home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 125055 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #31# Brøndby IF - Begyndelsen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #300: 20 Maj 2008, 13:54 »

Har læst lidt hist og pist, også pasiv. Men havde bare lige en bemærkning, som jeg skulle ud med Smiley

Oki.. så må jeg jo se om jeg med Brøndby kan gøre til aktiv og fast læser.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #301: 20 Maj 2008, 14:36 »

Det lyder godt.. Oki.. hvor langt er du nået & kan du anbefalde et par indkøb?

Jeg er i sæsonen 2012/2013, så nogle af dem jeg siger kan være svære at få men prøv:
FC) Håvard Nordtveit, Digao, Gary Kagelmeicher
OMC) Lulinha, Mads Albæk, Niklas Barkroth (stav)
AC) Bogdan Stancu, Nikita Andrejev, Edward Ofere, Omar andrade.

Dusty78DK
Manager

« Svar #302: 20 Maj 2008, 14:41 »

Det er efterhånden en meget spændende karriere du har i gang i denne blog. Nu bliver det spændende om din "magi" virker på vestegnen  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #303: 20 Maj 2008, 15:52 »

Briliant skifte! Thumbs Up

Nu kan skabet ikke andet end, at komme til Vestegnen! Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #304: 20 Maj 2008, 16:29 »

<3

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager

« Svar #305: 20 Maj 2008, 16:41 »

Jeg er i sæsonen 2012/2013, så nogle af dem jeg siger kan være svære at få men prøv:
FC) Håvard Nordtveit, Digao, Gary Kagelmeicher
OMC) Lulinha, Mads Albæk, Niklas Barkroth (stav)
AC) Bogdan Stancu, Nikita Andrejev, Edward Ofere, Omar andrade.

Oki.. Jeg kigger da lige på et par stykker af dem.. tak for det Wink

Det er efterhånden en meget spændende karriere du har i gang i denne blog. Nu bliver det spændende om din "magi" virker på vestegnen Wink

Mange tak Dusty.. Ja det håber jeg også..  Thumbs Up

Briliant skifte! Thumbs Up

Nu kan skabet ikke andet end, at komme til Vestegnen! Opstemt

Tak Zone.. Jeg håber det kommer inden for 1 sæson eller 2.. Wink

<3

Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #306: 20 Maj 2008, 16:43 »

Uha, nu er det vist på plads med en kommentar! Du holder et højt niveau - og du ved jeg elsker det - så det gidder jeg ikke kommentere mere på.

Dit skifte derimod er lidt skuffende for mig; BIF er ikke min kop te. Men du ved jeg følger dig Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #307: 20 Maj 2008, 16:48 »

Uha, nu er det vist på plads med en kommentar! Du holder et højt niveau - og du ved jeg elsker det - så det gidder jeg ikke kommentere mere på.

Dit skifte derimod er lidt skuffende for mig; BIF er ikke min kop te. Men du ved jeg følger dig Thumbs Up

jeg er glad for at du stadig er med..  Wink AaB blev "desværre" nr. 3 og de er tilfredse med Ronald Poulsen.. Wink

- Veni, vidi, vici -

fc-hansen
Manager

« Svar #308: 20 Maj 2008, 21:30 »

Hvornår kommer en evt. update

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JimmyGP
Manager

« Svar #309: 20 Maj 2008, 21:33 »

Hvornår kommer en evt. update

Jeg arbejder pt. på den..  Wink

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#32# Brøndby IF - Gennemgang af truppen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #310: 20 Maj 2008, 22:33 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#32# Brøndby IF - Gennemgang af truppen

Roskilde - BIF 0-7

Helsingør - BIF 0-7

Slagelse - BIF 1-10

FCN - BIF 1-3

Hjørring - BIF 0-8

Resultaterne taler for sig selv og vi har været yderst skarpe i opstarten og vi er blot blevet passeret sølle 2 gange. I denne anden ende har vi scoret hele 35 gange og det lover godt for den kommende sæson. Det bedste af det hele er at spillerne har formået at tage min spillestil til sig og takket være vores stærke midtbane har vi ombygget min 4-1-2-2-1 til en 4-4-2 med offensive kanter. Hold- og spillerinstrukserne er de samme som i Atlético & Reading, og jeg glæder mig meget til at se om det fungerer i SAS-ligaen.

Gennemgang af truppen

Transfer ud

Målmænd: 16. Stephan Andersen, 30. Michael Tørnes, 20. Mikkel Hansen

Rating: ******* (3,5 ud af 7)

Førstevalget bliver den 29-årige Stephan Andersen, mens 25-årige Michael Tørnes er fast mand på bænken. Stephan er det klare førstevalg og jeg ville egentlig gerne have tilknyttet en bedre førsteholdskeeper, men begge har stået godt i opstartsfasen og de får begge chancen til at vise deres værd frem til vinterpausen. Tørnes er sikker på at få sin chance, da jeg regner med at han er førstevalg i landspokalturnering en.

Forsvar: 21. Yury Lebedev, 3. Ljubo Baranin, 32. Anders Randrup, 5. Marcone, 23. Martin Spelmann, 4. Vadim Demidov, 14. Jesper Juelsgård, 12. Christopher Poulsen

Rating: ******* (4,375 ud af 7)

På venstreback er vi stærkt besat med de 2 tidligere FCM spillere Jesper Juelsgård & Christopher Poulsen. 22-årige Juelsgård er dog efter min overbevisning den bedste og derfor er han mit første valg. Jeg var dog tæt på at signe 30-årige Patrick Mtiliga, som under et træningsophold beskadigede sin hofte og han må derfor sidde uden i 2 til 5 måneder. Jeg vil derfor snakke med Patrick igen til december.

På højrebacken bliver førstevalget nok 23-årige Marcone fra Brasilien, mens Anders Randrup & Martin Spelmann er backups. Marcone er naturlig DM, men ifølge hans stats kan han snildt spille i både midterforsvaret og selvfølgelig også HB.

I midterforsvaret bliver førstevalgene norske Vadim Demidov & serbiske Ljubo Baranin. Russiske Lebedev kan også være en mulighed, men det de andre er vores bedste indtil videre. Jeg ønsker mig en skandinavisk midterforsvarer til Jul og nu må vi håbe på at Per Bjerregaard vil åbne den store pung og jeg kan da afsløre at Magnus Troest og norske Håvard Nordveit er i kikkerten. Troest kommer måske allerede i dette transfervindue.

Midtbane: 24. Marko Nikolic, 6. Thomas Kristensen, x. Jakub Mares, 9. Martin Retov, 8. Mikkel Thygesen, 22. Mike Jensen, 25. Tobias Mikkelsen, 11. Anders Due, 7. Kasper Lorentzen, 18. Anton Sosnin, x. Jakob Johansson

Rating: ******* (4,18 ud af 7 stjerner)

På venstre midt står jeg overfor et svært valg mellem Kasper Lorentzen og nyindkøbet Anders Due, men jeg tror jeg i første omgang satser på Kasper og håber på at han kan holde sig skadesfri. Due er en fantastisk backup og han kunne snildt være fast mand i stort set alle andre SAS-ligaklubber.

På højre midt er valget faldet på Tobias Mikkelsen, som udfordres af Mikkel Thygesen, Mike Jensen & nyindkøbet Jakub Mares. Mikkelsen er nok den bedste af dem og ”Thyge” kunne være fortid på vestegnen. Mikkelsen er både hurtig, driblestærk og en dygtig tekniker.

Centralt hedder det Thomas Kristensen & Anton Sosnin, da de uden tvivl er de bedste 2 rent centralt. ”Thyge”, Retov, Jensen osv. agerer backup for en af SAS-ligaens bedste duoer, som både er passingstærke og meget kreative.

Angreb: 36. Caju, 19. Jean-Philippe Peguero, 15. Baba Collins, x. Mustafa Hassan, 17. Morten Rasmussen, 10. Lars Christensen

Rating: ******* (4,666 ud af 7 stjerner)

Angrebet er stærkt besat, men jeg har valgt at de 2 bedste som i min optik er Baba Collins & nyindkøbet Caju, som er det dyreste indkøb nogensinde i både Brøndby og i SAS-ligaen. Nr. 3 er uden tvivl Duncan, mens jeg overvejer at sælge Peguero.

Første kamp i SAS-ligaen bliver i Parken mod de forsvarende mestre fra FCK og jeg kan ikke love at der ikke sniger sig en handel eller 2 mere ind..  crazy
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 15:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: #32# Brøndby IF - Gennemgang af truppen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #311: 20 Maj 2008, 22:52 »

Fin update!
Fremragende resultater!

JimmyGP
Manager

« Svar #312: 20 Maj 2008, 22:58 »

Fin update!
Fremragende resultater!

Mange tak.. Thumbs Up

Jeg smider en update efter 7 kampe i SAS-ligaen, hvor jeg præsenterer de sidste nyindkøb (hvis der kommer nogen) og hvor jeg afslører min endelige start 11'er..

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #313: 20 Maj 2008, 23:03 »

Super update, endnu engang Thumbs Up En yderst spændende trup du har, du forklarer truppen godt og flot. Er det muligt at få nogle SS af de nye spillere?

JimmyGP
Manager

« Svar #314: 20 Maj 2008, 23:06 »

Super update, endnu engang Thumbs Up En yderst spændende trup du har, du forklarer truppen godt og flot. Er det muligt at få nogle SS af de nye spillere?

Det er det da.. Hvem vil du gerne se?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010