home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bold på stadion?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Bold på stadion?  (Læst 20120 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #45: 16 Maj 2008, 14:28 »

Igår var det Blue Water Arena og søndag gælder det Forum Horsens til sidste away og jeg lover jer Horsens fans, i får et syn for livet fra Esbjerg fansne Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #46: 16 Maj 2008, 14:50 »

Igår var det Blue Water Arena og søndag gælder det Forum Horsens til sidste away og jeg lover jer Horsens fans, i får et syn for livet fra Esbjerg fansne Smiley

Hvad kan de?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #47: 16 Maj 2008, 14:52 »

Hvad kan de?

Kaste med fisk!

Jeg skal naturligvis på stadion på søndag, hvor Brøndby spiller mod et eller andet hold. xD
Derudover håber jeg at komme ud og se BIF2 lørdag den 24. Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #48: 16 Maj 2008, 15:06 »

Kaste med fisk!

Hahaha! funny Fiskerne fra Esbjerg laver jo heller ikke andet i deres fritid funny
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #49: 16 Maj 2008, 16:28 »

JA i de sidste 11 min  Wink Tunge

Regner med du har set den i tv. Og som alle ved eller burde vide kan man ikke bedømme stemning ud fra det.

Kommer du til.

/Out

Fedt at spille op til en 14 årig?

TT: Skal en tur ud til cykelsvinget, og ja jeg er klar mini90...
Logged


mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #50: 16 Maj 2008, 19:59 »

Regner med du har set den i tv. Og som alle ved eller burde vide kan man ikke bedømme stemning ud fra det.

Fedt at spille op til en 14 årig?

TT: Skal en tur ud til cykelsvinget, og ja jeg er klar mini90...

Hvem siger jeg spiller op seje  Wink ?

Men lyder da godt at du er "klar"
« Seneste Redigering: 16 Maj 2008, 20:03 af mini90 » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #51: 16 Maj 2008, 20:04 »

Regner med du har set den i tv. Og som alle ved eller burde vide kan man ikke bedømme stemning ud fra det.



Hvorfor kan man ikke det Huh

Når Brøndby spiller hjemme plejer der altid at være sange konstant.. Enten er det fordi i ikke synger højt nok, eller også er det fordi i ikke synger nok Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #52: 16 Maj 2008, 20:26 »

Nu har jeg nogle venner, der var i Parken igår. De sagde, at stemningn var meget tam og til tider død. ;-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #53: 16 Maj 2008, 20:30 »

Nu har jeg nogle venner, der var i Parken igår. De sagde, at stemningn var meget tam og til tider død. ;-)

Ergo.. Man kan godt bedømme det ud fra tv'et Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Møller
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #54: 16 Maj 2008, 20:31 »

Hvorfor kan man ikke det Huh

Når Brøndby spiller hjemme plejer der altid at være sange konstant.. Enten er det fordi i ikke synger højt nok, eller også er det fordi i ikke synger nok Smiley
Det er så ikke altid lige de grunde til det. Det kan være position af videokammeraet på stadion, vind eller en helt tredje mulighed. I Esbjerg kunne du høre os Esbjerg fans igår mod GF det plejer du ikke at kunne det pga vi var placeret længst væk fra kameraet og vinden tager alt vores sang ud fra stadion Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #55: 16 Maj 2008, 20:37 »

Det er så ikke altid lige de grunde til det. Det kan være position af videokammeraet på stadion, vind eller en helt tredje mulighed. I Esbjerg kunne du høre os Esbjerg fans igår mod GF det plejer du ikke at kunne det pga vi var placeret længst væk fra kameraet og vinden tager alt vores sang ud fra stadion Wink

Vi ved jo godt at der er begravelsesstemning når Esbjerg spiller. Du behøver ingen undskyldninger for at tale imod.

Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #56: 16 Maj 2008, 20:38 »

Generelt er det en dum idé at vudere ud fra tv. Bl.a. fordi der står mikrofoner rundt på stadion og så alt det Møller har nævnt..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #57: 16 Maj 2008, 20:53 »

Nå ja ok, men man kan stadig vurdere om der er gang i den...  Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #58: 16 Maj 2008, 21:04 »

Hvorfor kan man ikke det Huh

Når Brøndby spiller hjemme plejer der altid at være sange konstant.. Enten er det fordi i ikke synger højt nok, eller også er det fordi i ikke synger nok Smiley


Af ovennævnte grunde. Plus de kan skrue op og ned for volumen som de ønsker, og bestemme hvilken del af stadions lyd der skal være i fokus.

Hvis man sidder og forventer at nedre C skal være toneangivende, så kan jeg dog godt se hvordan man kan få det indtryk.
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Bold på stadion?
« Svar #59: 16 Maj 2008, 21:07 »

Cesc, nu du siger vi i Esbjerg har en meget kedelig stemning, så synes jeg ikke "De Gule" skal snakke for højt. Sidste jeg var på jeres hjemmebane var vi måske 50-75 fans afsted og vi sang mere og højere end jer. Vi kunne høre jer enkelte gang hvor i råbte noget så kreativt som: DE GULE!

Men der er stadig ingen der stikker Randers som klart har det ringeste publikum som ikke er kommet over børnehavesangene endnu.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010