home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.  (Læst 43878 gange)
Zulue
Manager

Sv: 20~ Il Migliore
« Svar #105: 13 Maj 2008, 21:07 »

Så Jimmy din hund, så er der update i ny stil, og jeg satser stort ved dette. Aner ikke, om det bliver en succes eller grusom fiasko, og har egentlig ikke nogen mavefornemmelse. Det var sjovt at skrive sådan her, men ved selvfølgelig ikke om det lykkedes.

Husk - sådan her bliver hver update IKKE, men nok noget i nærheden af hver fjerde/femte. Smiley

Møller
Gæst

Sv: 21~ Il Migliore
« Svar #106: 13 Maj 2008, 21:15 »

Synes helt klart den gamle skrivestil var klasser over denne, men nok fordi jeg ikke er så meget til sådan - dagbog blogs Smiley

Zulue
Manager

« Svar #107: 13 Maj 2008, 21:39 »

Tak Møller - men jeg står lidt i et dilema, da jeg også selv synes at jeg skriver bedre med den gamle stil, men så alligevel kan jeg sagtens forstå den med, at det hele bliver det samme.. Smiley
Jeg har brug for lidt flere meninger, om jeg skal forsøge mig med det samme som her, eller blot køre den gamle stil hjem? .. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #108: 13 Maj 2008, 21:52 »

Gå straks tilbage det gamle.. det var bedre.. men et spændende bud på noget anderledes.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #109: 13 Maj 2008, 23:19 »

Gå straks tilbage det gamle.. det var bedre.. men et spændende bud på noget anderledes.. KIU

Tak, og glad for at du er ærlig og fortæller når noget er noget lort.
Jeg smutter tilbage i min hule..  Smiley
Satser på to updates i morgen. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #110: 14 Maj 2008, 17:22 »

Tak, og glad for at du er ærlig og fortæller når noget er noget lort.
Jeg smutter tilbage i min hule..  Smiley
Satser på to updates i morgen. Smiley

Det var så lidt & i lige måde Thumbs Up

Hyg dig i hulen og hvorfor kommer der først updates i morgen?

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #111: 14 Maj 2008, 17:25 »

Det var så lidt & i lige måde Thumbs Up

Hyg dig i hulen og hvorfor kommer der først updates i morgen?

Nåeh, det var i går jeg skrev det - så det er i dag Wink Jeg arbejder på en om Super Cuppen, nu.. Opstemt Oppe om en halv times tid.  Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #112: 14 Maj 2008, 17:32 »

Nåeh, det var i går jeg skrev det - så det er i dag Wink Jeg arbejder på en om Super Cuppen, nu.. Opstemt Oppe om en halv times tid.  Smiley

Oki... det havde jeg ikke lige opdaget.. Oki.. ser jeg frem til Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #113: 14 Maj 2008, 18:10 »

• SUPER CUP
Det var tid til fokus på Monaco, fokus på den 36. Europæiske Super Cup. Spanske Real Madrid, vindere af Champions League tager imod italienske Fiorentina, naturligvis vinderne af UEFA Cuppen.
Begge hold endte på en andenplads i deres respektive ligaer, Real Madrid lige bag ærkerivalerne Barcelona – Barcelona var i øvrigt den anden del af Champions League-finalen, men måtte se sig slået i den kamp. Ærgerligt for madridmandskabet, men beviste altså at man i CL-finalen kunne tage revanche.

Real Madrid startede sin sæson ud, med at spille en del venskabskampe. Først spillede man 2-2 mod både tyske Furth, og Salt Lake, fra USA. Dernæst var det tid til en noget bedre modstander for madridlenerne, som ventede i hollandske Ajax. Disse blev slået med 2-1, hvorefter Córdoba og Gimnastica i det spanske blev slået med to sikre 2-0’ere.
Derefter gik turen til Kina, hvor et par kampe blev aflyst. Den eneste kamp, man spillede var mod storbyens lokale hold Beijing, og kineserne blev også slået 2-1.

I pausen hentede Real gode forstærkninger til forsvaret, der i sidste sæson hang meget. Cristian Zapata, forsvarsspiller, hentet i italienske Udinese. Derudover kom Angelo Palombo også fra det spanske, mens Vedran Corluka kom til hovedstaden fra Manchester City.
Salgado, Cannavaro og Cassano forsvandt fra  det spanske – alle reservespillere, så det er et slagkraftigt hold Champions Legaue-vinderne stiller op med.

Fiorentina stiller op ligesom vi sidst så det, mens Real Madrid går til kampen i en offensiv 4-4-2 formation. Casillas vogter kassen, Heinze og Ramos på hver sin back, mens Pepe og Barzagli starter centralt.
De to hollændere, Robben og Sneijder har hhv. højre- og venstrefløjen. Centralt er de makkerparret Gago-Diarra de bærende kræfter, hvor Gago bliver den spilfordelende og Diarra den mere kontrollerende.
Robinho og Van Nistelrooy starter i angrebet, netop disse to spillere, der kom til at starte kampen.

En kedelig start fra, specielt, Real Madrid vendte sig fuldstændig efter et kvarters tid. Real Madrid overtog kampen, og når man ikke havde den var Fiorentina i angreb.
Netop som kampen ændrede karakter, blev Nistelrooy for første gang farlig.
Unge Gareth Bale tabte for første gang bolden, omkring midtbanen, og så gik det forholdsvist stærkt. Ramos overtog bolden og slog straks en dybdebold ned til Robinho, den fantastiske angriber, der virkelig har lært hvordan og hvornår man skal bevæge sig. Robinho tryllede lidt videre, inden han fandt en overraskende fri Nistelrooy, som uden nogle dikkedarer prikkede bolden de sidste meter, 1-0.

Første halvleg gik, og det samme gjorde det meste af anden. Real Madrid sad sikkert på spillet, og især Gago-Robinho-kombinationen var farlig flere gange. To var tæt på at gøre det, med hver sit mål, til 2- og 3-0, men Sebastien Frey havde skruet handskerne ordentligt på i dagens anledning.
Der var ikke andet end enkelte chancer til italienerne, der med indskiftningen af Semioli fik et lidt bedre tag i Madrid.
Semioli var også den spiller, der fik presset Barzagli til at give hjørnspark efter 76 minutter. Montolivo slog det indadskruede indlæg ind, og Samba dukkede op, væsentligt højere end de andre i feltet; hvor han stangede bolden ind bag en chanceløs Casillas – udligning.

Tiden gik den forkerte vej for Real Madrid, der bestemt ikke havde udset sig en lige kamp mod Firenzes stolte mandskab. Ligepludselig var der ikke mere end fem minutter tilbage for spanierne, som pressede på med alt hvad de havde lært.
Palombo blev skiftet ind med Diarra, Guti med Diarra og Saviola med Robben. Dette gav endnu flere chancer, men en af kampens helt store oplevelser, Frey, var gang på gang på plads i sit mål.

Kampen måtte ud i forlænget spilltid, hvor Real Madrid gav op. Knap som de havde spillet bolden tilbage, var de igen fremad, hvor den normale spilfordeler Guti modtog bolden. Heinze tilbød sig i venstre, og med et fladt indlæg til Nistelrooy kunne Real Madrid igen bringe sig foran. Flot angreb af spanierne, der dog bare skulle holde Fiorentina fra at score igen, hvis man ville undgå forlænget spilletid.
Det gjorde man til UG med kryds og slange, og kan for 10. gang lade sig kåre som Europæiske Super Cup-vindere.

Zulue
Manager

Sv: 22~ Il Migliore
« Svar #114: 14 Maj 2008, 23:37 »

• OVERBLIK
    OVER SÆSONENS FØRSTE 18 KAMPE I SERIE A.

Der er efterhåndet spillet næsten halvdelen af årets kampe i Serie A. Fiorentina ligger med 36 point på en godkendt tredjeplads, a’ point med Juventus, der ligger nummer fire.
De to Milano-klubber, Inter og Milan, har taget sig af de første pladser. Sublime Internazionale har hele 15 sejre ud af de 18 kampe og 45 point, mens AC Milan har 42 point. Dermed er alt altså åbent i toppen, med hensyn til alle slags metal, nu her, hvor vi åbner transfervinduet og går ind i januar 2009.

Fiorentina startede sæsonen med fire sejre i de første fire kampe, og med en målscore på 10-2 lignede Firenzemandskabet et hold man virkelig skulle regne med. Asamoah Gyan startede sæsonen med sin debutkamp, mod Siena. I en kamp hvor Viola vandt 3-0 scorede Gyan 2 af målene og fik dermed en fantastisk start i sin nye klub. Han fulgte det op med endnu en scoring i den efterfølgende kamp, med endnu et flot mål.
Det var dog Gyans gamle klub, Udinese, der satte en stopper for Fiorentinas march med sejre i træk. Floro Flores vandt 1 point til Udinese med et mål i den 85 minut. – endnu en kamp, hvori Gyan igen scorede.

Senere kom Juventus på besøg på Artemio Franchi. Juventus, der ligesom Fiorentina var i fantastisk form, og med den tidligere Fiorentinaspiller, Gamberini i startopstillingen så Juventus rigtig stærke ud. Mutu, som i dagens indledning var putte alene på toppen, hvor Semioli og Gyan tog fløjene lagde kampen ud med et mål efter omkring et kvarters spil, og allerede der var kampen lukket til Fiorentinas fordel. Mutu scorede en gang til i første halvleg og kampen endte 2-0; Juventus tabte et vigtigt skridt i mesterskabskampen, mens Fiorentina gravede endnu tættere på den øverste trappe på medaljestigen.

Senere er det blevet til etmåls-nederlag til både Roma og AC Milan, skuffende at Viola ikke fik mere ud af de kampe – kampe, der naturligvis ikke må tabes, hvis man fortsat skal være med i mesterskabskampen.

Det vendte Fiorentina da også om på, i den syttende spillerunde, på Guiseppe Meazza. Inters hjemmebane dannede rammen om en fantastisk topkamp, med intenst spil, hårdt nærkampe og en fortjent udesejr.
Asamoah Gyan åbnede nok engang scoringen efter 9 minutter. Et rystet Inter-hold kom med 2 nederlag i træk, til henholdsvis Milan i ligaen også PSV i Champions League. Forsvaret spillede sig ikke ordentligt ud af banen, men endte med at slå lange bolde efter Ibrahimovic. Det plejer normalt ikke at være en god idé, men når den svenske megastjerne har været 8 mål bedre end sin nærmeste forfølger på topscorerlisten i år, var det og så her. 1-1 efter 21 minutter, Ibrahamovic med sin 15. sæsonscoring i 17 kampe.
Kampen fortsatte intenst, men uden de åbenlyse målchancer. Inter virkede tilfreds med 1-1 og et enkelt point i en af sæsonens sværeste kampe, men dette enkelte point kunne Fiorentina ikke bruge til noget.
På trods af, at han ikke har været ligeså skarp som sin svenske kollega, har Pazzini været bundsolid i hver eneste kamp. Fiorentinatopscorer en fortsætter i sin målscorende stil, men den 24-årige italiener lever udelukkende af sine holdkammerater. Det gjorde han også i denne situation – små 70 minutter spillet, Montolivo tryllede en bold i dybden til Pazzini, og denne svigtede ikke; 2-1 efter 70 minutters spil.
Fiorentina modstod presset i de sidste tyve minutter, og sikrer sig en af sæsonens vigtigste sejre.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 23:45 af Zulue » Logged

Zulue
Manager

Sv: 23~ Il Migliore
« Svar #115: 14 Maj 2008, 23:39 »

Puha, jeg nåede de 2 updates i dag. Wink
- Der kommer, højst sandsynligt, ingen i morgen, da jeg både har skole, arbejde og fodboldkamp. Så er nok hjemme omkring ved 8-tiden, og er nok en anelse træt ved den tid. Vi får se, nu kan I kun blive glædeligt overrasket.

Zulue
Manager

« Svar #116: 15 Maj 2008, 16:53 »

Hej..
Havde egentlig håbet på lidt kommentarer at komme hjem til, men til min skuffelse var der ingen. Hvad gør jeg forkert/hvad gør jeg ikke, og hvad er det der gør, at bloggen ikke kommenteres? Opstemt

Hallas
Gæst

« Svar #117: 15 Maj 2008, 20:44 »

Hej Zulue.

Nu kan jeg vist trække mig ud fra silent-reader skyggen og for første gang kommentere din blog.

Grafisk- og layoutmæssigt synes jeg er det måske bedste på siden på nuværende tidspunkt. Din tekst formår at holde mig fanget, og resultaterne har jo også set gode ud. Flot at vinde UEFA-cuppen og en tredjeplads indtil videre i denne sæson er også rigtig flot.

Så alt i alt en rigtig rigtig god blog, og du er helt klart en af favoritterne til at vinde i mine øjne.

Keep it up!

JimmyGP
Manager

« Svar #118: 15 Maj 2008, 20:56 »

Jeg har ikke været så meget hjemme og når jeg har været på har jeg sgu glemt at kommentere.. Dejligt at du forsætter den gode stil og ærgeligt at de 2 Milano-klubber trækker fra.. Glæder mig til mere fra din pen.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #119: 15 Maj 2008, 21:57 »

Flot update, har lige fået øje på denne. Kan godt lide opsætningen, den er dejligt overskuelig, logoerne ser bare lidt kantede ud tbh. Det går også fint skritftligt. Godt arbejde Wink

Ja, jeg tror jeg kom til at give logoerne en "sharpen", det havde de vist ikke godt af. Wink

Hej Zulue.

Nu kan jeg vist trække mig ud fra silent-reader skyggen og for første gang kommentere din blog.

Grafisk- og layoutmæssigt synes jeg er det måske bedste på siden på nuværende tidspunkt. Din tekst formår at holde mig fanget, og resultaterne har jo også set gode ud. Flot at vinde UEFA-cuppen og en tredjeplads indtil videre i denne sæson er også rigtig flot.

Så alt i alt en rigtig rigtig god blog, og du er helt klart en af favoritterne til at vinde i mine øjne.

Keep it up!

Store ord tak, og dejligt med en silentreader, som træder frem Opstemt
Jeg har ikke været så meget hjemme og når jeg har været på har jeg sgu glemt at kommentere.. Dejligt at du forsætter den gode stil og ærgeligt at de 2 Milano-klubber trækker fra.. Glæder mig til mere fra din pen.. KIU

Jep, det er ærgerligt.. Jeg arbejder på en update i dag, men grundet lidt lektier og Paradise Hotel-finale, kan jeg desværre ikke love noget. Smiley

TAK Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010