home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dit favoritspil nr. 2
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Dit favoritspil nr. 2  (Læst 5654 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Dit favoritspil nr. 2
« Svar #15: 30 Mar 2006, 14:09 »

Svært valg... FIFA06, Gun, CIV4 og GTA serien må være førsteprioritet, så ser vi hvilken der står tættest på vinduet Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #16: 30 Mar 2006, 14:11 »

Uden der skal gå for meget fight i den, er jeg så den eneste der synes at det nye FIFA er langt under vanlig standard? Smiley gameplayet er ikke særlig godt mere imo. Lige på det punkt er PES en klasse over. Men FIFA har altid været min favorit. Håber at de sender et godt spil på gaden næste "sæson", nu hvor platformene er kommet i nye versioner.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 30 Mar 2006, 14:23 »

Uden der skal gå for meget fight i den, er jeg så den eneste der synes at det nye FIFA er langt under vanlig standard? Smiley gameplayet er ikke særlig godt mere imo. Lige på det punkt er PES en klasse over. Men FIFA har altid været min favorit. Håber at de sender et godt spil på gaden næste "sæson", nu hvor platformene er kommet i nye versioner.

Nej, helt enig.. Hvis du lige finder FIFA06 tråden, har jeg skrevet et indlæg om hvor ringe det er Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 30 Mar 2006, 14:28 »

Det var det, jeg prøvede at forklare der engang for længe siden, så vidt jeg husker Smiley

Gameplaymæssigt er PES sublimt. I det hele taget bedre end FIFA :-)

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #19: 30 Mar 2006, 14:33 »

Det var det, jeg prøvede at forklare der engang for længe siden, så vidt jeg husker Smiley

Gameplaymæssigt er PES sublimt. I det hele taget bedre end FIFA :-)
Forklare mig det?

United-styrer
Gæst

« Svar #20: 30 Mar 2006, 14:55 »

Forklare mig det?

Havde vi ikke et par PES vs. FIFA-diskussioner engang i efteråret, eller er det mig, der husker forkert?
« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 15:02 af United-styrer » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #21: 30 Mar 2006, 14:58 »

Havde vi ikke et par PES vs. FIFA-diskussioner engang i efteråret, eller er det mig, der husker forkert?
Det kan godt være, min hukommelse er heller ikke i top. Men det har så været inden 06 udgaven udkom. Den skuffede mig fælt, og der er ingen tvivl om at PES er federe at spille efterhånden. Men tilbage til topic Smiley
« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 15:02 af United-styrer » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #22: 30 Mar 2006, 15:39 »

Fremragende tråd!  Thumbs Up

Jamen, jeg ville da nok tage disse spil, udover FM, med i hånden, hvis mit hus brændte:

The Battle For Middle-earth II: Er meget enig i hvad Chelidze har sagt! Det er intet mindre end et super spil!

Pro Cycling Manager: For os cykelelskere, er dette det eneste cykelspil som har noget at byde på. Med diverse downloads osv., er spillet super!

blomvikings
Manager

« Svar #23: 30 Mar 2006, 15:45 »

Udover FM ville jeg nok tage:

Madden 06 Kanon spil.. elsker det

World of Warcraft Rigtig fedt spil. et spil man kan bruge en del tid på hehe  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 30 Mar 2006, 23:42 »

Jo, ikke ret langt tilbage i Baren, er der en tråd der hedder FIFA06, hvor hele diskussionen kan tages op igen Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #25: 31 Mar 2006, 11:24 »

Hmm, jeg tror jeg havde reddet min computer med mine saved games..  Wink
Meeen, ved ikke rigtig.. Jeg spiller sådan set kun FM, har ikke tid til andet..
- Men når det bliver sommerferie, og Touren bliver sendt i fjernsynet, så er det HELT KLART! mit Cycling Manager! Købte det nyeste sidste år, og det er ski' fedt nok Smiley ! Ellers ville det nok være CS?

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 31 Mar 2006, 11:43 »

Du kan ligeså godt sætte The Elders Scroll IV: Oblivion på med det samme.. Wink Ultra genialt spil..

Hm.. Hakker dit også voldsomt i forvideoen?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #27: 01 Apr 2006, 13:43 »

Det skal også lige nævnes at The Sims 2 er et knaldgodt spil.

Det spil har jeg dælme også brugt mange timer på, dengang CM4 og CM03/04 skuffede fælt, så var det et fremragende backup spil.  Smiley

cube
Manager

« Svar #28: 01 Apr 2006, 13:58 »

Counter-Strike :-)
Spiller det dog ikke så meget mere.

Ellers kan nævnes: Rollercoaster Tycoon 2 og Heroes of migt and magic III (oldschool) Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Crouch-15
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 01 Apr 2006, 14:01 »

Hmmm
PES 5 er godt
Guild Wars er også godt...
har lige et andet spørgsmål!! er der nogen der vil invitere mig med på en online server?Huh Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010