home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23551
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: financerefd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 116611 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #43# Brøndby IF - Transfers (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #435: 27 Maj 2008, 17:23 »

dejligt med de mange danskere Thumbs Up skidt handlet af villa Wink KIU

Ja ikk.. det holder lidt realismen.. Wink ja vanvittigt at de gad den pris..men der var også 8-9 klubber interesseret i ham.. Wink

Dumt køb af Aston Villa, men håber for Magnus han kommer videre i karrieren. Thumbs Up. Og god update.

Ja det var mange penge og jeg slipper for en utilfreds spiller.. mange tak Thumbs Up

Ttotal Ynglingsblog <3 Peace

Yak Bimmand.. Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

Sv: #43# Brøndby IF - Transfers (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #436: 27 Maj 2008, 18:34 »

Yak Huh Wink

JimmyGP
Manager

#44# Brøndby IF - Champions League (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #437: 27 Maj 2008, 22:24 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#44# Brøndby IF - Champions League

Manchester United vandt sikkert gruppe C foran Fenerbahce, PSV og Racing Santander og nu venter de danske mestre fra Brøndby. Første opgør blev spillet på Brøndby Stadion og det blev en overraskende tæt affære, hvor Brøndby var med hele vejen. United-anføreren Wayne Rooney var kampens helt store oplevelse sammen med Darren Fletcher & Igor Akinfeev, som også spillede en flot kamp.

Brøndby (4-4-2): 1. Andersen, 14. Jessen, 5. Marcone, 2. Granqvist, 32. Randrup, 7. Lorentzen, 30. James, 18. Sosnin, 6. Kamper, 10. Schwartz, 36. Caju

Manchester United (3-2-3-2): 1. Akinfeev, 5. Ferdinand, 14. Evans, 15. Vidic, 2. Maxvell. 17. Fabio, 6. S. Brown, 24. Fletcher, 18. Toulalan, 32. Tévez, 10. Rooney

Wayne Rooney åbnede ballet efter 10 minutter, da han efter flot forarbejde fra Toulalan & Fletcher kunne sende en hård bold i nettet bag en chanceløs Stephan Andersen. United fortsatte deres massive pres, men selvom Brøndby stod langt på banen holdt de stand og Stephan Andersen hev flere store redninger ud af ærmet og han var den eneste af hjemmeholdets spillere, som kunne være sin indsats bekendt. Kasper Lorentzen løftede dog sit spil i anden halvleg og med flere flotte langskud fik han sendt Akinfeev ud i fuld længde et par gange.

Men ellers stod der United på kampen og i særdeleshed Rooney var imponerende med gode forsøg og veludførte afleveringer. Rooney blev også dobbeltmålscorer med 8 minutter igen da han løb fra Randrup og Marcone, men i første omgang fik Andersen pareret. Rooney var dog hurtig over returbolden og fra en spids vinkel scorede han til fortjent 2-0.

"United vinder fortjent kampen og Rooney er i hopla. Vi havde ellers snakket om at vi skulle holde både Tevez & Rooney ude af kampen og det lykkes faktisk også i store dele af kampen. Der er langt fra SAS-ligaen til Premier League, men det formår United ikke at vise. At tabe til United er okay, men at hente 2 mål på Old Trafford bliver svært. Men jeg tror stadig på det og det bliver ikke svært at motivere drengene til at give den gas på Old Trafford. Vi skal bare passe på med ikke at blive grebet af stemningen og så skal vi selvfølgelig spille vores eget spil" Jimmy Poulsen, BIF

Brøndby - Manchester United 0-2
0-1 Rooney '10
0-2 Rooney '82

Vi har alt at vinde og intet at tabe på Old Trafford. Det er en bedrift i sig selv at være nået så langt og lige meget hvad kampen ender kan vi være tilfredse med vores optræden i årets udgave af Champions League. Manchester United er kæmpefavoritter, men hvis vi som minimum kan nå niveauet fra den sidste kamp kan vi godt hive en uafgjort hjem her på Old Trafford.

Manchester United (3-2-3-2): 1. Akinfeev, 5. Ferdinand, 14. Evans, 15. Vidic, 2. Maxvell. 17. Fabio, 6. S. Brown, 24. Fletcher, 18. Toulalan, 32. Tévez, 10. Rooney

Brøndby (4-4-2): 1. Andersen, 14. Jessen, 2. Granqvist, 5. Marcone, 32. Randrup, 11. Due, 18. Sosnin, 8. Kielstrup, 29. Mares, 15. Collins, 36. Caju

Stemningen er helt i gennem fantastisk på Old Trafford og hele 76.176 er mødt op for at overvære kampen mellem de engelske giganter og de danske mestre. Herbet Fandel fløjter kampen i gang og efter bare 37 sekunder har Caju bragt Brøndby foran. Desværre fløjter Fandel for frispark og Caju står også et par centimeter offside. Vi kan ikke desværre ikke brokke os over det da dommen er helt korrekt. Vi kan bare ærgre os og klø på. United overtager initiativet i kampen og flot sammenspil mellem Rooney & Tévez skaber flere store redninger af Stephan Andersen.

Efter 20 minutter går det galt efter en Brøndby-kontra og efter sølle 3 afleveringer ligger bolden i nettet bag Stephan Andersen. Fletcher stjæler bolden og finder en umarkeret Tévez, som uden problemer afdribler Kielstrup. Tévez aflever perfekt til Rooney, som kan sprinte fra Granqvist, runde Andersen og trille bolden ind over stregen til 1-0. United satte derefter autopiloten til og overlod spillet til Brøndby. Vi kom frem til flere store chancer og kun en velspillende Akinfeev holdt måltavlen på 1-0. United slog til tider kontra, men det var ikke noget problem for Stephan at stoppe skuddene.

”Jeg er sjældent skuffet over Manchester United og jeg har været på Old Trafford et par gange for at se dem spille. Jeg synes de plejer at imponere mig, men i dag kunne vi nemt have vundet og de eneste der kan være deres præstationer bekendt er Akinfeev & Rooney. Jeg er desuden også skuffet over at Kahlenberg ikke kom på banen, men det mente Gary Neville åbenbart ikke var nødvendigt. Jeg vil gerne lykønske United & Gary Neville med kvartfinalen og jeg forventer at de går hele vejen” Jimmy Poulsen, BIF

Manchester United - Brøndby 1-0
1-0 Rooney '20

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

Sv: #44# Brøndby IF - Champions League (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #438: 27 Maj 2008, 22:34 »

Nedern at du ryger ud til hvad der lyder som et mere middelmådigt United hold, end det man kender.......

Det var Europa i denne sæson...... Men jeg ved du kommer igen næste sæson Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #439: 27 Maj 2008, 22:40 »

Nedern at du ryger ud til hvad der lyder som et mere middelmådigt United hold, end det man kender.......

Det var Europa i denne sæson...... Men jeg ved du kommer igen næste sæson Thumbs Up

Ja.. det er pisse ærgerligt, men det er der sgu ikke noget at gøre ved.. jeg går efter "The Double" nu.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #440: 27 Maj 2008, 22:50 »

Ja.. det er pisse ærgerligt, men det er der sgu ikke noget at gøre ved.. jeg går efter "The Double" nu.. Thumbs Up

Ja, men et samlet 3-0 nederlag i knockoutrunden af Champions League mod United er stadig et fantastisk resultat, og endnu en gang beviser du at taktik; Det har du styr på Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #441: 27 Maj 2008, 23:01 »

Ja, men et samlet 3-0 nederlag i knockoutrunden af Champions League mod United er stadig et fantastisk resultat, og endnu en gang beviser du at taktik; Det har du styr på Thumbs Up

Nej det er det ikke.. men jeg ville nu gerne have scoret en pind eller 2.. Men jeg kom da i det mindste længere end FCK.. tak..  Wink Peace Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #442: 27 Maj 2008, 23:19 »

Arh Jimmy, du kan ikke klage over at tabe 3-0 samlet til Manchester! haha Opstemt Det er for fedt at læse om så gode resultater.. Keep it up. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #443: 28 Maj 2008, 00:42 »

Arh Jimmy, du kan ikke klage over at tabe 3-0 samlet til Manchester! haha Opstemt Det er for fedt at læse om så gode resultater.. Keep it up. Smiley

Derfor kan men vel stadig godt være skuffet når er rigtig godt med.. Jeg havde jo regnet med at blive spillet ud af banen og det var langt fra tilfældet.. Wink Det vil jeg gøre.. mange tak Thumbs Up

@ Der kommer en update om Landspokalturnering en engang i løbet af den 28..  Wink

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #444: 28 Maj 2008, 08:15 »

Hvad fanden det var sku en svær lodtrækning.. Men fantastisk præstation overall i ChL Peace

Bliver du egentlig i Brøndby til næste år?

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager

« Svar #445: 28 Maj 2008, 14:34 »

Hvad fanden det var sku en svær lodtrækning.. Men fantastisk præstation overall i ChL Peace

Bliver du egentlig i Brøndby til næste år?

Ja det synes jeg også..  Wink tak.. Hmm.. jeg ved det faktisk ikke.. Jeg har ikke modtaget tilbud fra andre klubber, men mit navn nævnes i flæng hos mange storklubber.. Men som det siger ud bliver jeg vist på vestegnen.. Peace

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #446: 28 Maj 2008, 16:21 »

Ærgerligt nederlag, men et udemærket resultat på Old Trafford. Tilgengæld går det ganske godt i dine venskabskampe, glæder mig til Sas ligaen starter igen.

Zone 43
Manager

« Svar #447: 28 Maj 2008, 16:31 »

Far er ikke sur - far er skuffet. Jeg havde stemt, at du gik hele vejen Skuffet

Men nu hvor der ikke er mere europæisk bold, er der jo mere tid til at banke de andre i ligaen Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #448: 28 Maj 2008, 16:33 »

Ærgerligt nederlag, men et udemærket resultat på Old Trafford. Tilgengæld går det ganske godt i dine venskabskampe, glæder mig til Sas ligaen starter igen.

Ja det gik udemærket.. det gør jeg også.. Wink

Far er ikke sur - far er skuffet. Jeg havde stemt, at du gik hele vejen Skuffet

Men nu hvor der ikke er mere europæisk bold, er der jo mere tid til at banke de andre i ligaen Djævel

Undskyld far.. jeg beklager.. jeg prøvede.. det er jo det..

Landspokal update om 30 sekunder.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#45# Brøndby IF - Landspokalturneringen (Tidl. Atlético & Reading)
« Svar #449: 28 Maj 2008, 16:34 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#45# Brøndby IF - Landspokalturnering en

Tirsdag d. 2. maj 2013

Sidste år blev semifinalen endestationen for Brøndby i landspokalturnering en, men i år har Brøndby via 5 sejre i 5 kampe booket den ene finaleplads. På vej til finalen har Brøndby slået et første divisionshold og hele 3 SAS-liga mandskaber og her kommer et hurtigt overblik over kampene.

3. runde: Brønshøj - Brøndby 1-3

4. runde: Brøndby - AaB 3-1

Kvartfinalen: Brøndby - FCM 4-0

1. semi: FCK - Brøndby 0-2

2. semi: Brøndby - FCK 3-0 

I finalen venter OB, som i sidste sæson sendte Brøndby ud i semifinalen efter 2 målrige opgør. OB har på deres vej besejret Hjørring (3-2), Tjørring (4-0), Lyngby (2-1), FCN (3-2) og i semifinalen besejrede de Silkeborg med samlet 2-1. Finalen spilles vanen tro i Parken, hvor 42.178 tilskuere i år er på plads, mens Tonny K. Poulsen passer fløjten.

Brøndby IF (4-4-2): 16. Andersen, 3. Blondelle, 4. Christiansen, 5. Marcone, 32. Randrup, 27. Kacaniklic, 30. James, 18. Sosnin, 7. Lorentzen, 10. Schwartz, 36. Caju.

Odense Boldklub (4-4-2): 27. Lindegaard, 2. Ivan, 5. Høgh, 30. Fuglsang, 12. Steiness, 3. Svendsen, 14. Hansen, 24. Holster, 7. Dahl, 10. Lovinho, 9. Pollet

5.32: Randrup fører bolden frem og finder Kasper Lorentzen, som i dag testes på højrekanten, da både Kamper & Mares er ude skader. Lorentzen finder Sosnin, som afdribler Esben Hansen og banker til bolden langt ude fra. Lindegaard får lige akkurat hånden på, men han kan ikke holde bolden og den dumper den for fødderne af Ronnie Schwartz, som hamrer bolden i nettet til 1-0.

7.37: Lorentzen og Kacaniklic har byttet kant og det giver pote. OB angriber, men mister bolden og Lorentzen stormer op ad venstrekanten med bolden og med et veltimet indlæg prøver han at finde Schwartz. Esben Hansen når dog højest og header bolden ud af feltet og efter lige ping-pong ender bolden hos Sosnin, der med en tør inderside placerer bolden helt ude ved højre stolpe uden chance for Lindegaard.

14.23: OB har forgæves forsøgt at komme igennem Brøndby-forsvaret og Esben Hansen leder desperat efter en afleveringsmulighed . Han løfter bolden ind i boksen mod David Pollet, som smider sig sammen med Rasmus Christiansen. De 2 spillere har hevet hinanden i trøjen og er efter min overbevisning lige gode om det. Men dommeren er ikke enig og han peger på pletten. OB-anfører Esben Hansen træder op for at sparke og med et sikkert spark til venstre for ham selv reducerer han ufortjent til 1-2.

23.45: Marcone får clearet bolden med hovedet, men den samles op at Holster, som lægger bolden til rette og banker den langt over mål.

24.49: Et langt udspark fra Andersen bliver samlet op af Matthew James, som finder en umarkeret Sosnin. Sosnin kommer uden om Esben Hansen og fra 25 meter banker han bolden i kassen til 3-1.

38.04: Randrup sender et indlæg i boksen, men bolden cleares af en forsvarer.

41.48: Flot OB-sammenspil ender med en kæmpe chance til Lovinho, som brænder på det skammeligste. Brasilianeren spiller fikst 1-2 med angrebsmakkeren Pollet og han er helt alene med Stephan Andersen, som kommer ud og får blokeret skuddet.

49.49: Kacaniklic tryller på højrekanten, mens hans afslutning går langt forbi.

59.57: Caju dribler løs og nærmer sig feltet, men i sidste øjeblik bliver han tacklet af Esben Hansen. Daniel Lovinho jagter bolden, men Marcone når først og clearer bolden igen. Ingen af holdene får noget ud af det.

61.39: Marcone nedlægger Holster på kanten af feltet og dommeren giver frispark. Steiness træder op og sparker en hård skruet bold af sted, som dog heldigvis ender i sidenettet. Stephan Andersen var langt fra at nå helt derud.

69.10: Blondelle fører bolden frem og med en tværaflevering finder han Sosnin, som med en kig-væk-finte finder Schwartz. Han prøver at få bolden videre til Caju, men en OB-fod får bolden til at ændre retning og Anders Lindegaard kaster sig over bolden.

72.27: Sosnin sender bolden ind i feltet og med et fikst lille lob sender Schwartz bolden i nettet til 4-1.

83.43: Lovinho tager Reinas aflevering ned lidt udenfor feltet og ligger den til rette for Møller som trykker af første gang. Bolden rammer Blondelle og ændrer retning, men Stephan Andersen får blokeret bolden og Collins kan losse bolden langt væk. OB-forsvaret sender dog bolden tilbage og Møller sender et drøn af sted og igen må Andersen ud i fuld længde for at sende bolden ud til hjørnespark.

90+: Fuglsang forsøger at finde Lovinho, men Marcone losser bolden ud af kommunen. Collins opsnapper bolden, afdribler Nicolai Høgh og sender bolden i nettet til 5-1 fra en yderst spids vinkel.

Brøndby - OB 5-1
1-0 Schwartz '6
2-0 Sosnin '8
2-1 E. Hansen '16 (pen)
3-1 Sosnin '25
4-1 Schwartz '73
5-1 Collins '90+

MoM: Anton Sosnin (9)

Det er helt bevidst at jeg ikke afslører en ligatabel og det er også helt bevidst at i ikke får andet end SS af SAS-Ligaen. I må væbne jer med tålmodighed og vente til sent i aften eller i morgen med at høre om Brøndby genvinder det danske mesterskab.

« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 20:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010