home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Konfirmation om 1 dag
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Konfirmation om 1 dag  (Læst 5760 gange)
dasmessi
Gæst

Konfirmation om 1 dag
« : 02 Maj 2008, 22:41 »

Wee. Så er jeg konfirmeret. Ønsk lige tillykke tak Peace
« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 13:56 af dasmessi » Logged

vesperGT
Manager

Sv: Konfirmation om 2 dage.
« Svar #1: 02 Maj 2008, 22:42 »

Wee. Jeg skal konfirmeres på søndag, og glæder mig helt vildt, men har lidt nerver på. Så jeg ville spørge jer freaks, om hva jeg kan gøre for at formindske nerverne?. Peace

Tænk over at du for alt i verden ikke må falde i kirken........

Og så er der da ikke stress på sådan en dag....... DU SKAL HAVE GAVER Thumbs Up

njandersen
Gæst

« Svar #2: 02 Maj 2008, 22:44 »

Personligt hader jeg dage hvor jeg selv er midtpunktet i alt. Men der er skam intet at være nervøs for. Nyd dagen Smiley

Og nyd ikke mindst den nye PS3 Wink

Zulue
Manager

« Svar #3: 02 Maj 2008, 22:45 »

Enig, intet at være bange for. Vi skulle "interviewes" af præsten, om alle mulige religiøse ting - alle kunne høre det (højtaler), og der var fandme mange mennesker i den kirke Shockeret Ellers er det en pisse fed dag. Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #4: 02 Maj 2008, 22:46 »

Personligt hader jeg dage hvor jeg selv er midtpunktet i alt. Men der er skam intet at være nervøs for. Nyd dagen Smiley

Og nyd ikke mindst den nye PS3 Wink
Ja hvis jeg får den Peace. Men det jeg er mest nervøs for er, at jeg måske kommer til at tude hvis mine forældre holder en tale, eller omvendt. Og i kirken når vi skal have nadver. For sidst jeg var til nadver, grinte jeg.

søgaard
Gæst

« Svar #5: 02 Maj 2008, 22:47 »

Ja hvis jeg får den Peace. Men det jeg er mest nervøs for er, at jeg måske kommer til at tude hvis mine forældre holder en tale, eller omvendt. Og i kirken når vi skal have nadver. For sidst jeg var til nadver, grinte jeg.
Det med at tude, tror jeg sku ikke du skal være bange for at gøre.. Det er jo bare en flot gestus til dine forældre og deres tale.. Men du skal nok prøve og holde masken under Nadveren, da du nok ikke bliver mere populær, hvis du flækker af grin under komfirmationen Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #6: 02 Maj 2008, 22:50 »

Det med at tude, tror jeg sku ikke du skal være bange for at gøre.. Det er jo bare en flot gestus til dine forældre og deres tale.. Men du skal nok prøve og holde masken under Nadveren, da du nok ikke bliver mere populær, hvis du flækker af grin under komfirmationen Wink
Ja, det er jo netop det jeg er bange for!. Peace

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 02 Maj 2008, 22:50 »

Det problem havde jeg til min konfirmation sidste år. Det vi stod sad ned under Nadveren var vi alle ved at flække af grin. Jeg ved ikke hvorfor :/

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 02 Maj 2008, 22:51 »

Haha. Hvorfor skulle du græde under dine forældres tale? xD
Jeg skulle underligt nok ikke til nadver, da jeg blev konfirmeret sidste år. Havde ellers et bette væddemål med min far om, at jeg skulle snuse til vinen og gurle. :-P

søgaard
Gæst

« Svar #9: 02 Maj 2008, 22:51 »

Ja, det er jo netop det jeg er bange for!. Peace
Jamen, så skal du jo bare koncenterer dig, og lade være med at kigge på de andre. Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #10: 02 Maj 2008, 22:52 »

Haha. Hvorfor skulle du græde under dine forældres tale? xD
Jeg skulle underligt nok ikke til nadver, da jeg blev konfirmeret sidste år. Havde ellers et bette væddemål med min far om, at jeg skulle snuse til vinen og gurle. :-P
Hehe, ok, men det kan godt være jeg er tøset med at jeg kommer til at tude måske, men syntes bare i sku vide det.
Det problem havde jeg til min konfirmation sidste år. Det vi stod sad ned under Nadveren var vi alle ved at flække af grin. Jeg ved ikke hvorfor :/
Ok, hvad skete der så mere?

dasmessi
Gæst

« Svar #11: 02 Maj 2008, 22:53 »

Jamen, så skal du jo bare koncenterer dig, og lade være med at kigge på de andre. Smiley
Såsom kigge i gulvet?

Gosser
Manager

« Svar #12: 02 Maj 2008, 22:55 »

Der er jo ikke noget at være nervøs for! Wink

Glem den unødvendige nervøsitet, og nyd dagen.

søgaard
Gæst

« Svar #13: 02 Maj 2008, 22:55 »

Såsom kigge i gulvet?
Netop.. eller kig ned i vinen, eller præsten, hvis han/hun er mere interessant..Smiley så længe det er noget, du ved der ikke kan få dig til og grine Smiley

Cencur
Manager

« Svar #14: 02 Maj 2008, 22:57 »

Det er ved at være nogle år siden jeg blev konfirmeret, men det er ikke noget man skal tage så tungt. En af mine venner faldt i søvn i stolen som man sidder på ved siden af bænken hvor familien sidder, og han blev vækket da de andre begyndte at gå forbi ham.

Men ellers intet at være nervøs over, udover elendige gaver.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010