home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56192 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #195: 22 Maj 2008, 18:15 »

Ser godt ud -Benja-, tillykke med de 2 sejre. Man må da sige at Bendtner han har fået skudt sig igang for landsholdet.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Benja-
Gæst

« Svar #196: 22 Maj 2008, 22:33 »

Ser godt ud -Benja-, tillykke med de 2 sejre. Man må da sige at Bendtner han har fået skudt sig igang for landsholdet.
Mange tak, ja han har virkelig slået igennem Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #197: 22 Maj 2008, 22:35 »

Vi ligger nummer 1.

Benjamin Henriksen har fået en helt fantastisk start, som træner for det danske landshold. Det er kun blevet til et enkelt nederlag, og det var ”kun” i en venskabskamp mod England. Danmark er ikke havnet i den sværeste pulje, dog er der Holland. Holland og Danmark forventes at blive henholdsvis etter eller toer.
Christian Poulsen og Co. skulle nu møde Israel, en kamp hvor der endnu engang blev scoret mange mål.
Kampen skulle spilles i parken, hvor det danske landshold plejer at være skarpe.  I kampen mod Israel blev der scoret hele syv mål, Nicklas Bendtner scorede endnu engang hattrick. Han er nu oppe på hele 50 scoringer 47 kampe, det er over 1 mål pr. Kamp.
Det siges at Danmark nu endelig har fundet en angriber, der bare scorer som det passer ham. Han har det også godt med at ligge oppe i angrebet alene, han havde selv og sige til hans gode præstationer på det seneste.

”Jeg føler mig i rigtig god form,  det hjælper åbenbart at stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Men jeg kunne heller ikke have scoret så mange mål, uden mine holdkammerater. Jeg har det rigtig godt med at det er Thomas (red. Kahlenberg) som ligger lige bagved mig. Han er rigtig god til at ligge flotte afleveringer, både til mig men også til vores fløje. Jeg synes vi har et rigtig spændende hold, og vores målsætning er at komme til VM i Brasilien. Vi er heldige at været kommet i en overkommelig gruppe, vi er også det bedste hold i denne gruppe. Så vi burde gå videre uden problemer.”

Det er en Bendtner med stor selvtillid, men han glemmer også at Holland også er i gruppen. Nicklas Bendtner ligger nummer 1 på topscorerlisten, ikke bare i gruppe 4. Han topper listen med hele syv scoringer i blot tre kampe, men Goran Pandev ligger også godt til. Pandev som til dagligt slår sine folder i Liverpool, har scoret seks gange for Makedonien.

Danmark skulle nu møde Holland, det var topkamp i gruppe 4. I denne kamp blev der også scoret mange mål, Danmark har nu i alt scoret hele 12 mål i tre kampe. En spiller som også imponerer er danske Thomas Kahlenberg, han topper listen over flest målgivende afleveringer. Han har lavet seks af slagsen, hvilket er ganske imponerende. Belgieren Tom De Mul er den spiller som ligger tættest på Kahlenber, De Mul har lavet fire assist.

Danmark bragte sig hurtigt foran med 2-0 efter 16 minutters spil, Michael Jakobsen scorede til 1-0. Michael Jakobsen som idag spillede i centerforsvaret, fordi Leon Andreasen blev skadet i forrige kamp. Men efter 16 minutter scorede Nicklas Bendtner til 2-0, en fantastisk start af Danmark.
Jonathan De Guzman reducerede til pausestillingen 1-2. 22 minutter før tid scorede Michael Jakobsen endnu engang, han har virkelig bevist at han skal spille i midterforsvaret og ikke på backpladsen. Det var i øvrigt Leon Jessen, som tog sig af venstreback pladsen. Blot tre minutter senere reducerede Ryan Babel til 2-3, det var nu at Holland skulle tage sig sammen og virkelig presse Danmark. Holland pressede os i de sidste stykke af kampen, det resulterede i at Thomas Kahlenberg lukkede og slukkede kampen, med sin scoring til hele 4-2.

« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 18:22 af -Benja- » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #198: 23 Maj 2008, 12:10 »

Hvor er det fantastisk at se Danmark på toppen og man ser jo og får tårer i øjnene af de resultater du har skabt indtil videre.. Min nationalfølelse vokser hver gang du smider update og man får jo helt lyst til at skråle "Der er et yndigt land".. KUTGW.. Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager

« Svar #199: 23 Maj 2008, 12:20 »

Sådan, Danmark!  Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #200: 23 Maj 2008, 12:25 »

Hvor er det fantastisk at se Danmark på toppen og man ser jo og får tårer i øjnene af de resultater du har skabt indtil videre.. Min nationalfølelse vokser hver gang du smider update og man får jo helt lyst til at skråle "Der er et yndigt land".. KUTGW.. Thumbs Up Thumbs Up
Ja, det er lækkert Thumbs Up Tusind tak for kommentaren og rosen, især når det er fra en så dygtig blogskriver Peace

Sådan, Danmark!  Thumbs Up
Ja man! Lidt vildt at jeg slog Holland så overlegent Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #201: 23 Maj 2008, 18:09 »

Den her sætning "Men nu lidt om kampen, men som sagt blev der scoret hele seks gange." kan jeg ikke lide Wink

Men ellers ser det godt ud, rigtig flotte resultater, nu skal du bare passe på at spillerne ikke får følelsen af at I er sikre, inden I er.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zulue
Manager

« Svar #202: 23 Maj 2008, 18:11 »

Den her sætning "Men nu lidt om kampen, men som sagt blev der scoret hele seks gange." kan jeg ikke lide Wink
Helt enig, det er ærgerligt at dit sprog falder igennem flere gange i updatesne, men prøv at læse dem igen og se, hvad der ikke fungerer godt og sådan.

KIU..  Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #203: 23 Maj 2008, 18:23 »

Nu har jeg fjernet den sætning Wink Men tak fordi I også kommer med lidt kritik, så jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre bedre Thumbs Up
Bendtner er altid selvskikker, på en måde lidt arrogant. Så derfor skrev jeg som jeg gjorde Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #204: 23 Maj 2008, 19:33 »

Det ser jo godt ud Benja. Fin opsætning af grafik.  Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #205: 23 Maj 2008, 19:44 »

HUTTELI HUT... det er simpelthen fantastisk! det er sindssyg godt skrevet og det grafiske elsker også HEEEELT VILDT!!! KIU

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #206: 23 Maj 2008, 22:47 »

Det er jo ypperligste klasse. Du er garant for noget fantastísk grafik, som du gang på gang brilierer med! Jeg er ikke den store fan af Danmark, når klaphatten MO står i spidsen, men du har da udtaget den rette Thumbs Up >Godt at se MJ!! Kan man få et ss af ham? Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #207: 25 Maj 2008, 09:03 »

Hvor god er Wass blevet? læste andetsteds at du ville bruge ham som højre back...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-Benja-
Gæst

« Svar #208: 25 Maj 2008, 11:16 »

Det ser jo godt ud Benja. Fin opsætning af grafik.  Peace
Tak skal du ha' Peace

HUTTELI HUT... det er simpelthen fantastisk! det er sindssyg godt skrevet og det grafiske elsker også HEEEELT VILDT!!! KIU
Mange tusind gange tak Kasper Thumbs Up Peace

Det er jo ypperligste klasse. Du er garant for noget fantastísk grafik, som du gang på gang brilierer med! Jeg er ikke den store fan af Danmark, når klaphatten MO står i spidsen, men du har da udtaget den rette Thumbs Up >Godt at se MJ!! Kan man få et ss af ham? Smiley
Lækker kommentar Søren, det er dejligt at blive rost af en af de bedste blogskrivere på siden.
Endnu engang mange tak Peace

Hvor god er Wass blevet? læste andetsteds at du ville bruge ham som højre back...
Han er skam udemærket, ja bruger ham også som højreback. Smiley

Sætter virkelig pris på jeres kommentar Peace Det hjælper på skrivelysten, selvom skrivelysten er stor nok i forevejen.
Havde ikke tid til en update igår, da jeg skulle på arbejde og bagefter til sommerfest med arbejdet. Der kommer nok heller ikke en update idag, da jeg snart skal til foddboldkamp.

SS af Michael Jakobsen, han sige at han er blevet skubbet ind i midterforsvaret ved siden af Agger Wink

Daniel Wass:

-Benja-
Gæst

« Svar #209: 25 Maj 2008, 19:40 »

22.11.2012 – Venskabskampe.

Det var nu tid til to venskabskampe, da der ikke spilles VM kval før til foråret. Danmark som lå nummer 1, i gruppe 4. Skulle nu spille to hjemmekampe, mod henholdsvis Egypten og Colombia. Egypten er en af stormagterne i Afrika, de fører deres VM kval gruppe efter fem kampe. Egypten vandt senest African Nations Cup i år 2006, de seneste år har de været lige ved og næsten. Sidste år blev de slået ud i semifinalen til de forsvarende mestre fra Elfenbenskysten.

Danmark har scoret mange mål, i deres kval gruppe. Men de har desværre også lukket mange ind, og det var også kendetegnet for kampen mod Egypten. Det startede heller ikke godt for Danmark, efter 19 minutter bragte Amr Eman gæsterne foran med 1-0.

Ni minutter senere scorede, Mads Laudrup sit første mål for Danmark. Det var flot gennemspillet angreb, og Laudrup Jr. Satte bolden sikkert i mål til 1-1. Det var også pausestillingen. 10 minutter efter pausen, scorede Benjamin Henriksens tidligere topscorer Mido, til 2-1. Danmark var endnu engang bagud, men de havde før vist at var gode til at komme tilbage i kampen. Mohamed Shaaban scorede uheldigvis selvmål for Egypten, og Danmark var endnu engang tilbage i kampen. Kort tid efter scoringen, blev Søren Larsen smidt op ved siden af Nicklas Bendtner. Så nu spillede Danmark med to mand helt fremme. Danmark var nu stærke i luftspillet. Fem minutter resulterede det i at, Kasper Schmeichel som nu også har sat Stephan Andersen på bænken. Kasper Schmeichel sparkede bolden langt op på Egyptens banehalvdel, og hvem modtog den, det var Søren Larsen. Han driblede to mand, og bolden lå nu i målet. Kampen endte fortjent 3-2 til Danmark.

Nu var det tid til kampen mod Colombia, det skulle vise sig og blive Danmarks første nederlag med Benjamin Henriksen i spidsen.
Colombia som ligger nummer 4, i deres Sydamerikanske kval gruppe. Hvis Columbia slutter som nummer 4, betyder det at de skal med til VM i Brasilien.

Otte minutter inde i kampen, skød Carlos Sanchez Colombia på sejrkurs, da han bankede bolden i nettet.
Efter 35 minutter gjorde Falcao det til 0-2 til Colombia, de nåede dog at få et rødt kort til Juan Pablo Pino. Pino fik sit andet gule kort, og det betød et tidligt bad til ham.
I det 45 minutter scorede Mads Laudrup sit andet landskampsmål, han reducerede til 1-2. Det var også pausestillingen, men efter pausen var det en meget chancefattig halvleg. Der blev heller ikke scoret flere mål, og det betød at Benjamin Henriksen havde tabt sin første kamp, med det danske landshold.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010