home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal - Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal - Juventus  (Læst 8919 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #15: 28 Mar 2006, 22:35 »

Godt nok uprofessionelt af Camoranesi og Zebina.. Fanme skidt.. Men fortjent AsNal sejr.. Og jeg mener stadig ikke at Henry er verdens bedste spiller, selvom han er vigtig.. Men for satan hvor har Fabregas været god!

Fabregas spillede ufatteligt godt ja, og knægten er kun 18! Hvad kan han dog ikke blive til...! Super kamp, 2-0 er lækkert, selvom et 3. mål ville have lukket returopgøret rimelig klart! Men selvfølgelig en lækker sejr!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #16: 28 Mar 2006, 22:38 »

For satan en god kamp!

Henry er verdens bedste spiller, uden tvivl! Og Ja, han er bedre end Ronaldinho.

Du lod dig rive med, nej han er bestemt ikke verdens bedste, selvom han er rigtig god på sine gode dage.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #17: 28 Mar 2006, 22:41 »

Uimodståeligt godt spillet af Arsenal. Hvor er det herligt at se deres kombinationer. Og ja, Mgt09, Henry er verdens bedste spiller, han viste det bare ikke i dag. I dag var Fabregas verdens bedste spiller, for satan han var god.

Jeg synes ikke, det var en særlig god kamp, for Arsenal var simpelthen Juventus alt for overlegne, til at kampen nogensinde kunne folde sig helt ud. Til gengæld var Arsenal yderst imponerende. De overrasker gang på gang her i CL.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #18: 28 Mar 2006, 22:44 »

Godt og se der stadig er et engelsk hold der uddeler tæsk i CL  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #19: 28 Mar 2006, 22:46 »

Dejlig gang fodbold at se på, specielt når de nu slog mit elskede Real Madrid, er det rart at se det ikke var en enlig svale. Når Arsenal tromler videre i flot stil, er det knap så smertefuldt at de vandt over kongeklubben  Smiley al respekt til Wenger og co.
Logged

Mgt09
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #20: 28 Mar 2006, 22:47 »

Du lod dig rive med, nej han er bestemt ikke verdens bedste, selvom han er rigtig god på sine gode dage.

Nu dømmer jeg jo ikke kun ud fra denne kamp. Så nej, jeg lod mig ikke rive med - og jo, han er verdens bedste. I hvert fald i min verden! Faktum!

(det skulle da lige være Terry)
« Seneste Redigering: 28 Mar 2006, 22:49 af Mgt09 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #21: 29 Mar 2006, 13:00 »

Uimodståeligt godt spillet af Arsenal. Hvor er det herligt at se deres kombinationer. Og ja, Mgt09, Henry er verdens bedste spiller, han viste det bare ikke i dag. I dag var Fabregas verdens bedste spiller, for satan han var god.

Jeg synes ikke, det var en særlig god kamp, for Arsenal var simpelthen Juventus alt for overlegne, til at kampen nogensinde kunne folde sig helt ud. Til gengæld var Arsenal yderst imponerende. De overrasker gang på gang her i CL.

Fantastisk tråd at læse, det er lækkert at se at fans af andre hold, stadig kan nyde det flotte spil som Arsenal diskede op med i går. Jeg må ærligt indrømme at jeg nok ville have lidt sværere med det, hvis det f.eks. var Man Utd. Så godt skuldret  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #22: 29 Mar 2006, 13:02 »

Det var dælme et helt anderledes resultat end jeg havde forventet, desværre!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #23: 29 Mar 2006, 13:16 »

Lækkert og fortjent, andet vil jeg ikke sige!  Opstemt
Logged

Go you Gunners!

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #24: 29 Mar 2006, 13:30 »

Nu dømmer jeg jo ikke kun ud fra denne kamp. Så nej, jeg lod mig ikke rive med - og jo, han er verdens bedste. I hvert fald i min verden! Faktum!

(det skulle da lige være Terry)
Hmmm...... Henry er en fantastisk spiller! MEN...... Han er dog ikke på Ronaldinhos niveu!  Huh Jeg er Liverpool fan, men enhver Arsenal fan burde da indrømme at han IKKE er verdens bedste spiller nok nærmere den 2. 3. 4. eller 5. bedste Cool
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #25: 29 Mar 2006, 13:40 »

Hmmm...... Henry er en fantastisk spiller! MEN...... Han er dog ikke på Ronaldinhos niveu!  Huh Jeg er Liverpool fan, men enhver Arsenal fan burde da indrømme at han IKKE er verdens bedste spiller nok nærmere den 2. 3. 4. eller 5. bedste Cool

Mgt09 er skam ikke Arsenal-fan, i hvert fald ikke så vidt jeg er orienteret Wink. Jeg er desuden enig med ham i, at Henry i øjeblikket er den bedste spiller i verden.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #26: 29 Mar 2006, 13:44 »

Mgt09 er skam ikke Arsenal-fan, i hvert fald ikke så vidt jeg er orienteret Wink. Jeg er desuden enig med ham i, at Henry i øjeblikket er den bedste spiller i verden.
Det mener du ikke? Har du set nogle kampe med Barcalona på det sidste?
Sådan helt ærligt? I kan da ikke på nogle punkter, OVERHOVEDET, mene at Henry er bedre end Ronaldinho? Samtlige punkter slår han Henry med flere meter! Jeg indrømmer gerne at Henry er blandt de 10 bedste i verden, hvilket er flot. Men ikke verdens bedste. Og jeg må ærlig talt sige at jeg er chokeret over at høre en United-fan rose Henry, når de har en mand som Nistelrooy på holdet, jeg siger ikke at han er bedre en Henry, men alligevel..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #27: 29 Mar 2006, 13:49 »

Det mener du ikke? Har du set nogle kampe med Barcalona på det sidste?
Sådan helt ærligt? I kan da ikke på nogle punkter, OVERHOVEDET, mene at Henry er bedre end Ronaldinho? Samtlige punkter slår han Henry med flere meter! Jeg indrømmer gerne at Henry er blandt de 10 bedste i verden, hvilket er flot. Men ikke verdens bedste. Og jeg må ærlig talt sige at jeg er chokeret over at høre en United-fan rose Henry, når de har en mand som Nistelrooy på holdet, jeg siger ikke at han er bedre en Henry, men alligevel..

Nistelrooy er ikke i nærheden af Henry. Det ville jeg ønske, han var, men det er han ikke. Ronaldinho og Henry er begge fantastiske, men jeg synes, at Ronaldinho har en tendens til at falde ud af kampene, og på det punkt mener jeg, Henry slår ham. Rent teknisk er de vel nogenlunde lige. Ronaldinho er nok den bedste til at lave diverse lækre tricks, men Henry er ikke mindre effektiv, når det kommer til at sætte sin modtander af.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #28: 29 Mar 2006, 14:40 »

Jeg er sgu skuffet over Juve i går, og jeg da inrømme at da der blev scoret til 2-0 slog jeg over på VS2, som viste Sport Lisboa E Benfica - (l*rte) Barca.

Damn, den dommer var blind og manglede sin førerhund, Benfica blev snydt for to klare straffespark ! men hvad fanden, den ender jo 1-1 på Camp Nou, så bliver alle glade Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mudski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Juventus
« Svar #29: 29 Mar 2006, 15:17 »

Jeg er sgu skuffet over Juve i går, og jeg da inrømme at da der blev scoret til 2-0 slog jeg over på VS2, som viste Sport Lisboa E Benfica - (l*rte) Barca.

Damn, den dommer var blind og manglede sin førerhund, Benfica blev snydt for to klare straffespark ! men hvad fanden, den ender jo 1-1 på Camp Nou, så bliver alle glade Opstemt


 der var vist en der ikk så HELE kampen. Benfica var satme heldige. SUPER Barca havde 90-100 skud på stolpen og overlæggeren mindst. så Benfica skal være heldige med de ikk tabte..
Logged

Barcelona

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010