home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38609 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #15: 24 Apr 2008, 18:26 »


    Horsens handler stort ind!
      02.08.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Byttehandel med Lyngby, giver ACH målmandstalent
Lyngby vælter med talenter, da de både har Mikkel Beckmann, Kim Aabech og Emil Dyre. Et af deres mest ukendte talenter er kommet til AC Horsens, og han vil overtage målet efter Søren Jochumsen. Lyngby var mændene bag handlen, da de havde set sig lune på nordmanden Magne Sturød.




Han blev hentet for et beløb på 400,000 kroner, plus målmanden Thomas Seidelin. Sturød er glad for at kunne få karrieren på rette spor igen.

"Jeg har haft to mislykkede ophold i OB og AC Horsens, men nu tror jeg at klubben er fundet. Lyngby spiller noget flot fodbold og det vil jeg gerne være en del af, for sådan vil jeg og så spille. Alle gode gange tre som man siger, for jeg trænger til at få noget succes i Danmark. Der skal kæmpes og det vil jeg gøre. Jeg har lært meget om mig selv i Horsens, men et skifte var på tide," udtaler Magne Sturød.

Silkeborg bliver ryddet af Horsens
Silkeborg IF har mange talenter, og det ved Nikolaj Emil Birk Poulsen. Derfor har hele tre spillere skiftet den røde trøje ud med en gul, og alle vil styrke holdet i fremtiden. Den første der tog sydpå var forsvarspilleren Christian Thyboe-Thomsen, der har kostet den nette sum af 240,000 kroner. Han er kvik i sine tanker, plus at han er en fantastisk mand til at tackle. At mestre tacklinger er Thyboe-Thomsen ikke den eneste der kan, for han vil blive genforenet med Thorbjørn Holst. Thorbjørn er stærkere i hovedspillet, men han er ikke så hurtig. De vil supplere hinanden godt, når de bliver ældre, da de mangler rutine til at være i et forsvar.

Den kendteste Silkeborg spiller, der har skiftet trøje er angriberen Jimmy Mayasi. Han er en perfekt angriber, da han både kan heade bolden i mål og skyde fra lang afstand. Han kan også løbe fra de fleste modstandere, og hans teknik er meget god. Jimmy er dansk, men han er halv congoleser. Han er 20 år gammel og meget ambitiøs, hvilket var grunden til at skiftede.

"AC Horsens kan give mig en masse, som Silkeborg ikke kan. SAS Liga fodbold er det væsenlige, for jeg vil meget gerne spille på et højere plan. Niveauforskellen skulle være utrolig stor, og det er jeg glad for. Mit niveau rækker forhåbentlig til mere end 1. division. Jeg ville gerne teste mig selv, og se om jeg kan stå distancen hos en anden klub," udtaler Jimmy Mayasi.

Vejle sælger endnu et talent, denne gang til Horsens
Hvis man siger Vejle Boldklub, tænker de fleste på midtbanespilleren Steffen Kielstrup, men nogen tænker på Brian Nielsen. Det gjorde Nikolaj Emil Birk Poulsen, og han har nu sikret sig en herre med en stor fremtid. Brian Nielsen er meget hurtigt, og det skal understreget. Han kan løbe fra alle forsvarspillere i SAS Ligaen, hvilket AC Horsens mangler på fløjene. Han er gennembrudstærk og kan blive en legende i Horsens-trøjen. Han ved dog at han ikke er populær i Vejle mere.

"Det var et svært valg, men AC Horsens trækkede meget i mig. Jeg trængte til at spille i SAS Ligaen igen, og derfor skiftede jeg klub. De fleste spillere drømmer om Superligaen, og når man har muligheden skal man gribe den. Horsens rykker ikke ned de næste mange år, så jeg kan blive her i lang tid. Vejle er sikkert ikke glade for mig mere, men jeg håber de sætter pris på min tid i klubben. Jeg skal nok lade være at vise mig i Vejle, hvertfald ikke de næste par måneder," fortæller Brian Nielsen med et stort smil på læben.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #16: 24 Apr 2008, 19:12 »

Synes ikke jeg modtager den nødvendige respons for at kunne udvikle bloggen. Har i noget der skal ændres eller skriver i ikke, fordi det er perfekt?

Håber på noget konstruktivt kritik!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #17: 24 Apr 2008, 19:13 »

Kunne godt tænke mig et overblik over dine handler.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #18: 24 Apr 2008, 19:15 »

Kunne godt tænke mig et overblik over dine handler.

Indkøb:
Nikola Saric
Morten Thomsen
Jimmi Mayasi
Brian Nielsen
Thorbjørn Holst
Christian Thyboe-Holst
Thomas Seidelin

Salg:
Magne Sturød
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #19: 24 Apr 2008, 19:27 »

gode updates og rigtig gode indkøb. men forstod bare ikke hvorfor du solgte magne sturød men det kommer vel nok til at gå. god måde du skriver på og jeg vil gerne sige at det ikke er ligesom Kings Of serien!
Logged


cadel_evans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #20: 24 Apr 2008, 19:35 »

god start og gode updates jeg følger med nu...jeg kunne godt undvære alle spillernes udtalelser da jeg bare syntes det er fyld....genneralt meget godt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #21: 25 Apr 2008, 13:37 »



    AC Horsens i overlegen stil
      14.08.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Hvem havde regnet med Den Gule Fare var placeret på førstepladsen med maksimum point efter 5 kampe. Især når man tænker på modstanderne, hvoraf FC København og FC Midtjylland var indblandet. En smuk bedrift, som vi har nærstuderet og analyseret.

Solidt forsvarspil og perfektionist på dødbolde
Forsvarspillet har været en klasse for sig, og AC Horsens har lukket færrest mål ind i SAS Ligaen. Kun ét enkelt mål er blevet hamret forbi Søren Jochumsen. Manden bag målet var Winston Reid, der i femte spillerunde headede bolden ind bag 'Super Søren'. AC Horsens var dog en klasse over FC Midtjylland, selvom kampen blev spillet på Heden. At kunne forlade SAS Arena med en sejr på hele 1-4 er fantastisk, og man kan roligt sige spillerne fra Horsens blev hyldet som guder.

Mads Rieper har været SAS Ligaens bedste spiller, og hans navn er broderet på toppen af topscorerlisten. Hele 7 mål af centerforsvaren er lavet i fem kampe, hvilket er sket på dødbolde. En gennemøvet kombination, har gjort AC Horsens utrolig farlig på hjørnespark. Denne kombination har sikret Horsens mange point hjem til Langmarksvej, som man kunne se på 0-3 sejren over Viborg FF. Gilberto Macena lavede kampens første mål, imens Mads Rieper lavede kampens sidste to kasser. Begge var selvfølgelig på et hjørnespark, smækket indover af Danny Olsen.

Henrik Hansen er fejlfri, hvilket hjælper angrebsparret
At have en spiller med en kaliber som Henrik Hansen, kunne alle hold tænke sig. Han er en af de tilbageværende 10'ere, som man kendte dem i gamle dage.
Han er styrmanden og med sin flotte indstilling til spillet, sikre han mange point hjem til Horsens. Perfekte afleveringer og hurtige ryk er blevet hans varemærke, hvilket FC Nordsjælland kunne mærke på Forum Horsens Stadion. Endnu en 3-0 sejr blev en realitet, og Henrik Hansen var en af kampens afgørende faktorer. Han lagde op til ét af Riepers to mål, imens der blev begået straffespark imod ham. Hansens midtbanemakker Danny Olsen tog sig sikkert af det, som sikrede Horsens en vigtig sejr.

Fight, trods sved på panden
Den tredje kamp i denne sæson, skulle spilles i Lyngby. Selvom kampen sikkert blev vundet med 0-3, var der fight hele vejen igennem. Henrik Hansen åbnede for godteposen, da han efter 34 minutter scorede på et langskud. Holdkammeraterne hyldede ham, ligesom de få medrejsende fans fra Horsens. En hyldest var Henrik Hansen ikke den eneste som modtog, for Gilberto kom også på måltavlen. 0-2 ved pausen. I anden halvleg scorede den målfarlige Mads Rieper endnu et mål, det afgjorde kampen for den havde balanceret en smule. Lyngby brændte nemlig et straffespark i starten af anden halvleg.

Apropos brænde, så stod Søren Jochumsen en brandkamp hjemme imod FC København. Udebaneholdet fra København havde 15 skud på mål, men Jochumsen hoppede op og ned og hid og did. Ingen bolde kunne komme ind mellem hans stænger, for Sørens handskerne var nærmest smurt med lim. Jesper Christiansen smed alt væk i den anden ende, da han efter 86 minutter lavede et kæmpe drop. Steffen Algreen var hurtig på returbolden, og han gjorde det til kampens resultat på 1-0. Denne kamp sendte AC Horsens foran med 3 point, ned til netop FC København.


Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #22: 25 Apr 2008, 13:51 »

For poker da.. det er en fantasktisk start du har fået dig der Cesc. Håber du kan blive ved spille sådan. Og så har du en Center forsvar som topscore! KIU Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #23: 25 Apr 2008, 13:56 »

For poker da.. det er en fantasktisk start du har fået dig der Cesc. Håber du kan blive ved spille sådan. Og så har du en Center forsvar som topscore! KIU Smiley

Mange tak skal du have. Der er faktisk en handel mere på vej - og den er dyr! Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #24: 25 Apr 2008, 14:37 »



    Opsigtsvækkende skifte
      30.08.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Horsens nyindkøbte spiller, kan man roligt betegne som en fantastisk handel. Den Gule Fare måtte også punge ud med hele 2,2 millioner, hvilket aldrig før er sket i klubbens historie. Navnet på spilleren er kendt i hele Danmark, især i København og Herning. Christian Traoré var engang på de flestes læber, da han kamp på kamp leverede en solid præstation. Dette skal han genfinde i AC Horsens, som hentede ham i svenske Hammerby.

”At spille i Sverige var meget sjovt, og det var spændende at være væk hjemmefra. Man lærer en masse ved at bo i udlandet, hvilket kun er godt for alle mennesker. Jeg har været meget glad for at spille i Hammerby, men jeg følte det var på tide at vende tilbage til Danmark.
AC Horsens var klar med mange penge, og de har spillet strålende fodbold i de første par kampe. Dette var grunden til jeg valgte at skifte netop til Horsens, for jeg vil meget gerne være en del af deres hold. Det bliver meget sjovt at danne forsvar med SAS Ligaens topscorer, da det virker ret unormalt, men jeg tager hatten af for Rieper,” fortæller Christian Traoré, der er halv guineansk.

Traoré har aldrig fået en debut for A-landsholdet, men hele 14 gange har han optrådt for Danmarks U-21. Han var spået til at blive en af de største profiler i danskfodbold, men han glippede desværre. Han er uden tvivl en af Danmarks bedste centerforsvare, men han kunne have opnået mere. Med sine kun 25 år, har han dog stadig potentiel mulighed for at komme på landsholdet. Landsholdet er ikke det vigtigste for ham, da han hellere vil gøre det godt for sine klubhold. Det må man også sige at han har gjort, men kun i en af enderne. Han er nemlig en af få, som aldrig har skudt bolden i mål. Det behøver han heller ikke, hvis man skulle følge Nikolajs ord.

”Han er meget god defensiv, så hvorfor skulle han lave mål? Hans spidskompetence er at få bolden fra modstanderen, ikke at komme forbi ham. Derved gør det intet at han ikke kan lave mål, bare han viser sig som en solid enhed nede bagved. Det er jeg også sikker på han gør, for han er en fremragende fodboldspiller, som vil passe godt ind i vores system,” udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Christian Traoré vil overtage den unge Kenneth Emil Petersens plads ved siden af Mads Rieper. Han har modtaget nummer 17, og han vil fungere som den bagerste mand i fireback-kæden.
Logged

vejlefan1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #25: 25 Apr 2008, 14:43 »

Brian Nielsen bliver så stor super køb!!! Men skod valg af hold Peace ellers en meget god blog Opstemt
Logged

cadel_evans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #26: 25 Apr 2008, 14:50 »

Traoré er et rigtig godt køb...købte ham også til AC og han gør det godt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #27: 25 Apr 2008, 14:51 »

Traoré er et rigtig godt køb...købte ham også til AC og han gør det godt

Købte du ikke Traoré fra Rosenborg? Ham jeg har købt er fra Hammerby.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #28: 25 Apr 2008, 14:51 »

Super blog, KIU!!!! gode indkøb  Shockeret
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #29: 25 Apr 2008, 15:14 »

Dejligt at se du er tilbage på blogscenen. Nogle flotte lange updates du har fået lavet dig der, men synes de er lidt for ensformet.  Mange af opdateringer handlede lidt for meget om handlerne, ved godt du skal have handlet ind osv. Men du kunne godt cutte dem lidt ned, da jeg synes at det ikke er så nødvendigt med så lange updates om spillerhandler.
Nogle super spændenede indkøb, du har sikret dig fremtiden. Fantastisk start på sæsonen, 5 kampe og 5 sejre, jeg tager hatten af for det. Men håber du kan blive oppe i toppen, men pokalen skal du også satse på, som du også nævner tidligere.
Glæder mig til at høre mere om "De gule" Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010