home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal - Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal - Juventus  (Læst 8920 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Arsenal - Juventus
« : 28 Mar 2006, 20:49 »

Så kom drømmekampen Wink

Hvad tror i ender ?? Jeg tror på en 1-1'er, men Juve kan sagtens gå hen og vinde med en kasse eller to  Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #1: 28 Mar 2006, 20:55 »

Kanon start, af begge hold. Det eneste som mangler er en kasse, men det kommer. I know that Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #2: 28 Mar 2006, 21:11 »

jeg er sikker på at Juventus vinder - de har et klasse hold - det mener jeg ikke Arsenal har - men arsenal er ikke et dårlig hold - så jeg tror Juventus får en smal 1-0 sejr
Logged

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #3: 28 Mar 2006, 21:21 »

God start. Arsenal vinder med en enkelt pind, eller måske 2, hvis det første kommer i løbet af den første time.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MuNkEhOlM
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #4: 28 Mar 2006, 21:25 »

1 - 0 SUPER MÅL!!!!!
Logged

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #5: 28 Mar 2006, 21:26 »

der kom den første så!!!! KLAAAAAAAAAAAAASSSE EEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OG NUI, tæt på nr 2 af Henry!!!!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #6: 28 Mar 2006, 21:28 »

I en kamp, hvor jeg ikke ligefrem elsker nogle af holdene, så håber jeg sgu at Arsenal går videre. Synes sgu altid at Juventus levere nogle røvsyge kampe... Men det er der sikkert også der mener at CFC nr1 gør...
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #7: 28 Mar 2006, 21:37 »

Sikke en l*rte 1. halvleg - både spillemæssit og resultatmæssit.

C'mon Juve

ot. stadig ingen mål på Estadio da Luz
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #8: 28 Mar 2006, 21:38 »

Havde nok størst fidus til Juventus på forhånd, men nu tror jeg, Arsenal kører den hjemme. Det tror jeg egentlig også, er det, jeg håber mest på.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #9: 28 Mar 2006, 22:10 »

kontra kontra kontra i VERDENSKLASSE.. Det må ja da give dem, selvom jeg HADER AssNal
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mgt09
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #10: 28 Mar 2006, 22:13 »

For satan en god kamp!

Henry er verdens bedste spiller, uden tvivl! Og Ja, han er bedre end Ronaldinho.
Logged

Two
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #11: 28 Mar 2006, 22:25 »

Lækker kamp.. Men utroligt som The Gunners forsvar spiller idag, de holder helt kokainmanden og den zlatne svensker, fra fadet idag...

En mand som vi slet ikke kan se bort fra i aftenens kamp er Fabregas.. 18 år og allerede med 2½ års prof fodbold på kontoen.. Han spiller for et af verdens bedste hold.. Han score og ligger op til mål, i skrivende stund, mod et af de bedste forsvar i verden, mod et hold som nok er et af de bedste hold i europærisk fodbold gennem tiderne.. Det er helt vildt som han har spillet i dag..

Men Arsenal er vidre, det er jeg sikker på.. Det så lækkert spillet i aften..

-Two
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #12: 28 Mar 2006, 22:29 »

Det var godt nok 2 hurtige røde!!!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #13: 28 Mar 2006, 22:31 »

Godt nok uprofessionelt af Camoranesi og Zebina.. Fanme skidt.. Men fortjent AsNal sejr.. Og jeg mener stadig ikke at Henry er verdens bedste spiller, selvom han er vigtig.. Men for satan hvor har Fabregas været god!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Two
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #14: 28 Mar 2006, 22:31 »

Det var godt nok 2 hurtige røde!!!

Sandt.. Men fair.. Smiley Den gamle dame fra Torino får spank i London..  Djævel Djævel
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010