home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hertha BSC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC  (Læst 12733 gange)
dasmessi
Gæst

Hertha BSC
« : 02 Maj 2008, 23:47 »

Heej freaks. Min nedenstående blog er min første, så fejlfri er den vidst ikke. Updaten kommer i morgen til jer der venter spændt. Og giv mig nu lidt medhold Opstemt

Fulde klubnavn:
Getafe Club de Fútbol

Kælenavne:
Azulonez, El Geta

Grundlagt:
1983

Præsident:
Ángel Torres Sánchez

Getafe C.F S.A.D

Michael Laudrup fyres

Michael Laudrups tid hos Getafe CF er slut. Manageren er fyret og nu skal en ny træner til, men hvem?. Det er det store spørgsmål hos Getafe og deres fans. Flere navne er diskuteret: Patrick ''Snobi'',Morten Bruun,Fabio Capello eller Marco Van Basten. Getafe sendte jobsansøgninger rundt til alle managere som de ville have til jobbet. Alle afslog, undtagen én. Patrick ''Snobi'' accepterede ansøgningen og kontraktudspillet som lød på 2år. Sky news fik en sludder med den nye manager:

''Hvad bliver foremålet for Getafe i år?

''Ja målet bliver jo selvfølgelig at vi kvalificerer os til europæisk fodbold''. Getafe har dog måske ikke marginalerne til at vinde la Primera, men der skal mirakler til, sagde den nye manager.

Info

Formation  3-5-2
Anfører David Belenguer
Mål Kvalificere sig til europæisk fodbold

- Jeg skiftede til Getafe CF, den 31. juli 2007,da jeg trængte til nye udfordringer. Jeg har ikke fået de store udfordringer, men jeg har fået en vidunderlig trup. Det er skønt at være i Getafe og jeg glæder mig til at vinde en masse trofæer med Getafe. Jeg vil dog ikke udelukke at også komme til England på et tidspunkt. Da jeg virkelig elsker engelsk fodbold.

I Getafe er der ved at være mange ældre spillere. Mario Cotelo, Abbondanzieri, David Belenguer og Daniel Diaz. De skal snart udskiftes, derfor vil jeg kigge meget efter en central midtbane, en angriber og en meget god centerforsvar. Jeg håber at kunne hente de spillere.

De første kampe for den nye træner var 6 venskabskampe:

Badalona (ude) 1-1 , Real Sociedad (hjemme) 1-0 , Colonia Ofigevi (ude) 0-5 , Heerenveen (hjemme) 3-0 , Roquetas (ude) 0-5 , Castelldefels (ude) 1-2

En rigtig god start for den nye manager. 5 sejre og en uafgjort. Men så startede La Primera og første kamp var mod Espanyol som endte 1-0 til Espanyol.

Mere dansk til Getafe

Thómas Kristensen: 25 år gammel og spiller i FCN. Han er hentet til Getafe CF for at redde nedrykningen.'' Thomas Kristensen er en spiller lidt udover det sædvanlige, han er god til at sprede spillet ud fra midtbanen, og så har han et rigtig godt spiloverblik. TKs speed og dydeløb gør ham til en konstant trussel for modstandernes forsvar.'', sagde Patrick ''Snobi'' om den nyhentede spiller.

Simon Kjær: Blot 19 år gammel og et naturtalent. Han er også hentet i Getafe CF, selvom han ellers skulle have været til Palermo efter sommeren, men Palermo afslog budet alligevel. Så slog Getafe til, og vi fik en kommentar med manageren om hans 2 nye indkøb: ''Den unge centerforsvarer kan hoppe meget højt, men han er ferm til at beholde begge ben på jorden. Og det er også nødvendigt, når man af mange betragtes som et af dansk fodbolds største defensive talenter. At det ikke er tomme ord, beviser kontrakten med den spanske la Primera-klub Getafe, hvortil unge Kjær rejser i sommeren 2007.

« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 17:22 af dasmessi » Logged

Yoggidk
Gæst

Sv: Getafe C.F S.A.D - Mission europæisk fodbold
« Svar #1: 02 Maj 2008, 23:50 »

Jeg vil give lidt råd, brug evt. Float til dine billeder Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #2: 02 Maj 2008, 23:54 »

Temmeligt forvirrende start. Mange stavefejl, opsætningsfejl og billederne er for store. Prøv evt. at lege lidt med det og lad dig inspirere af andre blogge. Wink

dasmessi
Gæst

Hertha BSC
« Svar #3: 02 Maj 2008, 23:59 »

Jeg vil give lidt råd, brug evt. Float til dine billeder Smiley
hvordan gør jeg billederene midnre
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 17:23 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst

« Svar #4: 03 Maj 2008, 00:14 »

Hva ka jeg gøre bedre i min blog?. Og hvordan ændrer jeg billederne til lidt mindre og pænere.  Græder

NichlasKirk
Gæst

« Svar #5: 03 Maj 2008, 00:24 »

Når du skal insætte et billede skal du huske et mellemrum, altså sådan her :
Kode:
[img ] DIT LINK [/img]

NichlasKirk
Gæst

« Svar #6: 03 Maj 2008, 00:49 »

Kan se du fandt ud af det Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 03 Maj 2008, 00:54 »

Kan se du fandt ud af det Smiley
ja det er godt. Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #8: 03 Maj 2008, 12:17 »

Hvordan er bloggen nu?  Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #9: 03 Maj 2008, 14:04 »

Uefa Cup gruppespil - Getafe videre

Dette resultat gjorde at Getafe CF røg videre i Uefa Cuppen. Getafe slog Bayern Leverkusen 2-0 hjemme, og det var Uche der scorede begge mål og var dermed klar til Første Knockout runde hvor de skal møde Fiorentina. En rigtig svær kamp for Getafe. Gruppen så således ud efter den sidste og afgørende kamp.

6 point i 4 kampe var resultatet for Getafe der dermed kvalificerede sig videre adgang til Knockout runde nr. 1.
''Hvad syntes du om dit holds præstation i kampen mod Leverkusen?''
''Jeg syntes mine spillere spillede en fremragende kamp, hvis vi kigger på at vi ikke havde Ruben De La Red med pga. karantæne og en Braulio som er jo en klasse for sig selv. Jeg syntes især Uche og Jaime Gavilans samarbejde var verdensklasse. Gavilan lagde op til begge mål, og Uche knaldede dem jo bare ind''.

''Hvad forventer du af dit hold mod Fiorentina?''
''Jeg forventer stortset altid en sejr fra mit holds side af, men i La Primera går det jo ikke for godt. Så Fiorentina er nok favorit.''

« Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 15:00 af dasmessi » Logged

Andreas93
Gæst

« Svar #10: 03 Maj 2008, 14:18 »

jeg sys at den er noget forvirene at se på

dasmessi
Gæst

« Svar #11: 03 Maj 2008, 14:19 »

jeg sys at den er noget forvirene at se på
Hvis det er billederne du mener der er for store, så er jeg udemærket godt klar over det. Og hvorfor er den forvirrende?

kasperbp12
Manager

« Svar #12: 03 Maj 2008, 14:33 »

jeg synes dine billeder er for store men ellers går det jo godt med at skrive men resultaterne er ikke så gode! men det skal sikkert nok komme!

JimmyGP
Manager

« Svar #13: 03 Maj 2008, 14:33 »

Messi my boy.. tjek din pb..

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst

« Svar #14: 03 Maj 2008, 14:45 »

jeg synes dine billeder er for store men ellers går det jo godt med at skrive men resultaterne er ikke så gode! men det skal sikkert nok komme!
Nej resultaterne er ikke lige de bedste, men de kommer sikkert. En ny update kommer i morgen aften

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010