home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56300 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: [Indkøb] Middlesbrough FC.
« Svar #90: 07 Maj 2008, 16:51 »

Tror også du har sikret dig en sæson oppe ! Det er nogle dejlige indkøb, som helt sikkert skal vise sig som nogle gode handler! Det ser godt ud for Benjamin Henriksen!

-Benja-
Gæst

« Svar #91: 07 Maj 2008, 17:36 »

Lækre indkøb.. Det var da vist en sæson mere i PL.. KIU
Tak skal du have. Ja det håber jeg også, mener at holdet er gode nok til Premier League, dog kunne jeg godt bruge en angriber mere.

Tror også du har sikret dig en sæson oppe ! Det er nogle dejlige indkøb, som helt sikkert skal vise sig som nogle gode handler! Det ser godt ud for Benjamin Henriksen!
Mange tak, ja han klarer det bedre end i Sunderland Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #92: 07 Maj 2008, 18:03 »

syge indkøb og super update! KIU

-Benja-
Gæst

« Svar #93: 07 Maj 2008, 18:52 »

syge indkøb og super update! KIU
Mange tak Peace

I skal nok ikke regne, med en update idag. Jeg skal ind og se Brøndby tæske Viborg, men imorgen har jeg fri, så der kommer nok nogle stykker.

kasperbp12
Manager

« Svar #94: 07 Maj 2008, 20:37 »

det lyder bare dejligt med updates!

-Benja-
Gæst

[Update] Middlesbrough FC
« Svar #95: 08 Maj 2008, 12:07 »

1/11-09- Det kunne have gået bedre.

Middlesbrough har ikke fået den bedste start på sæsonen, de ligger placeret som nummer 13. Men hvis man vender den om, er det en god sæsonstart. Boro var før sæson spået en meget svær sæson, deres medieprognose var 19 plads, altså anden sidst. Især en spiller har virkelig vist sit værd, Egypteren Mido. Mido er Middlesbrough topscorer med hele ni sæsonscoringer, det giver ham en sjette plads på topscorerlisten i Premier League.
Men den der har det højeste gennemsnit, er Adam Nemec. Den 1 meter og 90 cm høje angriber, har spillet sig fast på både Middlesbroughs og det Slovakiske landshold. Han har en gennemsnit på 7.27, han har nettet syv gange i ni kampe, i to af dem er han blevet indskiftet. Sæsonens bedste kamp, var hjemme på Riverside. Newcastle blev banket hele 4-0, en kamp som jeg også var inde og se. Dog ikke med min svoger, men med de tre fyre, som mig om min svoger mødte ude foran Riverside, snarere Middlesbrough shoppen. Det var en helt fantastisk kamp, hele tre gange scorede den formstærke Mido. Adam Nemec, scorede et rigtig flot mål, han kom hoppende med rigtig meget kraft og headede bolden i mål.

I Liga Cuppen startede godt for Boro, de vandt med hele 4-1 ude over Hull. Kampen stod 0-0 i pausen, men alligevel endte kampen med at fire forskellige spillere scorede et mål hver. Gary O’Neil spillede en rigtig god kamp, med målet til 1-0 og to assist blev han kåret til kampens bedste spiller. Nu var det så tid til rundens næste kamp, man skulle møde Queen Parks Rangers i London. Middlesbrough vandt fortjent med 3-2, selvom det ikke lignede det da QPR scorede to gange. Adam Nemec fik nettet til at blafre to gange, og Mido scorede en enkelt gang.

Men endestation for Middlesbrough var allerede kampen efter, da Wigan trak det længste strå, og vandt 6-5 efter straffesparkskonkur rence. Det var David Wheater som brændte det sidste straffespark, og dermed vandt Wigan kampen, syndt for Middlesbrough og David Wheater, men han var ikke den eneste spiller som brændte for gæsterne. Anføreren Gary O'Neil skød på overliggeren, og Emanuel Pogatez brændte også. Det er svært at finde en straffesparkskonkur rence, hvis man brænder tre straffespark.

Fangede lige Benjamin Henriksen til et kort interview.

Hvordan synes du det er gået med jeres sæson, indtil videre?
-Jeg synes det er gået ganske godt, vi ligger rimeligt godt i ligaen. Men vi skal også huske at der ikke er særlig mange point ned til nedrykningstregen. Men jeg synes også det er ærgerligt, at vi ikke formåede at gå videre i Liga Cuppen. Men ligaen er det vigtigste for os, vi har vores målsætning at slutte midt i tabellen. Hvis man kigger på stillingen lige pt, ser det godt ud. Vi ligger nogenlunde midt i tabellen.

Philli
Landsholdsspiller

Sv: [Update] Middlesbrough FC
« Svar #96: 08 Maj 2008, 12:13 »

Lidt skidt start på sæsonen, men jeg tror helt sikkert på du bliver oppe med de indkøb.

Tavares
Manager

« Svar #97: 08 Maj 2008, 12:17 »

Go' blog -Benja-

Du er stadig en bedre blog skriver, en' Cesc & Dusty IMO

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Dusty78DK
Manager

« Svar #98: 08 Maj 2008, 13:18 »

Tja, måske en halvlunken start på sæsonen, men husk nu at det altid er svært at være oprykker.  Smiley

Go' blog -Benja-

WTF?!?!??!!?? - Unge fløs!  Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #99: 08 Maj 2008, 13:49 »

Lidt skidt start på sæsonen, men jeg tror helt sikkert på du bliver oppe med de indkøb.
Ja, men er jo også oprykker Wink Men håber det Peace
Go' blog -Benja-

Shockeret Der strammer du den lige Opstemt Cesc og Dusty er nogle af de bedste blogskrivere her på siden . Men men tusind tak for at dy synes det Peace

Tja, måske en halvlunken start på sæsonen, men husk nu at det altid er svært at være oprykker.  Smiley

WTF?!?!??!!?? - Unge fløs!  Wink
Ja, men ligger ikke til nedrykning Wink Se mit svar til RCD Wink
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 14:00 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #100: 08 Maj 2008, 15:06 »

Har ikke fået spillet så meget manager idag, da det er super vejr. Men der kommer ikke en update idag, skal på arbejde her om 10 minutter. Men der kommer nok en imorgen Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #101: 08 Maj 2008, 15:26 »

god update! men ikke så gode resultater men rimelig placering! håber du bliver der oppe. KIU

-Benja-
Gæst

[Sådan Boro] Middlesbrough FC
« Svar #102: 09 Maj 2008, 14:48 »

10/2-2010- Sådan Boro.

Middlesbrough var ikke så aktive i januars transfervindue, kun en spiller er hentet til Riverside Stadium. Det er angriberen Mauricio Pinilla som er blevet hentet i skotske Hearts. Angriberen har kostet Middlesbrough 36 millioner kroner, han har nu spillet fem kampe og scorede en enkelt gang. Han har stået lidt i skyggen af Mido og Michael Mifsud, som tilsammen har scoret 25 sæsonscoringer. De er også skyld i at Middlesbrough har spillet så godt i denne sæson.

Men det kører rigtig godt for Benjamin Henriksens mandskab, de ligger på en overraskende ottende plads. Før sæsonen fra der nok ikke mange der troede det, Middlesbrough var før sæsonen spået en meget svær sæson. De var tippet til at blive nummer 19, altså næstsidst. Men Benjamin Henriksen har virkelig fået sit mandskab et par gear op. Der er stadig en stor niveau forskel på Coca-Cola Championship og så Premier League, så det jeg tager virkelig hatten af får vores nye danske trænerhåb. Middlesbrough har hele 17 point ned til nedryknigsstregen, så nedrykingsfare er slet ikke på tale i Middlesbrough. Men der er stadig 10 point op til sjettepladsen Tottenham, som ligger på den sidste europæiske plads. Et par dårlige kampe af Tottenham, og en Middlesbrough sejr på White Hart Lane. Så ser det ikke dårligt ud Middlesbrough og europæisk fodbold, det var der nok ikke nogen der snakkede om før sæsonen. Men der er også andre hold i Premier League, som også ligger omkring de europæiske pladser. Middlesbrough har blandt andet slået Liverpool med 1-0 på Riverside Stadium, kampens enlige mål blevet scoret af Giles Barnes. En fremragende frisparksmål, det blev senere også nomineret til månedens mål i Premier League.

Resultater
Premier League efter 25 kampe

I FA cuppen går det også ganske fint for Middlesbrough. De er nået helt frem til femte runde, Boro trådte ind i turneringen i tredje runde. Der var det Yeovil som måtte tage sig til takke med et 3-0 nederlag, Gary O’Neil, Mido og Michael Mifsud stod for de tre scoringer. Næste runde var det Leyton Orient som kom på besøg, Martin Demichelis scorede sit første mål, da han scorede til 1-0. Der blev også scoret tre andre mål, to af Middlesbrough spilleren Lee Cattermole og kampens sidste scoring blev sat ind af Jonathan Smith. Efter en flot 3-1 sejre ventede nu Fulham i sjette runde, Benjamin Henriksen har nu opfyldt et af bestyrelsens krav, netop om at nå videre fra femte runde.

Niko
Gæst

Sv: [Sådan Boro] Middlesbrough FC
« Svar #103: 09 Maj 2008, 14:57 »

Efter Pinillas tiltræden, ligner bloggen noget jeg vil følge. Wink

Godt indkøb.

kasperbp12
Manager

Sv: [Sådan Boro] Middlesbrough FC
« Svar #104: 09 Maj 2008, 16:01 »

god update og godt indkøb! KIU

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010