home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38622 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #30: 25 Apr 2008, 15:17 »

Jeg har ikke fået min credit for navnet endnu Cool Wink
Logged

I ain't playin', nigga

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #31: 25 Apr 2008, 15:23 »

kan få en ss af dit opstilling Opstemt ?
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #32: 25 Apr 2008, 15:26 »

Jeg har mine problemer med folk der ikke kan finde ud af nutids-R. Det må du meget gerne fikse, for de andre elementer i din blog nyder jeg meget Smiley

Kan lige give dig et eksempel:

Han er styrmanden og med sin flotte indstilling til spillet, sikre han mange point hjem til Horsens.

Der skal altså et r på.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #33: 25 Apr 2008, 15:33 »

Jeg er enig med ManUtd - men det er så hvad det er. Det er en svær del af stavningen, og derfor kan man godt fejle i ny og næ. Noget jeg dog slet ikke kan klare, er hvordan du bliver ved med at lave korte sætninger, samme længde alle sammen. Der mangler nye formuleringer, der mangler kreativitet, tillægsord og nye måder at vride sproget på. Det bliver det samme igen og igen, hvilket gør at jeg da heller ikke følger med i denne blog (mere end lige et par sætninger pr. update.)

Keep it up, du kan gøre bedre end det her (IMO, de fleste andre ser ikke ud til at have et problem med det.)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #34: 25 Apr 2008, 16:02 »

kan få en ss af dit opstilling Opstemt ?

Søren Jochumsen
Per Gade - Mads Rieper - Christian Traoré - Joseph Elanga
Danny Olsen - Jesper Jensen - Henrik Hansen - Thomas Kortegaard
Gilberto - Lawan/Mayasi

Jeg vil kigge mine updates bedre igennem, og lave mere kreativitet end før. Smiley
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #35: 25 Apr 2008, 16:03 »

Bestemt en spændene og anderledes blog fra din side.
Logged

cadel_evans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #36: 25 Apr 2008, 16:04 »

Købte du ikke Traoré fra Rosenborg? Ham jeg har købt er fra Hammerby.

nej det er den samme...ham fra hammerby
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #37: 25 Apr 2008, 18:57 »

Udemærket Cesc Wink Jeg læser med...
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Djævlen
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #38: 25 Apr 2008, 19:13 »

Jeg er enig med ManUtd - men det er så hvad det er. Det er en svær del af stavningen, og derfor kan man godt fejle i ny og næ. Noget jeg dog slet ikke kan klare, er hvordan du bliver ved med at lave korte sætninger, samme længde alle sammen. Der mangler nye formuleringer, der mangler kreativitet, tillægsord og nye måder at vride sproget på. Det bliver det samme igen og igen, hvilket gør at jeg da heller ikke følger med i denne blog (mere end lige et par sætninger pr. update.)

Keep it up, du kan gøre bedre end det her (IMO, de fleste andre ser ikke ud til at have et problem med det.)

Jeg er enig her - det er jeg i øvrigt også med ManUtd. Nutids-r problemet kan let løses, da du blot kan erstatte det ord, du nu er i tvivl om, med et så simpelt ord som "spise". På den måde kan du sagtens høre forskel på, om det er "spise" eller "spiser".

ex:
Han er styrmanden og med sin flotte indstilling til spillet, spise han mange point hjem til Horsens.
Han er styrmanden og med sin flotte indstilling til spillet, spiser han mange point hjem til Horsens.

Derudover mener jeg også, at dine sætninger har det med at være alt for korte. Der skal naturligvis være punktummer, men ofte hvor du sætter et punktum, kunne du blot have nøjes med at sætte et komma. Der er tit, at der kommer for mange unødvendige ophold i teksten, og det sænker ligesom hele "flowet" i det, og kan gøre teksten kedelig at læse. Læs evt. dine sætninger højt for dig selv, og hold tydelige ophold der hvor du sætter punktum - du vil opleve, at du ofte holder rigtig, rigtig mange ophold i et ganske kort tekstudsnit.

Ellers ser det ganske godt ud :-)
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #39: 25 Apr 2008, 21:26 »

Fed blog, men jeg synes man mangler lidt resultater fra kampene. Kan se i stillingen at fck f. eks. har tabt en kamp. Er det til dig?Det kunne være sjovt hvis det nu var. Med hensyn til stavningen, så er det ikke manden bag tastaturet. Det er temmelig svært at skrive herinde, da det ikke hele tiden kan følge med hurtige tasteslag. Sådan har jeg det ihvertfald.
Helt klar en blog jeg vil følge med i.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #40: 25 Apr 2008, 21:42 »

Tak for rådet JG og jer andre. Næste update vil nok komme i morgen aften, da jeg virkelig vil gøre mig umage med den. Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #41: 25 Apr 2008, 23:57 »

Lækker start. Sad lige og læste det hele igennem og jeg har ingenting at klage over.
Horsens havde jeg dog ikke regnet med var dig.
Fast læser herfra
KIU  Opstemt
Logged

Viva Ronaldo ! §

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #42: 26 Apr 2008, 12:33 »



    Sikker sejr i Pokalturneringen
      29.08.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Grenå 0 - 4 AC Horsens
10' Lawan, Rawez 0-1
17' Macena, Gilberto 0-2
31' Petersen, Kenneth Emil 0-3
81' Macena, Gilberto 0-4
MoM: Macena, Gilberto (9)
De Gule Bønder havde fået en overkommelig modstander i sekundaholdet Grenå. Ingen store profiler eller gigantiske penge summer råder Grenå over, så derved kunne man roligt sætte krydset ved AC Horsens. Selvom der lever hajer i Kattegatcenteret, viste Grenå ikke tænder i denne kamp. AC Horsens havde nemlig alt spillet og alle chancerne.

Der kom heller ingen slinger i valsen for udebaneholdet, der trods mange skader havde store profiler med. Stjernen og dirigenten Mads Rieper var på tribunen, da han skulle spares til den kommende kamp. Men trekløveren oppe foran, Gilberto, Hansen og Lawan, var på banen og de gjorde en kæmpe forskel i kampens hede.

Det første angreb mindede om slagsmålet med den trojanske hest. En gave blev foræret, da Per Gade gav modstanderne et frispark på kanten af feltet. Gaven indeholdt dog en farlig ting, som var et kontra-angreb. Bolden ramte muren og den blev hurtigt sendt op til trekløveren i front. To hurtige afleveringer og læderbolden blev overført til Rawez Lawan, han gjorde opmærksom på sin koldblodighed, da han stensikkert placerede bolden ind mellem stolperne.

De kommende 20 minutter var i tigerenstegn, AC Horsens bragte sig nemlig foran med yderligere to mål. Gilberto Macena stod for det første af dem, hvilket blev gjort på et flot langskud fra 25 meters penge. De medrejsende fans, der var med til at fylde ståpladserne, jublede i vildenes sky - og det blev endnu bedre, trods den vilde regnvejr. Kenneth Emil Petersen måtte tage sig af Mads Riepers rolle på hjørnesparkskombina tionerne og det gjorde han med manér. Et fantastisk dykkende hovedstød, som ingen målmand i verden ville kunne bokse væk, blev en realitet og AC Horsens kom foran med imponerende 0-3.

Opgøret stod derefter vindstille, men blæsten kom imod Grenå, igen. Tornadoen Gilberto Macena satte tempo på, og kom nærmest op på orkanstyrkens fart - ingen kunne følge med ham og flot udplacerede han målmanden til slutresultatet 0-4. Den Gule Fare skal i næste runde møde Værløse, hvilket endnu engang ligner en videre deltagelse for Horsens.
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #43: 26 Apr 2008, 12:49 »

Dejligt at få GIF med i en Update Opstemt

Go'  update Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #44: 26 Apr 2008, 13:24 »



    Mesterskabet til Østjylland?
      24.09.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Snakken om metal til Jylland breder sig, de tidligere nedrykningskandidat er, AC Horsens,
placerer sig nemlig med hele 6 point ned til FC København på 2. pladsen. De Gule fra Østjylland har vundet alle deres nuværende kampe, hvilket indebærer at de har høstet flere point end sidste sæson, som er meget imponerende.

Den sjette kamp AC Horsens spillede i denne sæson var imod AGF, de har haft mange møder og de seneste år, har AC Horsens sluppet bedst fra dem. Hvilket de også gjorde i denne kamp. Selvom AC Horsens smed en føring på 3-1 væk, så afgjorde Niels Lodberg kampen i slutminutterne med to flotte scoringer. Opgøret endte 5-3 til hjemmebaneholdet fra Horsens og sejren var meget vigtig.

Randers FC og Brøndby IF blev derefter hængt op i træerne, for AC Horsens legede med dem i begge kampe. Først skulle hestene smage på tigerens skarpe tænder, hvilket blev til en god omgang jysk-krig. To mål blev fordelt efter 10 minutter, hvor Gilberto og Bernhardsson stod for dem. Tigeren var skarpest på alle punkter, som betød at viseren viste stillingen 1-3, fordi Rieper havde lavet to mål. I slutminutterne fik Randers FC en scoring, for Fabinho hoppede over tigerens hale og gjorde det til 2-3. Den efterfølgende kamp skulle spilles hjemme på Forum Horsens Stadion,
modstanderen var Brøndby og de fik et knebent nederlag på kontoen. Månedens mål blev lavet efter 4 minutter, hvor Henrik Hansen skød tilskuerens hjerte op i halsen. Et fantastisk mål kom til syne, og dette var grunden til Horsens modtog en sejr på 1-0 over den svære modstander.

Den niende og tiende kamp i sæsonen var hårde kampe, først skulle man møde Esbjerg. Horsens kom rigtig godt fra start, for Thomas Kortegaard slog en fantastisk bold ind over til Danny Olsen bagerst i feltet, han hamrede til den og krydset modtog et hårdt skud. SAS Ligaens topscorer, Mads Rieper, skulle også have æren af at lave mål, han scorede i det 70. minut. Kampen manglede dog ét enkelt mål, hvilket blev lavet af Gullerud fra Esbjerg.

Apropos at lave ét enkelt mål, gjorde Brian Nielsen sig godt bemærket i Odense. Efter en stille affære og få chancer, satte Nikolaj Emil Birk Poulsen sin unge komet på banen i det 80. minut. Det blev en klasse udskiftning, for 1 minut før tid, gjorde den tidligere Vejle-spiller det onde imod Arek Onysko og hans holdkammerater. Hans første mål i AC Horsens trøjen blev en realitet, og Horsens fansene hyldede ham som en gud! Hvilket resten af holdet også blev gjort, for alt går godt og et mesterskab er inde for rækkevidde.


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010