home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er...  (Læst 27483 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #15: 01 Maj 2008, 00:27 »

Selvom jeg har svært ved at indrømme det, så er det satme godt fundet på!
Jeg er normalt ikke meget til 'kontroversielle' tekster, men det her er ikke dårligt!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #16: 01 Maj 2008, 00:30 »

Damn. Det er jo ekstremt med alle de kommentarer allerede - takker alle sammen. Både for kommentarerne og for roserne!



Søgaard
Så så. Denne blog bliver forhåbentligt af udmærket kvalitet på trods af den begrænsede mængde af selve spillet FM - du er nødt til at blive ved med at følge med for at se, om min påstand holder vand.

Jeps.. Jeg tror også nok på dine evner til at tro dette bliver en succes.. for mange andre ville det dog ende med noget møg, men jeg tror du er manden der kan klare dette Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #17: 01 Maj 2008, 00:34 »

Hmmm ... billigt trick for at fange læsernes konkurrence ... men totalt fedt at du bare gør det.  Thumbs Up

Håber du kan leve op til chok-effekten  Rullende Øjne
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #18: 01 Maj 2008, 00:43 »

Jeg troede faktisk det var en plat joke af Cesc da jeg så overskriften, men det var jo nærmest genial humor, når man først læste teksten Tunge
Logged

Build Me Up Buttercup!

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #19: 01 Maj 2008, 00:50 »

Hmmm ... billigt trick for at fange læsernes konkurrence ... men totalt fedt at du bare gør det.  Thumbs Up

Håber du kan leve op til chok-effekten  Rullende Øjne

Hehe ja - det er vist et af de ældste tricks, der findes indenfor journalistfaget... og heldigvis virker det endnu! :-)..

Første update kommer i løbet af i dag... højst sandsynligst omkring 14-tiden. Brug ventetiden fornuftigt ved at læse nogle af de andre blogs!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #20: 01 Maj 2008, 00:51 »

Jeg troede faktisk det var en plat joke af Cesc da jeg så overskriften, men det var jo nærmest genial humor, når man først læste teksten Tunge

Skulle vi ikke stoppe det der lige nu? Kan godt være CESC har skrevet noget negativt men derfor behøver i ikke at blive ved med at køre på ham Wink

Så ikke mere off-Topic fra mig Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #21: 01 Maj 2008, 09:24 »

Den første blog, jeg har læst i denne konkurrence. Dejlig overskrift Opstemt
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #22: 01 Maj 2008, 09:51 »

Haha Grin Det er sgu smart (simpelt) lavet, men det virker sgu! Må sige jeg står med mange spørgsmål, hvorfor jeg må ind og se på denne blog igen Thumbs Up KIU
Logged


RCD
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #23: 01 Maj 2008, 11:46 »

OMG Grin
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #24: 01 Maj 2008, 11:49 »

Tør man spørge, hvorfor du ikke spiller fm mere???
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #25: 01 Maj 2008, 11:51 »

Genialt Opstemt Glæder mig til at se hvad det handler om Wink
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #26: 01 Maj 2008, 11:54 »

Tør man spørge, hvorfor du ikke spiller fm mere???

Det må du da. Spillet fanger mig ganske simpelt ikke længere. Jeg er ikke fanget af spillet som jeg var engang... engang kunne jeg stort set ikke tænke på andet, men det er nok i takt med, at jeg har fået mere at se til, at spillet er blevet skubbet i baggrunden.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #27: 01 Maj 2008, 11:55 »

Jeg er afhængig
Ja, så er det sagt! Jeg er sgu afhængig. Afhængig af amfetamin, afhængig af alkohol og afhængig af cigaretter. Mit liv går ned ad bakke, og hvad kan jeg gøre ved det? Ingenting… absolut ingenting.

Nej, så skidt står det heldigvis ikke til. Det er dog ikke helt forkert, at jeg er afhængig. Jeg er dog hverken afhængig af amfetamin eller cigaretter. Alkohol kan diskuteres, men snakker vi om at være afhængig på et seriøst plan, så må den eneste sætning, der rent faktisk er hold i være: Jeg er afhængig af FmFreaks.dk – eller FM-scenen om man vil.

Det virker underligt blot at konstatere ovenstående fact, men ikke desto mindre er det sandt. Det er længe, længe siden, jeg har spillet FM eller CM, om man vil – og alligevel har jeg været at finde på scenen siden CM 01/02… ja – det er alt for mange år siden. Dengang var det spillet, jeg var hooked på. Jeg blev involveret i min første CM-side, og det var en fantastisk tid. Man fik et underligt virtuelt forhold til crewet, og man snakkede med de andre hver evig eneste dag. Nogle dage hang man ud på forummet, andre dage benyttede man sig af MSN eller ICQ, som man brugte i de gamle dage. Fælles for hver dag var: Man geekede spillet, snakkede spillet og skrev om spillet. Det var det samme igen og igen – og man elskede det. Man var kort sagt hooked på spillet.

… og læg mærke til på spillet. Siden CM 01/02 har spillet udviklet sig, det er blevet endnu mere fantastisk end før. Man har uendelige muligheder, og der findes ikke længere en dræbertaktik, som fx www2 var det i CM 01/02. Spillet er kort sagt blevet langt, langt mere realistisk. Der findes ikke længere flere hold af fantastiske billige spillere, som fx To Madeira, Aghahowa, Tsigalko, Kim Källstrøm, Hugo Pinheiro, Mark Kerr, Ibrahim Said, Nikiforenko og Cherno Samba - og nej, fortvivl ej, hvis du ikke kan nikke genkendende til disse navne. Det var stjernerne i CM 01/02, og ved du ikke, hvem det er… ja, så er der vist bare større chancer for, at du er lige så hooked på det nuværende FM, som jeg var på CM 01/02. Jeg ved, at i hvert fald Sunbao, NiFo og andre garvede folk fra scenen ved, hvem alle disse stjerner var. Især NiFo vil måske også nævne Tonton Zola Moukouko.

Siden CM 01/02 er der dog sket meget. Både når vi taler scenen og spillet. Jeg har personligt lagt spillet på hylden, og hvor det før i tiden måske var spillet > scenen, så er det scenario vendt på hovedet, så det nu er scenen > spillet. Før i tiden holdt spillet mig tilknyttet til scenen – nu holder scenen mig tilknyttet til spillet. Det er en underlig udvikling, men det viser vel blot om noget, hvor fantastisk scenen er, og hvor mange ting, man kan bruge den til. Jeg er dog ikke i tvivl om, at denne udvikling er en næsten generel udvikling for rigtig mange af os hoveder, der har været tilknyttet scenen i en længere periode – og dette kan måske også forklare den manglende aktivitet på scenen. Et væsentligt mere interessant spørgsmål er dog i mine øjne, hvad det egentlig er, der holder mig og andre i samme situation fast på scenen. Der findes umiddelbart ikke et 100 procent korrekt svar…

[t o   b e   c o n t i n u e d]

Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #28: 01 Maj 2008, 12:01 »

Fedt Opstemt Thumbs Up Anderledes (gange 1000) blog Tunge crazy Det er helt sikkert jeg vil følge med her Smiley

EDIT: man må sige overskriften fanger Tunge 10 brugere og 3 gæster Shockeret
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 12:04 af BenMusalho » Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen er aflyst!
« Svar #29: 01 Maj 2008, 12:33 »

Cool xD
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010