home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Greens from Geoffroy-Guichard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Greens from Geoffroy-Guichard  (Læst 11043 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Greens from Geoffroy-Guichard
« : 02 Maj 2008, 18:03 »

    Play up Pompey!
    - 7/juli/2007

    Portsmouth har i deres spillermateriale og fantastiske økonomi potentiale til at deltage i den øverste del af tabellen, men de har ikke formået at bryde helt igennem muren til toppen af fodbolden. De må konstatere, at deres største triumf i nyere tid var, da de via en 1. plads i Coca-Cola Championship i 2003 rykkede op til Englands bedste række. Der har nemlig ikke været andet, medmindre man tæller en guldmedalje i en forholdsvis ukendt asiatisk turnering i 2007 med.

    Nu vil jeg dog forsøge mig med Pompey, og umiddelbart er målet at forbedre deres 9. plads, som de hentede i sidste sæson. Hvis alt går vel, vil der blive kigget op imod de placeringer, der giver europæiske fodboldkampe.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 20:33 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #1: 04 Maj 2008, 14:21 »

Så, tabere! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #2: 04 Maj 2008, 19:22 »

    Play up Pompey!
    - 10/august/2007

    I Portsmouth nydes der godt af alle de millioner, som formand Alexandre Gaydamak poster i klubben. Det betyder nemlig, at der kan hentes spillere - og ikke bare kedelige og rimelige spillere, men kvalitetsspillere, som tvinger en frem med tegnebogen. Jeg nyder bestemt også godt af pengene, og her kørt før sæsonpremieren har vi kunne præsentere fem nye ansigter i Pompeys blå trøje. Der er blevet brugt intet mindre end £36.000.000 på fem spillere, hvor den ene oven i købet blot er på et lejemål. Her er der tale om Arsenals højre back, Justin Hoyte, som er blevet sikret som lidt af en backup, hvis vi skulle havne i en uheldig situation med mange skader.

    Rafeal van der Vaart er utvivlsomt det største navn, vi har sikret os. Vi måtte af med omegnen af 120 millioner danske kroner for den offensive midtbanespiller, som allerede har solgt godt med trøjer og er blevet taget imod med begejstrende toner fra supporterne.

    De tre øvrige spillere er alle hentet i fransk fodbold, dog kan kun en af dem fremvise Frankrig som nationalitet på passet. Denne herre er Steve Savidan, som er hentet i Valenciennes. Forwarden har i de seneste tre sæsoner scoret 48 mål, hvilket tyder på, at det er en målfarlig franskmand, vi har fået fingrene i. De to andre er hentet i Lille, og vi taler her om Jean II Makoun og Kévin Miralles. Førstnævnte er virkelig en skraldemand i verdensklasse, mens Miralles kan prale af at have en lys fremtid foran sig. Kantspilleren, der også kan spille på toppen og allerede nu viser gode takter med to assists og et enkelt mål i to venskabskampe, er blot 19 år, og hans udvikling skal blive spændende at følge.

    Nu venter sæsonens første kamp lige om hjørnet. Vi ligger hårdt ud, og modstanderen hedder Liverpool på Anfield.

  • Justin Hoyte
  • Rafael van der Vaart
  • Steve Savidan
  • Jean II Makoun
  • Kévin Miralles
  • Pompey-truppen
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #3: 04 Maj 2008, 19:45 »

Godt at se dig med en blog igen ST.

Spiller du uden patch, da jeg ikke kan se Defoe?
Men ellers en skarp trup du har, held og lykke. Jeg læser med.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Møller
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #4: 04 Maj 2008, 19:58 »

Det her tyder godt, jeg er læser Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #5: 04 Maj 2008, 20:08 »

Godt at se dig med en blog igen ST.

Spiller du uden patch, da jeg ikke kan se Defoe?
Men ellers en skarp trup du har, held og lykke. Jeg læser med.

Ja, jeg tænkte nok, I ville lægge mærke til det. Men jo, jeg spiller med den nyeste patch, bare ikke databasen, da jeg foretrækker at spille uden opdaterede transfers.

Lækkert I læser med.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #6: 04 Maj 2008, 20:11 »

Jeg hopper også med på toget. Din opsætning er, som vi kender dig, ganske simpel og flot, hvilket gør at dine tekster mere overskuelige. Held og lykke med det!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #7: 04 Maj 2008, 20:29 »

    Play up Pompey!
    - 11/august/2007

    Som nævnt skulle sæsonpremieren for vores vedkommende foregå på Anfield i Liverpool imod en af favoritterne til at hente det engelske guld. Det sagde sig selv, at det ikke ville blive nogen nem opgave. Sikkert var det dog, at vi ikke ville ligge os ned og lade dem køre os over. Målet var at få point med hjem.

    Selvom vi manglede forholdsvis prominente navne som Primus og Kranjcar, var vi godt dækket ind forud for opgøret. Jeg valgte disse 11 spillere til at udgøre startopstillingen. Altså var der debut til de tre nye ansigter, Makoun, van der Vaart og Mirallas, mens Savidan måtte tage til takke med en bænkeplads.

    Dommer Chris Foy fløjtede kampen i gang, hvilket skulle være starten på en chancefattig opstart på opgøret. Lidt blev det dog til, og det var som forventet Liverpool, der havde fat i den længste ende. Ind i mellem havde vi dog vores fornuftige indslag, og vi havde minsandten den effektivitet, som værterne ikke havde. Rafael van der Vaart lagde en bold til Kévin Miralles, som fra kanten af feltet og via Liverpools Carragher kunne sætte bolden forbi Liverpool-keeperen og skyde os i front - 0-1!

    Første halvleg sluttede 0-1, hvilket vi ikke var utilfredse med. Liverpool fortsatte deres chancemæssige dominans i anden halveg, en dominans, der ikke var så stor alligevel. Jovist, de kom til deres chance, men det gjorde vi også. Vi scorede ikke yderligere, og det meste af halvlegen stod på at forsvare. Det gjorde vi farntastisk, og da dommeren efter godt 94 minutter fløjtede af, stod der stadig 0-1 på måltavlen. Vi vandt 1-0 på Anfield!

  • Liverpool - Portsmouth 0-1
    0-1, Kévin Miralles (29)
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #8: 04 Maj 2008, 21:36 »

Et topbanner vil klæde den ellers så flotte blog Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #9: 04 Maj 2008, 21:54 »

Et topbanner vil klæde den ellers så flotte blog Smiley
Det er sgu ikke nødvendigt.. Flot start SirToby KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #10: 05 Maj 2008, 14:50 »

    Play up Pompey!
    - 22/september/2007

    Efter en popular start, der kastede en sejr på Anfield af sig, er der blevet fulgt rimeligt fornuftigt op på opgøret, der gav de tre overraskende point. Vi kan stadig prale af at være ubesejret i ligaen, og bare det er yderst tilfredsstillende. Specielt fordi vi har mødt både Liverpool og Chelsea på udebane. Spillerne viste god indstilling med et udlignende mål efter 88 minutter på Stamford Bridge imod Chelsea. Det var van der Vaart, der tilskrev sig målet.

    På udebane har vi været rigtig gode og udover at have hentet point imod de to giganter, bankede vi Aston Villa 2-1 på Villa Park. John Utaka lynede to gange i dette opgør og sikrede en fuldt fortjent sejr. På Fratton Park har vi derimod ikke været så skarpe, som jeg havde sat næsen op efter. Vi fik 1-1 hjemme imod Birmingham i 2. runde, mens Fulham fik sig et hamrende heldigt point ved at få 2-2. Vi vandt skudstatistikken 20-6, og begge deres mål kom efter fejl fra vores side, hvilket bestemt ikke faldt i god jord hos mig. Da vi senest kom bagud hjemme imod Bolton efter 61 minutter, så det for alvor sort ud for hjemmebanestatistik ken. Heldigvis vækkede det i den grad spillerne, og de spillede en fantastisk halv time, der resulterede i to kasser og den første ligasejr på hjemmebane.

    Alt dette betyder, at vi med tre sejre og tre uafgjorte efter seks kampe ligger placeret på 4. pladsen i Premier League. Udover at have gjort det fornuftigt i ligaen, er vi også klar til Carling Cuppens 2. runde efter at have lammetævet Tranmere med 5-1. Kévin Miralles var den helt store profil i denne kampe med tre mål. Og nu vi snakker profiler, kan Rafael van der Vaart også prale med at have været i god form med to mål og seks assists i syv kampe. Også John Utaka har været en god spiller i opstartfasen med tre mål.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 16:35 af SirToby » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #11: 05 Maj 2008, 15:00 »

Fremragende start på denne blog og dit spil SirToby - MERE! Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #12: 05 Maj 2008, 18:25 »

Rigtig god start ST, fed og enkel opsætning. Flot sejr over Liverpool.
Ja, som Møller siger "Mere!" Grin
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #13: 05 Maj 2008, 20:57 »

    Play up Pompey!
    - 1/november/2007

    September og oktober er nu begge spillet til ende, og stadig kan vi stille os tilfredse med situationen, og det er til trods for, at vi har måtte lide vores første liganederlag i sæsonen. Det skete, da Manchester United kom på besøg og via to Rooney-scoringer slog os med 2-0.

    Det blev heldigvis det sidste nederlag i ligaen i denne omgang. Vi hentede to flotte udebanesejre på 3-1 over Wigan og 2-1 over Manchester City, mens vi kun fik uafgjort - hvilket dog også var tilfredsstillende - ude imod Tottenham og hjemme imod Arsenal. Det blev til 0-0 imod førstnævnte og 2-2 imod Arsenal, hvor vi hentede en 0-2-føring til Arsenal med en scoring i minut 74 og endnu en i minut 87. Et fantastisk comeback og et fantastisk resultat, hvor vi også kunne konstatere, at defensiven virkede nogenlunde, da Arsenal kun kom frem til fire afslutninger, mens vi selv skabte det dobbelte.

    To sejre, to uafgjorte og et nederlag er dermed, hvad vi fik skrabbet sammen i ligaen i denne omgang. Det betyder, at vi stadig ligger på 4. pladsen.

    Vi har på hamrende ærgerlig vis måtte forlade Carling Cuppen. Cardiff fik sig en sæk på 3-0 i 3. runde, og så ventede Chelsea ellers i 4. runde - på Stamford Bridge. Det blev en yderst velspillet kamp fra begge mandskaber, og der blev skabt et hav af chancer. Muvemba bragte os i front efter 59 minutter, inden vi i overtiden måtte indkassere et mål på straffespark. Den forlængede spilletid endte målløs, og i straffesparkskonkur rencen vandt Chelsea 5-4 , efter vi havde haft chancen for at afgøre det. Det var ikke nemt at bære, men ekstremt positivt var det dog, at vi spillede så godt. Moralen er høj i Portsmouth!

  • Overblik over truppen
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #14: 05 Maj 2008, 22:08 »

Endnu engang en flot update, flot med den flotte placering Smiley Hvad er det for et skin du bruger?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010