home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet og sketches
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Crewet og sketches  (Læst 8033 gange)
vesperGT
Manager

Crewet og sketches
« : 24 Apr 2008, 20:38 »

Er det bare mig, eller er det ikke alle i crewet der er lige positive stemt overfor sjove pranks / jokes Huh

Nu tænker jeg specielt på en jeg lige har oplevet med Hawk1nZ, hvor jeg i min signatur quotede fra ham og omskrev det til: "Jeg har altid sagt at phoenix er den bedste bruger herinde, IMO"

Men hvis nogen fra crewet ikke er enige med mig, må de da gerne skrive i denne tråd Thumbs Up

/phoenix

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet og sketches
« Svar #1: 24 Apr 2008, 20:40 »

Mener du at jeg ikke kan tage en spøg eller hvad?  Huh

Det med livtidsban skrev jeg for sjov, men jeg slettede alligevel dit quote, da vi helst ikk vil have at folk laver usande quotes Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 24 Apr 2008, 20:41 »

Jeg vil umiddelbart gætte på at crewet har lige så forskellige personligheder som os andre dødelige. Lighten up.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3: 24 Apr 2008, 20:42 »

Lige dit eksempel ville jeg heller ikke bryde mig om. Jeg bryder mig ikke om at folk laver om i mine citater.

Men ellers har jeg ikke noget i mod at stå for skud for en god gang humor. Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #4: 24 Apr 2008, 20:43 »

Mener du at jeg ikke kan tage en spøg eller hvad?  Huh

Det med livtidsban skrev jeg for sjov, men jeg slettede alligevel dit quote, da vi helst ikk vil have at folk laver usande quotes Smiley

Jeg har ikke sagt noget om at du ikke kan tage en spøg, og det med livstidsban, havde jeg regnet ud Wink

Der hvor jeg bare er uenig med dig, er at alle ved at vi har haft vores venskabelige fights, og at det forfalskede quote ikke ville forsage problemer, da alle ved at du aldrig kunne finde på at skrive sådan noget..... (Eller hvad Huh Rullende Øjne) Kys

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 24 Apr 2008, 20:46 »

Nej, jeg ved da også godt at det var for sjov, jeg vil bare helst ikke fejlciteres... Der er jo også brugere på sitet som ikke fatter din humor Smiley - Jeg kan ikke se grunden til oprettelse af denne tråd dog... Hvorfor ikke skrive til mig i PB i stedet? Jeg har desuden flyttet din tråd, til den passende underkategori Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager

« Svar #6: 24 Apr 2008, 20:47 »

Jeg kan da også godt forstå at eagleboy ikke er vildt glad for det, men nu ved jeg så bare at jeg ikke skal lave det stunt igen........

Men jeg er et Rebel Monster Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 24 Apr 2008, 20:49 »

Jeg kan da også godt forstå at eagleboy ikke er vildt glad for det, men nu ved jeg så bare at jeg ikke skal lave det stunt igen........

Men jeg er et Rebel Monster Djævel

Ja, jeg har godt lagt mærke til at du prøver at oppiske en stemning! Det kan være at vi skal trække dig lidt i løn...

vesperGT
Manager

« Svar #8: 24 Apr 2008, 20:49 »

Jeg vil da også i den forbindelse gerne beklage min aktion da den ikke faldt i god jord........ Kys

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 24 Apr 2008, 20:50 »

Det kunne være at du skulle overtage Absa's status som Månedens Fedterøv hvis du bliver ved på den måde  Kys

vesperGT
Manager

« Svar #10: 24 Apr 2008, 20:51 »

Det kunne være at du skulle overtage Absa's status som Månedens Fedterøv hvis du bliver ved på den måde  Kys

Det vil jeg da gerne, da jeg godt kan lide titler, men du kan måske svare mig på, hvorfor han har den titel Huh

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 24 Apr 2008, 20:53 »

Det vil jeg da gerne, da jeg godt kan lide titler, men du kan måske svare mig på, hvorfor han har den titel Huh

Det er vel fordi at han altid fedter for crewet, kan jeg forestille mig... Absa er vores lille kæledække

vesperGT
Manager

« Svar #12: 24 Apr 2008, 20:56 »

Det er vel fordi at han altid fedter for crewet, kan jeg forestille mig... Absa er vores lille kæledække

NEJ, jeg vil være crewets kæledægge........ KUN MIG!!!!! Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #13: 24 Apr 2008, 20:58 »

NEJ, jeg vil være crewets kæledægge........ KUN MIG!!!!! Hævet Øjenbryn
Så må du jo lige få købt FmFreaks venner først (:
god salgstale ?

vesperGT
Manager

« Svar #14: 24 Apr 2008, 21:01 »

Så må du jo lige få købt FmFreaks venner først (:
god salgstale ?

No need

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010