Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Apr 2025, 22:00
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49
Fand23
Baren
cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
Antal Registrerede Brugere:
23550
0 Brugere, 602 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GentleBreeze
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
10
Forfatter
Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er... (Læst 31799 gange)
vondracek
Gæst
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
«
Svar #60:
20 Maj 2008, 14:51 »
Citat af: Mark-Kerr 20 Maj 2008, 14:45
skuffedne, troede det var en ny update.. så det bare en lang pløre om et eller andet..
gider simpelthen ik læse det
..
Det er der skam heller ingen der siger du behøver?
KF lagde op til en spændende debat, og jeg kom bare med mit bidrag til den.
Mark-Kerr
Juniorspiller
«
Svar #61:
20 Maj 2008, 14:55 »
det os helt cool
ingen sure miner overhovedet..
Zulue
Manager
«
Svar #62:
20 Maj 2008, 15:14 »
Spændende Vondra.
Enig i meget af hvad du siger, og jeg har også givet mere end mange andre brugere herinde, med hensyn til Træningsbanen. På andre internationale fora kører hvad der svarer til træningsbanen på fuldt blus, og jeg har anbefalet en af spillets bedste overall-taktikker, lagt træning op og sådan - synes vi skal have nogle flere til at gøre noget. Man kunne eventuelt smide sin taktik op, sin træning eller et eller andet debatskabende, som hvordan man bedst nedbryder defensive hold, eller får sine angribere til at være mest effektive. Vi ser MEGET lidt af det, hvilket skuffer mig en del. Enig med dig i, at du har postet en masse guldkorn, og det virker også imo som om Rossonero (især) er gået død i at oprette nye spændende tråde, med et godt oplæg. Da jeg kom hertil, eller i hvert fald begyndte at kigge ind i ny og næ, så man sgu hele tiden en tråd om de taktiske finesser eller hvad den gode Rosso nu måtte have på hjerte. Cesc' aktivitet er dalet, men specielt dalet omkring oprettelse af emner.
Det med off-topic kan jeg ikke følge i, men det kan jeg aldrig, så der må jeg lade være med at komme med en længere forklaring.
vondracek
Gæst
«
Svar #63:
20 Maj 2008, 16:22 »
Citat af: Zulue 20 Maj 2008, 15:14
Spændende Vondra.
Enig i meget af hvad du siger, og jeg har også givet mere end mange andre brugere herinde, med hensyn til Træningsbanen. På andre internationale fora kører hvad der svarer til træningsbanen på fuldt blus, og jeg har anbefalet en af spillets bedste overall-taktikker, lagt træning op og sådan - synes vi skal have nogle flere til at gøre noget. Man kunne eventuelt smide sin taktik op, sin træning eller et eller andet debatskabende, som hvordan man bedst nedbryder defensive hold, eller får sine angribere til at være mest effektive. Vi ser MEGET lidt af det, hvilket skuffer mig en del. Enig med dig i, at du har postet en masse guldkorn, og det virker også imo som om Rossonero (især) er gået død i at oprette nye spændende tråde, med et godt oplæg. Da jeg kom hertil, eller i hvert fald begyndte at kigge ind i ny og næ, så man sgu hele tiden en tråd om de taktiske finesser eller hvad den gode Rosso nu måtte have på hjerte. Cesc' aktivitet er dalet, men specielt dalet omkring oprettelse af emner.
Det med off-topic kan jeg ikke følge i, men det kan jeg aldrig, så der må jeg lade være med at komme med en længere forklaring.
Ja lige præcis. Der må meget gerne komme lidt mere fyld på diverse underkategorier, hvor 'Træningsbanen' jo er prioriteret højt, når det drejer sig om FM. Det er dog en skam, at taktikker og lignende ting forsvinder i mængden og mange, som har smidt taktikkerne op på sitet, benytter sig ikke af den tråd Sunbao har pinned. Ergo, den hvor man kan skrive sine taktikker og så smider han dem ind i tråden.
I går aftes sad jeg da også lige og kiggede lige på det, hvor jeg fandt; Catenaccio – Af Ben92, hvilket jo er en meget spændende taktik, som jeg ikke har set så ofte på divser sites, SirToby's 361 Wonder Defence, som jo også er en meget unik taktik, men som også er røget med i mængden. Faktisk så lavede jeg et helt worddokument, hvor samtlige taktikker fra side ét til fem, blev skrevet op. Dem havde jeg tænkt mig at skrive til i Sunbao's tråd, men der opdagede jeg så, at ham der havde lavet taktikken selv skulle gøre det. Det er altså virkelig en skam, at sådanne nogle mesterværker går til spilde. På det punkt kunne man jo eventuelt lave noget á la FMFormation, hvor de har en sektion, hvor man kan downloade taktikker og træningsprogrammer. Man kan se et lille billed af formation og hvis man så klikker på den, så kommer der en detaljeret analyse af taktikken. At disse taktikker forsvinder stille og roligt er jo en skam for hvis de
alle
på en eller anden måde var mere synlige, så tror jeg da helt klart, at det ville lokke flere ind i Træningsbanen.
Og ja én af sidens helt store drenge ser jeg heller ikke meget til, men det kan jo være, at privatlivet eller andre vigtige ting forhindre dem. Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg også bruger en del tid på at finde nogle nye spændende koncepter, som jeg personligt mener er rigtig spændende, men ofte ikke fanger opmærksomhed nok. Ja, scenen er ved at dø en stille død og jeg venter altid spændt på, at se hvornår Crewet kommer med nogle spændende tiltag, men der bliver ofte ventet i lang tid. With all do respect drenge. Vi ved selvfølgelig ikke om I arbejder på et kæmpe stort projekt, hvilket måske gør at I ikke kan være aktive all the time, men kunne være spændende med sådan en gruppe, som KF var leder i (Fortæl endelig hvis jeg misforstod det US skrev). Jeg har ikke rigtig hørt noget om det, men hvad var det det gik ud på? :-)
Og ja, fx Cesc' aktivitet er da også dalet en smule. Jeg tror også, at min er på vej ned, da jeg føler, at det er en smule svært at få noget aktivitet igang herinde. Jeg prøvede for eksempel at hjælpe en gut, der havde oprettet to emner med samme spørgsmål, hvor jeg hentydede til at han allerede havde én tråd kørende. Straks blev der hakket ned på mig og jeg følte, at dette var helt forkert. Det er da i mine øjne sådan noget ting, der hjælper med at gøre scenen herinde stærkere, men når jeg for sådan en ting at vide, så føler jeg da helt klart, at jeg bruger min tid forgæves.
Indtil videre har vi været ganske enige Zulue ;-) Dog er du ikke helt med, når vi snakker om off-topic. Nu nævner jeg selvfølgelig ingen navne og dette er ikke ment negativt eller noget i den retning, men mange 'højt rangerede' brugere med mange indlæg bruger som regel, sådan som jeg ser på det, længere tid i Børnehaven end de andre steder, hvor der bliver diskuteret FM. De er slet ikke med i de lange debatter, der virkelig er spændende, de debattere ikke hvordan den nye patch har udviklet sig etc. etc. De 'chatter' bare. Sådan noget her, synes jeg der er alt for meget af og ja mange er nok uenige, men det ændrer stadigvæk ikke min holdning. I stedet for at bruge en masse kræfter på det, så kunne man eventuelt hjælpe med at få FMF til at blive meget større på scenen. Der er brug for massere af kreativitet og innovation for jeg synes, ligesom KF, at det hele er gået lidt i stå.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 16:25 af vondracek
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #64:
20 Maj 2008, 17:03 »
Citat af: vondracek 19 Maj 2008, 23:17
Fantastisk update, hvis vi kan tillade os at kalde det det, KF! Især din sidste update er jeg meget enig i, og jeg føler, at der er en flertal som ikke bekymrer sig om FM mere. Dog har jeg kun været aktiv lige siden dag ét, hvor 07' udgaven udkom, men der synes jeg, at diverse forummer blomstrede meget mere end de gør nu. Dog kan jeg ikke udtale mig særlig meget om FMF, men jeg synes, at det også er gået lidt ned af bakke siden jeg blev aktiv herinde. Der var massere af en kreative tråde, som blev oprettet, hvor Rossonero jo kan tage credit for hans fantastiske arbejde. Nu synes jeg, at der er gået lidt stå i den og man venter længe på nye og spændende FM relaterede ting.
Dette kan måske skyldes, at det hele er blevet meget mere indviklet siden 08' udgaven kom på gaden og derfor har folk valgt ikke at tage den nye udgave af FM så 'seriøst'. Måske kan det skyldes, som US også skriver, at de fleste koncepter allerede er blevet taget brug. Det der mangler er mere fokus på selve spillets indhold, istedet for alle disse off topic indlæg, som i mine øjne næsten fylder mere end det vi rent faktisk er her for.
Der mangler noget herinde, som kendetegner FMFreaks. Dette synes jeg ikke der er, og hvis jeg tager fejl, så må I endelige rette på mig :-) Tag for eksempel FM-Britain, som kun har knap 18.000 brugere. Har været aktiv længe derinde og deres varermærke er helt klart fokuserende på træningsdelen. Dog er der stadig meget FM debat og lignende i de andre fora, men nær så meget off topic. Sammenligner vi så den side med FMF, som i dag har knap 27.000 brugere, så er der stadig stor forskel på det FM relaterede indhold. Jeg har dog prøvet at hjælpe en del og smidt en masse guf i træningsbanen, spiller- og klubagenternes kontor(eller hvad det nu kaldes), hvilket jeg også fik en belønning for, som jeg i øvrigt er meget taknemmelig for. Godt nok er denne side egnet til uerfarne managers og det har jeg også alt respekt for, men der mangler flere individualister, såsom Rosso, Cesc og ja sågar også mig selv, og nogle andre, som virkelig holder debatterne kørende. Jeg er også selv kørt død i FM, desværre, men jeg gav alt hvad jeg havde på hjertet til FMF og bruger ofte længere tid på at finde på nye idéer. Når de så kommer, så er det ligesom at der er mangel for interesse på dem. Kan for eksempel hive min tråd om 'Motivation' op. Noget jeg længe har undret mig over, da vi alle har noget i tankerne, som gør at vi bruger adskillige timer på dette lovely spil. Den blev ikke modtaget særlig godt, men har set lignende tråde, der simpelthen fangede en masse brugers opmærksomhed og virkelig skabte en god FM debat. Nu er dette ikke ment som en ordenligt omgang tuderie(ergo, tråden jeg oprettede), men I må vel forstå mig der. I mine øjne er det kun ganske få brugere, som for eksempel har styr på de helt taktiske elementer i spillet, hvordan man kan vinde over AI'en etc. etc. ElGuapo er jo én af dem, men jeg ser ham desværre ikke så ofte, som jeg gerne vil. Det er virkelig en skam, for det er svært at holde en masse aktivitet igang angående stuff kun ganske få kender til.
Selvfølgelig er det vildt lækkert, at der bliver smidt artikler op etc. og det vil der stadigvæk blive set en hel masse af og ja der hersker ingen tvivl om, at FMF er en fantastiske hjemmeside, men jeg har virkelig ingen interesse om at høre hvad en masse folk sidder og spiser etc. Istedet kunne man prøve, at arbejde hårdt på at hjælpe FMF til at blive en endnu større faktor på scenen og dette er slet ikke umuligt!
Enig, en af grundene til at jeg i sin tid var helt vild med FMGround, da den eksisterede, var at de havde skåret alt "børnehavelarmen" fra, eller det er måske mere korrekt at sige, at den bare aldrig opstod derinde, måske fordi der ikke var lavet de store forberedelser til, at den skulle opstå? Nogen af dem der var involverede i den side må vel sidde inde med oplysninger om, hvad de helt konkret gjorde? Aktiviteten var ikke så stor, slet ikke, der kommer vel langt flere indlæg herinde på en time, end hvad der nogengange kom derinde på en hel dag, men de indlæg der kom, var til gengæld seriøse, interessante, debatskabende, lærerige etc. Dermed ikke sagt, at der ikke var plads til lidt sjov i gaden nu og da, for selvfølgelig var der det, det fyldte bare ikke så meget, som det f.eks. gør herinde.
Børnehaven og chatboxen på forsiden har, efter min mening en tendens til, til tider at brede sig lige lovligt meget, til andre steder på forummet, og til dels kvæle ellers gode debatter eller måske ligefrem holde folk fra at forsøge at starte sådanne... Jeg synes det er demotiverende, når gode debatter pludselig løber ud i noget snak, hvor det kun er dem, der har deres daglige gang i børnehaven, der kan være med, eller bare bliver trukket ned på børnehaveniveauet.
Jeg ved udmærket, at jeg ikke kan forvente, at det er anderledes (og det er da heller ingen kritik, for det er jo nu engang sådan FmF har valgt at det skal være, eller hva'?), for jeg vidste hvordan det var, da jeg begyndte at have min gang herinde igen, for sådan har det altid været. Det var også grunden til, at jeg, da FMG lukkede, valgte at droppe FM og denne scene, frem for bare at skifte over på en anden side. Men jeg kom til at savne spillet, og da så jeg kom igang med det igen, så kom jeg gud hjælpe mig også til at savne scenen, og de bekendtskaber man har gjort sig på denne gennem tidens løb. Jeg ved også godt, at selv hvis man rent faktisk i crewet ønskede/ønsker at gøre noget ved problemet, ja så er det jækla svært, jeg har selv siddet i et crew andet steds engang, og ved derfra, at det der med at ændre på noget, der nærmest er groet fast i brugerne, er stort set umuligt. Det er jo også lidt en balancegang, for hvordan sikrer man på en og samme gang, at der både er plads til alle, og at niveauet i forum er højt? Det er ønsketænkning, det ene vil helt automatisk i en vis grad udelukke det andet.
Men ja, det ville da være rart, hvis der skete lidt mere nyt, men egentlig så tror jeg ikke, at det vil give mig hverken mere eller mindre lyst til at kigge herind.
vondracek
Gæst
«
Svar #65:
20 Maj 2008, 18:00 »
Citat af: DNE 20 Maj 2008, 17:03
Enig, en af grundene til at jeg i sin tid var helt vild med FMGround, da den eksisterede, var at de havde skåret alt "børnehavelarmen" fra, eller det er måske mere korrekt at sige, at den bare aldrig opstod derinde, måske fordi der ikke var lavet de store forberedelser til, at den skulle opstå? Nogen af dem der var involverede i den side må vel sidde inde med oplysninger om, hvad de helt konkret gjorde? Aktiviteten var ikke så stor, slet ikke, der kommer vel langt flere indlæg herinde på en time, end hvad der nogengange kom derinde på en hel dag, men de indlæg der kom, var til gengæld seriøse, interessante, debatskabende, lærerige etc. Dermed ikke sagt, at der ikke var plads til lidt sjov i gaden nu og da, for selvfølgelig var der det, det fyldte bare ikke så meget, som det f.eks. gør herinde.
Børnehaven og chatboxen på forsiden har, efter min mening en tendens til, til tider at brede sig lige lovligt meget, til andre steder på forummet, og til dels kvæle ellers gode debatter eller måske ligefrem holde folk fra at forsøge at starte sådanne... Jeg synes det er demotiverende, når gode debatter pludselig løber ud i noget snak, hvor det kun er dem, der har deres daglige gang i børnehaven, der kan være med, eller bare bliver trukket ned på børnehaveniveauet.
Jeg ved udmærket, at jeg ikke kan forvente, at det er anderledes (og det er da heller ingen kritik, for det er jo nu engang sådan FmF har valgt at det skal være, eller hva'?), for jeg vidste hvordan det var, da jeg begyndte at have min gang herinde igen, for sådan har det altid været. Det var også grunden til, at jeg, da FMG lukkede, valgte at droppe FM og denne scene, frem for bare at skifte over på en anden side. Men jeg kom til at savne spillet, og da så jeg kom igang med det igen, så kom jeg gud hjælpe mig også til at savne scenen, og de bekendtskaber man har gjort sig på denne gennem tidens løb. Jeg ved også godt, at selv hvis man rent faktisk i crewet ønskede/ønsker at gøre noget ved problemet, ja så er det jækla svært, jeg har selv siddet i et crew andet steds engang, og ved derfra, at det der med at ændre på noget, der nærmest er groet fast i brugerne, er stort set umuligt. Det er jo også lidt en balancegang, for hvordan sikrer man på en og samme gang, at der både er plads til alle, og at niveauet i forum er højt? Det er ønsketænkning, det ene vil helt automatisk i en vis grad udelukke det andet.
Men ja, det ville da være rart, hvis der skete lidt mere nyt, men egentlig så tror jeg ikke, at det vil give mig hverken mere eller mindre lyst til at kigge herind.
Nu har jeg godt nok ikke været aktiv på FMGround, men jeg har den dybeste respekt for dig, da du også er én af de ganske få, der kender til spillets dybeste elementer. Ud fra dine udtalelser, så lyder det også til, at FMGround var det jeg ønsker FMFreaks måske bliver. Jeg savner også meget mere seriøsitet og en masse debatskabende indlæg, men det ser vi meget mindre af herinde. Når de så bliver oprettet, så er det ofte de samme brugere, som sætter sig til tasterne og prøver at få noget spændende ud af det. Og ja, man for det helt klart følelse af, at man ikke gider kæmpe for dette, når der for eksempel bliver oprettet bliver oprettet et nyt topic i mødelokalet, der efter min mening, er dybt useriøs.
Du skriver dog, at det er svært for et crew at få rettet op på sådanne ting, men hvis nogen skulle have overset det, så ville jeg da ekstrem gerne høre lidt om den 'gruppe' KF var leder af. Hvis man gerne vil hjælpe til med, at få FMF til at blive større på scenen, så kunne det da være fedt, hvis man fik etableret sådan en gruppe igen. Der er da massere af håb herinde, der ønsker at få debatteret en masse debat igennem og komme med nye koncepter, der har med FM at gøre. Jeg er helt enig med dig DNE. Det ville være fedt, hvis scenen blev stærkere , men jeg vil gerne, ligsom du vil, vide om
”det er jo nu engang sådan FmF har valgt at det skal være”
. Ergo, det med at Børnehaven bliver prioriteret lidt højere, end det egentlig skulle. Det er jo nyttesløs at hjælpe til, mens sveden flyder rundt i hele lokalet, hvis sitet har til formål at være veksle mellem useriøsitet og seriøsitet. Dette er ikke endnu et opråb fra min side, dog må jeg indrømme, at jeg også er ved at sætte spørgsmåltegn om hvorvidt det overhovedet nytter at starte nye FM relaterede tråde. Til tider virker det forgæves. Sådan tror jeg da også Cesc har det med hans tråd om 'Din kikkert', som er et spændende indlæg, der kan inspirere mange andre, men kun har fået svar af mig.
Til sidst, så vil jeg da lige spørge dig hvad det er der gør, at du ikke er særlig aktiv mere? Du havde en af sidens bedste blog bygget på den idé, at du vil skrive om de taktiske aspekter samtidig. Du er én af de få, som ved en masse om taktiske teorier og lignende. Man kan jo næsten være fræk og kalde dig for wwfans tvillingebror :-)
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 18:05 af vondracek
»
Niko
Gæst
«
Svar #66:
20 Maj 2008, 18:34 »
Grunden er vel i bund og grund, at dem der forsøger at skabe debat, ikke opnår det. Derved har mange mistet lysten til at blive ved, og ved. Jeg var selv engang stor forbruger af at oprette emner, der gavnede siden og dens brugere, men man blev nærmest ’nedstemt’. Folk var egentlig lige glade med de seriøse emner, og uden selv at vide af det, så ødelagde de dem faktisk med små latterlige kommentarer. Sådan kan man også sige om blogs i dag.
Min taktiske 4-4-2, var jeg ved at oprette et indlæg om libero i dag, men lysten var der slet ikke. Hvorfor skulle jeg hjælpe sidens brugere, uden at få noget igen? Og jeg er sikker på at jeg ikke selv står med den følelse. Vondracek har skabt en succes tråd med sin hjørnesparkstaktik, hvilket er dejligt, men mange af hans ’ting’ bliver også revet til jorden, meget hurtigt. Det er så ærgerligt, men jeg forstår ikke at folk ikke trækker op i sig selv og kigger på sig selv først. Mange brokker sig nemlig over det stigende problem med at siden ændre navn til børnehavefreaks, og så fem minutter efter skriver de ”Bogdan Stancu” i Søger Spiller – Tråden, uden nogen god forklaring på hvorfor. Lidt dobbeltmoralsk ikke?
Jeg ved ikke hvordan man skal ændre dette problem, og jeg har selv haft lyst til at pakke mine ting og forlade siden i al evighed. Hvorfor mon JG forlod siden? Jeg kender ikke grunden, men det kan godt skyldes de mange useriøse ting på siden. KF har ikke i crewet – nedern! Han er jo en af musketterne, der gerne vil gøre siden meget bedre, men han blev også ’nedstemt’. Ikke for at lyde arrogant, men hvor havde siden været uden Rosso, KF, -Sommer-, Hawk1nZ, Vondracek, SirToby, John Spurs, jeg og til dels Zulue? Jeg tror at navne skiftet til børnehavefreaks var kommet på plads.
Måske skulle man ikke tænke på hvor mange brugere, der huserede på siden, og i stedet gøre godt for de seriøse brugere. Fjern børnehaven, selvom den til tider er underholden. Derved kunne brugere som ofte er børnehaveglade, indfinde sig med at siden vil være seriøs – eller hårdt sagt, skride. Hvis siden ville være mere seriøst, så tror jeg ikke at vi skal have noget som børnehaven, hvor hele 16 sider er fyldt med forskellige latterlige tråde.
For at komme ind på et andet emne, så er blogs noget der er begyndt at irritere mig. Jeg blogger ikke rigtig mere selv, og lysten er helt væk, derfor slettede jeg også min blog om Al-Ain, 1 time efter oprettelsen. Det har taget alt for stor overhånd, man gider jo ikke læse det shit hele tiden. Sidens aktivitet i de seriøse tråde, er erstattet af en god omgang blog. Hvorfor ikke kalde det for klubguides i stedet? Så kunne alle skrive en klub-guide, hvis de altså gad snakke FM seriøst. Niveauet ville måske variere meget, men det ville være en perfekt løsning for at lysten til FM på FmFreaks tilbage.
Jeg kender ikke Crewets idéer, men jeg håber at de tager vores ord til efterretning.
Mark-Kerr
Juniorspiller
«
Svar #67:
20 Maj 2008, 18:56 »
Øøøøh, det vidst kun jer der vil ha siden seriøs??
Har da set John Spurs op til flere gange forsvare børnehaven, da dette er en side for alle aldre.. og de fleste er jo kun 14-15-16 år,.. sikkert også meget yngre.. så hvis i vil ha jeres seiøse side er fm-britain eller lignende vel mere noget for jer.
Og det ikke fordi jeg selv benytter børnehave delen, men syntes da klart den skal være der til de yngre.
Desuden hedder siden FMFreaks? hvor seriøs skulle den nu også kunne blive.
Syntes det en underlig diskussion og i skriver ret meget i denne blog, hvilket må være irriterende for ham der nu startede den...
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 18:58 af Mark-Kerr
»
Niko
Gæst
«
Svar #68:
20 Maj 2008, 18:58 »
Citat af: Mark-Kerr 20 Maj 2008, 18:56
Øøøøh, det vidst kun jer der vil ha siden seroøs??
Har da set John Spurs op til flere gange forsvare børnehaven, da dette er en side for alle aldre.. og de fleste er jo kun 14-15-16 år,.. sikkert også meget yngre.. så hvis i vil ha jeres seiøse side er fm-britain eller lignende vel mere noget for jer.
Er jeg ikke også 14-år, er Zulue ikke det samme? Er -Sommer- ikke noget lignene? Jeg ved ikke, men måske er vi mere modne end de andre, hvad angår færdsel på et forum. Hvad synes du selv omkring KF's spørgsmål?
Useriøse kan gå på Arto's forum, der vidst er et gigantisk land af børnehavetråde.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 19:02 af Cesc
»
vondracek
Gæst
«
Svar #69:
20 Maj 2008, 18:59 »
Citat af: Mark-Kerr 20 Maj 2008, 18:56
Syntes det en underlig diskussion og i skriver ret meget i denne blog, hvilket må være irriterende for ham der nu startede den...
Som du kan læse i KF's seneste update, så lagde han op til en debat. Det kunne han lade være, hvis han nu fandt det irriterende.
Mark-Kerr
Juniorspiller
«
Svar #70:
20 Maj 2008, 19:02 »
korrekt.. dog mener jeg stadig alt det andet...
det ved jeg ikke om du/i er cesc, da jeg ikk kender jer..
men har ik den store holdning andet end alle skal ha lov at være her.. er her mest for downloads osv.. ikke så meget for at socialere mig med andre... det kan jeg godt klare i den virkelige verden..
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 19:04 af Mark-Kerr
»
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
20 Maj 2008, 19:04 »
Heps.
Jeg har ikke fået læst alle indlæggene endnu, men det er imponerende. Jeg havde slet ikke forestillet mig en aktivitet som denne - det er overvældende.
Jeg ser frem til at læse jeres indlæg, når jeg engang får tid - keep 'em coming! Det er fantastisk, at der er så mange, der har noget at tilføje til denne debat.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
20 Maj 2008, 19:10 »
Citat af: vondracek 20 Maj 2008, 18:00
Nu har jeg godt nok ikke været aktiv på FMGround, men jeg har den dybeste respekt for dig, da du også er én af de ganske få, der kender til spillets dybeste elementer. Ud fra dine udtalelser, så lyder det også til, at FMGround var det jeg ønsker FMFreaks måske bliver. Jeg savner også meget mere seriøsitet og en masse debatskabende indlæg, men det ser vi meget mindre af herinde. Når de så bliver oprettet, så er det ofte de samme brugere, som sætter sig til tasterne og prøver at få noget spændende ud af det. Og ja, man for det helt klart følelse af, at man ikke gider kæmpe for dette, når der for eksempel bliver oprettet bliver oprettet et nyt topic i mødelokalet, der efter min mening, er dybt useriøs.
Du skriver dog, at det er svært for et crew at få rettet op på sådanne ting, men hvis nogen skulle have overset det, så ville jeg da ekstrem gerne høre lidt om den 'gruppe' KF var leder af. Hvis man gerne vil hjælpe til med, at få FMF til at blive større på scenen, så kunne det da være fedt, hvis man fik etableret sådan en gruppe igen. Der er da massere af håb herinde, der ønsker at få debatteret en masse debat igennem og komme med nye koncepter, der har med FM at gøre. Jeg er helt enig med dig DNE. Det ville være fedt, hvis scenen blev stærkere , men jeg vil gerne, ligsom du vil, vide om
”det er jo nu engang sådan FmF har valgt at det skal være”
. Ergo, det med at Børnehaven bliver prioriteret lidt højere, end det egentlig skulle. Det er jo nyttesløs at hjælpe til, mens sveden flyder rundt i hele lokalet, hvis sitet har til formål at være veksle mellem useriøsitet og seriøsitet. Dette er ikke endnu et opråb fra min side, dog må jeg indrømme, at jeg også er ved at sætte spørgsmåltegn om hvorvidt det overhovedet nytter at starte nye FM relaterede tråde. Til tider virker det forgæves. Sådan tror jeg da også Cesc har det med hans tråd om 'Din kikkert', som er et spændende indlæg, der kan inspirere mange andre, men kun har fået svar af mig.
Til sidst, så vil jeg da lige spørge dig hvad det er der gør, at du ikke er særlig aktiv mere? Du havde en af sidens bedste blog bygget på den idé, at du vil skrive om de taktiske aspekter samtidig. Du er én af de få, som ved en masse om taktiske teorier og lignende. Man kan jo næsten være fræk og kalde dig for wwfans tvillingebror :-)
Lad mig lige starte med det sidste, for det ville godt nok være frækt, for det kan jeg slet ikke leve op til. Med hensyn til det taktiske, så prøver jeg mig frem, forestiller mig hvad de forskellige slidere i indstillingerne egentlig vil betyde i virkeligheden, og ser efter, om det holder stik i spillet (lige for tiden går det ikke for godt). Min ringe aktivitet hænger sammen med min anden fritidsinteresse, modelflyvning, hvor jeg ligger meget lunt i svinget, til at løbe med Danmarksmesterskabe
t i min klasse i år, og derfor selvfølgelig satser benhårdt på det, det betyder så, at FM og FM-scenen prioriteres et pænt stykke nede i rækkefølgen (der er jo også lige et arbejde, en familie og en kæreste der skal passes
)
Hvad mit taktikeksperiment angår, så går jeg og brygger lidt på et par teorier, der lige skal afprøves, men det hører i nok mere om, når tiden bliver til det (og så må man jo bare håbe, at det bliver inden FM09 udkommer.
Faktisk synes jeg at kunne huske noget med, at da siden i sin tid startede, dengang den hed CMFreaks, da var strategien vist noget med at det skulle være en seriøs side, der gik lidt mere i dybden, end de andre sider på scenen, blandt andet med fokus på llm (det skal man desværre lede længe efter i dag)
7kfum
Gæst
«
Svar #73:
20 Maj 2008, 20:01 »
Jeg vil gerne takke Cesc for at nævne mig, som en af de brugere der har højnet seriøsiteten på siden. Det er en stor ære og et kæmpe klap på skulderen, at se at man har været med til at skubbe bare lidt til en side i forfald. Nu til det seriøse.
Grunden til at jeg næsten er fuldstændig inaktiv nu om dage, er at jeg simpelthen ikke føler tiden eller lysten er der mere. Der var engang hvor man kunne blive draget af en debat i flere timer, og sidde klæbet til skærmen til langt ud på de sene nattetimer, bare for at være med til enden af den dags gode debat. Men jeg føler ikke længere at jeg får noget igen, jeg føler tildels ikke længere at der er så mange spændende debatter når jeg åbner PC'en, og tildels ikke længere at man bagefter sidder med følelsen af at timerne er fløjet af sted. Måske har de store seriøse FM debatter aldrig rigtig været på siden, jeg føler at de allerbedste debatter mest har været om politik. Men disse seriøse politiske debatter smittede også af på forumet, graden af seriøsitet i forumet var en lille tand større, fordi folk fik blod på tanden i de politiske debatter. Men jeg føler at der er har været meget langt mellem de lange seriøse FM-debatter.
Men det her skal ikke blot være en stor klagestue, for det er vigtigt at vi kommer med forslag på fremtiden. Den gruppe som der er tale om er den del af crewet som tog sig af de projekter siden sø satte, så fik vi det på plads (; Men idéen i at nedsætte en gruppe af almindelige brugere, som skulle sørge for at seriøsiteten blev større er fantastisk! Jeg føler i alt fald at jeg ville føle et større ansvar overfor siden og gruppen, hvis jeg skulle komme i en sådan gruppe.
Jeg var meget aktiv før i tiden, og dengang forsøgte jeg hele tiden at udvide min viden, og mine evne på at forum. Jeg har læst næsten alt, hvad jeg har kunnet opdrive af guide til taktik og tildels også træninger. Og det har gjort at jeg har en meget stor viden om disse ting, skønt jeg ikke er en enormt god manager har jeg den viden det på kræves. Dog har min lyst til FM på det sidste, været enormt lille og derfor har lysten til FMF også været minimal. Dette skyldes også manglen på seriøsitet i forumet. Stor respekt til dig Vondra, for at fortsætte på siden trods at dit manager i øjeblikket samler støv.
Jeg er også tilhænger af at børnehaven skal afskaffes, og en hver form for off-topic skal korrigeres eller slettes. Vi er nød til at tage hårde midler i brug, hvis vi igen skal gøre FMF til en spændende side.
Djævlen
Gæst
«
Svar #74:
20 Maj 2008, 20:09 »
En side i forfald..? Har du nogen konkrete beviser, der støtter dette?
Generelt set viser jeres forslag (fjerne børnehaven, slette OT-indlæg etc.) blot, at I overhovedet ikke har forstået, hvad FmFreaks.dk står for. Det har hele tiden skulle stå som den direkte modsætning til FMDanmark (omend det bliver formlueret anderledes - og no offence FMD, men der er forskel på sidernes forhold til spam fx) og være en langt mildere side, hvor brugere fik længere snor. Sådan var det dengang, sådan er det nu, og sådan er det forhåbentligt i fremtiden.
Cesc:
Citat
"Ikke for at lyde arrogant, men hvor havde siden været uden Rosso, KF, -Sommer-, Hawk1nZ, Vondracek, SirToby, John Spurs, jeg og til dels Zulue? Jeg tror at navne skiftet til børnehavefreaks var kommet på plads."
Jeg er ked af at sige det, men siden havde formentligt overlevet alligevel - også uden et navneskifte.
Alle brugere har på mere eller mindre samme tid været væk fra denne side, og den har altid overlevet
Og nej, jeg forlod ikke siden pga. useriøse tiltag - mere det modsatte
I kan sidde og klappe jer selv på skulderen alt det I vil, men faktum er, at siden er som den altid har været: åben for alle. Folk kommer her hovedsaligt for at downloade, dernæst for at få hjælp til deres spil. Nederst i hierakiet kommer de faste brugere vel - de fylder vel ca. 3-4% af sidens samlede brugerantal.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 20:20 af Djævlen
»
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »