home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71577 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #300: 07 Maj 2006, 21:50 »

Rigtig god måned og TILLYKKE MED POKALEN!!!! Djævel Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #301: 07 Maj 2006, 21:57 »

Rigtig god måned og TILLYKKE MED POKALEN!!!! Djævel Thumbs Up

Mange tak.  Smiley Smiley Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #302: 07 Maj 2006, 22:00 »

God og spænende afslutning.

Tillykke med skabet Opstemt Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #303: 07 Maj 2006, 22:01 »

Flot og overbevisende. Tillykke med guldet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #304: 07 Maj 2006, 22:04 »

God og spænende afslutning.

Tillykke med skabet Opstemt Thumbs Up

Jo tak. Det var nemlig spænende og derfor er glæden da også ekstra stor.

Flot og overbevisende. Tillykke med guldet.

Jo tak. Så må vi se om det kan blive lige så godt næste sæson.

United-styrer
Gæst

« Svar #305: 08 Maj 2006, 09:56 »

Det var jo næsten kedeligt, så suveræn du var til slut Wink

Tillykke med guldet, flot klaret Thumbs Up

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 08 Maj 2006, 10:30 »

Tillykke med guldet .

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #307: 08 Maj 2006, 10:46 »

Det var jo næsten kedeligt, så suveræn du var til slut Wink

Tillykke med guldet, flot klaret Thumbs Up

Efter At. Madrid kampen som vi jo tabte var der jo kun en ting at gøre. At vinde de sidste 4 kampe og det gjorde vi mens At. Madrid gik helt i stå. Tror kun at de fik 2 point i de sidste kampe så lidt suveræne er vi vel Thumbs Up
Og TAK.

Tillykke med guldet .

Siger pænt tak.

Dusty78DK
Manager

« Svar #308: 08 Maj 2006, 13:10 »

Hvor er det sejt at du vandt ligaen - specielt når man tænker på den placering klubben havde, da du ankom til spanien. Godt gået!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #309: 08 Maj 2006, 16:04 »

@DUSTY78DK@ Ja det var sku noget af en bedrift at nå så langt min første sæson med Sevilla. Kan kun sige at det er rart at have spiller som kan finde ud at spille den taktik som jeg ligger.

Så er der ellers nyt igen fra Sevilla FC hvor der er gået et par måneder med stort set ingen ting Ubeslutsom

Onsdag d.12 Maj. Kåringer i La Liga.
Den bedste unge spanske spiller i La Liga: Sergio Aguero (FC Barcelona)
Den bedste spanske spiller i La Liga: Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Den bedste målmand i La Liga: Jose Àlamo (Real Betis)
Den bedste spiller i La Liga: Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Topscorer i La Liga: Raul Tamudo (24 mål R.C.D Espanyol)
Den bedste manager i La Liga: Thomas Westergaard (Sevilla FC)
Års hold i La Liga:

Samme dag finale i

UEFA Champions League Finale 09/10
Liverpool FC - AC Milan
3 - 3
(1 - 3 Straffe)

AC Milan er Vinder af UEFA Champions League 09/10

Tirsdag d.1 Juni. Sevilla FC kan offentlig gøre et underskud for Maj måned på 24,59 mio. Det giver klubben et samlet underskud på 7,89 mio.

Torsdag d.1 Juli. Der er sket meget lidt i denne tid. Mest på grund af at der spilles VM og fordi at jeg ikke føler jeg skal ud og bruge nogen penge. Dog er der kommet en ny spiller men det var også en aftale som kan på plads allerede tilbage i Januar måned. Der er tale om den spanske højre wing Jose Manuel Santana som er skiftet fra engelske Arsenal på en fri transfer.

Plus jeg har tager Muñoz med i førsteholds truppen. Muñoz er et talent fra egne rækker:

Der er også to spiller som har forladt klubben og der er:
Ador som er solgt til Vitesse for 23 mio.
Jose Angel Crespo som er solgt til Zaragoza for 10 mio.
Samme dag kan Sevilla offentlig gøre et underskud for Juni måned på 19,49 mio. Det giver klubben et samlet underskud på 27,39 mio.

Lørdag d.10 Juli.
Sevillas fans har stemt om hvem de mener der var den bedste spiller i sidste sæson. Valget faldet ikke overraskende på italienske Enzo Maresca.
Samme dag kommer kamp programmet til den nye sæson. De tre kampe ser sådan her ud.
Deportivo La Coruña (H), Real Sociedad (U) og At. Madrid (H).

Sevilla FC får tilført noget kapital da der kommer 325 mio i form at tv penge til den nye sæson.

Bestyrelsen går helt amok da de vælger at udvide Ramòn Sànchez Pizjuàn eller skulle jeg nærmer sige at de smider 500 ekstra stole ind på stadion så alle nu kan sidde ned.

Jeg får hele 290 mio at købe nye spiller for og jeg kunne have valgt at have fået ca 100 mio mere men det har jeg ikke lige brug for. Ellers er forventningerne fra Bestyrelsens side at vi bygger videre på succesen fra sidste sæson og genvinder det spanske mesterskab. Ja hvorfor ik?

Søndag d.11 Juli. Der er spilles VM Finale.

Finale i FIFA World Cup 2010
England - Brasilien
3 - 1

England er Vinder FIFA World Cup 2010

Senere samme dag sælger Sevilla FC målmanden Erik Delgado til italienske Sampdoria for 20 mio.

Mandag d.19 Juli. Sevilla FC har været ud at købe en ny målmand. Der er tale om det spanske målmands talent Francisco Molina som er hentet i Albacete for små 26 mio.

Tirsdag d.27 Juli. Sevilla har igen været ude at købe en målmand. Denne gang er der tale om et fransk målmands talent. Guillaume Pinault. Pinault er hente i PSG for 107,5 mio.

Samme dag ankommer en anden ny spiller til klubben. Der er denne gang snak om det brasilianske angrebs talent Kerlon som er hente hos rivalerne fra At. Madrid for 115 mio.

Onsdag d.28 Juli. Sevilla FC har solgt Rafael Marquez til liga rivalerne fra Espanyol for 15 mio.

Lørdag d.31 Juli. Vi er taget til Brasilien for at tage det sidste skridt i at nå formen inden den nye sæson. Der er blevet spillet nogen trænings kampe men dem har min assistent tager sig flot. Som sagt nu er vi ladet i Brasilien for at spille tre kampe. Den første er altså så i dag. GAME ON

Botafogo - Sevilla FC
0 - 3

0-1 MÅL Roger (5)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (28)
0-3 MÅL Roger (44)
MOM: Dani Alves (Sevilla FC)
Tilskuer: 10.017
Dommer. Ukendt

Ja en stille og rolig kamp som vi har godt styr på der er som sådan ikke så meget at sige andet ind det ser godt ud med henblik på den nye sæson.

Søndag d.1 Aug. Sevilla FC har solgt den spanske angriber Xisco til franske Strasbourg for 27 mio.
Samme dag kan Sevilla FC offentlig gøre et overskud for Juli måned på 212 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 198 mio.  

Den næste update ville inde holde følgene kampe hvor de to første er trænings kampe:
Corinthians (U)
Cruzerio (U)
Real Betis (U) (Supercup)
Real Betis (H) (Supercup)
Deportivo La Courna (H) (La Liga)

Don AA
Manager

« Svar #310: 08 Maj 2006, 17:41 »

Sådan donthomas godt gået første sæson med Sevilla og så vinde du guld jeg tager sku hatten af for dig (hvis jeg havde en  GrinThumbs Up Thumbs Up.

Gælder mig til følgende med i næste sæson hvor der jo også står CL på programmet synes din trup ser rigtigt god ud især efter dine nyeste indkøb.
Så jeg ønsker dig alt muligt held og lykke næste sæson i ligaen, CL og selvfølgelig også i Copa del Rey!

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #311: 08 Maj 2006, 18:03 »

Ja, sportsligt kører det som det skal, men hvad i alverden sker der for økonomien?  Shockeret

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #312: 08 Maj 2006, 18:14 »

Tak DonAA. Ja det skal nok blive spænende at se hvad holdet kan klare i CL.

Ja, sportsligt kører det som det skal, men hvad i alverden sker der for økonomien? Shockeret

Ja økonomien er fin lige nu. Omkring Januar købte jeg spiller for ca300 mio og det ødelage økonomien lidt og jeg kørte med underskud i omkring to måneder. Så kom der dejlige tv penge sådan ca 325 mio. Så er klubben så flink at de giver mig 290 mio og dem skal jeg da bruge finder jeg ud af. Det er selvfølglig noget økonomien ikke rigtig er så glad for men der bliver da også solgt lidt så det hænger sammen. Nu er jeg jo også med i CL og det giver også gode tv penge så økonomien skal nok klare sig. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #313: 08 Maj 2006, 19:11 »

Spænende køb, og spænende hvordan det vil gå SFC i den kommende sæson Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #314: 08 Maj 2006, 21:05 »

Så er der en ny update fra Sevilla FC og som Zone43 siger så skal det blive spænende at følge Sevilla i den kommende sæson.

Tirsdag d.3 Aug. Det er tid til den træningskamp i Brasilien. En kamp som går ud på at få flere kampe i benene og undgå skader. GAME ON

Corinthians - Sevilla FC
1 - 3

0-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (31)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (50)
1-2 MÅL Samuel (67)
1-3 MÅL Dimitar Berbatov (90)
MOM: Dani Alves (Sevilla FC)
Tilskuer: 1924
Dommer: Ukendt

En rigtig god træningskamp hvor vi kommer frem til rigtig mange chancer og derfor kunne vi godt have vundet meget stører ind vi gjorde. Men nu er det kun en træningskamp og her kigger man mere på hvordan holdet spiller og i dag spillede vi rigtig godt.

Onsdag d.4 Aug. Sevilla FC har solgt målmand Francisco Ochoa til engelske Chelsea for 65 mio. Klubben forklar salget med at der var for mange ikke EU spiller i truppen efter Kerlon kom til klubben og der for er Ochoa nu i Chelsea.

Fredag d.6 Aug. Så er det tid til den sidste træningskamp i Brasilien. Kampen skal endelig bare overstås uden at få nogen skader. GAME ON

Cruzerio - Sevilla FC
0 - 2

0-1 MÅL Kerlon (4)
0-2 MÅL Roger (18)
MOM: Guillaume Pinault (Målmand Sevilla FC)
Tilskuer: 1370
Dommer: Ukendt

Ja en stille og rolig kamp som vi igen skulle have scoret en del flere mål ind vi gjorde. Spillet ser ud til at være der nu. En anden godt ting var at vi undgik skader.

Lørdag d.14 Aug. Kamp i
Optakt til Real Betis - Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Ingen:
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.

Så er tiden kommet til at vi skal spille Super cup mod vores lokal rivaler fra Betis. Det bliver to hårde kampe at komme igennem og vi skal spille rigtig godt for at vinde samlet. Det bliver hårdt fysik tror jeg for det har de andre kampe mod Betis været man husker nok specielt den første kamp i Copa del Rey semifinalen hvor vi sluttede med sølle 9 mand på banen. Det skal dog ikke ske i dag og vi starte ude i Super cuppen hvor der spilles ude og hjemme. GAME ON

Opstilling Sevilla FC:

Guillaume Pinault
                              Dani Alves         Dorian Dervite            Marchena                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca            Mathieu Bodmer

Jesùs Navas                                                                      Diego Capel

Kerlon        Roger

Bænken:
Francisco Molina (GK)
Nik Besagno
Adriano
Pablo Muñoz
Dimitar Berbatov

Real Betis - Sevilla FC
3 - 1

1-0 MÅL Souza (19)
1-1 MÅL Roger (61)
2-1 MÅL Giorgio Chiellini (Straffe 87)
3-1 MÅL Giorgio Chiellini (Straffe 93)
MOM: Giorgio Chiellini (Real Betis)
Tilskuer: 52.404
Dommer: Alberto Undiano Mallenco

Ja kampen ser ud til at ende som vi gerne ville men så syntes dommeren lige at han ville være med og dommer to tynd straffespark. Det er sku træls da det nu bliver meget svært at vinde super cuppen. Ellers er der nu også mange som ikke spiller op til det de kan og det bære også lidt af skylden.

Sevillas fans var ikke tilfredse med dommeren og ses her brænde hans tøj.

Onsdag d.18 Aug. Sevilla FC har solgt den brasilianske midtbane spiller Neto til tyske Werder Bremen for 25 mio.

Lørdag d.21 Aug. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (3) Real Betis
Skader hos Sevilla FC: Jesùs Navas (3 dage)
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.

Så skal vi forsøge om vi kan hente den to måls føring som Betis har fra den første kamp. Den kan godt blive svært men nu spiller vi hjemme og vi blæser til angreb. Kampen skal vindes i hvert fald. For fansene skyld skal vi gå ud og vinde kampen og så må vi se om det rækker til en samlet sejr. GAME ON

Opstilling Sevilla FC:

Guillaume Pinault 
                        Antonio Barragàn         Dorian Dervite            Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Jose Manuel Santana                                                                    Diego Capel

Kerlon        Roger
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena
Dani Alves
Pablo Muñoz
Dimitar Berbatov

Sevilla FC - Real Betis
0 - 0
(1 - 3)

MOM:  Giorgio Chiellini (Real Betis)
Tilskuer: 45.469
Dommer: Xavier Moreno Delgado

Ja vi spiller sku godt nok ring i dag. Vi bliver aldrig farlige og skaber ingen ting. Der er noget der kun tyde på at Betis har en taktik som bare lukker ned for os. Eller de står sku godt på banen og de skaber flere chancer ind os så fortjent nok at de render med sæsons første pokal.

Real Betis er vinder af Supercopa.

Onsdag d.25 Aug. Der er blevet trykket lod i
Lodtrækning gjorde det så ledes at Sevilla FC kom i gruppe B. De andre hold i gruppe B er: Inter. Monaco og Shakhtar. En fin lodtrækning hvor vi meget gerne skal videre fra og slemt gerne i CL sammen hæng.

Fredag d.27 Aug. Finale i

UEFA Super Cup Finale 2010
AC Milan - Real Madrid
1 - 1
(3 - 2 Straffe)

AC Milan er Vinder af UEFA Super Cup 2010

Søndag d.29 Aug. Kamp i
Optakt til Sevilla FC - Deportivo La Coruña.
Skader hos Sevilla FC: Adriano (2 uger) og Kerlon (1 uge)
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen

Så er tiden kommet til premieren på La liga. Vi starter hvor vi sluttede sidste sæson nemlig hjemme mod La Coruña. Vi vandt 1-0 sidst og det må meget gerne blive en gentagelse af den kamp. Bare vi vinder så er jeg fint tilfreds. Vi skal også have gang i vores angrebs spil efter to dårlige kampe mod Betis. Så en vigtig kamp som vi skal vinde. GAME ON

Opstillingen for Sevilla FC:

Guillaume Pinault 
                    Antonio Barragàn             Marchena                    Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Dani Alves                                                                                       Pablo Muñoz

Dimitar Berbatov       Roger
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Julien Escudè
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Diego Capel
Alfonso Roberto Delgado

Sevilla FC - Deportivo La Coruña
3 - 0

1-0 MÅL Enzo Maresca (64)
2-0 MÅL Dimitar Berbatov (75)
3-0 MÅL Dimitar Berbatov (92)
MOM: Dimitar Berbatov (Sevilla FC)
Tilskuer: 45.407
Dommer: Arturo Daudèn Ibàñez

Ja jeg være lige ved at blive urolig da målet lod vente på sig. Samt at spillet ikke flød så godt som jeg kunne ønske. Men efter målet slap vi tøjlerne også gik det ellers der ud af med flot spil og flotte mål. Så det endte lykkeligt i dag og en dejlig start på den nye La Liga sæson. Desværre mister vi Dani Alves i op tre uger.

Dimitar Berbatov score to flotte kontra mål i dag.

Onsdag d.1 Sep. Sevilla FC kan offentlig gøre et overskud for August måned på 177 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 362 mio. Jeg har stadig 200 mio at købe nye spiller for.

Æige til sidst et SS af La Liga hvor der kun er spillet en kamp:

Næste update ville indeholde følgene kampe:
Real Soicedad (U) (La Liga)
AS Monaco (U) (CL)
At. Madrid (H) (La Liga)
Osasuna (U) (La Liga)
FC Barcelona (U) La Liga)
Shakhtar (H) (CL)

PS: Hvis der lige var en der ville fjerne den gamle afsteming i min blog ville det være fantastisk da jeg ikke selv har helt styr på hvor ledes det skal gøres. På for hånd tak Smiley
« Seneste Redigering: 08 Maj 2006, 23:38 af donthomas » Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010