home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Greens from Geoffroy-Guichard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Greens from Geoffroy-Guichard  (Læst 11044 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #15: 05 Maj 2008, 22:20 »

Endnu engang en flot update, flot med den flotte placering Smiley Hvad er det for et skin du bruger?

dDs2.1 kaldes det. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #16: 06 Maj 2008, 14:49 »

    Play up Pompey!
    - 12/januar/2008

    Havde vi i Portsmouth selvtillid inden nytår, kan vi bestemt ikke prale af at have det længere. Alt sejler i Portsmouth, og der er alt for langt imellem snapsene.

    Det hele startede med et 3-1-nederlag på eget græs imod Derby, som endnu ikke havde vundet på det tidspunkt. Det ekstremt pinlige nederlag blev fulgt op af en øretæve på 4-2 af Blackburn og et 2-1-nederlag til Middlesbrough. Siden da spillede vi seks ligakampe, og heller ikke her formåede vi at vinde. Spillerne skulle dog have den ros, at de til tider spillede godt - de var bare ufatteligt uheldige. Hjemme imod Liverpool vandt man skudstatistikken 22-2, havde en boldbesiddelse på 65%, kom frem til 12 hjørnespark imod Liverpools nul og var bedst på næsten alle punkter. Det blev dog kun til 1-1. Et resultat, som oven i købet først blev sikret i overtiden, da Campbell headede et hjørnespark i gardinerne.

    Da Everton hentede en 3-1-føring med et mål i minut 80 og endnu et i minut 90, var det heller ikke held, vi havde i sprøjten. Ej heller, da vi senest, d. 12. januar 2008, spillede 1-1 imod Aston Villa efter at have haft 20 afslutninger. Dermed er det ni kampe siden, at vi sidst har sikret tre point i ligaen. Det betyder da også, at vi har måtte bytte 4. pladsen ud med 11. pladsen i Premier League.

    Det eneste positive, der er at spore - udover at det fornuftige spil er ved at vende tilbage - er, at vi er klar til FA Cuppens 4. runde efter en 2-0-sejr over Scunthorpe. Men vi må dog stadig konstatere, at vi til trods for en rigtig god start, nu ligger i den kedelige midt med dårlige udsigter.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #17: 06 Maj 2008, 21:08 »

Gode updates. Jeg læser stadig med Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #18: 06 Maj 2008, 21:32 »

    Play up Pompey!
    - 23/marts/2008

    Vi er nu godt to måneder længere fremme, og stadig blæser vinden ikke vores vej. Selvom vi har fået smagt på sejrens sødme igen - oven i købet mere end én gang - er vi stadig ikke tilfredse. Det var heller ikke heldet, vi kunne prale af at have på vores side i kampen d. 19. januar. Vi mødte Fulham i London og førte 2-0 med fem minutter igen. De tre point syntes sikre, men da Fulham først scorede i 86 og dernæst i 94, kunne vi kun gå hjem med et point.

    Vores to sejre er faldet imod Wigan og Sunderland. Førstnævnte blev slået med 2-1 efter en scoring hver af Savidan og Campbell, mens Sunderland fik sig en sæk på 3-0. Igen var både Savidan og Campbell på måltavlen, mens Mirallas også fik en enkelt pind. Udover de to sejre har vi ikke overraskende tabt til nr. 1, 2 og 3. United fik en sen 2-1-sejr, mens Arsenal og Chelsea gav os en med berlingeren og vandt henholdsvis 4-1 og 3-0. Arsenal tævede os også ud af FA Cuppen med intet mindre end 6-1.

    Med en 11. plads med syv runder igen er der ikke meget, der tegner til, at det bliver en stor sæson for os. Det er også derfor, at jeg har bedt om tid til at genvinde selvtilliden og dermed præsterer bedre i næste sæson. For det her; det er ikke godt nok.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #19: 07 Maj 2008, 14:36 »

    Play up Pompey!
    - 11/maj/2008

    Så er en frustrerende og mindre heldig sæson endelig slut, og det endte med blot et nederlag i de sidste syv runder. Omvendt vandt vi ikke en eneste.

    Hele seks af vores sidste syv kampe endte altså med seks uafgjorte, hvilket gav et meget godt billede: Vi har i denne sæson spillet uafgjort, når vi har burde vinde. Vi spillede uafgjort imod Derby, West Ham, Blackburn, Newcastle og Middlesbrough og pludselig var vi ubesejret i syv kampe i træk. Den række blev ødelagt i andensidste runde, hvor Reading slog os med 2-0, inden Everton i sæsonens sidste kamp tog to point fra os ved at score kort før tid til 2-2.

    To gange i denne periode formåede vi at spille 3-3. West Ham og Newcastle var modstanderne i de to underholdende kamp, hvori Savidan scorede hele fem mål. Savidan har i det hele været en af vores bedste spillere i sæsonen, og han kan da også med 15 mål prale af at være blevet vores topscorer. Ellers har John Utaka og Sol Campbell også været iøjnefaldende med ti kasser hver, mens Rafael van der Vaart måske har været den allerbedste med 23 assists og otte mål.

    Nu er næsen sat op efter næste sæson, hvor vi forhåbentlig med et forbedret mandskab kan gøre det bedre, end vi har gjort i den netop afsluttede.

  • Premier League-slutstillingen
  • Overblik over truppen
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #20: 07 Maj 2008, 15:55 »

En underlig sæson, men mon du ikke tager hævn næste sæson og ender i toppen?

Nåvel, er fast læser og ser frem imod næste update Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #21: 07 Maj 2008, 16:01 »

En sær sæsonafslutning.. Håber du kommer højere næste sæson.. KIU..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #22: 07 Maj 2008, 16:28 »

Tjah, du forbedrede i hvert fald ikke deres 9'ende plads.
Men mon ikke du kan gøre det bedre i næste sæson?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #23: 07 Maj 2008, 16:33 »

    Play up Pompey!
    - 9/august/2008

    Så er vi ved at være klar til at tage hul på den nye sæson. Et hav af nye spillere er ankommet, og forhåbentlig vil de kunne være med til at forbedre sidste sæsons 12. plads. Medierne tror ikke på det og har spået os en 13. plads. Selv er vi dog fulde af gode forhåbninger, og hvis heldet er på vores side, tror vi på europæisk fodbold til næste sæson. Som i sidste sæson gav bestyrelsen en rigtig god mængde penge, og det kastede følgende spillere af sig:

       Eric Chelle, fri transfer, Valenciennes
       Geoffrey Dernis, £1.200.000, AS Saint-Etienne
       Kerlon, £2.800.000, Cruzeiro
       Benoît Assou-Ekotto, £1.300.000, Tottenham
       Riga, £3.800.000, Levante
       Lulinha, £3.200.000, Corinthians
       Jérémy Mathieu, £5.750.000, Toulouse
       Damien Duff, £1.700.000, Newcastle
       Asamoah Gyan, £12.000.000, Udinese
       Younes Kaboul, £10.000.000, Tottenham
       Rudy Mater, £7.500.000, Valenciennes

    11 spillere er altså tilføjet truppen, som nu rummer 26 spillere. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ser Asamoah Gyan og Younes Kaboul, som også er dem, der har trukket de største beløb, som de to mest prominente navne af de 11 investeringer. Derfor ærgrer det mig også helt gevaldigt, at Kaboul er blevet skadet i vores seneste træningskamp og ude i tre-fire måneder. Det er yderst uheldigt, at vores bedste forsvarsspiller ikke for den vigtige startfase med. Men alt i alt er jeg tilfreds med mine indkøb, ikke mindst fordi jeg nu føler mig godt dækket ind på samtlige positioner:

  • Målmænd
  • David James
    Jamie Ashdown
  • Højre backs
  • Lauren
    Rudy Mater
  • Venstre backs
  • Matthew Taylor
    Benoît Assou-Ekotto
  • Centrale forsvarsspillere
  • Eric Chelle
    Sol Campbell
    Sylvain Distin (kaptajn)
    Linvoy Primus
    Younes Kaboul
  • Højre wings
  • Kévin Mirallas
    Riga
  • Venstre wings
  • Geoffrey Dernis
    Damien Duff
  • Centrale midtbanespillere
  • Jérémy Mathieu
    Pap Bouba Diop
    Jean II Makoun
    Arnold Mvuemba
    Rafael van der Vaart (vice-kaptajn)
    Lulinha
  • Angribere
  • Kerlon
    John Utaka
    Asamoah Gyan
    Benjani
    Steve Savidan
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #24: 07 Maj 2008, 16:54 »

Fornemme indkøb og flot blog Toby
Lad os håbe de kan få dig længere op i tabelen!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #25: 09 Maj 2008, 11:05 »

    Play up Pompey!
    - 23/august/2008

    Præcis som forrige år lagde vi ud med en gigant i første ligarunde. Sidste år var modstanderen Liverpool, i år stod den på Manchester United på eget græs. Vi vandt over Liverpool, og forhåbentlig kunne vi gentage den triumf i sæsonens første kamp. Det tydede kampens startfase på. Vores startende elleve, som indeholdt syv debutanter i form af Mater, Chelle, Assou-Ekotto, Mathieu, Riga, Duff og Gyan, gjorde det godt, og med lidt held havde vi bragt os foran. Held havde gæsterne fra Manchester dog efter godt et kvarter, da de fik tilkendt sig et straffespark. Owen Hargreaves omsatte det til mål og en 1-0-føring. Herefter var spillet jævnt fordelt - lige indtil jeg valgte at gå mere offensivt. Det satte for alvor gang i tingene. Vi styrede overbevisende godt, og efter 76 minutter steg Distin til vejrs og hentede udligningen i kassen. Til trods for at vi sluttede kampen af fantastisk og vandt skudstatistikken 16-8, formåede vi ikke at score det vindende mål, og kampen endte 1-1.

    Vores næste to modstandere hed Blackburn og Newcastle, og til vores store skuffelse skulle de to kampe kun give et point - et heldigt et af slagsen. Vi tabte 2-1 til Blackburn efter at have mødt et hold, der var langt skarpere end os foran kassen, inden vi mødte et Newcastle-hold, der burde have kørt os over, men kun førte 1-0, da vi gik ind i overtiden. Her formåede Joey Barton at score selvmål og sikre os et mindre fortjent point.

    Lykkeligvis har vi dog i vores seneste kamp hentet alle tre point. Det foregik hjemme imod Watford, hvor vi med tre scoringer indenfor det sidste kvarter vandt. John Utaka kom på måltavlen to gange, mens van der Vaart også fik gang i målscoringen.

    Hvad, der også er værd at nævne, er, at vi har hentet keeper Charles Itandje som backup og muligvis overtager til den nuværende målmand, David James.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #26: 09 Maj 2008, 13:31 »

Det er et sygt spændende hold du har fået bygget op. Jeg tror på at du virkelig melder dig ind i den sjove del af tabellen i denne sæson  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #27: 09 Maj 2008, 17:16 »

Det er et sygt spændende hold du har fået bygget op. Jeg tror på at du virkelig melder dig ind i den sjove del af tabellen i denne sæson  Thumbs Up

Stor enig-knap.. KIU Toby Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #28: 12 Maj 2008, 22:40 »

Jeg overvejer at droppe dette Portsmouth-show. Ikke nok med at jeg laver meget andet i øjeblikket, skæbnen vil mig heller ikke meget godt. Jeg har netop tabt 1-0 hjemme imod Fulham, og i kampen forinden blev det 1-1 imod West Ham. Behøver jeg at nævne, hvordan skudstatistikkerne så ud? Ja; 22-3 imod Fulham og 15-6 imod West Ham ("Pompey dominated the game from start to finish and deserved to have at least come away with a draw"). Det motiverer ikke ligefrem oven i alt andet.

Tja tja...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #29: 12 Maj 2008, 22:58 »

Jeg håber da du fortsætter eller skifter væk fra Pompey..  Wink Det er en go' blog du har gang i og du er en af de bedste blogskrivere.. Du skal være med til den bitre ende..

jeg glæder mig til at høre hvad du finder ud af.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010