home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 83759 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #210: 29 Maj 2008, 19:32 »

Husk nu lige hvilken kamp du har spillet og hvem der er med, uden at opdigte for meget (Wink) - du skriver at "Andrade får pladsen frem for Criscito", men alligevel kan "Et frispark sendes ind over og Criscito kommer kraftfuldt"? .. Opstemt

Ellers en sindssygt flot update, høj høj klasse .Opstemt
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #211: 29 Maj 2008, 19:55 »

Jeg er rimelig bitter !!!

Men tak for de opmuntrende kommentarer.

Zulue: ved ikke hva du snakker om Wink Ej, Chiellini/Criscito er same shit for mit vedkommende. Bytter altid om på dem!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #212: 30 Maj 2008, 09:33 »

Efter den mislykkede CHL-finale, men samtidig en sæson som ubesejrede er vi klar til 4. sæson med juve.

I dag kommer der en fortælling om sommerens aktiviteter, der bød på mange indkøb til at forsvare titlen.

Følg med herinde og find ud af, hvem der er hentet til mesterklubben.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #213: 30 Maj 2008, 10:34 »


Estate 2010
giugno, luglio, agosto


Jeg er kommet tilbage fra ferie med en sæson, der næsten var perfekt i bagagen. Men også kun næsten perfekt. For vi tabte ganske vist ikke en eneste kamp i ligaen, men desværre formåede vi ikke at vinde Champions League. En titel, der sammen med scudettoen skal hjem i år.
Jeg vil derudover også satse hårdnakket på at vinde Coppa Italia. Fjerde sæson er altså her, hvor jeg sætter alt ind på samtlige titler – startende med super cuppen!
Denne ene kamp er da også spillet og selvfølgelig vundet! Vi hjemtog første trofæ efter en lige affære imod Inter. Et nyindkøb slog til efter blot 10 minutter, men Zlatan udlignede for modstanderne, hvilket resulterede i endnu en straffesparkskonkur rence. Nu tænker I sikkert; ”Sparkede Trezeguet igen?” – nej selvfølgelig. Manden er stadig at finde i truppen men er pt. 5. angriber. Jeg har ikke kunnet få afsat ham, men han må bare løbe sin kontrakt ud.
Tilbage til super cuppen, hvor vi var skarpest i en straffesparkskonkur rence og den første titel på vores togt imod den ultimative hævn efter Chelsea-kampen er hentet.

Vi er så småt også kommet i sving med titelforsvaret i ligaen. Her har vi kun nået at spille en enkelt kamp. Udinese blev slået ude med 1-0 i en kedelig kamp. Hamsik stod for sæsonens første mål i første halvleg, og derefter var det en smal sag at køre den hjem!




Hvad mere interessant er, hvordan truppen nu ser ud. Det har I sikkert også set frem til at høre meget mere om. Jeg har forstærket truppen markant. Det har jeg gjort ved at hente den ene ønskespiller efter den anden og til min store glæde og nok også andres, er det endelig lykkedes at hente italienere til klubben. Førhen har prisskiltene været ekstremt urealistiske, men denne sommer føler jeg, jeg har fået meget for mine penge. Det stod hurtigt klart, at jeg helst gerne ville rense lidt ud. N’Zogbia og Mata har ikke slået til siden de kom til. Førstnævnte gjorde det dog fint i de europæiske kampe, men de to unge blev sat til salg. Jeg kunne ikke komme af med spanieren, men Manchester City bød 170 mio. kr. for franskmanden og aftalen var i hus.
Derudover er Andrade, Iaquinta og Trezeguet oppe i årene og ikke meget værd mere. Jeg lader dem blive i truppen, men er ikke nogle, jeg regner med skal gøre en afgørende forskel. Andrade er endda placeret på b-holdet nu.
I stedet for ham har jeg hentet to centrale forsvarsspillere, der skal kæmpe med Piqué og Criscito. De er begge italienere, der er hentet i spansk fodbold. Jeg har tidligere haft Stendardo på en lejeaftale og jeg blev meget tilfreds, da jeg kunne få ham på en permanent aftale. Det indbragte Valencia godt 110 mio. kr. for den 29-årige forsvarer. Den anden der er tale om, er Real Madrids Gamberini. Han er købt for godt 80 mio. kr og bliver et meget interessant bekendtskab. Han har været inde i landsholdsvarmen i flere år, og jeg er meget glad for at have 4 så dygtige folk til to pladser. På midtbanen fik jeg min ønskespiller. Han er købt som erstatning for N’Zogbia. Årets midtbanespiller og spilleren med flest assists er hentet i Palermo for godt 180 mio. kr. Gaetano D’Agostino er navnet og en spiller, jeg forventer mig meget af. Mine spejdere var ikke videre begejstrede for ham, men hans seneste sæson var himmelsk og har også indbragt ham en landsholdsplads. En anden spiller til midtbanen jeg længe har haft et godt øje til, er Steven Defour. Belgieren var tæt på at underskrive en kontrakt med mig for 355 mio. kr., men så forlængede han med Sevilla til min store ærgrelse.

Heldigvis indebar den kontrakt en frikøbsklausul på 155 mio. kr., og der slog jeg til og hentede en super spiller til den centrale midtbane, hvor jeg har savnet en spiller efter Marchisio og Sissokos afgang.
En anden favorit jeg har fået til klubben er en angriber, der skal tage kampen op med Amauri, men samtidig også skal spille på den offensive midtbane. Den italienske frontløber, Giuseppe Rossi, er sommerens dyreste indkøb med en pris på omkring 390 mio. kr. Romas ejer kunne ikke sige nej til et sådan tilbud til stor irritation for Spalletti. - Han kvitterede med mål mod Inter efter 10 minutter - Jeg har dermed fået en ung og dannet angriber. Mere uslebet er mit sidste indkøb. Jeg har fået helt unge Balotelli på fri transfer og han skal primært lære i denne sæson.
Dermed har jeg sagt farvel til en spiller og goddag til hele 6, hvoraf 5 af dem er italienere og næsten alle på landsholdet.
Jeg er meget tilfreds med handlerne og truppen, der nu er stærkere end nogensinde. Nu skal der nemlig hævnes. Hævnes det smertelige nederlag. Vi skal vinde alt – alting!

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #214: 30 Maj 2008, 16:15 »

Smukt smukt og atter smukt. Du er mit store forbillede, hvad angår blogs. Min stemme vil jeg nok smide på dig, men vil også lige smide en stor ros efter JimmyGP, Dusty, Zulue, Suicide, Nibali, Zone og jstoffer for at have lavet nogle virkelig gode blogge, men denne er min vinder - uden tvivl!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #215: 30 Maj 2008, 17:22 »

Fantastisk  Thumbs Up Synd med den tabte CL Finale, men den tar' du da bare næste år Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #216: 31 Maj 2008, 10:07 »

Smukt smukt og atter smukt. Du er mit store forbillede, hvad angår blogs. Min stemme vil jeg nok smide på dig, men vil også lige smide en stor ros efter JimmyGP, Dusty, Zulue, Suicide, Nibali, Zone og jstoffer for at have lavet nogle virkelig gode blogge, men denne er min vinder - uden tvivl!

Mange tak Smiley Lækkert at jeg da får en stemme!

Fantastisk Thumbs Up Synd med den tabte CL Finale, men den tar' du da bare næste år Smiley
Tak:) Ja som skrevet i updaten går jeg efter alle titler nu!

Mht. i dag som er den sidste dag, så satser jeg hårdnakket på at få skrevet 1-2 updates, hvor den sidste vil være af speciel karakter
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #217: 31 Maj 2008, 10:12 »

Flot fortælling om finalen, men en bitter, bitter skæbne, du led. Fremragende sæsonupdate; det bliver spændende at se, om du kan nå dine mål (hvis du fortsætter bloggen).

Jeg har ikke kommenteret længe, men jeg læser stadig de fleste updates og har ganske enkelt ingen kritikpunkter. Skriftligt er det i en klasse for sig, og på det seneste har opsætningen også været helt fin. Jeg regner stadig med at stemme på dig.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #218: 31 Maj 2008, 10:23 »

Mange tak U-S.

Altid dejligt med ros.
Jeg fortsætter måske bloggen - man smigres selvfølgelig til at fortsætte med en vindertitel Wink

Hvis det er skriftligt en klasse for sig selv, så burde det være nok til at vinde - men det ved jeg sgu ikke, om jeg gør!

Det hjælper dog alt sammen, hvis du stemmer på mig.

Jeg satser stadig på 2 updates i dag, hvilket efter mine beregninger vil bringe mig op på den blog med flest opdateringer.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #219: 31 Maj 2008, 14:33 »

Jeg synes selv, at jeg har været flittig, hvad angår kommentarer, og denne blog fortjener det mere end alle andre (no offense). Opsætningen har i og for sig været fin, mens det skriftlige har været skyhøjt.

Afsindig ærgerlig afslutning på sæsonen med CL, men du tager den sgu bare i denne sæson!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #220: 31 Maj 2008, 14:47 »

du vil da - efter hvad jeg kan tælle mig frem til - nå op på 43 updates, hvis du kommer med to i dag. Og JGP har lavet 47 i sin, så derfor når du da ikke forbi ham Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #221: 31 Maj 2008, 15:53 »

Jeg synes selv, at jeg har været flittig, hvad angår kommentarer, og denne blog fortjener det mere end alle andre (no offense). Opsætningen har i og for sig været fin, mens det skriftlige har været skyhøjt.

Afsindig ærgerlig afslutning på sæsonen med CL, men du tager den sgu bare i denne sæson!


Mange mange tak:) Dejligt med lidt afsluttende ros!
du vil da - efter hvad jeg kan tælle mig frem til - nå op på 43 updates, hvis du kommer med to i dag. Og JGP har lavet 47 i sin, så derfor når du da ikke forbi ham Smiley

Velkommen til Smiley Bare rolig. Jeg har styr på mine tal. Pt. er jeg på 46 updates(har nu opdateret indlæg nr. 2)
Så med de to der kommer i dag, kan jeg tælle 48 Wink

Tager jeg fejl?
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #222: 31 Maj 2008, 15:55 »

Det er vel ikke antallet af updates, der er vigtigt - det er vel kvaliteten af dem??  Rullende Øjne
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #223: 31 Maj 2008, 15:57 »


FOKUS PÅ: DET NYE JOB

Bare rolig. Der er ikke tale om, at jeg forlader Juventus! Nej, jeg har bare fået et job, man ikke kunne sige nej til. Denne udgave af Fokus på handler altså om et landstrænerjob, der er blevet søsat ovenpå VM 2010-slutrunden, hvor landet skuffede med gevaldigt. Det er nemlig sambaens land, Brasilien, som jeg skal stå i spidsen for frem imod VM 2014 på hjemmebane. Det er selvsagt et drømmejob. Holdet har fantastiske profiler, og jeg er meget stolt over at have fået sådan et job. I denne artikel skal vi se nærmere på vigtige faktorer omkring holdet: VM 2010, truppen og talenter til den kommende slutrunde.


VM 2010
For at starte hvor det hele sluttede for den nu fyrede Dunga, må vi se på det netop overståede VM. Her havnede Brasilien med Robinho som anfører i pulje med Kroatien, Australien og Costa Rica. 3 overkommelige modstander, men at man skulle vinde puljen med sølle 5 point var stærkt overraskende. For det var kun med 2-0 at man kunne tælle en sejr over Australien. Med to gange 2-2 fik Brasilien sat gang i skuffelserne, der fortsatte i 1/8-delsfinalen imod Elfenbenskysten. Her lignede det længe en brasiliansk sejr, da Arouca havde bragt sit land foran. Desværre for hans land, udlignede Sanogo 3 minutter før tid og tvang kamp ud i forlængelse og straffe. Her var Elfenbenskysten stærkest og slog mægtige Brasilien ud. Dermed var fyringen uundgåelig og det banede vejen for mig som træner for dette fremragende land. Italien genvandt desuden titlen via en finalesejr over Holland. Det smertefulde nederlag i 1/8-delsfinalen må ses i lyset af den stærke opstilling, Brasilien kom med.



TRUPPEN
Jeg har endnu ikke skullet udtage den første trup. Det kommer først til november i min debut imod Polen. Jeg er jo kvalificeret til VM i 2014 og skal have prøvet en hel del spillere af op til det. Pt. er truppen ganske stærk med Pato som den dyreste spiller. Derudover tæller den selvfølgelig min egen Kaka og den vævre Alves. Et mindre generationsskifte blev startet ved denne slutrunde. Unge spillere som Pato, Anderson, Denilson og Marcelo fandt vej til truppen. Desværre blev det ikke helt gennemført og det er nu min opgave at finde kompetente afløsere for folk som Gilberto Silva, Lucio, Renato og Juan, der alle 4 var med til VM 2010. Jeg vil selvfølgelig ikke stille med et ungdomshold på hjemmebane.
For slutrunden skal vindes, men det er klart, at slutrunden er om 4 år, og der er en spiller som Kaka 32, mens Maxwell har rundet de 33. Derfor må der virkelig prøves mange spillere af for at finde en grundstamme, der skal få vundet VM på hjemmebane. Taktikken skal være offensiv, for det er bestemt her, at jeg har flest gode spillere. Som udgangspunkt passer min 4-2-3-1 rigtig godt til en trup som denne, men jeg føler, at den skal justeres hen imod noget mere offensivt for et land som Brasilien.


TALENTER
Slutteligt synes jeg, det må være på sin plads at præsentere nogle af de ikke-tidligere omtalte talenter, der kan spille sig ind i varmen hos mig med henblik på slutrunden om 4 år. Det er klart, at de unge, der allerede var med i Sydafrika, har gode odds for at komme med igen, men vi må også kigge på helt unge talenter, der skal have chancen i truppen. I forsvaret er der to åbenlyse folk: Breno på 21 og Sidnei på 20 år spiller begge i det centrale forsvar og sammen udgør de Portos stamme. Det er et meget stærkt makkerpar, som jeg selvfølgelig vil følge nøje. Lidt længere fremme på banen, gør Liverpools Lucas det fremragende og er en meget talentfuld spiller, som jeg helt sikkert vil have med i tankerne til en af de to centrale midtbanepladser. Lidt mere offensive folk er Lulinha og Douglas. De er begge 20 år og det er de folk, der har udviklet sig bedst i den seneste årrække. De spiller begge fremragende på den offensive midtbane og om 4 år vil de være fremragende jokere. Derudover er Sergio Mota ikke glemt, men det seneste år ser hans udvikling ud til at være gået lidt i stå. Lidt ældre Renato Augusto men også en spiller, som der forventes meget af. Han vil nok blive udtaget til venskabskampen imod Polen. I angrebet er det svært at se andre åbenlyse folk udover Pato, men Tiago Luis har med 10 mål i 21 kampe gjort sig selv positivt bemærket.



Selvsagt er det jo en meget svær opgave, jeg er blevet sat på. At bestyre et så talentfuldt land frem imod et verdensmesterskab på hjemmebane. Jeg får ingen kvalifikation til at øve mig i, men kun venskabskampe, hvilket ærgrer mig lidt. Forventningerne er tårnhøje, men med god grund. Talentmassen er jo kolossal og det er næsten ikke til at se skoven for bare træer.  
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #224: 31 Maj 2008, 15:58 »

Det er vel ikke antallet af updates, der er vigtigt - det er vel kvaliteten af dem??  Rullende Øjne
Jeg har heller aldrig påstået andet og ville også have tilføjet det i mit indlæg, men der kom en opdatering i vejen.

Desuden håber jeg ikke, du antyder, at der er kvantitet i højsædet her Smiley ?
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010