Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1077 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Forfatter
Emne: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde. (Læst 43888 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: 11~ Il Migliore
«
Svar #60:
04 Maj 2008, 00:03 »
Ja du fortsætter stadig med at imponere og din blog er stadig træls at læse.. Årsagen er stadigvæk den samme som sidst og du skal bare blive ved.. KUTGW
- Veni, vidi, vici -
Zulue
Manager
«
Svar #61:
04 Maj 2008, 01:21 »
Tak Jimmy, en dejlig besked at få.
Jeg skal til kamp i morgen, kommer først hjem med 4-tiden, så indtil da, må i undvære updates.
Zulue
Manager
«
Svar #62:
04 Maj 2008, 18:12 »
Går snart igang med optakt til FC Bayern-kampene.
Den en vel klar om en times tid, håber I er interesseret i den.
Zulue
Manager
«
Svar #63:
04 Maj 2008, 20:14 »
UEFA Cup, semifinale 07-08’.
FC BAYERN vs FIORENTINA.
De tyske verdensstjerner sætter alt ind efter europæisk succes, efter man i den hjemlige liga er i gang med sin anden skuffende sæson på stribe. FC Bayern ligger nummer fire i Tyskland og der Kaiser, Franz Beckenbauer, har udtalt, at det snart begynder at være pinligt at holde med FC Bayern Munchen, der i kejserens øjne tilhører verdenseliten, hvorfor det ikke nytter noget at halte bagefter i Bundesligaen.
Fiorentina, derimod, har ramt rigtigt på stortset alle måder i sæsonen. En lille skuffelse for de mest inkarnerede Viola-fans kom i pokalturneringen, men med en foreløbig semifinale i UEFA Cuppen og en andenplads i en af verdens bedste ligaer er skuffelsen dæmpet og hjemmepublikummet vil give sig hundrede procent for at hjælpe byens helte videre til finalen, hvor enten CSKA Moskva eller Atletico Madrid venter.
Netop Atletico Madrids tidligere manager Javier Aguirre gik fra sin post i december 2007 – et nyt job ventede åbenbart i kulissen. Dette job, var at overtage FC Bayern, hvor argentineren altså er træner nu.
Inden Aguirre kom til Bayern hentede tyskerne yderligt ind. Forsvaret blev forstærket med den stærke franskmand Delpierre, mens den offensive del af sydtyskernes hold fik tilgang af Aissati i PSV og schweizeren Behrami, fra Fiorentinas rivaler Lazio. Et konkurrencedygtigt mandskab i manges øjne - verdensstjernerne har ikke fået spillet ordentligt sammen, men faktum er, at man nu står i en ganske god position med hensyn til sølvtøj i Europa.
vondracek
Gæst
Sv: 12~ Il Migliore
«
Svar #64:
04 Maj 2008, 20:27 »
Hey Zulue. Nu når konkurrence er faldet lidt til ro vil jeg da lige smide en comment. For det første, så synes jeg, at din grafik er mere end fantastisk. Det skriftlige er der intet galt med, men til tider kan det godt blive lidt kedeligt at læse. Fx hvor du skriver;
'hvor argentineren altså er træner nu.'
Synes ikke du behøver, at tilføje 'altså', da det bare for sætningen til at virke som om vi ikke forstår meningen med det du skriver. Forstå mig ret.
Spillemæssigt kører det jo bare derudad og jeg tror, at du nupper anden pladsen i ligaen, da Inter desværre ser uimodståelige ud - Som du jo altid er. Har selv slået Bayern med Palermo og Fiorentina er et klart bedre mandskab, så derfor tror jeg ikke, at tyskerne volder dig nogen problemer.
Keep it up!
Zulue
Manager
«
Svar #65:
04 Maj 2008, 22:24 »
Citat af: vondracek 04 Maj 2008, 20:27
Hey Zulue. Nu når konkurrence er faldet lidt til ro vil jeg da lige smide en comment. For det første, så synes jeg, at din grafik er mere end fantastisk. Det skriftlige er der intet galt med, men til tider kan det godt blive lidt kedeligt at læse. Fx hvor du skriver;
'hvor argentineren altså er træner nu.'
Synes ikke du behøver, at tilføje 'altså', da det bare for sætningen til at virke som om vi ikke forstår meningen med det du skriver. Forstå mig ret.
Spillemæssigt kører det jo bare derudad og jeg tror, at du nupper anden pladsen i ligaen, da Inter desværre ser uimodståelige ud - Som du jo altid er. Har selv slået Bayern med Palermo og Fiorentina er et klart bedre mandskab, så derfor tror jeg ikke, at tyskerne volder dig nogen problemer.
Keep it up!
Danke, for den konstruktive kommentar.
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
04 Maj 2008, 23:00 »
Det er utroligt! Flot grafik, godt skrevet og gode resultater! Super!
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
Møller
Gæst
«
Svar #67:
05 Maj 2008, 00:05 »
Hej Zulue, endnu en update af virkelig høj kvalitet fra din side. Jeg kan ikke sætte en finger på noget, flot grafik og grammatiken er iorden
fortsæt og du er min favorit til at vinde denne konkurrence!
Zulue
Manager
«
Svar #68:
05 Maj 2008, 18:30 »
Citat af: Nibali 04 Maj 2008, 23:00
Det er utroligt! Flot grafik, godt skrevet og gode resultater! Super!
Fantastisk - glad for, at du kan lide det.
Citat af: Møller 05 Maj 2008, 00:05
Hej Zulue, endnu en update af virkelig høj kvalitet fra din side. Jeg kan ikke sætte en finger på noget, flot grafik og grammatiken er iorden
fortsæt og du er min favorit til at vinde denne konkurrence!
Store ord fra en stor blogskriver - skal se om jeg kan holde niveauet oppe, mange tak!
Alle jer andre@
Jeg satser på en enkelt update i aften, men jeg kan desværre ikke love noget, da jeg har en halv bog og en engelskstil til i morgen. Vil meget gerne nå det hele, men vi får se.
Tak!
Zulue
Manager
«
Svar #69:
05 Maj 2008, 23:24 »
UEFA Cuppen 08’07 semifinale.
FC BAYERN MUNCHEN vs ACF FIORENTINA – APRIL 2008.
Der venter en kamp. En kamp med vital betydning for begge hold, ja, så det vil faktisk ikke være nogen overdrivelse, hvis man gik så langt som at sige, at denne kamp er årets klart vigtigste for begge hold.
Og at denne kamp er årets vigtigste, ses også klart på, især, hjemmeholdets opstilling. Sydtyskerne stiller op med tre midtforsvarere, hvoraf den ene, Van Buyten, er sweeper. To wingbacks, tre centrale midtbanespillere og så de to frontløbere Toni og Klose. Makkerparret har været igen i år været helt outstanding. Tyskeren Klose har indtil videre nettet 10 gange i en skadesplaget sæson, mens den tidligere Fiorentinaspiller Toni har været fantastisk med 20 mål i blot 29 kampe. Imponerende af den nu 31-årige italiener, og det er også klart den spiller Fiorentina skal passe mest på i tyskernes offensiv.
Fiorentina stiller noget mere vant op – stadig i en 4-2-3-1, hvor Pazzini som spydspids skal sikre Firenzemandskabet avancement til finalen, via sin skarpe målnæse og målscoreregenskaber
. Danilo Rios er igen med på den offensive midtbane i stedet for den skadede Montolivo, men ellers finder vi ingen overraskelser i opstillingen.
FØRSTE OPGØR, allianz arena.
Bayern gav bolden op, foran hjemmepublikummet på det imponerende stadion, der i dagens anledning var fyldt til renden af tyske mennesker.
Bayern var spilstyrende fra kampens start, kom frem til flere chancer end italienerne, men Sebastien Frey i målet ramte en af de dage, hvor det hele lykkedes. Franskmanden reddede samtlige forsøg i den første halve time, forsøg der blandt andet talte en friløber til Bastian Schweinsteiger og et hovedstød på stolpen fra Luca Toni.
Efter cirka tredive minutter tog stormen af Fiorentinas mål, og kampen blev mere lige. Kuzmanovic og Cigarini fik fat på den centrale midtbane, og Mutu virkede oplagt på at få det vigtige udebanemål, der virkelig kan tælle rigtig mange point i den sidste ende.
Michael Rensing i Bayern-målet havde dog også en af sine bedste kampe, så i første halvleg blev det ikke til noget mellem de to stormagter i international fodbold – to stormagter, som ikke hører hjemme i UEFA Cuppen, men har hjemme i storebror Champions League.
Anden halvleg startede intenst med et Fiorentina-mandskab der trak tempoet helt ned, og fik en masse boldbesiddelse. Det resulterede i en masse langskud eller blot forsøg, der gik lige over tyskernes mål.
Kampen skred længere og længere frem, og det var ved at være sidste udkald for tyskerne, der ville have svært ved at komme til Firenze uden en føring. Det var hvad tyskerne gik efter, i kampens sidste kvarter, men kampens bedste spiller Frey var klar i sit bur hver gang, og fik reddet hvert forsøg de tyske spillere fik hamret mod mål.
I kampens 82. Minut var det ligeved at gå galt for tyskerne, der blev ramt af en kontra efter et hjørnespark som Frey satte hurtigt i gang. Mutu og indskiftede Stancu var alene mod to forsvarsspillere, men Mutus afslutning ramte ydersiden af stolpen, og Kaiser Franz kunne ånde lettet op; muligheden er der stadig, men desværre for tyskerne, er risikoen for exit i semifinalen bestemt en mulighed.
Zulue
Manager
Sv: 13~ Il Migliore
«
Svar #70:
06 Maj 2008, 19:05 »
UEFA Cuppen 08’07 semifinale.
ACF FIORENTINA vs FC BAYERN MUNCHEN – MAJ 2008.
Siden det sidste opgør i Tyskland, har der været verbale lussinger mellem de to modstandere, der indtil videre har vist en hel masse intensivitet, hårde tacklinger og heftige diskussioner; vi har naturligvis ikke set nogle mål, men hvis vi får sådan et at se, er forlænget spilletid udelukket.
ANDET OPGØR, artemio franchi.
Bayern i samme defensive opstilling og Fiorentina i den mere normale, mere angrebsivrige startopstilling, der i dag kun har skiftet to spillere ud. Bogdan Stancu har overtaget den offensive midtbane fra Danilo Rios, på trods af en flot præstation af den blot 19-årige angriber.
Den mere defensive midtbane, Pazienza, har overtaget den anden midtbaneplads ved siden af Kuzmanovic – Cigarini er naturligvis røget på bænken.
Rollerne var byttet om fra sidste kamps statistikker, og det var nu igen hjemmeholdet der pressede. Især Semioli på højrefløjen var Fiorentinas bedste mand i kampens begyndelse, og sammen med Kuzmanovic fik han kreeret to forholdsvist store chancer, blot så sydtyskerne var advaret. Vanden Borre, højrebacken, var også godt med oppe i overlap, hvis Semioli gav plads til det. En enkelt gang var han tæt på at score; et indlæg ramt komplet skævt endte på overliggeren, i Bayern-målet, hvor Rensing slet ikke var klar.
Efter ti minutter trak Mutu ind fra sin position i venstre, afsluttede med sit favoritben, højre naturligvis, og på riposten fra Rensing var Pazzini millimeter fra at score, men van Buyten fik reddet kastanjerne ud af ilden – i hvert fald for nu.
Ribery, i Bayerns højre side, var den eneste tysker, som kunne være sin indsats bekendt, og flere gange blev han via solopræstationer farlig for Pasqual og Gamberini i Fiorentinas venstre side. Aldrig så farlig, at den ganske målmand Frey ikke var god nok til at slippe igennem, men et mål til Bayern ville være altafgørende for kampens udfald, og hvis det skete skulle Firenze-mandskabet til at få fart under støvlerne og nette mindst 2 gange.
Da kampen var omtrent 35 minutter gammel, skete næsten en gengivelse af chancen til Pazzini efter to minutter. Denne gang var det Bogdan Stancu, der førte bolden frem og lagde an til et skud, men en flot sparkefinte blev til en bold i dybden til Pazzini, der afsluttede på Rensing. Bolden ramte tyskerens hofte, og trillede nærmere og nærmere på stregen, mens en stormende Lucio tonsede mod sit eget mål, for at redde livet. Det nåede han også, men grundet brasilianerens høje fart, fik han sparket bolden i nettet – 1-0 til Fiorentina, selvmål af Lucio.
Efter halvlegen forventede man et Bayernpres, men frontmakkerparret Toni-Klose havde ikke meget i hatten i dag, hvorfor sådan et naturligvis udeblev.
På tribunerne var Firenze i godt humør, byens helte var ved at sætte sig på flyet til London, nærmere betegnet Emirates Stadion, hvor den famøse UEFA Cup-finale spilles.
Pazzini, Semioli og Stancu dannede i midten af anden halvleg et fantastisk pres på Bayern, og hver gang blot en af de tre Viola-spillere havde bolden, holdt publikummet vejret i spænding – alt kunne ske.
Kontrastød mens modstanderen venter det har været Fiorentinas helt store speciale internationalt i år; igen skulle de lilla slå til på den måde, og igen efter et hjørnespark.
Gamberini headede bolden ud i fødderne af en oplagt Stancu, der snød en mand inden han lagde den op i dybden til Pazzini. Denne gang var italieneren fuldstændig klar i hovedet, og den 23-årige stjerne udplacerede Rensing, en opgivende Rensing, der havde indset hvad klokken var slået.
Resten af kampen forløb med olé-bold fra hjemmeholdet. I finalen venter, på papiret, en overkommelig modstander. CSKA Moskva har gjort det umulige, og slået spanske Atletico ud af turneringen i de to holds indbyrdes kamp.
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
«
Svar #71:
06 Maj 2008, 19:36 »
Super update, får virkelig følelsen af jeg selv så kampen... Flot at du gik videre og CSKA må være en "let" modstander som du også selv siger... Bliv endelig ved Zulue og dejligt at se du er Real-fan, det giver godt
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
06 Maj 2008, 23:03 »
*savle**savle*!
Det er helt fantiastisk skrevet, flot stillet op og super resultater! Hvis du fortsætter på denne måde, må du være en af de helt store farvoritter til når det hele er slut. Det er, IMO, en af de aller bedste, hvis ikke den bedste der deltager!
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
Møller
Gæst
«
Svar #73:
06 Maj 2008, 23:13 »
Fantastisk skrevet Zulue, jeg prøver og prøver men jeg kan virkelig ikke sætte en finger på dine updates - resultatet mod Bayern er fabelagtigt. Fortsæt og du er svær at komme udenom til sidst.
Zulue
Manager
«
Svar #74:
07 Maj 2008, 00:08 »
Sindssyge ord fra jer alle tre - mange tusinde tak, og jeg vil bestæbe mig på to updates i morgen, men hvis jeg ikke når det, er I i hvert fald sikret en enkelt en..
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »