-0. 19 minutter før tid gjorde Elphick det sværere for Welling, da han modtog sit andet gule kort. Derefter sad Tranmere på det hele, og et minut før tid scorede de til 0-1. Der skete ikke mere i den kamp, og Tranmere var dermed fuldt fortjent videre til finalen efter en
0-1
sejr på Park View Road.
Lidt statistik for sæsonen:
Topscorer: Radwan Hamed – 38 mål
Flest assists: Babú – 11 assists
Flest gange kåret til Man Of The Match: Radwan Hamed – 9 gange
«
Seneste Redigering: 26 Maj 2006, 17:28 af SirToby
»
Dusty78DK
Manager
«
Svar #132:
26 Maj 2006, 17:41 »
Øv, øv, øv!
3xøv!
Det er også skide uheldigt at du skal møde et af de hold, der plejer at ligge en smule længere oppe i tabellen, men det er bare ærgerligt.
Der skal nok ske noget i næste sæson, bare vent og se
SirToby
Manager
«
Svar #133:
26 Maj 2006, 20:52 »
29. juli 2012
Jeg gjorde mig nogle handler i sommerpausen.
Handler
Karl Lundén
Jeg lånte den 22-årige svensker fra Premiership-holdet, Aston Villa. Han vil sammen med Radwan Hamed, Hernán Hechalar og Mark Jackson kæmpe om en startplads i angrebet.
SS
Romuald Boco
Den defensive midtbanespiller kom på en fri transfer fra Accrington. Han vil gå direkte ind på den defensive midtbaneplads.
SS
Jonathan Hayes
Venstrefløjen gav klubben 200.000 for. Han vil komme til at kæmpe om pladsen sammen med Perry-Acton og evt. Babú, som jo også kan spille på højresiden.
SS
Ashley Watson
Keeperen, Watson blev lejet fra Stoke. Han vil være en backup for førstemålmanden, Jennings.
SS
SirToby
Manager
«
Svar #134:
26 Maj 2006, 22:38 »
18. august 2012
Så begyndte den nye sæson. Mit hold mødte Reading ude i 1. runde. Det var en god start for mit holds vedkommende, og efter 36 minutter bragte Hamed os foran. The Wings lå fortjent i spidsen med 1-0 ved pausen. Desværre udlignede Reading tre minutter inde i anden halvleg. Men mit hold fik føringen tilbage, da Hamed 17 minutter før tid scorede sit andet mål i kampen. Og netop som Hamed var blevet udskiftet med Lundén, scorede Lundén til 1-3. Det mål blev det sidste i kampen, som dermed endte
3-1
til Welling.
I næste kamp mødte mit mandskab Southend. Spillerne var meget trætte i dagens kamp, og derfor skabte de heller ikke så meget, hvilket gav en pausestillingen på 0-0. Men ti minutter inde i anden halvleg, fik de alligevel scoret, da Lundén lagde det andet sæson mål i kassen. Efterhånden var mine spillere blevet utrolig trætte, men heldigvis udnyttede Southend ikke det, og kampen endte dermed
1-0
.
Et udmattet Welling-hold mødte i 3. runde Bradford på Park View Road. De fik en skidt start, da Bradford bragte sig foran på et straffespark efter tolv minutter. Den stilling holdt til pausen. Otte minutter inde i anden halvleg fik Bradford igen straffespark, og igen udnyttede de det. Derefter havde mit hold mange store chancer, og otte minutter før tid reducerede Hechalar. Desværre fik de ikke yderligere et mål, og kampen blev dermed tabt med
1-2
.
En svær kamp var i vente, da jeg skulle spille imod nr. 1, Cambridge. Efter en ellers god start på kampen, kom Cambridge foran, da Robinson lavede en dårlig tilbageaflevering. Cambridge sad på resten af halvlegen og førte fortjent 1-0 ved pausen. Seks minutter før tid blev det
0-2
, som også var kampens slutresultat.
Stillingen
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »