home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hertha BSC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC  (Læst 13678 gange)
Batistuta
Førsteholdsspiller

Sv: Getafe C.F S.A.D - Mission europæisk fodbold
« Svar #15: 03 Maj 2008, 16:09 »

HAHA, kan godt lide at Morten Bruun er med i kapløbet om posten sammen med capello og van basten...

dasmessi
Gæst

« Svar #16: 03 Maj 2008, 18:06 »

HAHA, kan godt lide at Morten Bruun er med i kapløbet om posten sammen med capello og van basten...
Ja Opstemt

kasperbp12
Manager

« Svar #17: 03 Maj 2008, 18:50 »

de kan godt lide danskere dernede Opstemt crazy Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #18: 03 Maj 2008, 18:59 »

Ja , men glæd jer. Der er blevet hentet 2 nye forstærkninger. I får dem imorgen.  Hævet Øjenbryn

kasperbp12
Manager

« Svar #19: 03 Maj 2008, 19:01 »

jeg har hørt den ene af dem Hævet Øjenbryn

dasmessi
Gæst

« Svar #20: 03 Maj 2008, 19:02 »

jeg har hørt den ene af dem Hævet Øjenbryn
Når ja, det har du Hævet Øjenbryn

dasmessi
Gæst

« Svar #21: 03 Maj 2008, 20:00 »

2 nye forstærkninger til Getafe CF
Mathias Zanka Jørgensen:

Mathias Zanka Jørgensen er en rigtig Østerbro-dreng. Han er født i bydelen og har spillet fodbold for B93 hele livet,
Der har aldrig været tvivl om Mathias’ fodboldmæssige kvaliteter, og Mathias har da også allerede været i aktion på både U-16 og U-17 landsholdet. Alle vidste, at det nok også en dag skulle blive til debut på B93’s førstehold, men at det skulle ske i en alder af blot 16 år kom nok bag på nogle.

Mathias fik sin debut i 2. division Øst i foråret 2007, og blev dermed en del af det B93-mandskab der sluttede sæsonen med 4 sejre i træk – og hvor det også blev mere og mere klart, at der er noget om snakken, når Mathias bliver omtalt som ”Danmarks største forsvarstalent”.

Mathias naturlige plads er i midterforsvaret, hvor han med sine 191 centimeter, hurtigheden samt evnerne med bolden er at betragte som en ”spillende forsvarer”, og alle omkring Getafe ser da også frem til at forsvarstalentet udvikler sig – men tvivler samtidig på at modstandere kan slå Getafe. Han glæder sig helt på samme måde, for der er ingen tvivl om at Mathias er fremtidens mand – og en mand som modstanderne nok skal komme til at slå sig på.

Zanka har allerede fået debut for ligalandsholdet.

Jozy Altidore:

Denne talentfulde boksspiller kan blive en stor forstærkning til Getafe. Uche og ham skal sikkert nok spille sammen i det angreb. Den kun 19 årige amerikaner, der kom fra Red Bulls, har en utrolig evne til at score mål. Hans teknik fejler heller ikke intet. Hurtigheden er også i top, men fysikken mangler.

« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 08:22 af dasmessi » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 03 Maj 2008, 20:23 »

Her burde du så bruge Float koden.. spændende spillere.. bliver spændende om de har niveau til Primera División..

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager

« Svar #23: 03 Maj 2008, 21:18 »

gode indkøb og god update nu hvor du har forbedret billederne!

dasmessi
Gæst

« Svar #24: 04 Maj 2008, 08:19 »

Mange tak for rosene. Det er jeg glad for, da det er min første blog.

dasmessi
Gæst

« Svar #25: 04 Maj 2008, 08:33 »

Libor Sionko til Getafe

Libor Sionko er en udpræget fløjspiller, der med hurtige driblinger, gode indlæg og særdeles farlige skud fra distancen hurtigt er blevet en profil i SAS Ligaen. Derudover er han en meget aggressiv spiller, der ikke holder sig tilbage i nærkampene, og som altid fighter til sidste fløjt – alt sammen noget, der er faldet i god jord hos Getafe’s fans.

Karrieren begyndte i den tjekkiske arbejderby Ostrava, hvor Libor voksede op. Her nåede han at spille næsten 50 kampe for Baník Ostrava over to omgange, inden han i 1999 skiftede til storholdet Sparta Prag. Det blev til knap 100 kampe og tre mesterskaber. To gange var han desuden med til at sikre klubben videre avancement fra Champions League gruppespillet. Derudover formåede Libor at putte bolden i netmaskerne 25 gange, hvilket må siges at være en ganske pæn statistik for en midtbanespiller.

Så kom turen til udlandet, og Libor valgte det østrigske da han i 2004 skiftede til Grazer AK. Klubben vandt ”the double” samme år, og efter sæsonen skiftede han så til hovedstadsklubben Austria Wien. Her blev det til endnu større succes kulminerende med ”the double” nok en gang og en plads i UEFA Cuppens kvartfinale, hvor Austria Wien dog måtte se sig besejret af italienske Parma.
I 2006 skiftede Libor Sionko så til den skotske gigant Glasgow Rangers. Det hele begyndte fint, men da træneren Paul Le Guen blev fyret og erstattet af Walter Smith, blev Sionkos plads på holdet samtidig skiftet ud med en fast plads på bænken.

Den manglende succes skulle dog vise sig at blive Getafes held, da man som følge deraf kunne skrive kontrakt med tjekken uden nogen overgangssum i sommeren 2007. Libor Sionko ankom til klubben sent i sæsonforberedelsern e, og der skulle derfor gå lidt tid, før han blev fast mand. Men efter et par fremragende kampe blev han hurtigt en publikumsfavorit og er nu en af de helt store profiler i klubben.

Libors landsholdskarriere vidner om en spiller i absolut europæisk topklasse. Han har optrådt for samtlige ungdomslandshold, og på A-landsholdet er det blevet til 27 kampe (pr.1. februar 08) for et hold, der må betegnes som et af de absolut stærkeste i Europa. Han forventes at deltage ved EM-slutrunden i 2008 som Tjekkiet kvalificerede sig til blandt andet via en opsigtsvækkende 3-0 sejr over Tyskland på udebane – første mål blev signeret af Sionko selv.

dasmessi
Gæst

« Svar #26: 04 Maj 2008, 17:36 »

UEFA Cup - Fiorentina kampen.

Så kom den store dag hvor Getafe skulle møde Fiorentina i den første kamp på Coloseum Perez. Getafe stillede således ud, da Ruben De La Red var ude med karantæne.

Ustari
Signorinio M. Zanka Diaz Contra
                 Cotelo

Hernandez Granero Gavilan
  Uche  Altidore

Kampen bølgede frem og tilbage med mange chancer til begge hold, indtil det 29. minut da Granero knalder bolden i kassen på et flot langskud fra 25 meter. I hele 1. halvleg havde Getafe hele spillet, og i det aller sidste minut i 1. halvleg, udligner Santana for Fiorentina på et hjørnespark med hovedet, efter en dårlig opdækning fra Getafe. Getafe skiftede ud i halvlegen- Ud kom Granero og ind kom Thomas Kristensen og Uche kom ud til fordel for Gilberto Macena. Fiorentina gav bolden op, og startede med at sparke den ud til Martin Jørgensen. Sådan fortsatte hele kampen, med Fiorentina i boldbesiddelse. Getafe foretog en taktik. De rykkede Kristensen og Cotelo op på den centrale midt, og rykkede Gavilan,Gilberto og Ailtidore op i angrebet. Det skulle vise sig at være en rigtig god ide. For i det 90.min får Getafe hjørnespark, som tages af Gavilan. Han smækker den over til Zanka på den bagerste stolpe som forlænger den over til Gilberto, men mislykkedes. Efterfølgende spiller Cotelo en høj bold op i feltet og rammer Gilbero i fødderne, som køligt lægger den ind. 2-1 til Getafe. Fiorentina gav bolden op, og den opfanger Altidore og tager hele vejen igennem forsvaret og hamrer den ind bag Fiorentinas målmand. Kampen endte 3-1 til Getafe. Endeligt havde de fået en sejr. Vi fik en kommentar med Getafes træner som var rigtig stolt. ''Dejligt med en sejr. Det var det eneste vi manglede. Vi har fået et godt udganspunkt, til returkampen, som bliver rigtig svær at spille på fremmede græs, for det har vi ikke haft held med i ligaen.''.

dasmessi
Gæst

« Svar #27: 04 Maj 2008, 20:12 »

UEFA Cup - Anden kamp mod Fiorentina + en fyring

Returopgøret var kommet. Getafe skulle møde Fiorentina igen, efter at Getafe vandt den første kamp 3-1. Det skulle vise sig at blive skæbnesvangert for Getafe. Efter 20 mins spil, header Santana bolden i nettet, bag Ustari. 7 min senere, scorer Pazzini. Det så ud til Getafe skulle ryge ud. Og ak ja. I det 38. min scorer Donadel til 3-0. Getafe var chanceløse. Så kom der en dansk scoring. Martin Jørgensen på frispark, knalder bolden op i nettaget uden en chance for Ustari. Så blev der halvleg. Getafe satte Kristensen ind istedet for Cotelo. Det skulle de ikke have gjort. Kristensen blev småskadet resten af 2. halvleg og kunne dårligt nok løbe. Og i det 57. min scorer Montolivo til 5-0. Puha, tænkte Patrick. Hva gør jeg?. Og med de kommentarer kunne han se Daniel Diaz hoppe højere end Per Krøldrup på et hjørne og scorer til 5-1. 2 min efter scorer Ruben De La Red til 5-2. Nu troede Getafe på det, men det gik forgæves. I det 88.min scorer Christian Vieri det afgørende mål, og sender dermed Fiorentina i Kvartfinalen. Stor skuffelse for Getafe som skulle blive skøbnesvangert for Patrick ''Snobi''. Dagen efter kampen, fik han et brev. I det der stod:

''Kære Patrick. Efter for mange skuffende resultater har vi i dag valgt at fyre dig. Vi mener ikke du kan redde Getafe fra nedrykning som de er på vej til. Vi ønsker dig held og lykke i fremtiden og tak for dit arbejde i klubben. Hilsen Angel Torres''.

Desværre blev jeg altså fyret i Getafe og er på udkig efter et nyt hold at kunne styre. Jeg kan fortælle at jeg har fundet et job, men gider ikke afsløre det nu. I får det af vide imorgen.
Og dette var så min første blog. FARVEL!!

vesperGT
Manager

Sv: Fyret i Getafe - Fundet et nyt job
« Svar #28: 04 Maj 2008, 20:33 »

Hvis du har fundet et nyt hold og afslører det i morgen er det vel ikke din første blog der er færdig, eller hvordan skal man forstå det Huh

dasmessi
Gæst

Sv: Fyret i Getafe - Fundet et nyt job
« Svar #29: 04 Maj 2008, 22:00 »

Jojo, det er fortsat min første blog.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010