home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 81603 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #225: 31 Maj 2008, 16:01 »

Hvad mener du med velkommen til?? Jeg har da læst stort set alle dine updates, og samtidig har jeg da givet nogle kommentare indimellem... Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #226: 31 Maj 2008, 16:02 »

Jeg har heller aldrig påstået andet og ville også have tilføjet det i mit indlæg, men der kom en opdatering i vejen.

Desuden håber jeg ikke, du antyder, at der er kvantitet i højsædet her Smiley ?

Næh, jeg driller bare lidt  Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #227: 31 Maj 2008, 16:06 »

Hvad mener du med velkommen til?? Jeg har da læst stort set alle dine updates, og samtidig har jeg da givet nogle kommentare indimellem... Opstemt

hehe det var ment i sjov. Har luret dig som en læser fra sidelinien og er bare svært tilfreds med du dukkede op til sidst igen, fordi jeg altid har læst med fra sidelinien på dine blogs også Wink (har så bare været for dårlig til at kommentere - hvilket du heldgivis ikke er Smiley )

Men tak fordi I alle har læst med so far!
Næh, jeg driller bare lidt Wink

Det er helt i orden Smiley

Hvad siger I egentlig til landstrænerjobbet?
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #228: 31 Maj 2008, 16:54 »

Desuden håber jeg ikke, du antyder, at der er kvantitet i højsædet her Smiley ?

Max meget kvantitet. Du når jo næsten 50 updates... det kan KUN være kvantitet, der er i højsædet. Se eksempelvis på min egen, hvor kvaliteten er i top. Det kan man blandt andet begrunde med, at jeg ikke engang har rundet 10 updates!

Anyway, lyder spændende med Brasilien. Jeg havde dog helst set, at du bare var fortsat i Juventus for realismens skyld. Ikke ofte, man ser Juventus' manager lege med det brasilianske landshold også.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #229: 31 Maj 2008, 17:10 »

Hehe jeg er ked af, at kvantiteten har været så åbenlys Smiley

Det er rigtigt nok det med realismen, men Brasilien er måske det eneste land, jeg ikke kan sige nej til.

Det er også ved at være lidt stillestående i Juve, men så ku jeg jo bare have skrevet under med United Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #230: 31 Maj 2008, 17:55 »

Vizi capitali


Der er nu gået 3 år. Øde ligger de let støvbefængte gader ikke i Torino. De er overbefolkede. Selvfølgelig er det en naturlig reaktion på hendes majestæts præstationer. Selvfølgelig må de være glade, men! Yndefuldt udseende gør ikke det hele – har de virkelig glemt historien? Nu må de mindes om den, før det går helt i selvsving. De har trods alt krav på den skindbarlige sandhed.

Hun gnider sig sikkert i hænderne, men det angstrengte smil, der er påtaget til lejligheden. Hun kan glæde sig. Glæde sig over at kunne forme læberne til at smøre folket med devisen; hvad sagde jeg. Men hvad hun sagde, fuldførte hun selvfølgelig. Alt med måde må læren være. For har hun overhovedet lært noget i de 3 år? Udover at visse ting betaler sig? Jeg og De må have tvivl i dette. Disse ting – der så at sige betaler sig – er hvad vi skal kigge nærmere på.
Den første ting, der har betalt sig, er hendes tydelige naive tro på sig selv. Nogle vil kalde det selvværd, men da hun ikke er en teenagepige længere – faktisk en ældre dame – kan man kalde det arrogance. Arrogance over for andre. Vi har set det igen og igen. Som et brændt barn, der IKKE afskyr ilden, går hun igen og igen ud i pressen og fortæller om hendes smukke kvaliteter. Desværre har det, der har stået for fald, ikke faldet. Hun er blevet stående på benene – et sandt lykketræf, hvis De spørger mig.
Noget helt andet er hendes forhold til penge. Hun smyr dem om sig, som var det hendes nu kedelige legetøj og blot genstande for hende. Alligevel vil hun have flere. Nærmest i proportionel form fortsætter hun med at spendere samtidig med at det nærmest syge behov for flere stiger. To ting, der ikke hænger sammen for nogle – bortset fra den aldrende dame altså.
Samtidig kommer den blå farve op i hende. Op i hendes ansigt altså. Som en dunst af ærgrelse og bitterhed ser hun de andre have flere end hende. Det er meget farligt. Hun bliver helt blå af det, sådan helt gasblå.
Alligevel tyer hun ikke til ændringer af den blå facon – slet ikke. Som en marmorstatue med pastaen i maven som det eneste bevægende er hun så stædig og så rusten, at hun ikke orker, at gøre noget ved det – faktisk slet ikke at gøre noget ved noget som helst. Det kan kaldes mange ting!

Nogle ting har hun dog behersket som en anden utro dame. Med sine blafrende penge har hun gang på gang vist sig snu og utro nok til at gå som en forbryder, der smyr sig langs husmurene. Dette ynder hun stadig den frække dame. Bare rolig ikke fræk på den frække måde, men på den mere radikale måde. Ikke godt for en dame i hendes alder.
Noget andet og mere alvorligt er hendes udbrud. Når blodårerne stritter ud som var hun fuck’d up på steoider, så ved man, at der er noget galt. Når der kommer røg ud af de gasblå ører, ved man, at noget er rigtig galt.
Men det ændrer sig aldrig for hende. Hun vil altid være den samme. Ligegyldigt om hun behersker disse punkter eller ej. Hvad skal de egentlig gøre godt for? I nogle øjne er det 7 synder, i andres er det 7 kvaliteter. Bedøm selv, hvad de 7 stk. har gjort for Damen, og i særdelshed, hvad de 7 har gjort for Jer i denne måned.
 

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #231: 31 Maj 2008, 18:58 »

Fantastiske Updates  Thumbs Up Klart den bedste blog jeg har læst i år Smiley

Til det med kvanitet og Kvalitet : Hvorfor kan folk ikke være ligeglad med hvor mange updates han har lavet, når det har været 48 styks af høj høj klasse?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #232: 31 Maj 2008, 19:14 »

Fantastiske Updates  Thumbs Up Klart den bedste blog jeg har læst i år Smiley

Til det med kvanitet og Kvalitet : Hvorfor kan folk ikke være ligeglad med hvor mange updates han har lavet, når det har været 48 styks af høj høj klasse?
Enig enig og atter enig. Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #233: 31 Maj 2008, 19:21 »

Den sidste update - i øvrigt den "stil" du har behersket sublimt, og som ligger langt over resten af blogverdenens gennemsnitlige niveau - så gjorde du lige fantastisk reklame for dig selv, og jeg må nærmest bukke mig i støvet, stand up for the champion, eller hvad man nu siger. Jeg har ikke stemt på dig endnu, men den står mellem dig og Jimmy..

En sætning misser du fuldstænding i din update.. Mens alt det andet er sindssyg høj klasse, kommer en enkelt sætning - " Det er meget farligt. Hun bliver helt blå af det, sådan helt gasblå." - der kunne være skrevet af en 2-årig. Wink

Tak for en god blog.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #234: 31 Maj 2008, 20:01 »

Den sidste update - i øvrigt den "stil" du har behersket sublimt, og som ligger langt over resten af blogverdenens gennemsnitlige niveau - så gjorde du lige fantastisk reklame for dig selv, og jeg må nærmest bukke mig i støvet, stand up for the champion, eller hvad man nu siger. Jeg har ikke stemt på dig endnu, men den står mellem dig og Jimmy..

En sætning misser du fuldstænding i din update.. Mens alt det andet er sindssyg høj klasse, kommer en enkelt sætning - " Det er meget farligt. Hun bliver helt blå af det, sådan helt gasblå." - der kunne være skrevet af en 2-årig. Wink

Tak for en god blog.

Selv tak Smiley (ikke at den er helt ovre)

Mange tak for de rosende ord.

Det kan godt være, at du synes, det er 2-årigt materiale, men ikke desto mindre er det ingen fejl - Folk kan nok bare ikke li' alt det, jeg skriver Wink
For mig handler det om variation specielt i den skrivestil og derfor kommer der også nogle meget interessante og alternative sætningskonstruktio ner Opstemt

Enig enig og atter enig. Thumbs Up
Fantastiske Updates Thumbs Up Klart den bedste blog jeg har læst i år Smiley

Til det med kvanitet og Kvalitet : Hvorfor kan folk ikke være ligeglad med hvor mange updates han har lavet, når det har været 48 styks af høj høj klasse?

mange tak til jer to også!

Tror ikke der er nogen egentlig debat omkring de updates Smiley

Jeg kan slutteligt fortælle, at jeg ca. nåede op på disse stats i word, hvilket langt overstiger nogle af mine tidligere "værker". Så meget har I altså fået for en måneds blogkonkurrence(sådan cirka:) )

62 sider
32.000 ord.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #235: 01 Jun 2008, 11:36 »

Jeg vil gerne, mens jeg stadig kan, takke alle der har holdt modet oppe her i bloggen med kommentarer.
Selvom det er en slidt floskel, så betyder det altså noget!

Jeg er selv meget tilfreds med bloggen, men den var ikke blevet lige så god, hvis der ingen interesse havde været.

Jeg håber, I har nydt det. Kommenter endelig, hvad I gerne vil have bedre og hvad, jeg skal holde fast i.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #236: 01 Jun 2008, 12:04 »

Fortsætter du den?

Nå, men jeg har været stor fan af det hele. I sær dine geniale Fokus på: emner som har været de i særklasse bedste updates i denne blog. Jeg var dog også glad for at læse dine Årstids-opdateringer som også var klasse. Til sidst gav dødssynderne lige bloggen noget som de ikke havde. Jeg kunne også godt li' den måde du stillede det op i CL, det var klasse. Tilgengæld synes jeg ikke du skal gøre brug af "Danskerens dispositioner" igen. Smiley

Klasse! Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #237: 01 Jun 2008, 15:27 »

Jeg fortsætter nok bloggen, hvis jeg fortsætter spillet.

Men så bliver det i en kortere og anderledes form. Jeg orker ærlig talt ikke at lægge det samme store arbejde i det i den kommende måned igen. Der kommer mange andre ting i den kommende tid Smiley

Tak for dine overvejelser, det er helt sikkert nogle, jeg vil tage med fremover!

I andre må også gerne byde ind.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #238: 01 Jun 2008, 23:03 »

Uha, min stemme veksler imellem  Zulue´s og din blog. Opstemt
Logged

19-18!

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #239: 01 Jun 2008, 23:46 »

Du har modtaget min stemme. Fantastisk blog
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010