home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Rothosen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Rothosen  (Læst 27504 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Rothosen
« Svar #30: 01 Maj 2008, 19:58 »

Ja det regner jeg med. Oktober er færdig spillet, og jeg skal bare ha' nosset mig sammen og skrevet updaten.

Okay, lyder godt  - Glæder mig Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #31: 01 Maj 2008, 20:09 »

Jeg syntes det ser godt ud. Ja der er lidt fejl, men ikke så meget at det fuldstændig ødelægger det, jeg syntes faktisk det ser rigtig godt ud generalt.

Desuden, kan du så ikke evt. bruge De Jong på højreback, hvis der kommer skader? Mener han kan spille der også.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #32: 01 Maj 2008, 20:20 »

Jeg syntes det ser godt ud. Ja der er lidt fejl, men ikke så meget at det fuldstændig ødelægger det, jeg syntes faktisk det ser rigtig godt ud generalt.

Desuden, kan du så ikke evt. bruge De Jong på højreback, hvis der kommer skader? Mener han kan spille der også.

Mange tak!

Jo det kunne være en mulighed - så fremt han kan spille der, har nemlig ikke tjekket, - dog tror jeg at jeg henter en af de lidt yngre op hvis der kommer skader. De Jong spiller nemlig rigtig godt på den defensive midt!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #33: 01 Maj 2008, 21:57 »

”Bayern knækkede os, vi kom igen, vandt de to næste kampe, men nu kommer prisen.” – Manfred Kaltz om måneds to første kampe.

Seks kampe er det blevet til, i oktober; tre i liga’en, to i UEFA cuppen, og en i den tyske pokal turnering. Alle tre turneringer, burde give sejr, ja faktisk burde alle seks kampe være vundet, men nok en gang vidste HSV at de ikke er stærke nok ude.

Sejre laver sovepude
Røde Stjerne Beograd er kendt for at have en af Europas absolut farligste hjemmebaner, og hvis ikke du kommer her til med enten en sejr eller en hjemmekamp i baghånden, ser det rigtig svært ud. Og svært blev det; 2-0 til kroaterne, som dog til tider blev spillet ned, men til gengæld havde Røde Stjerne – eller retter Nenad Jestrovic, som fik begge skud indenfor HSV rammen, - en scorings procent på imponerende 100 %. Én to måls sejr var ikke helt nok for det ellers hårdt kæmpende hjemmehold, og måtte lade livet efter HSV samlet vandt 4-3, efter to gode, tætte
og intense kampe.
Wolfsburg hed næste modstander, og efter blot seksten minutter lignede det en sikker sejr, da HSV var på 2-0. Men ak, endnu engang gik holdet ned på udebane, og man måtte, efter et selvmål af Guy Demal i det 89. minut, lade sig nøjes med det skuffende ene point, og en score der sagde 2-2

Men man skal jo vågne op…
Der fulgte nu fjorten dages pause, og det virkede som om Manfred Kaltz fik hevet HSV op i det gear vi kender dem. Den 20., tog man imod Frankfurt, og fra første fløjt virkede Demel hooked på at få rettet op på sit selvmål. Dette gjorde han i det ottende minut, hvor han bragte HSV på vinder kurs. Resten af kampen var en tæt affære, hvor begge hold fik scoret endnu en gang og HSV kunne derfor trække sig sejrrigt ud af de to klubbers opgør.

Nu manglede kun Bielefeld, i den tyske Bundesliga, hvorefter Freiburg skulle dystes, i kampen om at sikre sig videre deltagelse til DFB Pokal turneringen. Den første blev vundet 2-0, og Van der Vaart vidste sig nok engang som en der bliver skarpere som dagene i måneden går, dette resulteret i en scoring.
Den næste, og sidste kamp i denne oktober måned, var mod anden bundesliga holdet Freiburg, og den skulle bare vindes, da der var en videre deltagelse i pokalen på spil. Selvom spillet bølgede frem og tilbage i starten, var HSV det bedre, og kunne køre en stensikker tre måls sejr hjem. Den tredje november trækkes der løb, dog bliver de første spillet i slutningen af januar.

Hjemme godt men ude bedst…
Nej, det er ganske vidst ikke sådan ordsproget lyder, men sådan kan enhver top klubs målsætning til gengæld lyde, og det gjorde den da også for HSV: Europa, og UEFA cuppen, var målet. Nu er man kommet til gruppe spillet, og har fået spillet sin første kamp, og følgende skal mødes, inden man den femte december afgør hvem der skal videre i: Sparta Prag (H), Artmedia (U), AZ (H) og Getafe (U). Getafe har man tidligere mødt, hvilket kastede et 3-3 resultat af sig i de to’s indbyrdes venskabskamp.

Sparta Prag hed HSV første UEFA cup modstander, og efter blot 11. minutter havde Van der Vaart, Guerrero og De Jong banket tre søm i kisten der kaldes Sparta Prag, og man kunne herefter køre den sikkert hjem til en flot sejr på 3-0. 

« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 00:41 af Nibali » Logged

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #34: 01 Maj 2008, 21:57 »

Det var så en smule anderledels lay-out - kun en smule godt nok - kunne i berd li' dette eller skal jeg holde mig til det forrige?

DYDERNE

JimmyGP
Manager

« Svar #35: 01 Maj 2008, 23:10 »

Det var så en smule anderledels lay-out - kun en smule godt nok - kunne i berd li' dette eller skal jeg holde mig til det forrige?

Du skal da blande det.. Jeg er vild med din blog og du har mig som fast læser.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #36: 02 Maj 2008, 00:30 »

Du skal da blande det.. Jeg er vild med din blog og du har mig som fast læser.. Thumbs Up

1. Godt godt - jeg vil prøve!

2. Mange tak - og iligemåde  Tunge

DYDERNE

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #37: 02 Maj 2008, 00:37 »

Rigtig flot update, og fine resultater. Dog lige en stavefejl i det nederste link til Bundesligaen. Men følger helt klart din flotte blog, og vil sige du har gode chancer i konkurrencen.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #38: 02 Maj 2008, 00:43 »

Rigtig flot update, og fine resultater. Dog lige en stavefejl i det nederste link til Bundesligaen. Men følger helt klart din flotte blog, og vil sige du har gode chancer i konkurrencen.

Så skulle det være rettet. Men mange mange tak - men nu må vi se! Jeg regner på ingen måde med at få et resultat der er vær' at prale af her, og er her blot for at få losset mig selv i gang!

DYDERNE

Zulue
Manager

« Svar #39: 02 Maj 2008, 00:47 »

Ser virkelig virkelig godt ud! Shockeret

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #40: 02 Maj 2008, 01:30 »

Ser virkelig virkelig godt ud! Shockeret

Mange tak!

DYDERNE

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #41: 02 Maj 2008, 01:43 »

Må man egentlig ikke se et SS af Guy Demel Smiley?
Og så nu jeg har fanget dig, vil du så ikke lige tjekke min ydmyge blog - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14166.msg397535;topicseen#msg397535
Er desperat for at få en kommentar angående en lille grafisk satsning Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #42: 02 Maj 2008, 01:50 »

Må man egentlig ikke se et SS af Guy Demel Smiley?
Og så nu jeg har fanget dig, vil du så ikke lige tjekke min ydmyge blog - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14166.msg397535;topicseen#msg397535
Er desperat for at få en kommentar angående en lille grafisk satsning Smiley

Det kan du da - dog kommer der endnu en update i nat - ihvertfald med 90 % sandsynlighed, - så hvis du kan vente kan du få billedet der. I mellem tiden kan du læse min kommentar til din blog, som kommer lige om lidt!

EDIT: Den kommer så ikek i nat! Har problemer med SS mappen - som der kan læses om her - Det har ingen betydning for bloggen udover jeg ikke lige orker at baske med det lige nu...

BTW. WOW! De første to dage - eller en dag retter - er virkeligt gået godt! Tak til jer alle - og held og lykke til alle jer andre!
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 02:16 af Nibali » Logged

DYDERNE

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #43: 02 Maj 2008, 01:56 »

Det kan du da - dog kommer der endnu en update i nat - ihvertfald med 90 % sandsynlighed, - så hvis du kan vente kan du få billedet der. I mellem tiden kan du læse min kommentar til din blog, som kommer lige om lidt!

Vil vente på SS'et mens jeg læser og skriver så Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #44: 02 Maj 2008, 11:48 »

”Her står vi, fem kampe, tre sejr og ingen nederlag senere, men alligevel kan jeg roligt sige at vi alle er skuffet. Hele holdets morale, er dog høj, og jeg er sikker på vi vil rejse os, til endnu uset styrke.” – Bernd Hoffmann, Bestyrelses formand for klubben Hamburger SV 

Og ganske rigtig, her står vi: Fem kampe efter sidste melding fra det tyske. Tre kampe i Bundesligaen og to i UEFA cuppen, er hvad det er blevet til. Udover man har sejret i de tre, af de fem og spillet flot fodbold i dem alle, har man også fået indspillet en helt ny taktik, der især skulle være passende som en ”joker” taktik, om det så er fordi man skal bruge et mål, er braset i bund eller Van der Vaart er dækket, er dette taktikken man nu slår over på, men mere om det senere.

HSH-Nordbank-arena var stedet, Dortmund hed modstanderen, og nok engang så vi en typisk HSV kamp; Kontrollerende, chance skabende, men også et hold der lige manglede den sidste skarphed foran modstanderens mål. Kampen blev dog vundet, og nok engang, og efterhånden ikke så overraskende mere, var det forsvarene Guy Demel der sat hovedet på bolden, og gav nord tyskerne en 1-0 sejr. Dermed var skibet sat i vandet, og havde tilsyneladende den rigtige kurs, men det kunne jo selvfølgelig stadig ende som et andet Titanic.

Ud over de tre liga kampe, var der også to UEFA cup kampe i denne måned, den første af disse kampe, kampen mod Artmedia på udebane, blev spillet inden denne kamp, men mere om alt dette senere. For første skal vi lige have overstået kampen mod Nürnberg, og derefter kampen mod Herta Berlin. Den første blev vundet 2-0, efter to i overtiden af henholdsvis første og anden halvleg. Det var her HSVs’ nye taktik for første gang viste sig virkelig brug fuld, og i stedet for at smide det hele væk da den stod 1-0, som man plejer, fulgte man det til døren, og kunne hive en flot to måls sejr hjem. 3-1 blev Herta slået, og dermed har man stadig maksimum point på hjemme-kamps kontoen, her efter syv af slagsen. Den rekord tangere Bayern München, og og da Bayern og HSV ligeså er lige gode på udebane, er stillingen i toppen altså helt lige, på nær i målscoren, hvor Bayern er seks mål bedre.

Ude i Europa…
Gælder kun sejre. Her er ikke noget med du kan håbe på du kan fedt-spille den hjem, her er det sejr på sejr på sejr. Desværre har dette ikke være muligt, i denne November måned som netop er overstået, og man har derfor måtte slå sig til tåls med 2 x uafgjort. 2-2 blev kampen mod Artmedia, dog var dette mere held end forstand, da tyskerne var nedspillet, nærmest nedslagtet, i gennem det meste af kampen. Den 29., hed modstanderen så AZ, og man skulle slå hollænderne hjemme. Dette lykkedes ikke, og man skal derfor slå Getafe, i Madrid, for at være sikre på noget som helst.

Man må jo følge med tiden
Efterhånden som vi er kommet længere og længere ind i sæsonen, er det også gået op for HSV’s modstander, at en rigtig stor del af spillet bliver lagt an på den evigt farlige offensive midt, Van der Vaart. Dette er der dog blevet dæmet op for på det seneste, og man mandsopdækker ham nu i så godt som hver kamp. Derfor var HSV tvunget til en ny taktik; En tatik der var hurtigt, kunne tvinge dem væk fra Van der Vaart, og en taktik der kunne udnytte deres angribers hurtighed. Ikke overraskende blev lange bolde i dybden valgt, og det dermed Kaltz’s ”joker taktik”, om ikke andet for tiden.   

DYDERNE

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010