home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 986 987 [988] 989 990 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1765321 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14805: 04 Mar 2012, 22:43 »

Det er jo kun i det øjeblik man har noget at skjule, at man ikke vil lade sig registrere.. Det vil blive mere besværligt for familien Danmark at komme ind til kampe, da de jo ikke bare lige kan tage ind lørdag eftermiddag til kampen, hvis der er godt vejr og børnene keder sig. Men det er jo en udvikling, som vil ske, hvis man ikke på andre måder kan få kvalt den tendens med uroligheder på de danske tribuner..

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14806: 04 Mar 2012, 22:44 »

Jeg brækker mig når jeg skal læse folks kommentarer på diverse internet forums omkring pyroteknik. Jeg har forståelse for, at folk ikke deler den samme holdning som mig, men forhelvede hvor kan jeg ikke klare når folk siger, at det de ikke er rigtige fans. Det er folk der har viet deres liv til holdet, som rejser Europa rundt for, at støtte spillerne, så meget som overhovedet muligt. Derudover fatter jeg intet omkring mediernes synspunkt. At kampen skal blive husket for tyve romerlys hvor der måske lå tre på banen (hvilket på ingen måde er acceptabelt), end at, en stiv AaB fan løber på banen og bevidst prøver, at smække Claudemir ned. Min pointe er vel, at de uofficielle fans fra FCK, ikke var en flok voldsmænd, men bare nogle passioneret fans, som der giver dét ekstra for holdet. Til sidst skal der da også lige lyde en klapsalve til AaB's ufattelige dygtige sikkerheds-team, havde det ikke været for Augustinussen, eller en anden spiller havde ham tossen da kunne løbe rundt der til det passede ham.  

FCK

HansenLFC
Gæst

« Svar #14807: 04 Mar 2012, 22:46 »

Nu var mit forslag jo, at når en fangruppe gik over stregen, som det skete idag, så måtte holdet spille for tomme tribuner på hjemmebane, og på udebane er det kun hjemmeholdets sæsonkortholdere, der får lov at komme ind.

Nu ved jeg ikke hvor in det er i andre klubber med sæsonkort.

Men jeg havde faktisk ikke på fornemmelsen at det er noget som er særlig brugt mere? Så tænker bare der kommer ufattelig lidt tilskuere så.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14808: 04 Mar 2012, 22:46 »

Det er jo kun i det øjeblik man har noget at skjule, at man ikke vil lade sig registrere.. Det vil blive mere besværligt for familien Danmark at komme ind til kampe, da de jo ikke bare lige kan tage ind lørdag eftermiddag til kampen, hvis der er godt vejr og børnene keder sig. Men det er jo en udvikling, som vil ske, hvis man ikke på andre måder kan få kvalt den tendens med uroligheder på de danske tribuner..

Det kan du helt sikkert have ret i, så må man få fingeraftryk lavet på dagen, taget et billede og vupti spyttes et kort ud, eller er lagret i databasen og næste gang, så skal du bare give fingeraftryk for at komme ind... (langt ude, men kunne lade sig gøre, og håber da aldrig det sker)

Men det vil være mere besværligt og her er straffen så på klubberne igen, samt dem som syntes det er for besværligt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14809: 04 Mar 2012, 22:48 »

Men jeg havde faktisk ikke på fornemmelsen at det er noget som er særlig brugt mere? Så tænker bare der kommer ufattelig lidt tilskuere så.

Altså i Parken er næsten hele nedre C sæsonkort og øvre C og Øvre A er der lidt og lidt på sektion 12.... og så er der familietribunen... at det så ikke afspejler sig i tilskuertallet er en helt anden sag Peace

plutonium
Manager

« Svar #14810: 04 Mar 2012, 22:49 »

Det er folk der har viet deres liv til holdet, som rejser Europa rundt for, at støtte spillerne, så meget som overhovedet muligt.

Fanatisme er aldrig en god ting.

Jeg har dog forståelse for dit synspunkt så langt, at selvfølgelig er det stadig fans. Men jeg vil så vende den om - hvorfor er regelbrydere større fans end andre? SKAL man gå til ekstremer for at være en dedikeret fan?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14811: 04 Mar 2012, 22:50 »

Jeg brækker mig når jeg skal læse folks kommentarer på diverse internet forums omkring pyroteknik. Jeg har forståelse for, at folk ikke deler den samme holdning som mig, men forhelvede hvor kan jeg ikke klare når folk siger, at det de ikke er rigtige fans. Det er folk der har viet deres liv til holdet, som rejser Europa rundt for, at støtte spillerne, så meget som overhovedet muligt. Derudover fatter jeg intet omkring mediernes synspunkt. At kampen skal blive husket for tyve romerlys hvor der måske lå tre på banen (hvilket på ingen måde er acceptabelt), end at, en stiv AaB fan løber på banen og bevidst prøver, at smække Claudemir ned. Min pointe er vel, at de uofficielle fans fra FCK, ikke var en flok voldsmænd, men bare nogle passioneret fans, som der giver dét ekstra for holdet. Til sidst skal der da også lige lyde en klapsalve til AaB's ufattelige dygtige sikkerheds-team, havde det ikke været for Augustinussen, eller en anden spiller havde ham tossen da kunne løbe rundt der til det passede ham.  

Kan man da ikke støtte sit hold uden romerlys? Jeg synes personligt det så langt bedre ud med flagene, desværre var det jo nok dem der blev brugt til at smugle romerlysene ind i. Risikoen for at gøre uoprettelig skade på eksempelvis et øje, er i øvrigt langt mindre med et flag.

Hvad sikkerhedsvagterne angår, så er der vist mange steder, at de har direkte ordre til, at de ikke må følge efter en baneløber, hvis han først er nået ind på banen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14812: 04 Mar 2012, 22:52 »

Og hvad så?

Her i Aalborg har jeg i øvrigt indtryk af, at det er ret brugt. Det kunne jo i øvrigt være med til, at flere valgte at købe sæsonkort.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14813: 04 Mar 2012, 22:54 »

Jeg kan helt fra et overordnet synspunkt følge din holdning, for mig er problemet bare at når de "vier" deres liv til holdet og skaber stemning på det ene tidspunkt, men skader klubben (holdning til klubben, klubbens image, økonomisk) så smiler jeg med det ene øje, men græder i lårtykke stråler med det andet!

Vier jeg livet til mit arbejde, hvis jeg arbejder hele tiden, men skuffer kunderne, er ubehøvlet overfor dem, er en pestiles for firmaet - men derudover gør mit arbejde godt. Hvis firmaets ry og rygte bliver dårligt, mister kunder (tilskuere, sponsorer) - så er det jo ligegyldigt det hele.... (ved godt de ikke er ansatte)

Men som revisor vælger vi jo også vores kunder ud fra vores image... Vi har ikke kunnder der bevidst snyder, og opdager vi det, gider vi ikke have dem som kunder... Så hvis dem der bruger nødblus, kanonslag osv... ødelægger FCK's imange så må de jo bare ud... Smiley

Derudover kan jeg egentlig ikke se et problem med romerlys, hvis det var lovligt og blev på tribunen... = ordnende forhold. Men det er de jo bare ikke, som det er idag.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14814: 04 Mar 2012, 22:56 »

Fanatisme er aldrig en god ting.

Jeg har dog forståelse for dit synspunkt så langt, at selvfølgelig er det stadig fans. Men jeg vil så vende den om - hvorfor er regelbrydere større fans end andre? SKAL man gå til ekstremer for at være en dedikeret fan?

Jeg mener ikke, at 'regelbrydere' er større eller for den sags skyld bedre fans. Jeg mener bare, at man skal huske på, at de ikke er kriminelle, eller jo det er de jo i princippet da det, at fyrer lys af er lovovertrædelse, men folk har det med, at snakke om disse folk, som var det Herstedvester fængsel der var på tur.

FCK

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #14815: 04 Mar 2012, 22:58 »

Kort og godt.
Pyroteknik eller ej - Ændrer ikke på ens kvalitet som fan. (At jeg så selv ikke bryder mig om det er noget andet).
Det hører ikke hjemme inde på banen og umiddelbart mener jeg slet ikke det skal være på stadion. Men det ændrer i mit hoved ikke på ens kvalitet som fan, de gør det jo for, at skabe stemning, skubbe holdet frem og vise deres støtte. At de så i mit hoved gør det modsatte, det er noget helt andet.

Jeg synes det var skandaløst at se på i dag. At en fodboldkamp ender med at skulle huskes for pyroteknik og tosse på banen, det er mig en gåde hvordan det kan komme så vidt.

Jeg må erklære mig enig og råbe hurra for de folk som mener, at man ligeså godt bare kan gøre en masse mere ud af, at sikre sig at vide hvilke folk der kommer ind til kampene, om det så er via fingeraftryk eller andet, fuck da det. Hvis man intet har at skjule så har man intet at frygte. For mig at se er det da positivt hvis vi kan slippe for idioter på de forskellige stadions, det vil da øge antallet af tilskuere, idet at flere folk som holder sig hjemme (grundet idioter) endelig føler sig trygge nok til, at komme til kampene.
For mig at se holder de der reklamer om, at man skal komme på stadion og støtte sit hold ikke en skid, folk bliver sgu ikke overbevist på grund af en reklame på et halvt minut. Nej det handler om, at man skal gøre det trygt og sikkert for selv familier at komme til kampene, så skal vi nok se et øget tilskuerantal.

Så slutteligt til selve kampen.
Vi har lige rust der skal rystes af, men jeg synes vi kommer godt fremad i anden halvleg hvor vi jo så også får scoret et flot mål af Damen.
At vi så ikke kan holde Aab fra chancer, det er sgu ikke for godt, og det her vores rust melder sig ind igen, desværre.
Jeg er meget optimistisk omkring CV som træner og jeg mener helt klart, at en uafgjort på Aalborg stadion er godkendt taget kampen i betragtning.
Jeg ser frem til næste kamp hvor vi gerne skulle slå Sønderjyske på hjemmebane.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14816: 04 Mar 2012, 22:58 »

Jeg mener ikke, at 'regelbrydere' er større eller for den sags skyld bedre fans. Jeg mener bare, at man skal huske på, at de ikke er kriminelle, eller jo det er de jo i princippet da det, at fyrer lys af er lovovertrædelse, men folk har det med, at snakke om disse folk, som var det Herstedvester fængsel der var på tur.

Støtter du dit hold, hvis du opfører dig på en måde, så klubben egentlig ikke ønsker dig som fan?  Wink

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14817: 04 Mar 2012, 23:02 »

Støtter du dit hold, hvis du opfører dig på en måde, så klubben egentlig ikke ønsker dig som fan?  Wink

Ja, man støtter holdet, ikke klubben.

FCK

plutonium
Manager

« Svar #14818: 04 Mar 2012, 23:02 »

Det er jeg på nippet til at sige at det er. Den lille (bevares) gruppe der gang på gang laver pyroshows ER kriminelle. De er bare ikke blevet taget.

Jeg er i det hele taget meget imod hele den 'fan/ikke fan'-diskussion der altid kører. Fanskab er noget man finder i hjertet og i hovedet. Store og små fans kan ikke diskuteres, for det er kun den enkelte der kan afgøre det. Men jeg mener helt sikkert at det er en forkert måde at støtte sit hold. Men det er jo så der man kan være enig eller uenig. DÉT kan diskuteres Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14819: 04 Mar 2012, 23:06 »

Det er jeg på nippet til at sige at det er. Den lille (bevares) gruppe der gang på gang laver pyroshows ER kriminelle. De er bare ikke blevet taget.

Jeg er i det hele taget meget imod hele den 'fan/ikke fan'-diskussion der altid kører. Fanskab er noget man finder i hjertet og i hovedet. Store og små fans kan ikke diskuteres, for det er kun den enkelte der kan afgøre det. Men jeg mener helt sikkert at det er en forkert måde at støtte sit hold. Men det er jo så der man kan være enig eller uenig. DÉT kan diskuteres Wink

Jeg mener stadig ikke det er det samme. Jo i bund og grund, men romerlys har i maaaange år været en del af fankulturen rundt omkring i verden. Romerlys bliver brugt til, at skabe en kullise og til at støtte holdet på bedst mulig måde. At nogle folk ikke kan styre det, er en skændsel og jeg kan garantere, at de folk også får det fortalt.

FCK

Sider: 1 ... 986 987 [988] 989 990 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010