home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #18 - Los Leones
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Los Leones  (Læst 18150 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
#18 - Los Leones
« : 01 Maj 2008, 00:23 »


 
Hejsa Alle sammen!

Jeg vil byde jer rigtig hjertlig velkommen til min blog – mit bidrag til Blogkonkurrencen 2008 – Los Leones.

Bloggen omhandler det baskiske hold Athletic Club Bilbao fra Spanien, også kendt som Los Leones. Bilbao er meste kendt for at klubben kun må købe baskiske spiller når der skal handles spillere på transfer markedet, hvilket er lidt synd da klubben også er en af de meste succesfyldte klubber i spanske fodbold.

Bilbao har siden La Ligas start tilbage i 1928 været med i den bedste spanske række, foruden dem er det kun Real Madrid og Barcelona der kan bryster sig med det. Derud over har Bilbao vundet 8 spanske mesterskaber og vundet den spanske pokalturnering hele 24 gange.

Min blog vil blive det jeg kalder for en klassisk Kimu blog. Bloggen vil blive skrevet ud fra en opdigtet hjemmeside kaldet LosLeones.com, som følger den baskiske klub i tykt og tyndt.

Jeg håber at i alle vil tage godt i mod min blog, og følge med i den om det kan lykkes at skabe et Bilbao hold der kan vinde det spanske mesterskab som klubben ikke har vundet siden 1984.

Og der skal lyde en tak til Møller for hans hjælp med banner til bloggen...!

Enjoy…

Med venlig hilsen

Kimu
« Seneste Redigering: 26 Maj 2008, 23:32 af Kimu » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Los Leones
« Svar #1: 01 Maj 2008, 00:24 »

Rigtig lækker start glæder mig til din videre deltagelse Kimu
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Leones
« Svar #2: 01 Maj 2008, 00:25 »

Nu har jeg læst med i steevals Bilbao blog, så jeg kigger helt sikkert med! spændende klub  Thumbs Up
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Leones
« Svar #3: 01 Maj 2008, 00:25 »

Flot klubvalg såvel som introen var flot!
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Leones
« Svar #4: 01 Maj 2008, 00:33 »

Fin start.. Du har altid være en af mine yndlingsbloggere, så lad os håbe du holder måneden ud Wink
Logged

Build Me Up Buttercup!

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Leones
« Svar #5: 01 Maj 2008, 00:45 »

Mange tak for alle de flotte kommentare... De varmer Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Leones
« Svar #6: 01 Maj 2008, 00:50 »


Adios Caparrós
LosLeones.com – Torsdag d. 28/06/07

Athletic Club Bilbaos bestyrelsesformand, Fernando García Macua, kunne i dag offentliggøre at klubben med øjeblikkelig virkning stopper samarbejdet med den nye tiltrådte manager Joaquin Caparrós. Caparrós fik dermed kun 28 dage som manager for den baskiske klub.

Joaquin Caparrós
Bilbaos bestyrelsesformand Macua, kunne i dag offentliggøre at klubbens 52 årig manager Joaquin Caparrós med øjeblikkelig virkning stopper som manager i klubben. Caparrós forlader der med den baskiske klub blot 28 dage efter han overtog jobbet fra den tidligere spanske landstræner Javier Clemente.
Dermed står Bilbao uden manager kort før sæsonopstart, og der skal nu arbejdes på højtryk for at finde en ny manager til klubben.

Bilbao havde ellers store forventninger til Caparrós da han overtog klubben efter den overstående sæson. Med en fortid i spanske klubber som Villareal, Sevilla og Deportivo La Coruna så regnede både bestyrelsesformand Macua og holdets fans at klubben her havde fået manden som skulle løfte klubben op i tabellen, og sikre dem en bedre placering end sidste sæsons 17 plads i La Liga. Men dette ønske må både bestyrelsesformand og fans skyde en lang pil efter foreløbig.

Grunden til Caparrós pludselige farvel til Bilbao skyldes bestyrelsesformand Macua, at den 52 årig manager havde nogen personlige problem som han ville have tid til at løse, før han kunne koncentrer sig omkring fodbold igen. Men en kilde tæt på Bilbaos bestyrelses fortæller LosLeones.com at afskeden med Caparrós skyldes uenighed omkring klubbens transferpolitik og transferbudget.

Dette rygte ville Macua ikke kommentere på overfor LosLeones.com, og begrunde det med at han havde vigtigere ting for lige nu end at kommentere rygter, nemlig at finde en ny manager til baskernes elskede klub.

Macua står også for en vigtig opgave med at finde en ny manager til klubben. For det skal gå stærkt hvis Bilbao skal have en manager klar, som også skal have mulighed for at sætte sit fingeraftryk på truppen inden sæsonstart.

Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #7: 01 Maj 2008, 01:31 »

Lovely, du har fanget mig Opstemt KIU
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #8: 01 Maj 2008, 01:33 »

Fin start Kimu, har ikke så meget at uddybe med! Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #9: 01 Maj 2008, 02:09 »

Lovely, du har fanget mig Opstemt KIU

Det lyder super nichlas Smiley

Fin start Kimu, har ikke så meget at uddybe med! Wink

Takker LFC!
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #10: 01 Maj 2008, 02:10 »


Hvem Bliver Bilbaos Nye Manager?
LosLeones.com – Lørdag d. 30/06/07

Bilbao er pt. i gang med at finde en ny manager efter at Joaquin Caparrós forlod managersædet i klubben for et par dage siden. Siden da er Bilbao blevet sat i forbindelse med en masse forskellige navn som er mulige kandidater til at overtage posten som manager i Bilbao. Vi bringer her et sammendrag over hvem der rygtes til Bilbao som eventuelt ny manager.










Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #11: 01 Maj 2008, 02:11 »

Godt tænkt, men det er utrolig svært at læse, hvad der står. Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Los Leones
« Svar #12: 01 Maj 2008, 02:13 »

Godt tænkt, men det er utrolig svært at læse, hvad der står. Smiley

Tak skal du have... Tænkte nok at det ville blive for småt... Hmm, det må jeg se om jeg ikke kan få rettet på, men første efter en god nats søvn Smiley
Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #2 - Los Leones
« Svar #13: 01 Maj 2008, 10:12 »

Skal nok blive spændene at se hvad du kan få gjort hos Leones Thumbs Up
Kan godt lide din skrivestil, og det er også flot sat op.
Vil kigge ind en gang imellem Wink
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #2 - Los Leones
« Svar #14: 01 Maj 2008, 12:16 »

Super fedt klubvalg, et af de mest spændende i FM Smiley

Du skriver rigtig flot, og man må bare læne sig tilbage og "watch and learn", håber du kan få hentet det mesterskab til holdet, som jeg ikke har formået endnu Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010