home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.  (Læst 40532 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« : 01 Maj 2008, 00:07 »

IL MIGLIORE

Alt er stille. Byen er forladt. Den lokale park er tømt. Tømt for hunde, solbadning, eller blot mennesker.
Byen er lukket. En dagslang fiesta. Alt er lukket – der er ingen grund til at åbne noget.
Der er fodbold på stadion.

Velkommen til Firenze - Semplicemente Il Migliore.


« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:28 af Zulue » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #1: 01 Maj 2008, 00:07 »

Sådan! Italiensk bold - yes sir!
Fed intro.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Il Migliore
« Svar #2: 01 Maj 2008, 00:07 »

Du er en af mine favoritter, så jeg vil uden tvivl give et kig med. Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #3: 01 Maj 2008, 00:08 »

En verdensklasse intro! Intet mindre!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #4: 01 Maj 2008, 00:08 »

Rigtig god lille start  Thumbs Up jeg er med  Peace
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #5: 01 Maj 2008, 00:08 »

Simpelt, men fængende. Jeg kan lide det.
Logged

Isolation

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #6: 01 Maj 2008, 00:09 »

Det er genialt skrevet det der!
Genial intro til en blog.
Følger helt klart med Smiley
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #7: 01 Maj 2008, 00:15 »

Lad os da få mere Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #8: 01 Maj 2008, 00:16 »

Du er en af mine favoritter, så jeg vil uden tvivl give et kig med. Smiley

Det er jeg rigtig glad for, tak for den. Smiley
En verdensklasse intro! Intet mindre!

Tusinde tak - resten bliver fra et journalistisk synspunkt, men jeg syntes at denne start passede rigtig godt til det.

Det er genialt skrevet det der!
Genial intro til en blog.
Følger helt klart med Smiley

Tak - og tak til jer andre, det betyder rigtig meget.
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Il Migliore
« Svar #9: 01 Maj 2008, 00:16 »

FLOT!.....(som du plejer)
Logged

Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Il Migliore
« Svar #10: 01 Maj 2008, 00:17 »

Rigtig lækker intro! Glæder mig til mere! Smiley
Logged

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #11: 01 Maj 2008, 00:19 »

Genialt intro ! Opstemt
Du har fanget mig.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Il Migliore
« Svar #12: 01 Maj 2008, 00:30 »

Hehe.. Utraditonelt, men bestemt ikke dårligt.. Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, hvorfor du bruger ordet fiesta om noget italiensk? Smiley Det kan selvfølgelig bare være et ord, men tænkte lige over det Tunge
Logged

Build Me Up Buttercup!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #13: 01 Maj 2008, 00:43 »



Nuvel, så forventer man sig ikke meget af en 30-årig østjyde. Ikke for at være nedladende overfor det østjyske, men så render de fleste 30-årige rundt, forbereder polterabender og murer i forskellige ejendomme. Men denne Enemark, Oskar Enemark har en helt anderledes stil, et anderledes overblik og virker meget mere moden end sine jævnaldrene. Det skyldes måske en lønseddel der efterhånden praler med over 100.000 danske kroner om måneden, og en årlig indtjening på en del over millionen, men det er ikke bare dét der får den unge århusianer til at, som om at han ejer verden. 


På denne ganske varme sommerdag i juli, har vi mødt vores danske trænerhåb. Han kommer ”out of nowhere” – dukkede pludselig op til en dagslang konference for trænerhåb i det nordlige Firenze i Italien, og vi kender alle resten af historien; her to år senere er han træner for Fiorentina i Firenze, Italien – et hold med ganske store forventninger til sig selv. Men i Italien er der fire giganter, hvorfor Enemarks mandskab får sværere end først antaget ved at kæmpe sig op i topstriden og blive de bedste.
Roma, Inter, Milan og Juventus – alle fire hold man kender, man ved hvad de har præsteret og alle fire hold med en fantastisk historie og et flot bagland; klubber der er i orden, og hvor ingenting bliver overladt til tilfældighederne.

-   I Fiorentina har vi ikke alt hvad der, måske, er nødvendigt for at have en fodboldklub fungerende. Vi har ikke folk eller maskiner til mange af de ting man ikke ville kunne undvære i de rigtig store klubber, men vi har mere sammenhold og mere af det jeg ligger vægt på.


Klokken er blevet halv to om eftermiddagen, og der er kun en halv time til, at pressefotograferne flytter sig væk fra hjørnet med stolene, hvor vi interviewer ”the upcoming man”, og over til træningsbanerne ved siden af.
Fiorentinaspillerne begynder at ankomme til omklædningen, og det ligner ikke noget spil fra galleriet når man kan se at Enemark og spillerne allerede har udviklet en særdeles god kemi og da den danske midtforsvarer med det lange hår og pandebåndet, Per Krøldrup, dukker op et kvarters tid før træningsstart, formår han da også lige at hilse på både os inden han går ind til sine holdkammerater – en flok mennesker der både tæller store navne som Mutu, Montolivo, Frey og den gamle målræv Vieri.


-   Netop at arbejde med tidligere idoler som Christian (Christian Vieri red.) og Martin Jørgensen gør at jeg har det lettere og holdet fungerer mere som et team. Jeg har da spillet fodbold på lavere plan i mine tidligere dage, og bruger naturligvis de erfaringer, men Christian har snart været i gamet i 20 år, så der er naturligvis endnu mere erfaring at hente fra den side af – hvad han synes har virket prøver vi af, og jeg kan sagtens finde på at spørge spillere fra holdet om mine idéer. Det skal man aldrig være bange for; du kan aldrig svække dig selv, men blot vise tillid og tro på andre ved at spørge.

Der strømmer flere mennesker til træningsbanerne, en del af staben, men også pressefolk. Den største italienske sportsavis La Gazzetta dello Sport tager, som altid, temperaturen på de italienske mandskaber inden sæsonstart. Venskabskampene er i gang, endda for nogle overstået, og man kan ikke skjule sig bag disse mere – det er om lidt det gælder, og hvis man ikke er på, så får man ikke endnu en chance.
Selvom endnu af de store hold endnu har forstærket sig, med lidt en god halv måned til transfervinduet lukker, den 31. august, ja, så er det ikke overraskende de forsvarende mestre, Inter, som tager hovedoverskrifterne og de lave odds i form af at vinde mesterskabet. Netop Inter har ingen hentet og deres ærkerivaler, den anden Milano-klub AC Milan, har været stærkt ude efter flere stjerner – de skulle eftersigende prøvet at hente Enemarks Adrian Mutu, men om denne sag siger Enemark således:

-   Jeg kan jo ikke sidde og kommentere med hensyn af indkøb. Der har været stor efterspørgsel omkring Mutu, men vi har fortalt ham hvor meget han betyder for os og hvor vital en brik han er og det er egentlig der, hvor vi er nu.

Sådan sluttede Oskar Enemark vores interview og kig ind mod omklædningsrummet, hvorefter han akkurat 6 minutter senere stod klar på træningsbanen. Klokken er blevet 14:00. Præcis 14:00.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Migliore
« Svar #14: 01 Maj 2008, 00:46 »

Respekt Zulue. Dette er grafisk perfekt og virkelig godt skrevet. Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010