home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Rothosen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Rothosen  (Læst 25109 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #15: 01 Maj 2008, 00:58 »

Og der kom så lige en update. Imponerende start og suverænt, at en midtbanespiller scorer 5 mål i samme kamp! Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #16: 01 Maj 2008, 01:04 »

Ja, det er jo rigtigt nok crazy, men du skriver jo godt og din opsætning er meget flot! Wink

Jo tak!

Og der kom så lige en update. Imponerende start og suverænt, at en midtbanespiller scorer 5 mål i samme kamp! Thumbs Up

Dejavu  crazy men ja - jeg var også ret stolt af Van der Vaart lige der  Tunge
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #17: 01 Maj 2008, 01:46 »



I de seneste tre måneder har vi skrevet ”sommer”, men det er nu slut. Da uret skiftede fra 23.59, til 00.00, ændrede måneden sig, og vi skriver nu september, den første efterårs måned. Den tyske bundesliga begyndte dog mens det endnu var sommer, og vi er derfor igemmen den første måned med bundesliga fodbold. En måned der var HSV’s nye trænere, Manfred Kaltz, første i hans tidligere klub, og som Kaltz selv udtrykte det;
”Vi skal spille i tre forskellige turneringer, møde Schalke 04 og Werder Bremen - og stadige have kræfter i næste måned?”

Den fjerede skulle man godt nok spille den første kamp i måneden, men det var først en uge senere, at man for alvor skulle prøve formen af; Werder Bremen hed årets første Bundesliga modstander. Herefter stod den på kamp mod på kamp mod hviderussiske Dinamo Brest, ligesom kampen mod rivalerne fra Bremen, skulle denne kamp spilles på HSH-Nordbank-Arena – Retur kampen, den 30. august, skulle spilles i det russiske.
Dernæst hed modstanderne Cottbus og Schalke, henholdsvis ude og hjemme.
Kort sagt, var der altså lagt op til en svær sæson start, hvor man efter de første tre kampe kunne stå med blot tre point på hånden. Omvendt, kunne man så også være kvalificeret til den sidste runde inden gruppe spillet i Uefa cuppen, samtidig med man havde ni point i den hjemlige liga. Ja, faktisk var der kun én turnering man burde være sikker på sejr i, nemlig pokalturneringen.

Og netop pokalturneringen, var den første turnering man skulle give sig i kast med: VFL Osnabruck hed holdet, og havde base i byen af samme navn. Osnabruck plejede at spillede i den næst bedste tyske liga, anden bundesliga, og dette var deres helt store chance, da de er nedryknings-kandidater. Og selvom de virkelig spillede deres chance, faktisk kom de foran efter blot to minutter, var HSV bare bedre, og hentede en sikker 2-1 sejr, som dog burde have været en hel del større. Dermed kunne Manfred Kaltz’s tropper se frem imod Werder Bremen kampen, en kamp der i sidste ende kunne få stor betydning.

Syv dage efter man havde slået Osnabruck, var modstanderen noget mere prominent, og hed nu Werder Bremen. Målet var dog det samme, sejr.
Fra start mindede denne kamp en hel del om HSV’s pokal kamp; Hjemmeholdet – HSV – bragte sig foran efter blot to minutter, og udeholdet skulle nu tage teten. Dette skete dog ikke helt, og de næste femten minutter var det en utrolig lige kamp. Bremen, der har solgt Diego til Chelsea, knækkede efter blot en halvtime. Da stod den 3-0, efter to selvmål af Werder’s to centrale forsvar. Lidt ironisk at den mand med flest selvmål på samvittigheden, skulle opleve to selvmål, til sin fordel, i hans liga debut.

Nu havde man fået åbnet, og Dinamo blev kørt over 5-1. Herefter fulgte én kamp der bare skulle vindes, men som dog ikke blev vundet: Cottbus spillede over evne, og udspillede fuldkommen et HSV mandskab der var ganske tæt på at få en ufortjent sejr, dog fik Jelic udlignede i sidste minut, for østtyskerne. Så kom kampen, som flere loyale fans havde sikret sig billet til uger i forvejen, kampen mod ærke-rivalerne, Schalke 04. Forventningerne var store, og ligeså var spændingen fra første fløjt. Optil rival opgøret, var der varslet hooligan opgør, hvilket der dog heldigvis ikke blev noget af, faktisk forløb alt ret glat op til kampen. Men hvad der ikke var af spænding op til kampen, var der på grønsværen. To straffe spark til Schalke, 16 skud indenfor rammen og nærkampe hvis mage sjældent er set.

Endnu engang kom HSV godt fra land, og det i tyvende minut, bragte kroaten Ivica Olic HSV på sejrs-kurs, med målet til 1-0. Uheldigvis skulle der blot gå syv minutter inden Schalke bragte det tilbage på status quo, med målet til 1-1. Herefter skal vi frem til seksten minutter efter pause, før der skete mere; Kobiashvili – der havde bragt orden i regnskabet, med det udlignende mål – havde nok engang chancen fra elleve meters pletten. Hele stadion var stille, da manden i den blå trøje tog de sidste skridt hen mod bolden, og skød. Stilheden blev dog efterfulgt at et fanatisk brøl, da HSV fansene opdagede Rost havde reddet bolden, og at HSV nu var på vej i et kontra angreb.

Kontra angrebet kom der ikke noget ud af, dog lagde Nigel de Jong bolden til rette for Van der Vaart der sikkert bragede den ind, til stor glæde for det meste af stadion. Herefter slog HSV lidt over på kontra fodbold, da Schalke angreb fulgt ud. Denne kontra fodbold sikrede endnu et HSV mål, og man vandt dermed 3-1, hvilket også var fulgt fortjent da man havde elleve af de seksten skud indenfor rammen.

I måneds sidste kamp, blev et par profiler sparet, og man da også kun 1-1 mod Dinamo Brest, hvilket også var lige meget, da HSV havde sejret 5-1 på hjemmebane.
Dermed sluttede en travl måned for Kaltz, men også en måned han helt sikkert vil se tilbage på med glæde. Nu er tiden til gengæld kommet, hvor Manfred skal overveje et par ting; HSV slog Werder og Schalke fortjent, men blev kørt over af Cottbus. Kan Kompany og co., ikke styre en kamp? Hvad bør man i så fald gøre ved dette? Men han skal også beslutte sig for hvem der skal overtage Zidan’s, De Jong og Guerrero’s – der har bombet med syv mål i fem kampe indtil videre – pladser, nu mens de er ude med skader.


« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 15:47 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #18: 01 Maj 2008, 10:24 »



Hamburger SV havde et kamp-program for september, hvor man ikke gerne skulle miste mere end tre point. Derudover var HSV udkæmpede den første del af de to slag mod Røde Stjerne Beograd, der giver vej til UEFA cup gruppespillet, hvilket naturligvis er meget vigtig for Manfred Kaltz og klubben.

Den første dag er altid speciel; Nytårsdag bliver der lavet nytårs foresætter i massevis, den første dag på dit nye arbejde, danner du dig et overblik, om enten det er i en fodboldklub eller blot en lille familie forretning. Ligeså gør mange fodbold trænere den første i hver måned. Hver måned, er som et nyt kapitel, et kapitel der blot venter på at blive læst, om der kan føre nederlag og sorg med sig, men også kan bringe sejre og glæde.

Den første september tog man turen til midt-tyskland, hvor Bochum skulle nedkæmpes. Målet var klart; sejr. Intet andet kunne tilfreds stille de mange tilskuere der havde taget turen til Rewirpowerstadion, Bochums hjemmebane.
Men ak, selvom HSV på papiret burde være en hel del bedre end deres modstander, udstillede holdet endnu engang de udebane problemer man har. Kampen var lige, dog havde Bochum et lille overtag, som der dog – indtil det 53. minut hvor Bochum udlignede, - blev udlignet af HSV havde bragt sig foran på et, ikke helt fortjent, mål efter seksogtyve minutter. Det er også værd at bemærke at Olumide, en nitten årig nigerianer der grundet skader var med fra start, scorede sit debut mål, i denne tætte kamp.

Nu skulle der gå fjorten dage inden HSV skulle i kamp igen, denne kamp var imod Rostock, hjemme på HSH-Nordbank-arena. Resultatet blev imponerne 5-0, i en kamp HSV  fuldkommen kontrollerede, men også en kamp forsvaren Guy Demel scorede hele tre mål, og når man så tænker på han i hans 110 andre kampe, blot har scoret ti mål, forstår man hans pragt præstation. Næste liga kamp var mod Bayern München, og her var et nederlag forventet, især med HSV utallige udebane problemer i mente. Imellem tiden skulle en kamp mod Røde stjerne dog først overstås, og her var en sejr rigtig vigtig, da Røde Stjerne har en af Europas mest frygtede hjemmebaner. Og sejr blev det da til; 4-1 og dermed er muligheden for at spille sig i gruppe spillet, i UEFA cuppen, stadig rigtig meget tilstede.

Inden Bayern kampen, ja faktisk inden sæsonen, så en sejr meget usandsynlig ud, dog havde man fået bedst mulige optakt til kampen, med 5-0 og 4-1 sejre. Dog måtte HSV indse efter blot ni minutter, at Bayern München lige er en klasse bedre, da Van Bommel gjorde det til 1-0. Håbet var stadig i HSV tropperne, men da Podolski – efter en afleverings fejl, som var den allerførste efter målet, - bragte Bayern på vinder kurs, med 2-0 målet blev alt lys slukket. Herefter bølgede kampen frem og tilbage, og HSV endte med at være rigtig godt med, bare ikke på resultat tavlen hvor man måtte se de nedslående cifre på 5-2 da man forlod banen. Nok engang havde HSV løbet for fuld kræft ind i udebane toget, og slået sig rigtig hårdt.

Der var blot tre dage til at slikke sår, og den 25. stod den så på kamp igen; Hannover hed modstanderen, og endnu engang var det på udebane. Her blev det dog til en 1-0 sejr, efter Jarolim lagde en rigtig sukkerbold til Olic, der koldt gjorde arbejdet færdigt.
Nu manglede kun én kampe – mod Karslruhen, hjemme i hulen hvor man havde vundet fire gang på ligeså mange forsøg. Derudover havde man en mål score der hed 10-1, og Manfred Kaltz’s tropper kunne kalde sig de bedste til at spille foran hjemme-publikum. Nok en kamp, og nok en sejr hed overskriften næste dag, og man havde da også spillet modstanderne helt ud af stadion: 3-0 hed cifrene, hvorfra Rafael Van der Vaart lavede de to. 









Jeg regner med næste update bliver en update med truppen. Faktisk har jeg en lille plan til hvordan disse  ikke måneds-updates kommer til at se ud:

September - 9. måned: Truppen
Januar - 1. måned: Transfer
April - 4. måned: Budget
Juni - 6. Måned: Nedtakt fra sæsonen

Og så bliver det ca. de samme i næste sæson - dog med lidt andre ting (F.eks: Optakt osv. - men de fleste af de nuværende ting kommer også med næste år...)

BTW. Ja jeg ved godt der er fire måneder i mellem nr. 1 & 2 af mine "ikke måneds-updates" - men sådan bliver det altså...

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #19: 01 Maj 2008, 13:25 »



På trods af en skuffende 7. plads i sidste sæson, har den nye manager, Manfred Kaltz, ikke valgt at hente nogle nye spiller. Men på den anden side; Det er jo også en top trup – men præcist hvor god er den?

Kompany, Van der Vaart, og Sorin. De fleste der har et bare basalt – næsten grundlæggende – vidensniveau om verdens toppen af fodbold, vil nok kunne nikke genkendende til de tre navne. Måske aner du intet om dem; Hvor spiller de? Hvor gamle er de? Er de målmænd? Men du kender navnet, hvis du blot har fulgt lidt med.
Nu vil vi kikke lidt nærmere på de tre spiller, og de resterne spiller i Hamburger SV’s trup.

Taktiken
Manager: Manfred Kaltz

Kaltz var forsvars spiller, men kom dog til HSV jobbet med et løfte om flot, offensiv og målrig fodbold. Den tyske midterklub skulle blive hele Tyskalnd’s hold, og der var kun én måde at gøre det; ”Spansk-fodobld”

Som i Real Madrids storheds tid, er HSH-Nordbank-Arena ved at udvikle sig som et uovervindeligt slot, hvor modstanderne nærmest ikke tør andet end ligge sig fra start. I de fire første kamp, HSV har spillet hjemme har man domineret, scoret mål på samlebånd og lukket af nede i de bagerste rækker. Desværre har det slet ikke kørt på sammen måde på udebane, og selvom HSV virkeligt har prøvet, må Kaltz nok udtænke en ny taktik til de svære udekampe.

Man har spillet med en et fladt fire mands forsvar, en diamant på midten, og så to hurtige angriber. En stor del af spillet er lagt an på Van der Vaart, på den offensive midtbane, dog har man også vidst at både Sorin og Jarolim kan ligge rigtig sukker bolden til de hurtige angriber. 

Målmænd
Frank Rost
Nick Hamann

Realt har man kun én keeper der er ikke den nødvendige klasse, og hans navn er Frank Rost. Hamann bliver aldrig en klasse målmand, og HSV bør skilde sig af med ham i nærmeste fremtid. Rost spillet ”kontrakt-fodbold” siden 1991, og har de i små 17 år han har spillet, rundet Werder Bremen, Schalke 04 og sidst altså Hamburger SV. Rost er en ganske habil keeper, dog er han også 34., og der kan ikke gå længe inden HSV skal have nyt blod til den bagerste skanse. Indtil da skal vi dog være sikre på Rost gør et godt arbejde, og grunden til det ”blot” er blevet til fire A-landskampe, er ikke Rost selv, men derimod Bayern Müchen’s Oliver Kahn, Arsenals Jens Lehmann, og seneste Timo Hildebrand.

Mulige forstærkninger:
Igor Akinfeev – Russeren, der spiller i CSKA Moskva, er måske verdens største målmands talent, dog ser han ud til at stor trives i det kolde Rusland.

Oscar Ustari – Lige er denne spiller 21., dog har han rykket til en af de europæiske klubber, da han spiller for Getafe. Ustari er fra Argentina, og skiftede i sommers til Spanien. Angiveligt skulle Ustari ikke være helt tilfreds for tiden, i det spanske, og måske er dette HSV’s chance?

Kasper Schmeichel – Danskeren er et år yngre end hans to konkurrenter, dog står han allerede en smule på Manchester City. Navnet Schmeichel vil indgyde frygt, i rigtig mange’s frygt, dog er der også det modsatte; Hvad hvis han kun er der hvor han er pga. hans navn?
 
D E L 1 - Anden del med resten af truppen m.m
 

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #20: 01 Maj 2008, 18:18 »

Nu bliver jeg nød til at høre; Det hele startede som fyr og flamme, og jeg havde dårligt nok fået set mig om før jeg havde den første side. Her på side to er der dog tre updates og to svar - hvorfra det ene er mit eget og det andet høre til en af de forrige updates. Mit spørgsmål går nu på: Hvad er gået galt? Er mit nivuea dalet eller hvordan - jeg beder ikke om at få comments - men blot få afvide om mine updates er faldet i kvalitet - for noget må jeg jo rettet op på, for jeg elsker at skrive på denne blog, elsker at spille med HSV osv., men det er ikke holdbart uden nogle læser. Dog er der INGEN fare for denne blog stopper men noget må jo gøres.

Og husk: Denne blog stopper ikke - jeg beder ikke om kommentar - normalt - men vil bare gerne vide om nivueat er dalet.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rothosen
« Svar #21: 01 Maj 2008, 19:00 »

Må ærligt indrømme, at niveauet ved den seneste update er under de andre, nogle dumme tastefejl, sprogfejl og andet, men må dog samtidig sige, at det "so far" er en af de blogs jeg bedst kan lide. Kommenterer dog ikke så vanvittigt meget, men du spurgte selv, og jeg syntes, at du fortjente svar på dit spørgsmål.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #22: 01 Maj 2008, 19:11 »

Må ærligt indrømme, at niveauet ved den seneste update er under de andre, nogle dumme tastefejl, sprogfejl og andet, men må dog samtidig sige, at det "so far" er en af de blogs jeg bedst kan lide. Kommenterer dog ikke så vanvittigt meget, men du spurgte selv, og jeg syntes, at du fortjente svar på dit spørgsmål.

Mange tak! Det var netop det jeg frytgede, at niveauet var ved at falde, og er derfor meget glad for din kommentar. Den sidste update blev ikke læst igemmen, hvilket nok var en fejl, og fremover skal jeg nok gøre det. Men som sagt tak.


BTW. Update om 5 min.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #23: 01 Maj 2008, 19:16 »




Forsvar
Jérôme Boateng
Guy DemelVadis Odjidja-Ofoe
Joris Mathijsen
Bastian Reinhardt
Vincent Kompany
Benjamin Gorka
Timothée Atouba
Juan Pablo Sorín

Timothée Atouba, Vincent Kompany, Guy Demel og Vadis Odjidja-Ofoe, hedder de fire spiller der sandsynligvis skal forsvare HSV’s farver, når angriberen fra modstander holdet kommer farende med drømme om mål, ære og respekt.
Man er dækket fint ind, dog skal man nok ud og investere i en ny højre-back da den nuværende, Vadis Odjidja-Ofoem, blot har haft atten fødselsdage. Derudover er det et godt, bundsolidt, forsvar, som Frank Rost og resten af HSV nok skal blive rigtig glade for i sæsonens løb.

Mulige handler:
Sandsynligvis en lidt ældre, knap så dyr, og rimelige hurtige højre-back skal findes, da han blot skal holde et par år. Dette problem kan dog muligvis løses ved at sætte den stærke hovedstøds spiller, Guy Demel, ud på back pladsen, og så Bastian Reinhardt ind i center forsvaret, dog har Guy været rigtig god inde i midten og det er derfor tvivlsomt om man tør bytte hans plads.

Midtbane
Rafael van der Vaart
Nigel de Jong
David Jarolím
Juan Pablo Sorín
Piotr Trochowski
Mohamed Zidan
Romeo Castelen
Anton Putsilo
Mišo Brečko
Änis Ben-Hatira
Collin Benjamin
Mario Fillinger
Otto Addo
Timo Kunert

Man spiller en diamant bestående af Van der Vaart på den offensive, Sorin i venstre, Jarolím på højre og De Jong på den defensive. Alle spiller har gjort det rigtig godt indtil videre i sæsonen, dog kan det ske Piotr Trochowski skal ind og overtag Sorin’s plads, i løbet af sæsonen, da han er yngre og mere angiveligt mere talentfuld. Alt i alt er det en rigtig stærk midterakse, og HSV bør virkelige – hvilket de så også gør, - udnytte denne til fulde.

Mulige forstærkninger
Muligvis nogle kvalitets spiller, dog kun som reserve.

Angriber
José Paolo Guerrero
Mohamed Zidan
Ivica Olic
Joseph Olumide

Zidan står på både midtbananen, og angrebet, dog er det kun i tilfælde af Van der Vaart bliver skadet han skal agere midtbane spiller.
Normalt vil Guerrero og Olic blive brugt, og så med Zidan som indskifter. Olimide er blot atten år, og vil primært fungere som back-up spiller der er med i førsteholds truppen for at udvikle hans talent.
Alle fire er okay hurtige spiller, og ingen af dem er rigtig ”target-man”.

Mulige forstærkninger
Skarpe angriber er alt vigtige, dog kan alle fire bruge i hvert fald to år endnu. Men en target-man, som kunne hætte bolde ned i fødderne på Van der Vaart, eller videre til en af de hurtige angriber, ville naturligvis være en god ting at have.







Håber det var bedre. Det skal også nævnes at flere personere - bla. Cube - har været med - i form af deres tidligere værker - til at give mig idéen til det sidste billede. Ja, det blev nok lidt for cube agtigt, lidt mer end planen var, men håber det går!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #24: 01 Maj 2008, 19:22 »

Du har mange taste/stavefejl, især lader det til du har svært ved en/flertalsendelser. Jeg må sige at du er under dit normale skriftlige niveau som jeg kender fra PCM-scenen, mens dine updates er blevet længere. Du skriver rigtig godt men læs dine updates mere grundigt igennem inden du poster dem. Men suværen opsætning og grafik, dejlig enkelt Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #25: 01 Maj 2008, 19:39 »

Du har mange taste/stavefejl, især lader det til du har svært ved en/flertalsendelser. Jeg må sige at du er under dit normale skriftlige niveau som jeg kender fra PCM-scenen, mens dine updates er blevet længere. Du skriver rigtig godt men læs dine updates mere grundigt igennem inden du poster dem. Men suværen opsætning og grafik, dejlig enkelt Smiley

Hmm jeg syntes da aldrig jeg har set dig på PCM scenen? Men ja jeg er lidt dårligere til at skrive om Fm end PCM, men det er nok også fordi jeg har skrevet så ****** mange PCM storys, men tak.

Jeg skal nok kikke dem igemmen mere end en gang, dog er problemet jeg meget gerne vil ha' mine updates op når første de er skrevet  Tunge Men tak!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #26: 01 Maj 2008, 19:41 »

Hmm jeg syntes da aldrig jeg har set dig på PCM scenen? Men ja jeg er lidt dårligere til at skrive om Fm end PCM, men det er nok også fordi jeg har skrevet så ****** mange PCM storys, men tak.

Jeg skal nok kikke dem igemmen mere end en gang, dog er problemet jeg meget gerne vil ha' mine updates op når første de er skrevet  Tunge Men tak!

Lyder godt Wink
Du har kommenteret mine story's - Men det er fordi jeg på PCM-scenen hedder Sprints Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #27: 01 Maj 2008, 19:43 »

Lyder godt Wink
Du har kommenteret mine story's - Men det er fordi jeg på PCM-scenen hedder Sprints Wink

Goddamnit - det vidst jeg sku godt nok ikke  Shockeret Shockeret Shockeret Men så hej Sprints  Tunge
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #28: 01 Maj 2008, 19:44 »

Goddamnit - det vidst jeg sku godt nok ikke  Shockeret Shockeret Shockeret Men så hej Sprints  Tunge

Hej NIbali Wink
Kan der egentlig forventes flere updates idag eller hvordan ser det ud Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #29: 01 Maj 2008, 19:50 »

Hej NIbali Wink
Kan der egentlig forventes flere updates idag eller hvordan ser det ud Smiley?

Ja det regner jeg med. Oktober er færdig spillet, og jeg skal bare ha' nosset mig sammen og skrevet updaten.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010