home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Snooker
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 Udprint
Forfatter Emne: Snooker  (Læst 112926 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #495: 02 Mar 2014, 13:25 »

Jeg ved ikke, om der er nogle herinde, der stadig følger med i snookersporten? Ronnie O'Sullivan har i hvert fald sat sig for at vise, at han er den bedste nogensinde ved at ødelægge alt og alle. I sidste måned vandt han overlegent The Master med 10-4 over Selby i finalen, mens han i semi- og kvartfinalen legede med henholdsvis Maguire og Walden. 6-2 og 6-0 blev de kampen vundet med. Ægget som blev tildelt Ricky Walden ses af nogle som den bedste snooker præstation nogensinde. Kampen tog kun 57 minutter og 48 sekunder. Dertil lavede Ronnie 556 point uden at Walden kom på tavlen. Det højeste antal nogensinde.

Mange snakker om de store engelske fodboldspillere, Lewis Hamilton, Christopher Froome, Jessica Ennis, Bradley Wiggins, Mo Farah osv, men den her mand er måske nok egentlig Englands største sportsmand. Hatten af.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #496: 04 Mar 2014, 17:45 »

Det endte også med Ronnie-sejr i Welsh Open. Ligesom i The Masters var han outstanding og slog i finalen Ding Junhui med 9-3. Minsandten om han ikke også lukkede festen af med 147, hvor han også lige viser, at han spiller lige så godt med venstre som med højre. Jeg linker breaket sidst i indlægget, så folk kan se det, hvis de vil. Folk der følger sporten ville vide, hvor sindssygt det er.

Nu skal man passe på, hvad man siger, men det virker som om, at man ligeså godt kan aflyst China Open og VM i Sheffield og så skrive Ronnie O'Sullivan på de to titler.

http://www.youtube.com/v/aVfUhWjkp0A

http://www.bbc.com/sport/0/snooker/26407655
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #497: 04 Mar 2014, 17:47 »

Ronnie O'Sullivan er (sammen med Phil Taylor) uden tvivl en af de bedste engelske sportsmænd nogensinde. Han er også en tosse, men at han er en gudsbenådet snookerspiller kan man ikke tage fra ham.
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #498: 04 Mar 2014, 17:58 »

Ronnie O'Sullivan er (sammen med Phil Taylor) uden tvivl en af de bedste engelske sportsmænd nogensinde. Han er også en tosse, men at han er en gudsbenådet snookerspiller kan man ikke tage fra ham.
Jeg synes, at han er pisse sej egentlig. Ja, han har været en tosse, men jeg synes aldrig, at han har gjort noget helt vildt vanvittigt. Han har haft mange problemer selv med depressioner, alkoholmisbrug, stoffer osv. Måske som konsekvens af en ikke så nem barndom, hvor faren fik 18 års fængsel for mord, mens moderen også fik fængselsstraf for skattesnyd. Noget han desuden har bekæmpet med løb, som han beskriver i sin bog 'Running'. Han kan blandt andet løbe 10 km på under 35 minutter. Noget de færreste kan prale af.

Derudover er han kommet med et par kontroversielle udtalelser. Blandt andet den med at han spillede bedre med sin dårlige hånd, end modstanderen gjorde med sin gode. Hvilket så også var rigtigt. Der er flere igennem årene, men det er den, jeg bedste kunne huske. Men jeg synes, at han er en formidabel sportsmand. Med meget karisma selvfølgelig. Jeg foretrækker ham langt over andre snookerspillere som John Higgins og Stephen Lee, som har været en skamplet for sporten med deres matchfixing-sager.

Tosse? Helt bestemt, men en sej en af slagsen.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2014, 18:01 af Jakob E » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #499: 04 Mar 2014, 18:03 »

Nej, jeg mente skam heller ikke noget vanvittigt. Han har dog sine problemer rent mentalt, og han har ofte givet mig indtryk af at være temmelig opmærksomhedssøgend e. Han bliver aldrig min favoritspiller, men man kan som sagt ikke nægte hans enorme talent.

I øvrigt mener jeg ikke at Higgins er en skamplet i forhold til den "matchfixing"-sag, hvor han i øvrigt blev frikendt for selv match-fixingen.
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #500: 04 Mar 2014, 18:06 »

Nej, jeg mente skam heller ikke noget vanvittigt. Han har dog sine problemer rent mentalt, og han har ofte givet mig indtryk af at være temmelig opmærksomhedssøgend e. Han bliver aldrig min favoritspiller, men man kan som sagt ikke nægte hans enorme talent.

I øvrigt mener jeg ikke at Higgins er en skamplet i forhold til den "matchfixing"-sag, hvor han i øvrigt blev frikendt for selv match-fixingen.
Han er heller ikke min favoritspiller. Men han er ved at blive en af dem. Selvfølgelig fordi at han er for vanvittig. Higgins blev frikendt, men fik 6 måneders karantæne for at have bragt spillet i miskredit. Noget jeg synes er meget fair, når man ikke melder ud, at man er blevet tilbudt matchfixing.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #501: 04 Mar 2014, 18:08 »

Selvfølgelig fair med karantænen når han ikke rapporterer det. Det er dog noget helt andet end Stephen Lees sag, vil jeg mene.
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #502: 04 Mar 2014, 18:10 »

Selvfølgelig fair med karantænen når han ikke rapporterer det. Det er dog noget helt andet end Stephen Lees sag, vil jeg mene.
Selvfølgelig er Lees sag den værste sag. Det er totalt uacceptabelt. Men jeg synes ingen af sagerne er gode, og jeg vil klart foretrække Ronnie over dem begge. Men der er vi nok bare forskellige.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #503: 04 Mar 2014, 18:17 »

Ingen af sagerne er gode, nej. O'Sullivan har nu også lidt kontroverser bag sig, men det er nu mere hans attituder jeg ikke altid er fan af. Og så synes jeg aldrig det er sjovt når den samme vinder hele tiden, så derfor håber jeg som regel han taber...
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #504: 04 Mar 2014, 18:22 »

Ingen af sagerne er gode, nej. O'Sullivan har nu også lidt kontroverser bag sig, men det er nu mere hans attituder jeg ikke altid er fan af. Og så synes jeg aldrig det er sjovt når den samme vinder hele tiden, så derfor håber jeg som regel han taber...
Jeg medgiver gerne, at det var sjovere, dengang man kunne få en Hendry-O'Sullivan-kamp. Sådan er det desværre ikke længere. De seneste år har han godt nok været helt igennem suveræn.

Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #505: 04 Mar 2014, 19:19 »

Ronnie er min absolut favoritspiller. Han bringer snookeren op på et uhyrt niveau, og man sad, og rystede, da han lavede 147 den anden dag. Det var så exceptionelt, og prikken over i'et på en turnering hvor han spillede helt uovertruffen, og fejede hver en modstander decideret af banen. Han har karisma, klasse og gør bare snooker så fandens underholdende. Og så hjælper det selvfølgelig også på det, at han er Gooner.
Logged

Simply Arsenal.

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #506: 04 Mar 2014, 19:24 »

https://www.youtube.com/v/g_eIj28L1xk

Her er breaket med HKH som speaker. I øvrigt en kommentator de færreste når til sokkeholderne.
Logged

Simply Arsenal.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #507: 05 Mar 2014, 00:01 »

https://www.youtube.com/v/g_eIj28L1xk

Her er breaket med HKH som speaker. I øvrigt en kommentator de færreste når til sokkeholderne.
Wow, tusind tak for det! HKH er genial. En af de bedste danske sportskommentatorer der findes.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #508: 07 Mar 2014, 11:39 »

Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #509: 28 Apr 2014, 15:20 »

Neil Robertson har indtil videre lavet 99 100-breaks i sæsonen. Fuldstændig vanvittig, når man tager i betragtning at Judd Trump havde rekorden med 61 i en sæson.

2. runde mod Mark Allen ved VM. I 19. frame når han op på 94, og mangler kun sort fra pletten... Men misser.

Håber virkelig han når de 100.


EDIT: Næste frame. Prøver Mark Allen at forære ham et 100 break? Igen laver han en fejl, og Neil er igen muligvis på vej mod de 100..

EDIT2: Nej, nej, nej... Når 92, og mangler rød og sort. Svær rød der ligger næsten klods op af banden. Han misser..

Han besejrer dog Mark Allen i overlegen stil med 13-7, og får dermed 25 nye frames i kvartfinalen hvor han forhåbentlig når de 100.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2014, 15:28 af U-4-E » Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010