home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56292 gange)
-Benja-
Gæst

S.S Lazio [Trupgenemgang]
« Svar #120: 11 Maj 2008, 12:31 »

Trupgenemgang

Målmænd

14. Robert Enke og 17. Juan Pablo Carrizo.

På målmandsposten er Lazio rigtig godt besat, der skal ikke købes forstærkninger. Første målmanden bliver tyskeren Robert Enke, som netop også er inde omkring det tyske landshold. Reservemålmanden bliver den 26-årige Juan Pablo Carrizo, han er en kanon erstatning hvis nu Robert Enke skulle gå hen og blive skadet. Hvis det skulle gå helt galt, har Lazio også nogle unge talenter på deres U18 hold.

* * * * *

Forsvaret
2. Nicolas Frey, 3. Aleksandar Kolarov, 4. Stefan Radu, 5. Chidi Odiah, 8. Luciano Zauri, 16. Alessandro Tuia og 29. Lorenzo De Silvestri.

Der er Lazio også godt besat, dog kunne de godt mangle en styrmand i midterforsvaret. Men det har Benjamin Henriksen ikke investeret i, da han ikke har så mange penge og gøre godt med. Men forsvaret vil bestå af Lorenzo De Silvestri, Aleksandar Kolarov, Stefan Radu og Alessandro Tuia. Mens Nicolas Frey, Luciano Zauri og Chidi Odiah vil være backups. De to meget offensive backs, Alessandar Kolarov og landsholdspilleren Lorenzo De Silvestri. Er klart de stærkeste i forsvaret, en ledertype kunne være løsningen i dette lille problem. For spørgsmålet er om Stefan Radu har kvaliteten til at styre midterforsvaret, da Alessandro Tuia er det store unge talent.

* * * * *

Midtbanen
6. Fernando Belluschi, 7. Hugo Viana, 9 Lucas Biglia, 19. Sebastian Givoinco, 21. Angel Di Maria, 22. Lucas Leiva, 24. Alexey Eremenko og 81. Simone Del Nero.

Midtbanen ser rigtig stærk ud, Lazio råder over nogle fantastiske midtbane spillere. Dog kunne der godt købes en backups eller to, eller måske en bedre midtbane spiller, som kunne overtage Hugo Vianas plads.
Men midtbanen vil bestå af Lucas Leiva, Lucas Biglia, Hugo Viana og de to fløje Fernando Belluschi og Angel De Maria. Simone Del Nero, Alexey Eremenko og Sebastian Givoinco skal tage plads på bænken. Lucas Leiva skal ligge som den defensive styrmand, foran er der anføreren Lucas Biglia og Hugo Viana. Biglia og Viana har fået en mere offensiv indstilling, efter Benjamin Henriksen er kommet til klubben.

* * * * *

Angrebet
10. Henok Goitom, 11. Oscar Cardozo, 18. Tommaso Rocchi og 23 Artupo Lupoli.

Angrebet ser rigtig stærkt ud, med kun en spiller helt fremme. De mangler ikke rigtig nogen, men har Oscar Cardozo kvaliteten til at ligge alene fremme? Men en stjerne angriber, kunne der godt bruges hel oppe foran. Men lad os nu se hvad Oscar Cardozo har at byde på, han har spillet 51 kampe og scoret 23 mål i den lyseblå trøje. Men hvis han ikke har kvaliteten er viceanføreren Tommaso Rocchi god at have som erstatning, plus der også er den tidligere Arsenal spiller Lupoli. Artup Lupoli vil da også gerne på det italienske landshold og mon han er tilfreds med at være trejdevalg?

* * * * *

Startfomationen.

Oscar Cardozao
                                          11                                       

Angel Di Maria                                                 Fernando Belluschi
21                                                                       6

Lucas Biglia - Hugo Viana       
 9(C)        7

Lucas
  22

Aleksandar Kolarov - Stefan Radu - Alessandro Tuia - Lorenzo De Silvestri
                3                   4                      16                        29        

Robert Enke
   14

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: S.S Lazio [Trupgenemgang]
« Svar #121: 11 Maj 2008, 18:11 »

Det ser lækkert ud, Benja! Din startopstilling er specielt en fryd for øjet, både grafisk og spillermæssigt. Jeg tror sgu på dig! Thumbs Up

-Benja-
Gæst

Sv: S.S Lazio [Trupgenemgang]
« Svar #122: 11 Maj 2008, 19:35 »

Det ser lækkert ud, Benja! Din startopstilling er specielt en fryd for øjet, både grafisk og spillermæssigt. Jeg tror sgu på dig! Thumbs Up
Tak skal du ha' Søren, der er da ikke så meget grafisk i den seneste update Wink Dejligt med opbakning fra dig Peace

-Benja-
Gæst

Sv: S.S Lazio [Kanon start]
« Svar #123: 11 Maj 2008, 21:52 »

1/11-2010- Kanon start.

Der har været meget snak om Lazio, og om de havde kvaliteten til at være med helt fremme. Men det har de bevist efter de første 10 ligakampe, en flot fjerde plads. Det er kun de to Milano klubber og Juventus, som ligger foran Lazio. Men det er ikke mange point som skiller dem ad, en sejr og et nederlag til de to Milano klubber, og ligaen har fundet et nyt førerhold. Dog har Lazio ikke været så gode her på det sidste, de har nu seks point op til førerholdet AC Milan. En af Lazios helt store spillere har været angriberen Oscar Cardozo. Han er klubbens topscorer med otte sæsontræffere, det er dog i alle turneringerne. Men efter tre kampe var Hugo Viana serie A’s topscorer, da han havde fået nettet til at blafre hele fire gange. Ganske imponerende af en central midtbane spiller, dog er han gået lidt i stå.

Lucas Leiva blev skadet i rivalopgøret mod AC Milan, som desuden Lazio vandt med 1-0 på et mål af indskiftede Tommaso Rocchi. Lucas fik måtte holde to til tre måneders skadespause, der er nu lidt over en måned tilbage. Men Hugo Viana spillede bedst da Lucas lå bagved, for Viana havde en mere offensiv rolle.

Lazio er også med i Uefa Cuppen, efter en sejrer på samlet 3-0 over svenske Helsingborg. Første kamp var i Italien, snarere Stadio Olimpico. Den endte med en italienske sejr på hele 3-0, der skulle gå meget galt hvis Lazio ikke skulle gå videre til gruppespillet. Målene blev sat ind af angriberen Oscar Cardozo, et mål i første halvleg og to i anden. Lazio var nu så godt som sikret, om at gå videre til dette års gruppespil.
Returkampen i Sverige var en noget kedelig affære, kampen endte 0-0. Lazio sparede mange af deres store profiler, dog var de med på bænken.

Der blev trukket lod til de indledende grupper. Lazio skulle møde spanske Recartivo, tyske Schalke 04, ukrainske Metalurg D og tyrkiske Trapzonspor. En udmærket pulje for Lazio, dog kunne de godt komme i problemer mod tyske Schalke. Der var også tre andre italienske hold med, overraskende var Ascoli og Empoli med. Fiorentina havde også kæmpet sig frem, til de indledende grupper. Der var også to danske hold med, nemlig Brøndby IF og FC København. Brøndby var kommet i en meget svær gruppe, med blandt andre Ajax, Aston Villa, Manchester City og CFR Cluj. FC København er i en let lettere pulje pulje, Empoli, Heerenveen, Banik Ostrava og Zenit Peterburg.

Lazios første kamp var ude mod Recrativo Huelva, kampen var ikke den bedste. Lazio havde ikke den rette indstilling, det var som om de undervurdere Huelvas evner. Kampen endte skuffende 1-1, Fernando Belluschi stod for gæsternes scoring. Lazio skal have lidt mere gejst når de går på banen, hvis dette spil fortsætter, kommer de ikke langt i denne turnering.
Gruppens anden kamp endte med en sejr på 1-0 til Trapzonspor over Metalurg D.

Næste gang tager Lazio imod Schalke 04, når de to tørner sammen på Stadio Olimpico.

« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 12:06 af -Benja- » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #124: 11 Maj 2008, 21:56 »

Det tegner sig for en stor sæson allerede nu.. Der har været et par uafgjorte der har skuffet mig ellers er det bare kanon.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #125: 11 Maj 2008, 23:14 »

For Satan da en start i Italy! Det kan kun tyde på et godt, velovervejet skifte, og du må have gjort nogle gode transfers og vurderet truppen korrekt, hvilket jo er en managers job. Du kan vist godt være tilfreds med dine aktioner! Thumbs Up Det er en fornøjelse at følge med!

-Benja-
Gæst

« Svar #126: 12 Maj 2008, 10:15 »

Det tegner sig for en stor sæson allerede nu.. Der har været et par uafgjorte der har skuffet mig ellers er det bare kanon.. KIU
Ja, det gør det. Du har ret med de der uafgjorte kampe, det er mod mindre hold, det fik også afvide at det ikke var godt nok.. Men tak for rosen og kommetaren

For Satan da en start i Italy! Det kan kun tyde på et godt, velovervejet skifte, og du må have gjort nogle gode transfers og vurderet truppen korrekt, hvilket jo er en managers job. Du kan vist godt være tilfreds med dine aktioner! Thumbs Up Det er en fornøjelse at følge med!
Ja, den er ikke så ringe end da Smiley Overvejede det også en uges tid i spillet, men efter at have kigget hold igennem. Så jeg at de havde et stort potientiale. Har jo kun købt Lucas, dog er det mega ærgerligt at han er skadet. Det er en fornøjelse at have dig som fast læser Peace Kys
Men tak for rosen og kommetaren.

-Benja-
Gæst

Sv: S.S Lazio [Derby]
« Svar #127: 12 Maj 2008, 12:01 »

7/11-2010- Derby.

Det var i dag det første derby, mellem de to klubber fra Rom skulle mødes. Det var Lazio som var på hjemmebane, hvis man kan kaldet det dét. Lazio havde flest fans på stadionet, mens Romas fans havde udebaneafsnittet. Når de to hold mødes, har der været masser af spænding. De to fans hader hinanden, og det har også resulteret i at der har været mange anholdelser før kampen. For et par år siden døde en Lazio fan, pga. netop tilskuere uroligheder. Men det italienske politiet mødte talstærkt op, men de måtte alligevel i aktion.

Men nu var det tid til selve kampen, den blev fløjtet i gang 20.30 søndag aften. Der helt udsolgt op til dagens kamp, hele 81193 tilskuere var mødt op til sæsonens første derby. Begge hold havde fået en god start på sæsonen, Roma var før kampen fem point efter Lazio. Så Roma skulle virkelig bruge de tre point, hvis de ville bringe sig foran Lazio i ligaen.

Det startede skidt for Roma, efter 19 minutters spil kom de bagud med 1-0. Hugo Viana satte flot Fernando Belluschi, af sted med en lang bold. Den hurtigere argentiner løb flot til baglinjen, han lagde et perfekt indlæg til topscoreren Oscar Cardozo. Det var fuldt fortjent at det var Lazio, som bragte sig foran. Men omkring 10 minutter senere, fik Daniele De Rossi bolden på kanten af feltet. Han tog et træk udenom Lucas Biglia, og skød på mål. Tyskeren Robert Enke var chanceløs, bolden kunne ikke sidde mere op i hjørnet. Et fantastisk mål af Romaanføreren, Roma var nu med igen. Der skete ikke så meget i resten af halvlegen, de to gik til pause med 1-1.

Benjamin Henriksen skal have gang i sine spillere, som de havde i kampens første 25 minutter. Der kørte de rundt med Roma, kom frem til mange chancer. Men der er heller ikke så meget at gøre, når De Rossi viser klasse og banker et så flot mål i nettet.

Efter pausen var det et lidt andet Lazio, dog var der ikke lavet nogle udskiftninger. Men Lazios danske manager, havde fået gang i sine spillere igen. De kom frem til mange store chancer, Roma havde da også deres. Men det var klart Lazio, der sad på spillet. Men først i det 89 minut, får Sebastian Givoinco en lang bold. Den teknisk stærke italiener, tæmmer bolden flot og laver skudfinten. Han var nu helt alene foran et tomt mål, han svigtede ikke og afgjorde kampen til Lazios fordel.
Der var nu hele otte point mellem de to rivaler, men et vigtig sejr for Lazio. De er stadig med i kampen, om medaljer og mesterskabet.

Startopstillingerne

« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 13:32 af -Benja- » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #128: 12 Maj 2008, 13:04 »

Dejlig sejr over roma, det må jeg give dig. Du kører derudad med Lazio, og måske skal vi have skabet ? Wink Jeg tror på det Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #129: 12 Maj 2008, 13:13 »

Rigtig fin sejr.. Men, der er meget du kan forbedre i dit sprog. Smiley

F.eks.: "point efter Lazio. Så Roma skulle" - Det irriterer mig, at læse korte sætninger - igen og igen. Derfor behøver du, overhovedet, ikke at sætte et punktum der.
"for Roma, for efter 19 minutters" - det sidste "for" kommer mærkeligt, og det lyder meget bedre hvis du undlader det.
Desuden, husk nu når noget er i ét ord - Roma anføreren; udebane afsnittet.

Det kan forbedres, og det kan du sagtens. Ellers, Keep up the good work. Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #130: 12 Maj 2008, 13:31 »

Dejlig sejr over roma, det må jeg give dig. Du kører derudad med Lazio, og måske skal vi have skabet ? Wink Jeg tror på det Thumbs Up
Ja, det var lækkert. Det ville da være dumt hvis jeg ikke gjorde, men mit mål er Champions League næste år.

Rigtig fin sejr.. Men, der er meget du kan forbedre i dit sprog. Smiley

F.eks.: "point efter Lazio. Så Roma skulle" - Det irriterer mig, at læse korte sætninger - igen og igen. Derfor behøver du, overhovedet, ikke at sætte et punktum der.
"for Roma, for efter 19 minutters" - det sidste "for" kommer mærkeligt, og det lyder meget bedre hvis du undlader det.
Desuden, husk nu når noget er i ét ord - Roma anføreren; udebane afsnittet.

Det kan forbedres, og det kan du sagtens. Ellers, Keep up the good work. Smiley

Se det er en kommentar ! Wink Men forstår ikke det med "Point efter Lazio. Så Roma skulle" Jeg synes ikke der er noget galt med denne, men de andre kan jeg selvfølgelig godt se. Jeg retter dem lige, men tak for kommentaren Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #131: 12 Maj 2008, 17:48 »

det var dem jeg mente det staves Trabzonspor og Recreativo men de er jo ikke så store de stavefejl! men ellers godt skifte og super godt skrevet og fantastisk start du har fået! glæder mig til at høre mere om Lazio Wink. KIU Peace
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 18:03 af Rossonero » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #132: 12 Maj 2008, 17:54 »

Hvorfor skal de laves om ? Mange tak for kommentaren og de rosende ord Peace Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #133: 12 Maj 2008, 17:55 »

Hvorfor skal de laves om ? Mange tak for kommentaren og de rosende ord Peace Wink
de skal ikke laves om men det var bare fejl og jeg ved godt jeg skrev det

-Benja-
Gæst

« Svar #134: 12 Maj 2008, 17:56 »

de skal ikke laves om men det var bare fejl og jeg ved godt jeg skrev det
Ja for skulle først møde Recrativo Wink

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010