home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Snooker
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36 Udprint
Forfatter Emne: Snooker  (Læst 113001 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #480: 01 Maj 2012, 22:17 »

Stephen Hendry har valgt at stoppe karrieren. Det har han lige udtalt efter hans store nederlag. Der er fair nok. Manden skal igennem kvalifikationsrunde rne, da han er udenfor top 16. Det ændrer dog intet ved, at han med afstand er den bedste snookerspiller, der nogensinde har eksisteret. Han er den største legende. 7 VM-titler, 6 Masters og 5 UK Championships, 11 147-breaks og næsten 775 100-breaks.


Han vil uden tvivl blive savnet!

Som der er en der skriver på HKH's facebook side, så kan man vel godt forstå ham. En spiller af hans ære og værdighed, fortjener ikke sådan en lussing. Hellere bevare mindet om den største spiller nogensinde.

Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #481: 01 Maj 2012, 22:21 »

 Græder
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #482: 01 Maj 2012, 22:44 »

Gå nu hjem, Christian Simony. Du er så ulidelig at høre på. Jeg glæder mig ikke engang til finalen, når han skal være medkommentator, HKH får jo ikke et ord indført.

Desuden er Simony da bestemt ikke Ryan Day-fan. Han jubler næsten, når han brænder.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #483: 02 Maj 2012, 08:09 »

Gå nu hjem, Christian Simony. Du er så ulidelig at høre på. Jeg glæder mig ikke engang til finalen, når han skal være medkommentator, HKH får jo ikke et ord indført.

Desuden er Simony da bestemt ikke Ryan Day-fan. Han jubler næsten, når han brænder.

Nå, så er det da ikke kun mig der synes han er irriterende. Jeg synes hele tiden han forsøger at være sjov, og det virker bare som om det er så påtaget. HKH solo, tak.
Logged



blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #484: 02 Maj 2012, 08:33 »

Gå nu hjem, Christian Simony. Du er så ulidelig at høre på. Jeg glæder mig ikke engang til finalen, når han skal være medkommentator, HKH får jo ikke et ord indført.

Desuden er Simony da bestemt ikke Ryan Day-fan. Han jubler næsten, når han brænder.

Jeg synes mest af alt han lyder som en halv alkoholisk, arrogant, flabet og spydig nar. Synes virkelig han formår at ødelægge en kamp. HKH når han ihf. ikke til sokkeholderne!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #485: 03 Maj 2012, 20:30 »

Jeg hørte noget om en klage og navnet Williams i samme sætning?? Nogen der ved noget?
Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #486: 02 Dec 2012, 22:17 »

Er der nogen der ved hvorfor HKH ikke kommenterer på Eurosport? Irriterende simoni er på eurosport 2 og på eurosport er der en eller anden kedelig gut
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #487: 30 Apr 2013, 17:31 »

Det er fulstændigt vildt som Hr. Rocket piller ALT spilleglæde ud af hans konkurrenter. Vanvittigt niveau at ligge for dagen, når han har haft 12 måneders konkurrencepause..
Logged

:-)

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #488: 30 Apr 2013, 17:32 »

helt hjernedødt så godt han spiller. Aldrig set noget lignende
Logged

Hej alle mine venner

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #489: 30 Apr 2013, 18:41 »

Havde desværre ikke mulighed for at se dagens session, men så ham i går aftes mod Carter, hvor han for det meste gjorde hvad det passede ham. Det er jo vanvittigt at han kan være væk i et år, og stadig være så meget bedre end de fleste.

Ville gerne se ham og Murphy i finalen, men det kan jo desværre ikke lade sig gøre.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #490: 30 Apr 2013, 18:46 »

Han beviser ved disse præstationer, at han, på trods af depression, pause, kontroverser og så videre, er den mest talentfulde snookerspiller, verden nogensinde har set. Jeg var kæmpe fan af Hendry som i mange år havde drabelige opgør med Ronnie, men jeg må erkende, at jeg er stor stor fan af O'Sullivan. Hvor er han bare gennemført vanvittig en mand. Sikke en karriere og sikke et liv.

Jeg tror på en finale mellem Ricky Walden og Ronnie O'Sullivan.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 19:01 af Jakob E » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #491: 01 Maj 2013, 17:55 »

Utrolig spændende kamp mellem Trump - Murphy på Eurosport nu! Stillingen 11-11! 3 frames endnu!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #492: 02 Maj 2013, 16:37 »

Vanvittig snooker Trump og Ronnie spiller lige nu. Vil anbefale folk at nyde den sidste frame i første session på Eurosport. Stillingen er 4-3 til Ronnie.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #493: 06 Maj 2013, 22:40 »

Så løb hr. Rocket selvfølgelig med titlen igen. Latterlig godt spil han har præsteret. Ebdon som var medkommentator, var da kæmpe fan i hvert fald Opstemt

Havde selvfølgelig også Ronnie til at vinde titlen til odds 7!
Logged

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Snooker
« Svar #494: 25 Sep 2013, 20:20 »

En af sportens allerstørste stjerner, Stephen Lee, er blevet tildelt 12 års karantæne for sin medvirken i match-fixing. Sagen har kørt længe, men for ca. halvanden uges tid siden, blev Lee kendt skyldig, og i dag fik han straffen på 12 år.

Selv siger han, at han er knust og oprørt over, hvad der er sket og nægter sig skyldig. Denne historie må siges at være en skamplet for snookersporten. For blot et par år siden fik John Higgins et halvt års karantæne for at bringe spillet i miskredit. Det skal helst ikke tegne sig som et alment problem. Nu har snookerforbundet i hvert fald vist, at der er nultolerance overfor den slags.

Vinder Lee ikke sin appelsag, så må karrieren med største sandsynlighed være slut.
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010