home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Liverpool - År 2022
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg skrive en oversigt over hvordan det går mine landsholdsspillere?
Ja
- 17 (44,7%)
Nej
- 11 (28,9%)
Ligeglad
- 10 (26,3%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool - År 2022  (Læst 4314 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2020
« Svar #15: 27 Apr 2008, 17:00 »

Nå ok... jeg kiggede dem bare lige hurtigt igennem og så, at du havde 3 Buffon'er og op til flere Zlatan'er. Ved selvfølgelig ikke om det bare er dig der har støvsuget verden for talenter.

Ja det er uden tvivl et godt hold.. Derfor har jeg også svært ved at købe etablerede spiller som forstærker holdet, da de få spillere der er bedre end mine, som regel har en værdi omkring de £20mio - Og dermed ikke kan købes uden at bryde min indkøbspolitik. Derfor satser jeg på unge talenter i stedet, da de kan fås til en rimelig pris. Jeg tror at hvis vi skruede tiden 5-7 år frem, ville mit reservehold være en del stærkere end det hold jeg har nu - Så gode er talenterne på reserveholdet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #16: 27 Apr 2008, 22:07 »

Har lige læst alle dine updates. Jeg synes bestemt, du skal blive ved med, at skrive så detaljeret om hver kamp. Kan godt lide, at læse dine taktiske overvejelser, specielt fordi de ofte er meget lig mine Smiley

Glæder mig allerede til næste update og forstsæt med de lange updates om hver kamp Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #17: 29 Apr 2008, 10:12 »

Hey! Du blogger igen! \o/

Utvivlsomt efter pres fra mig...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #18: 29 Apr 2008, 10:38 »

Kamp 3: Leeds - Liverpool

Taktikken
Leeds er lige rykket op til Premier League, og burde være en overkommelig opgave. De har dog et par hurtige og driblestærke angribere som vi skal passe på.

På grund af deres driblestærke angribere, sætter jeg mine forsvarere til ikke at presse dem, da de bare vil tage et træk forbi dem, og så er de væk. Jeg sætter desuden min bagkæde lidt længere tilbage, da de har en rimelig hurtig angriber i Edwards. Derfor har jeg igen valgt at starte med Greenwood inde, i stedet for langsommere Muggleton. På midtbanen har de en god pasningsspiller med høj kreativitet, så vi sørger for ikke at give ham ret meget plads, i modstandernes instruktioner. Rent angrebsmæssigt er højre backen hos Leeds igen den svageste modspiller, og derfor kommer Domingos på fløjen, og samtidig er deres centerforsvarere utroligt dårlige til at hoppe (11 i jumping) og de kommer til at døjes med Jacobsen og Higgins i angrebet.

Kampen
1. halvleg forløb slet ikke som planlagt… Leeds kom ikke til én eneste chance, men vi havde selv heller ikke ret meget at byde på. Jeg tror at vi spiller for forsigtigt, og derfor sætter jeg den kreative frihed op, og samtidig sætter lidt mere fart i vores afleveringer. Desuden presser vi højere oppe, og vil forsøge at tage flere chancer. Det kan så give bagslag i den anden ende (ikke på den seksuelle måde), men det er en risiko som vi skal tage.
21 sekunder gik der, så kom det bagslag som jeg snakkede om.. En bold i dybden som vi ikke var opmærksom på, og så scorede Edwards. Jeg går tilbage til vores normale hjemmebanetaktik, og håber på at det vil give bonus i den anden ende. 1-0
Efter 70 minutter, havde vi haft et par gode hovedstødsforsøg, men ellers ikke det store. Jeg begynder efterhånden at mangle chancer, og derfor laver jeg en tredobbelt udskiftning. Ros fik en skade tidligt i kampen, og bliver erstattet af Ortega – Desuden får Bichon debut i midterforsvaret i stedet for Greenwood, og Higgins bliver erstattet af Aubry. Rent taktisk giver jeg Arangio mere angrebsmentalitet, og det samme får Ortega.
Efter 83 minutter blæser jeg til angreb. Vi skifter formation til en 4-1-1-4 formation, hvor Ortega rydder op i midtbanen, og vi ellers har 4 angribere, og Arangio liggende som hængende angriber. Ud over dette, har jeg lavet en næsten 100% angribende instruktionsændring . I løbet af de sidste par minutter får vi et par chancer, men skarpheden mangler, og sæsonens første nederlag er en realitet. Spillerne får et møgfald efter kampen grundet den pinlige præstation. Et nederlag på udebane mod oprykkerne er simpelthen pinligt! 1-0





Min ftp er pt nede, og derfor kommer SS'ene først på senere i dag - Hvis jeg vel at mærke ikke at fået GTA, for ellers kommer hele dagen til at gå med det Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #19: 29 Apr 2008, 12:31 »

Sku et ærgeligt nederlag.. Når du poster SS næste gang, vil jeg gerne have et over kampstatistik, hvis det er muligt?

Ellers stadig en fantastisk blog, synes det er superfedt med så mange detaljer.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #20: 29 Apr 2008, 17:39 »

Transfervinduet lukket
Så rundede vi 1. september, og dermed lukkede sommertransfervindu et. Vi fik egentligt brugt en del penge, da jeg hentede både Cortés og Higgins til hhv. £23.5mio og £15.5mio. Jeg fik til gengæld ikke solgt en eneste spiller. Der var en masse snak om en masse af mine talenter, og Nogueira kom tættest på, da jeg acceptere bud fra både Juventus og Newcastle på £15.75mio
+50% videresalgsklausul, men han kunne ikke acceptere deres kontrakter. Jeg forsøgt selv at signe en ny venstre midt, men den eneste jeg udså mig, kunne jeg ikke købe fordi at Lyons manager åbenbart har et horn i siden på mig. Han nægtede i hvert fald at sælge Sékou Tidiane Traoré til mig, for £25mio. Jeg har desuden fået hentet 16 årige Mario Tedesco for £725k i Sampdoria. Ikke en spiller jeg forventer mig ret meget af, men han burde kunne sælges for et par millioner pund om et par år.




Der blev også trukket lod til gruppespillet, og det faldt således ud
Vi fik heldigvis en rimelig ligetil gruppe, i Bordeaux, Udinese og Olympiakos. Det er helt klart en gruppe som jeg burde vinde.




Kamp 4: European Super Cup: Liverpool – Birmingham


Taktikken
Efter fiaskoen mod Leeds, bliver jeg nødt til at angribe, og vinde mod Birmingham – Og helst stort, så vi kan få lidt selvtillid igen.

Jeg har derfor besluttet at starte offensivt som i de første par kampe, og samtidig stille med det bedste hold på papiret, uden at tænke på modstandernes trusler. Det betyder at Domingos igen kommer i angreb sammen med Aubry, og så kommer Ortega ind på venstre fløj. I forsvaret beholder Greenwood sin plads, da Muggleton er ude med en skade. Han er desværre først klar igen om en måned. Desuden får Borras chancen på målmandsposten, så han ikke bliver alt for utilfreds..


Kampen
Vi starter godt, og Domingos kommer til en god hovedstødsmulighed allerede efter 2 minutter. Han misser dog, men gør op for det, da han efter 10 minutter bliver spillet flot fri i dybden af Arangio. Domingos scorer sikkert, og på trods af at Birmingham brokker sig over offside, bliver målet godkendt. 1-0. Jeg skal dog lige se den i langsom efter kampen, for jeg kan forestille mig at de bitcher over det, hvis jeg vinder.
Efter 16 minutter får de dog deres vilje, da Aubry bliver spillet fri af Arangio og scorer – Men målet bliver korrekt annulleret for offside, i mine øjne. Domingos brokker sig dog over det – Endnu en situation jeg skal se efter kampen. Vi fortsætter herefter presset, og sidder på kampen. Jeg ændrer derfor ikke noget taktisk, og kort før halvlegen giver det bonus, da Ros får bolden på hjørnet af feltet, tager et træk, og skyder bolden flot ind i det fjerneste hjørne. 2-0.
Et stykke inde i første halvlegs overtid, kommer Birminghams første chance, da et frispark bliver rettet af. Borras er dog vågen, og får skiftet retning og reddet bolden. Han tager sig også kærligt af returen – Flot målmandsspil!
I halvlegen erklærer jeg at de skal fortsætte deres spil, men sætter angrebslysten en smule ned, og spiller en smule langsommere, men også mere bredt.
Vi sidder på boldbesiddelsen i 2. halvleg, og med et par enkelte chancer i hver ende, sker der ikke så meget før der er et kvarter tilbage i kampen. Her benytter jeg lejligheden til at prøve Higgins på højre wing (hvor jeg i øvrigt mener at han er bedst), i stedet for Tisdale. Samtidig bliver Aubry taget ud, og Jacobsen kommer ind i stedet. Rent taktisk sætter jeg tempoet yderligt ned, presser knapt så højt på banen, og sætter timewasting på mixed, i stedet for rarely som den har været indtil videre. Med 7 minutter tilbage, benytter jeg sidste udskiftning til at pille Arangio ud, og sætte Nogueira ind i stedet. Arangio har fået sit gule kort, og præsterer ikke helt på sit normale niveau.
Kort efter får Birmingham reduceret, da Baird runder Santos, og sparker bolden ind ved nærmeste stolpe, uden chance for Borras. 2-1. De sidste par minutter presser Birmingham på, men det resulterer ikke i nogen mål, og vi vandt dermed European Super Cup med 2-1. Jeg ønsker spillerne tillykke, men erklærer mig alligevel utilfreds med Aubrys præstation, der var langt under vanligt niveau. Replayen af målet viste at Domingos ikke var offside. Der var dog klart offside på Aubrys annullerede mål, og dermed havde dommeren truffet den rigtige beslutning i begge tilfælde, hvilket jeg også udtalte efter kampen.















Kamp 5: Liverpool – Portsmouth

Taktikken
Jeg var ikke helt tilfreds med spillet mod Birmingham, da vi ikke producerede nok chancer. Det skal der helst laves om på mod Portsmouth, da vi har New Anfield i ryggen. Portsmouth har tre af mine tidligere spillere, i Wijnaldum, Preston Edwards og Eden Hazard, men de efterhånden ved at være gamle, så dem frygter jeg ikke så meget.

Portsmouth har i det hele taget et meget rutineret hold, og derfor bliver det svært at nedbryde deres forsvar. Vi spiller derfor mere direkte, for at få dem til at skulle løbe efter vores angribere, og samtidig presser jeg ikke ret højt, da de er rutinerede, og bare ville spille bolden rundt. Jeg beholder samme opstilling som mod Birmingham, bortset fra at Cortés igen kommer i kassen i stedet for Borras.

Kampen
Vi startede udmærket ud, med nogle gode forsøg – Edwards stod dog godt. Pludselig blev det da 1-0, da småskadede Tisdale tager et indkast til Domingos, der drejer på en tallerken, og hamrer bolden i fjerneste hjørne. Flot og uforventet mål! Vi presser godt på derefter, og burde have scoret et par gange, men Edwards står godt, og skarpheden mangler hos Aubry. Det 2. mål kommer da et par minutter før pausen, da Domingos når højest på et hjørnespark fra Ortega. Han header den sikkert ind i hjørnet, og scorer hans, og kampens 2. mål. 2-0. I halvlegen erklærer jeg mig tilfreds, og undlader at stille os mere defensivt, da det de sidste kampe har fået modstanderne til at score. I stedet sætter jeg vores pres en smule højere og tager skadede Tisdale ud for Higgins. Det gav en helt anden bonus i 2. halvleg, da Aubry kom højest på et indlæg fra Ortega, og header flot bolden ind bag en sagesløs Edwards. 3-0. Vi var i det hele taget dominerende i luftspillet, og kunne have scoret et par gange, hvis ikke Edwards var vågen. Med et kvarter igen foretog jeg mine sidste to udskiftninger, da en træt Arangio røg ud for Bichon, og Aubry blev erstattet af Peralta. Resten af halvlegen gik hurtigt uden nævneværdige chancer, og vi kunne derfor glæde os over en sikker 3-0 sejr. Jeg roste spillerne og især Domingos efter kampen, der er faldet godt til på sin nye plads i angrebet.

 




« Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 17:43 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #21: 29 Apr 2008, 17:53 »

Sku et ærgeligt nederlag.. Når du poster SS næste gang, vil jeg gerne have et over kampstatistik, hvis det er muligt?

Ellers stadig en fantastisk blog, synes det er superfedt med så mange detaljer.

Som sagt, så gjort Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #22: 29 Apr 2008, 18:09 »

Kamp 6: Newcastle - Liverpool

Taktikken
Efter den komfortable sejr over Portsmouth, skulle vi til St. James’ Park, hvor det altid er svært at spille. Newcastle har i en årrække været mellemstation for nogle store spillere, og de har stadig en del spiller som flere topklubber har kig på. Bl.a. et produkt fra mine scouting dage i Hull, hvor jeg købte en ung Pedro af Sporting CP for sølle £28k og videresolgte ham 7 år efter til Newcastle for £13.25mio, plus en videresalgsklausul. Pedro er nu 29 år, men han står stadig sikkert, og ham får vi svært ved at passere. Desuden har de en midtbanekreatør ved navn Konecny, som jeg selv har kig på. Alt i alt råder deres hold over en del rigtig gode spillere – Så det bliver svært!

Til denne kamp står Cortés selvfølgelig igen, og så har jeg foretrukket Biagini på højre back, og Zamora på venstre. Resten af holdet er i stærkeste opstilling, og jeg håber at Aubry, Domingos og Arangio lever op til deres bedste – Vi har brug for det. Muggleton er stadig skadet, og derfor er Greenwood makker til Santos igen. Jeg vil spille en anelse langsommere end mod Porthsmouth i dagens kamp, men ellers er taktikken som den plejer. Jeg har dog bange anelser forud for denne kamp!

Kampen
Der er rimelig meget taktisk stilstand i kampens indledning. Ingen af holdene vil indkassere det første mål, men der har været nogle enkelte chancer i begge ender. Et drøn fra en Newcastle spiller tog overliggeren, og Pedro har også haft nogle gode redninger på et par forsøg. Efter et hjørne i 29. minut bliver Domingos dog nedlagt i feltet, og dommeren peger på pletten. Biagini skal som sædvanligt tage straffesparket, og han sætter det sikkert i højre hjørne. Perfekt udført straffespark, og 0-1. Newcastle prøver på at presse resten af halvlegen, men vi spiller bolden sikkert rundt, og kommer frem til et par halve chancer før pausen. I halvlegen opmuntrer jeg holdet, og især Aubry og Ros får et par bevingede ord med på vejen. Jeg sætter desuden Arangios mentalitet en smule ned, og opfordrer ham til at presse bolden mere. Han mister desuden sin frie rolle, så han deltager mere i det defensive arbejde. Kort efter anden halvlegs begyndelse, får dette bonus. Domingos header en bold ind i feltet, og mens Doran står og sover i Newcastle’s defensiv, snupper Aubry bolden og hamrer den ind i nettaget. En blunder fra Newcastle’s side, og 0-2 til os. Reduceringen kom dog efter 60 minutter, da Santos overhovedet ikke er i nærheden af sin mand, og Atkinson kan upresset nemt placere Cortés i buret. Skidt forsvarsspil af Santos! 1-2.
Santos gjorde sig yderligere uheldigt bemærket blot 6 minutter efter, da han begår frispark og får gult kort. På frisparket opstår der klumpspil, og pludselig står Skala fri, og udligner til 2-2. Jeg tager med det samme konsekvensen af Santos’ dårlige dag, og sætter Bichon ind i stedet. De næste 10 minutter passerer uden nogen chancer, men Aubry modtager dog en småskade, og jeg skifter ham ud med Jacobsen. I samme ombæring forsøger jeg med Peralta ved siden af Jacobsen, og sætter taktikken til at være en del mere angribende de sidste 10 minutter.
På trods af 5 minutters overtid, kom vi dog kun tæt på og næsten, og kampen ender 2-2. Et dumt pointtab, da vi havde kampen i vores hule hånd. Jeg fortæller spillerne at det ikke var godt nok, og Santos får også en skideballe med på vejen.

 




« Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 23:18 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #23: 29 Apr 2008, 23:16 »

Biagini skal som sædvanligt tage straffesparket, og han sætter det sikkert i højre hjørne. Perfekt udført hjørnespark, og 0-1.

Den her sætning måtte jeg lige læse et par gange, ellers fejlfrit. Har sagt det før, og siger det gerne igen, er helt vild med de mange detaljer.

Vil ikke snakke så meget om resultaterne, da du selv udemærket fortæller, hvad du mener om dem.

Fedt, at du har fået kampstatistiken med, hvis du har lyst må du også meget gerne poste nogle ss af stillingen, hver 5. kamp eller sådan noget.

Som det ovenstående nok fortæller, er jeg super fan af den her blog, og glæder mig allerede til næste update  Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #24: 29 Apr 2008, 23:18 »

Den her sætning måtte jeg lige læse et par gange, ellers fejlfrit. Har sagt det før, og siger det gerne igen, er helt vild med de mange detaljer.

Vil ikke snakke så meget om resultaterne, da du selv udemærket fortæller, hvad du mener om dem.

Fedt, at du har fået kampstatistiken med, hvis du har lyst må du også meget gerne poste nogle ss af stillingen, hver 5. kamp eller sådan noget.

Som det ovenstående nok fortæller, er jeg super fan af den her blog, og glæder mig allerede til næste update  Smiley

Hovsa, det var da vist en svipser! Opstemt

Men tak for rosen, det er dejligt at have en trofast læser. Smiley Jeg skal nok få indarbejdet nogle stillinger i løbet af spillet. Lige pt. ligger jeg nr. 1, á point med Chelsea, så vidt jeg husker. Jeg laver lige et SS når jeg får spillet næste kamp. Ved dog ikke hvornår det bliver, for jeg skulle gerne få GTA IV i morgen Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #25: 06 Maj 2008, 15:38 »

Kamp 7: Champions League: Liverpool – Girodins Bordeaux

Taktikken
Vores første møde i Champions League er hjemme imod Bordeaux. En kamp som skal vindes. Vi møder et Bordeaux hold som ikke er imponerende, og jeg stiller selvfølgelig med stærkeste mulige opstilling. Den ser således ud:

Jeg har valgt at give Peralta chancen fra start, i kraft af hans rutine, og for at gøre fløjen mere offensiv, har Domingos fået lov til at indtage den. Muggleton er stadig skadet, og derfor er Greenwood makker til Santos i centerforsvaret igen. Jeg starter kampen offensivt, med nogle hurtige og korte bolde, og presser Bordeaux højt oppe. Jeg håber derfor på et hurtigt mål, der løser lidt op for deres formodede tunge defensiv.

Kampen
Som forventet startede vi med et stort pres mod Bordeaux’ mål, og kun storspil af deres målmand forhindrede mål af Arangio ved flere lejligheder, men efter 8 minutter måtte de give op, da Santos spillede Aubry i dybden, og han hamrede den fladt i modsatte hjørne. 1-0 og det hurtige mål var en realitet! Kampen fortsatte i samme dur som den var startet. Vi pressede på, og det gav gevinst, da vi fik hjørne efter 27 minutter. Tisdale tog det, og svingede bolden ind i hovedet på Peralta, der nemt passerede målmanden. Peralta fik tilbagebetalt mig for at give ham chancen fra start. 2-0. Der gik knap 10 minutter, så var det 3. mål en realitet. Igen var det Peralta der viste målfarlighed, ved indlægget fra Domingos, og headede Liverpool i front med 3-0. Vi kørte føringen hjem i halvlegen, hvor jeg roste spillerne for deres indsats. Jeg tror dog ikke at Bordeaux vil være gode nok til at kunne holde bolden i egne rækker, så jeg presser dem endnu højere i 2. halvleg, for at ødelægge deres angrebsforsøg. Jeg sætter dog hastigheden i vores egne afleveringer lidt ned. Vores høje pres holdte dem fra at skabe ret mange chancer, og i stedet kom Aubry til nogle chancer, dog uden gevinst. Med tyve minutter igen, valgte jeg at tage den hårdt kæmpende centrale midtbane ud, og sætte Nogueira og Ortega ind i stedet. Ved samme lejlighed kom Tisdale ud, og Higgins fik chancen på højre fløj. Jeg satte derefter hastigheden i afleveringerne yderligere ned, og grundet en stor chance på grund af vores høje defensive linje, trak jeg den lidt tilbage, og prøver nu at køre det gode resultat hjem. På trods af en stor procentdel af boldbesiddelsen resten af kampen, blev det ikke til de helt åbne chancer, og kampen blev fløjtet af ved stillingen 3-0. Jeg roste holdet for deres disciplinerede indsats, især var det dejligt at der ikke blev scoret imod os. Kampens spiller Peralta, fik specielt meget ros for sin indsats.




I dagens anden kamp, vandt Udinese sikkert 3-0 hjemme mod Olympiakos, og vi ligger derfor helt lige i stillingen. Næste kamp er ude mod Olympiakos – Endnu en kamp der skal vindes!








Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #26: 06 Maj 2008, 16:06 »

Kamp 8: Liverpool – Manchester City

Taktikken
Kampene mod Man City har altid været svære, for de har længe blandet sig i topstriden. Så sent som forrige år, blev de nr. 2, og med min ex-spiller Matthieu Saunier i truppen, samt Lindado og Henri Landsbury i truppen, er de både rutinerede, men har også en del gode unge spillere i truppen.

På grund af den fine kamp i Champions League i onsdags, har jeg valgt at stille med præcis den samme trup. Det betyder at både Peralta og Greenwood stadig er at finde i truppen, og Domingos er venstre wing. Jeg starter også med samme taktik som mod Bordeaux, så lad os krydse fingre for at det virker.

Kampen
Der var ingen tvivl om at Man City havde et bedre hold end Bordeaux. Derfor startede kampen også med færre chancer end imod Bordeaux. Man City sov dog gevaldigt efter at have headet et frispark væk, for Tisdale fik lov til at stå helt fri på returbolden, og så kunne han nemt gøre det til 1-0. Hans første mål i sæsonen, og et vigtigt et. Vi gik derefter til at spille lidt langsommere, og prøvede at holde mere på bolden. Kampen bølgede herefter frem og tilbage, dog uden de åbne chancer til nogen af holdene. Der blev ikke scoret mere i 1. halvleg, og Tisdales mål betød derfor føring til os i halvlegen. Til anden halvleg stilte vi os lidt længere tilbage, og spillede en smule mere langsomt. Det var vigtigt for os, at vi holdte bolden i egne rækker, og havde styr på defensiven. Vores defensiv sag også solidt i starten af 2. halvleg, på trods af en manglende boldbesiddelse. Med knap tyve minutter igen, kom de dog tættere på, og jeg besluttede at tage Arangio og Domingos ud, og sætte et par mere defensivt orienterede spillere i Bichon og Ortega på banen i stedet. Også Peralta kom ud, og blev erstattet af fysisk stærke Jacobssen. Vores mere defensive udgangspunkt holdte Man City fra at komme til andre chancer end skud udenfra, og da Jacobssen ikke kunne forvalte et par gode kontraangreb til mål, endte kampen ved 1-0. En stor lettelse da det var en sejr vi skulle kæmpe for! Jeg besluttede mig for at advare dem om at være for løsslupne i næste kamp, og roste Cortés for at have holdt endnu et rent bur.
















Chelsea fik kun 1-1 hjemme mod oprykkerne fra Swindon, men da Everton vandt 0-1 ude, er vi á point med dem i toppen nu. Arsenal skuffede igen med 3-3 hjemme mod Newcastle og er nu på 11. pladsen. Hull vandt 3-4 ude mod Leeds, og ligger til CL Kval kampe, på 4. pladsen.


« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 16:11 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

dasmessi
Gæst
 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #27: 06 Maj 2008, 16:23 »

Det er godt nok et ungdomshold du har dig der Wink. Fine resultater. KIU
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - År 2022
« Svar #28: 17 Maj 2008, 15:36 »

Jeg har besluttet at jeg ikke gider at skrive om hver kamp i dette spil.. Spillet er simpelthen for fedt, til at jeg gider at tage så lang tid om at spille det, fordi at jeg skal skrive til Wink

I stedet vil jeg lade denne tråd ligge og så opdatere hvis der sker noget fedt med mine talenter, og så evt. starte en ny blog i stedet. Jeg ved ikke lige hvem det bliver med. Måske FC Midtjylland...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010