home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1126 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56207 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #210: 25 Maj 2008, 20:31 »

Rigtig god update.
Fantastisk opsætning - rigtig smukt, perfekt grafik.
Du har et godt sprog - der er næsten ikke nogen stavefejl - kun små hist og her, men hvem har ikke det ? :b
Og som sagt før - jeg er så glad for der er kommet en Danmark blog.
Det eneste problem i den her blog er at der kommer for lidt updates Peace Peace

MadsWiinther
Gæst

« Svar #211: 25 Maj 2008, 21:03 »

Du er en fantastisk blogger, ingen tvivl om det. Du har fanget mig, hvad skal jeg gøre for at slippe fri?

Zulue
Manager

« Svar #212: 25 Maj 2008, 21:23 »

Synes stadig det skriftlige hænger lidt bag det grafiske, der i øvrigt også kan forbedres lidt, hvis du finder lidt større billeder, og gør dem mindre + giver dem en sharpen. Smiley
Ellers er det vel din bedste blog, flot Benja! Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #213: 25 Maj 2008, 21:26 »

Rigtig god update.
Fantastisk opsætning - rigtig smukt, perfekt grafik.
Du har et godt sprog - der er næsten ikke nogen stavefejl - kun små hist og her, men hvem har ikke det ? :b
Og som sagt før - jeg er så glad for der er kommet en Danmark blog.
Det eneste problem i den her blog er at der kommer for lidt updates Peace Peace
Mange tusind gange tak Jakob, det er virkelig en kommentar der varmer.
Der er også andet i verden end FM, f.eks venner. Men da der snart er læseferie, kommer der selvfølgelig flere updates. Håber at kunne have et evt VM med i mine update. Jeg har dog ikke spillet så meget de sidste par dage, da der har været arbejde og sommerfest.
Men endnu engang, tusind tak Jakob.

Du er en fantastisk blogger, ingen tvivl om det. Du har fanget mig, hvad skal jeg gøre for at slippe fri?
Tusind tak Mads, det er godt at høre, ja det ved jeg ikke Opstemt Tak for kommentaren.

Synes stadig det skriftlige hænger lidt bag det grafiske, der i øvrigt også kan forbedres lidt, hvis du finder lidt større billeder, og gør dem mindre + giver dem en sharpen. Smiley
Ellers er det vel din bedste blog, flot Benja! Smiley
Det er jeg ked af at høre, men gør mit bedste. Skal prøve at kigge på billederne, næste gang. Husk på at det også kun er min tredje blog Wink
Kunne du evt ikke komme på nogle eksempler, på hvad der kunne bliver bedre?
« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 21:32 af -Benja- » Logged

Cencur
Manager

« Svar #214: 26 Maj 2008, 17:14 »

En helt vild god blog, som du altid disker op med... Men du har fået Cesc syndrom og kommer med alt for mange halve sætninger - Det ser fuldstændig forfærdeligt ud. Håber du selv kan finde dem, ellers må du lige skrive, så skal jeg nok fremhæve de værste af dem! Men ellers synes jeg du skal forsætte den gode stil, både blogmæssigt og også med Danmark Wink

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Benja-
Gæst

« Svar #215: 26 Maj 2008, 17:17 »

Man skal jo sætte punktummer, og kommaer engang imellem Smiley
Men du må selvfølgelig godt komme med nogle af dem.

Cencur
Manager

« Svar #216: 26 Maj 2008, 17:23 »

Danmark har scoret mange mål, i deres kval gruppe.

Ni  Mohamed Shaaban scorede uheldigvis selvmål for Egypten, og Danmark var endnu engang tilbage i kampen.

Kort tid efter scoringen, blev Søren Larsen smidt op ved siden af Nicklas Bendtner. Så nu spillede Danmark med to mand helt fremme. Danmark var nu stærke i luftspillet.

Fem minutter resulterede det i at, Kasper Schmeichel som nu også har sat Stephan Andersen på bænken. (?!)

Kasper Schmeichel sparkede bolden langt op på Egyptens banehalvdel, og hvem modtog den, det var Søren Larsen.

Colombia som ligger nummer 4, i deres Sydamerikanske kval gruppe.

Et par sætninger som ikke ser helt færdige ud og et par kommaer som enten skal helt væk eller flyttes. Ikke fordi jeg selv er et vidunderbarn til dansk, men synes dog de er ret iøjnefaldende.
.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Benja-
Gæst

« Svar #217: 26 Maj 2008, 18:01 »

Danmark har scoret mange mål, i deres kval gruppe.

Ni  Mohamed Shaaban scorede uheldigvis selvmål for Egypten, og Danmark var endnu engang tilbage i kampen.

Kort tid efter scoringen, blev Søren Larsen smidt op ved siden af Nicklas Bendtner. Så nu spillede Danmark med to mand helt fremme. Danmark var nu stærke i luftspillet.

Fem minutter resulterede det i at, Kasper Schmeichel som nu også har sat Stephan Andersen på bænken. (?!)

Kasper Schmeichel sparkede bolden langt op på Egyptens banehalvdel, og hvem modtog den, det var Søren Larsen.

Colombia som ligger nummer 4, i deres Sydamerikanske kval gruppe.

Et par sætninger som ikke ser helt færdige ud og et par kommaer som enten skal helt væk eller flyttes. Ikke fordi jeg selv er et vidunderbarn til dansk, men synes dog de er ret iøjnefaldende.
.

Kan godt se det, men hvordan ville du have gjort? Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #218: 26 Maj 2008, 21:31 »

Hmm.. Jeg er sgu lidt skuffet over at du ikke vinder kampene.. det må du råde bod på ved at vinde din Kval gruppe.. KIU Wink

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #219: 26 Maj 2008, 21:37 »

Hmm.. Jeg er sgu lidt skuffet over at du ikke vinder kampene.. det må du råde bod på ved at vinde din Kval gruppe.. KIU Wink
Har kun tabt en kamp og det var en venskabskamp, afprøvede nogle nye spillere Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #220: 26 Maj 2008, 21:49 »

Har kun tabt en kamp og det var en venskabskamp, afprøvede nogle nye spillere Wink

Hov jeg mente kampen..  crazy ups.. Jeg er skuffet alligevel.. DK skal vinde hver gang..  Wink Når du nu "kun" er landstræner kunne jeg godt tænke mig at du måske gik i dybden med hvorfor du udtager de forskellige gutter gang på gang, hvis du kan følge mig.. Wink

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #221: 26 Maj 2008, 21:51 »

Hov jeg mente kampen..  crazy ups.. Jeg er skuffet alligevel.. DK skal vinde hver gang..  Wink Når du nu "kun" er landstræner kunne jeg godt tænke mig at du måske gik i dybden med hvorfor du udtager de forskellige gutter gang på gang, hvis du kan følge mig.. Wink
Tænkte også lige Wink God idé, men skal det så være om alle 26 mand, for det er altså meget jeg så skal skrive. Kan sige at jeg har udtaget nogle nye spillere, blandt andet superliga topscoreren Hævet Øjenbryn

JimmyGP
Manager

« Svar #222: 26 Maj 2008, 21:56 »

Tænkte også lige Wink God idé, men skal det så være om alle 26 mand, for det er altså meget jeg så skal skrive. Kan sige at jeg har udtaget nogle nye spillere, blandt andet superliga topscoreren Hævet Øjenbryn

Det skal måske kun være ændringerne du skriver lidt om f.eks. at en ung spiller har vist lovende takter over flere uger og nu skal han have chancen.. osv.. Wink

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #223: 26 Maj 2008, 21:58 »

Det skal måske kun være ændringerne du skriver lidt om f.eks. at en ung spiller har vist lovende takter over flere uger og nu skal han have chancen.. osv.. Wink

Det vil jeg bestemt tage til overvejelse Wink Der kommer nok en update imorgen..

-Benja-
Gæst

« Svar #224: 27 Maj 2008, 13:57 »

31.1.2013 – Landsholdsudtagelse .

Der skulle nu endnu engang udtages spillere til Danmarks kampe, i blandt dem var der nogle nye ansigter. FCK’s Morten Nordstrand som også er topscoreren i Superligaen, er netop blevet udtaget til venkabskampen mod Hong Kong. Aab’s Patrick Kristensen var også udtaget til truppen mod Hong Kong, Kristensen som har gjort det rigtig godt for Aab i efteråret, han er efterhånden blev fast mand på Aab holdet.

Mange mener at den kamp var meget unødvendig, og at der overhovedet ikke var nogen udfordring imod Hong Kong. Det kan de selvfølgelig have ret i, men kampen blev spillet, vi vandt kampen 2-0 ikke det bedste resultat. Men jeg fik prøvede nogle nye kræfter, blandt andet Morten Nordstrand som jeg nævnte tidligere, han kom ind og fik anden halvleg sammen med Søren Larsen.
Danmark prøvede at spille en flad 4-4-2, det gik okay men så heller ikke mere. Mads Laudrup scorede danskernes første mål da han heldigt fik skubbede bolden i mål med knæet, den anden scoring blev scoret af Søren Larsen, et flot sammenspil med superligaen topscoreren Morten Nordstrand.

Nicklas Bendtner blev hevet ud i pausen, det samme gjorde Daniel Agger, de to måtte kun spille 45 minutter for deres klubtrænere. Da både Arsenal og Roma er med i mesterskabskamp i deres respektive ligaer, de er også med i Champions League knockuouts kampe så der skulle spares lidt på dem. Sporting CP's forsvareren Mathias "Zanka" Jørgensen kom ind og fik anden halvleg i stedet for Daniel Agger, en plads han er vant til og han imponerede os den danske træner.

"Jeg er tilfreds med "Zanka's" indsats idag, han gjorde det godt og jeg ved at jeg kan regne med ham hvis der skulle opstå nogle skader. Men han står lidt i skyggen af Simon Kjær og Daniel Agger i midterforsvaret, det er lidt syndt men jeg vælger dem der er bedst. Han mangler lige lidt, men det er super godt at han valgte at skifte til Sporting CP. Han spurgte også mig om hvad jeg synes og om det var et godt skifte hvis han ville være med om startpladsen i midterforsvaret. Jeg sagde at hvis han fik spilletid nede i Portugal og gjorde det godt, skulle han bestemt tages til overvejelse."

En anden overraskelse er at Simon Kjær som tidligere har optrådt for danske FCM og Brøndby senest Middlesbrough i England, er netop blevet købt af selveste Real Madrid. Han har kostet omkring de 200 millioner kroner, det må næsten være en rekordsum for en danskspiller. Simon Kjær spurgte også landstræner om det var en god idé, Benjamin Henriksen sagde selvfølgelig at det tilbud skulle han tage imod, sådan et tilbud kommer ikke mange gange i livet.
Simon Kjær vidste godt at der var meget pres på hans skuldere, når han skulle ned og præstere hver gang i en så storklub. Når Real Madrid næsten bruger 200 millioner kroner på en forsvarspiller køber man ham ikke får at sætte ham på bænken, men for at skulle spille hvergang.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010