Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1114 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Hertha BSC
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: Hertha BSC (Læst 12720 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: Hertha BSC
«
Svar #45:
06 Maj 2008, 17:34 »
Citat af: NichlasKirk 06 Maj 2008, 17:30
Napsede lige den første sætning i forrige update
Hertha Berlins første kamp var mod 1.pladsen Borrusia Dortmund.
Sådan her ville jeg skrive det.
Hertha Berlins første kampe under den nye manager Patrick Snobi, så ud til til at blive en prøve af de store da rækkens førerhund - Dortmund kom på besøg på Hertha Berlin Arena.
Håber det hjalp lidt
(vidste ikke lige hvad Herthas hjemmebane hed;) )
Olympiastadion, Berlin :-)
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #46:
06 Maj 2008, 17:36 »
Citat af: Ghertesteas 06 Maj 2008, 17:34
Olympiastadion, Berlin :-)
Så ved jeg det til næste gang
dasmessi
Gæst
«
Svar #47:
06 Maj 2008, 17:37 »
Tak Gherte
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #48:
06 Maj 2008, 17:43 »
Håber i hvert fald du fik lidt ud af min hjælp, og du vil husk på det
dasmessi
Gæst
«
Svar #49:
06 Maj 2008, 17:44 »
Citat af: NichlasKirk 06 Maj 2008, 17:43
Håber i hvert fald du fik lidt ud af min hjælp, og du vil husk på det
Jamen selvf. gjorde jeg da det. Og ja skal jeg nok PRØVE på at huske.
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #50:
06 Maj 2008, 17:45 »
Super, altid dejligt når folk tar det til sig
dasmessi
Gæst
«
Svar #51:
06 Maj 2008, 17:47 »
kender det godt.
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #52:
06 Maj 2008, 17:55 »
Citat af: dasmessi 06 Maj 2008, 17:47
kender det godt.
Sig endelig til, hvsi du engang mangler hjælp, jeg står altid til rådighed
dasmessi
Gæst
«
Svar #53:
07 Maj 2008, 15:51 »
Hertha Berlins nedtur
Slutstilling
Hertha Berlins nedtur er startet. Ligaen er færdig og de endte på en 13. plads. Skuffende. Klubben tabte ellers en afgørende kamp mod Hannover 96 på hjemmebane i den sidste kamp. Havde de vundet den, havde de endt på en 11.plads som er væsentligt bedre end en 13.plads. Nu ser klubben bare fremad mod næste sæson, og denne gang blev det desværre ikke til europæisk fodbold denne gang. Nu håber de bare på, de kan det næste år.
Vi fik også en kommentar med Patrick Snobi omkring hvad der skal ske i Hertha Berlin til næste sæson:
''Vi skal ikke forstærke os. Det tror jeg ikke da holdet har kørt fint med hensyn til chancer og bredde. Vores trup er meget bred, og det ville være for dumt af hente forstærkninger. Jeg siger ikke, der ikke kommer forstærkninger, men de kommer. Bare rolig. Med hensyn til europæisk fodbold. Vi skal bare kvalificere os. For Hertha er en stor klub, som jeg syntes SKAL spille i Uefa Cuppen, eller CHL. I CHL er de nok ikke favoritter, men det bliver det med årene der går. Det er jeg helt sikker på. ''
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 15:56 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #54:
07 Maj 2008, 22:05 »
Brasiliansk ungdomstalent kommer til Hertha Berlin
Nyt brasiliansk til Hertha Berlin. Mandag morgen på et pressemøde kunne Wanderson se sig selv i en Hertha trøje, efter at have været i GAIS før Hertha. Den nye midtbanespiller skal overtage hullet fra Gonjo Kacar somer skiftet til rivalerne fra HSV. Wanderson er en teknisk spiller, og hurtig, og udover det har han et fantastisk overblik. Man må sige Hertha er forstærket til den næste sæson her, selvom Tobias Grahn er væk, træder Wanderson også til på den offensive midt og defensive, da han kan spille begge dele.
Sæsonstart
Så startede sæsonen 2008/2009 for Hertha Berlin. Efter at have spillet 6 venskabskampe, skulle de starte med at møde henholdsvis Mainz 05 i 1. runde af den Tyske Pokalturnering med 4-0 på Olympia Stadion Berlin. Andre Lima nettede 2 gange, mens ny indkøbte Wanderson scorede et enkelt flot langskudsmål, før Rafael slog Maiz 05 ud af pokalen på straffespark.
Første ligakamp var mod Leverkusen ude. Kampen startede godt for Leverkusen. Kun 1 min spillet og så header Gekas den ind til 1-0. Begge hold fik mange chancer, men de blev mislykkedes. Dardai for Hertha havde dog ellers en gylden mulighed 16 meter for mål, men ramte stolpen. 40 min spillet og Manuel Freidrich gør det til 2-0 til Leverkusen. Noget måtte der så gøres og Marko Pantelic blev sat ind i håb om et uafgjort resultat, eller en sejr. Indskiftningen af Pantelic gav pote. I det 74. min reducerede han til 2-1 på et flot hovestød. Nu kom der for alvor gang i de medrejsende Hertha fans. Men mere blev det ikke til på BayArena. Hertha Berlin tabte første ligakamp til Leverkusen 2-1. Ærgelig start for Hertha Berlin
dasmessi
Gæst
«
Svar #55:
10 Maj 2008, 19:21 »
Hertha Berlin henter angriber
Morten Nordstrand:
Alle hold drømmer om at have en sand måltyv i truppen, og det er hvad Hertha Berlin har fået i form af Morten Nordstrand.
Først som 20-årig begyndte det at blive klart for de fleste, at her var en spiller der kunne ”det dér” med at score mål.
Lyngby FC var den klub hvor talentet sprang ud, og fodbold-Danmark fik for alvor øjnene op for Nordstrands målnæse, da han i sæsonen 2005/06 scorede hele 29 mål for Lyngby FC i 1. division.
De mange scoringer førte til kontrakt med FC Nordsjælland i SAS Ligaen, og hvis der var tvivl om talentet også rakte til fodbold på højeste niveau, så varede denne tvivl kun ni minutter – den tid det tog Morten Nordstrand at score sit første, ud af 18 SAS Liga mål i debutsæsonen.
Morten Nordstrand er nok en af de spillere der har haft den hurtigste opstigen i det danske fodbold-system, måske bedst illustreret af, at fra aldrig at have haft en kamp på nogle af ungdomslandsholdene, så gik der kun ca. 6 måneder fra debuten for FC Nordsjælland til hans første optræden på A-landsholdet – og herefter kun yderligere 5 måneder før han kunne trække den hvide Hertha-trøje over hovedet – og gøre klar til det han er født til, score mål, hvilket naturligvis betød scoring efter blot 31 minutter i sin første kamp for Hertha.
''Jeg hentede Morten fordi jeg syntes han er den spiller Hertha mangler i øjeblikket. Godt nok vinder vi mange kampe, men da Pantelic har meddelt han vil væk, er jeg nødt til at have en reserve spiller, og det er hvad jeg har fået i form af Morten Nordstrand. Morten har en utrolig teknik, samt et godt boldøje, luftspillet mangler dog lidt, men mon ikke Arne Fredrich lærer ham det?. :-)'', sagde en glad manager for Hertha''.
Morten Nordstrands første kamp blev mod nyoprykkerne 1860 Munchen ude, og den kamp skulle vise sig at blive uhyre spændende. Hertha stillede således op:
Drobny
Chahed Fredrich Cygan Lucio
Ede Wanderson Dardai Ebert
Pantelic Rafael
Hertha gav bolden op og kampen startede med et hav af chancer til begge hold, men uden scoring. Og dog. Efter bare 17 min spil, header Rafael læderet i nettet, og 0-1 til Hertha Berlin og deres medrejsende fans, som har taget vejen til Munchen. Men ligeså stor jubel, 20 min senere ligeså stor suk. Nyindkøbte Mike Hanke fra 1860 Munchen som er hentet i Hannover 96, knalder læderet i nettet ind bag Drobny til uden chance for ham. 1-1 ved halvleg og noget måtte der så gøres, og Morten Nordstrand blev sendt ind til sin Hertha Berlin debut, og han betaler næsten alle sine 52,5 mio kr tilbage som han er købt for med sit første mål for Hertha Berlin, og dermed vandt Hertha Berlin 1-2 over 1860 Munchen. Vi fik en kommentar med træneren og Morten Nordstrand:
Morten Nordstrand
''Dejligt at score sit første mål idag. Jeg blev glad for jeg fik chancen og kom og ind, og den må man sige at jeg udnyttede godt. Med hensyn til mit sammenvær i klubben, er jeg meget tilfreds. Jeg har det godt med klubben, og jeg snakker da med spillerene også i ny og næ.''
Patrick Snobi
''Endelig fik vi den sejr. Mit mandskab spille fremragende i dag, og havde et godt sammenarbejde. Selvfølgelig er jeg da glad for at indkøbet af Morten blev et hit i første kamp så jeg håber da han kan fortsætte. Jeg har fulgt ham siden han spillede i FC København, hvor jeg blev imponeret over hans teknik og boldøje. i de første 5 kampe for ham, tror jeg han lige skal have fundet sig på plads, før jeg lader ham starte inde, sagde Patrick Snobi''.
dasmessi
Gæst
«
Svar #56:
11 Maj 2008, 16:32 »
Hertha Berlin - Bayern Leverkusen
Hertha Berlin mod Bayern Leverkusen. Kampen skulle spilles på Olympiastadion i Berlin. Tilskuertallet lød på 55.244 - tæt på udsolgt. Men det skulle vise sig at være en kamp for pengene.
Hertha gav bolden op, og chancerne væltede ind til Hertha. Leverkusen stod bare og kiggede på nærmest, og Hertha fortsatte bare. Og efter 6 min. spil scorer Rafael til 1-0. Men det var ikke det sidste mål. Efter Pantelic brændte en mega chance, følger Wanderson op, og hamrer bolden ind i kassen fra 30 meter. Klasse mål af Wanderson som er kendt for sit formidable langskud. 6min efter scorer Rafael sit andet mål og scorer dermed til 3-0. Leverkusen så ud til at bare ville hjem, og ved halvleg stod det 3-0 til Hertha. Morten Nordstrand kom ind og så skulle Hertha bare forsvare, men det ville de ikke. 10 min gået af anden halvleg, og så scorer Marko Pantelic til 4-0. Forrygende spil af Hertha. Og han skulle vise sig at score igen igen. I det 78. min. scorer Marko Pantelic endnu en gang. 5-0, og det blev kampens resultat, og det var et rigtigt godt resultat for Hertha, der dermed kravler op på 7. pladsen og overhaler Leverkusen.
«
Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 16:39 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #57:
11 Maj 2008, 16:48 »
Stefan Gislason til Hertha Berlin
Stefan Gislason er en naturlig leder. Han har kvaliteterne til, sammen med de andre rutinerede kræfter, at løfte det her hold betydeligt. Gislason er som skræddersyet til den rolle han skal have på på holdet, han er en rigtig 6’er, til den defensive midtbane. En ledertype der kan tage fra på og uden for banen.
Stefan Gislason trækker i nummer 25, og hans første kamp var mod Frankfurt i den tyske pokalturnering i 3.runde. Den blev spillet på Olympistadion i Berlin, og den kamp skulle blive uhyre spændende. Og igen var det Hertha Berlin der sad på spillet, og Gislason gjorde sin pligt, og ryddede fint op på midtbanen. Og efter 21. min spil scorer Marko Pantelic til 1-0 og Hertha fansene udbrød i en vild jubel. Og det skulle holde sig hele vejen til anden halvleg. Morten Nordstrand blev sat ind istedet for Rafael og Damir Coric blev sat ind i stedet for Pascal Cygan. Men efter 58. min spil scorer udeholdets Kapllani til 1-1. Nu satte Hertha sig offensivt op, og rykkede højrebacken Cseba Feher op på højre kanten og i det 90. min scorer han til 2-1 og det blev dermed slutresultatet. Hertha Berlin er videre i pokalturneringen og skal møde Hoffenheim i Kvartfinalen.
«
Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 17:03 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #58:
11 Maj 2008, 19:49 »
Hertha Berlin videre i Semifinalen
Tiden var kommet til at spille Kvartfinaler i den tyske pokalturnering. Hertha Berlin skulle møde Hoffenheim, som måske allerede er de undertippede. Hertha Berlin stillede således op:
Drobny
Feher Cygan Fredirich Lucio
Ede Wanderson Gislason Ebert
Nordstrand Rafael
Kampen startede med Hertha som dominerende. Spillerne på banen så ud til de nød det, eller i hvert fald Hertha gjorde. Der var kun spillet 14 min, da den fantastiske topscorer for Hertha bringer Hertha foran 1-0. Og dermed så det ud til Hertha skulle komme i semifinalen. Og ja ganske rigtigt. Nyindskiftende Marko Pantelic bringer Hertha endnu tættere på en semifinale med sit 15. sæsonmål. 2-0 ved pausen og Von Bergen blev sendt ind for at forsvare føringen til fordel for Freidrich. Begge hold kom ud til 2. halvleg med stor optimisme. Hoffenheim kom dog meget tæt på en scoring med et brændt straffespark, begået af Cygan og fik dermed rødt kort. Surt for Hertha, som lader til at skal spille semifinale og ja ja, det skal de. For Rafael viser klassen endnu en gang og knalder bolden ind ti 3-0 som dermed blev slutresultatet. Hertha Berlin skal dermed møde oprykkerne fra Köln.
«
Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 17:17 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #59:
12 Maj 2008, 17:26 »
Semifinalen
Semifinale tid, og Hertha Berlin skulle på besøg hos Koln. Kampstart var kl 15:00 og Hertha stillede flg. op.
Drobny
Feher Freidrich von Bergen Lucio
Ede Wanderson Gislason Ebert
Pantelic Rafael
Kickoff tid og Koln gav op. Det var en kamp med enorme chancer som stortset bare skulle prikkes ind, eller nærmest bar trilles. For i det 7. min havde Gislason en kæmpe mulighed da han med et hovedstød lige foran mål, header over. Men det var ikke den eneste chance der blev brændt. Freidrich brændte også en kæmpe chance med endnu et hovedstød lige over mål. Hertha troede de var i scoringskrise, men nej nej. 34 min spillet og Rafael putter den i kassen. 0-1. Koln gik med oprejst pande til pause, og et eller andet er der blevet sagt fra deres træner, for bare 1 min spillet, scorer Kolns Tommy Bechmann som er hentet af Bochum som ligger til nedrykning. 1-1, noget måtte der så gøres og Morten Nordstrand blev sat ind til en håbningsfuld scoring som der kan sende Hertha videre til finalen og dermed skrive historie. Og jubelen brød ud da indskiftede Morten Nordstrand sparker bolden ind på et hjørnespark i overtiden og fansene hoppede og dansede for de vidste at Hertha Berlin nu definitivt bar i finalen. og det er de. 1-2 til Hertha Berlin der skal møde Dortmund i finalen. En kamp som nok Dortmund er favorit til, men man skal aldrig sige aldrig.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »