home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1765371 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #945: 06 Dec 2006, 23:11 »

Godt med en forklaring Thumbs Up Jeg synes også det er mærkeligt at Celtic kan gå videre, de er ikke et særligt godt hold på udebane, og de kan ligeså godt vinke farvel i næste runde hvis de ikke tager sig sammen på udebane.

Var så lidt..

Ja at gå videre med kun 9 point der er ganske tyndt men gruppen viste sig meget tæt dog skuffer Benfica i forhold til sidste år og derfor går Celtic videre med kun 9 point.. Og ja de når ikke længer i CL ind de er nu..

Don AA
Manager

« Svar #946: 06 Dec 2006, 23:12 »

Godt med en forklaring Thumbs Up Jeg synes også det er mærkeligt at Celtic kan gå videre, de er ikke et særligt godt hold på udebane, og de kan ligeså godt vinke farvel i næste runde hvis de ikke tager sig sammen på udebane.
Det må tiden jo vise så vidt jeg husker så blev de 2 kampe mod Man U samlet 3-3 med en nederlang på 3-2 i Man U og så vandt de 1-0 hjemme og hvis det var over 2 kampe så var de gået videre mod Benfica vandt de 3-0 hjemme og tabte 3-0 ude så der hvade været forlænget spilletid.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #947: 06 Dec 2006, 23:12 »

Puha jeg hørte ikke lige Chip og Chap sige det men det tvivler jeg meget på selvom vi har tjent gode point til vores europa cup kontoen som  jo ikke var alt for god i forvejen  

Så har jeg nok hørt forkert, eller min far har, det var ham der sagde det til mig da jeg ikke lige hørte helt efter. De havde nok være useedede i kvalen alligevel.

Mikkellas
Gæst

« Svar #948: 06 Dec 2006, 23:13 »

Det må tiden jo vise så vidt jeg husker så blev de 2 kampe mod Man U samlet 3-3 med en nederlang på 3-2 i Man U og så vandt de 1-0 hjemme og hvis det var over 2 kampe så var de gået videre mod Benfica vandt de 3-0 hjemme og tabte 3-0 ude så der hvade været forlænget spilletid.

Jeg mener bare ikke at deres forsvar er godt nok. De er en flok boldmongoler dernede, og kan ikke klare at komme under et lille pres fra en angriber.

Don AA
Manager

« Svar #949: 06 Dec 2006, 23:16 »

Nej vi kan nok hurtigt bliver enig om at deres kampe på udebanen ikke har værer gode nok der er gået 3 mål ind på dem i alle 3 kampe men synes bare det er lidt for hurtigt at afskrive Celtic bolden er rund og altid kan ske

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #950: 06 Dec 2006, 23:35 »

At ryge ud af Europa med 7 points i CL, er et bevis på vor tæt gruppen var.
Jeg synes at FCK har gjort det godt.TAK ALLBÄCK OG CO.

N17
Manager

« Svar #951: 06 Dec 2006, 23:54 »

Ja de har ikke været gode nok ude mod Benfica og Man U(eller det var jo meget godt). Men kampen mod FCK mener jeg ikke vi kan bruge til noget. De var videre inden kampen, og virkede næsten som om, at de ikke gad spille kampen.

Det var en helt fortjent FCK sejr, men på billig baggrund.

Men "flot" at ryge ud med 7 point!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #952: 08 Dec 2006, 10:07 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5563797.html

Haha dette her er sgu da lidt morsomt!

Også skal jeg ellers lige sige at everton er på storshopping i fck!

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63573

Og nu rygtes Tobias til elfsborg!  Skuffet Hmm det kan da gå op i hat og briller, hvis cv ikke strammer sig an og kæmper for disse spillere!

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63574

Personligt er det ok hvis Berglund og lars J smutter. Måske osse silber, han er stærk i superligaen, men syntes ikke helt han har fart nok til Europæisk. Men det for jeg nok på hatten for at sige.

LosCules
Gæst

« Svar #953: 08 Dec 2006, 11:44 »

Ja de har ikke været gode nok ude mod Benfica og Man U(eller det var jo meget godt). Men kampen mod FCK mener jeg ikke vi kan bruge til noget. De var videre inden kampen, og virkede næsten som om, at de ikke gad spille kampen.

Det var en helt fortjent FCK sejr, men på billig baggrund.

Men "flot" at ryge ud med 7 point!

Uenig. Hvis Celtic havde vundet, så var de endt som gruppevinder, så det ville være en klar fordel for dem.

Mikkellas
Gæst

« Svar #954: 09 Dec 2006, 21:34 »

http://www.youtube.com/v/DOeLIrui_0s - FCK - Celtic Smiley
Har i set den video? Jeg ser den næsten hele tiden. Ser den mindst en gang hver dag.

Mikkellas
Gæst

« Svar #955: 10 Dec 2006, 15:34 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5563797.html

Haha dette her er sgu da lidt morsomt!

Også skal jeg ellers lige sige at everton er på storshopping i fck!

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63573

Og nu rygtes Tobias til elfsborg!  Skuffet Hmm det kan da gå op i hat og briller, hvis cv ikke strammer sig an og kæmper for disse spillere!

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63574

Personligt er det ok hvis Berglund og lars J smutter. Måske osse silber, han er stærk i superligaen, men syntes ikke helt han har fart nok til Europæisk. Men det for jeg nok på hatten for at sige.

Tror skam ikke at Tobbe tager tilbage til Sverige allerede. Jeg tror hellere han vil spille i Champions League end at spille for et svensk hold der næsten aldrig kommer ind i Champions League.

Hvordan tror i FCK stiller op idag? Jeg tror de stiller i den stærkeste de kan lige nu, altså:
Jesper Christiansen
William Kvist, Brede Hangeland, Michael Gravgaard, Oscar Wendt
Michael Silberbauer, Tobias Linderoth, Hjalte Nørregaard, Jesper Grønkjær
Atiba Hutchinson, Marcus Allbäck

Jeg regner også med at FCK kører sejren hjem idag, de skal have alle tre point for at have en chance for at komme videre som 2'er eller bedste 3'er, så derfor forventer jeg at de kommer ud og spiller sprudlende angrebsivrigt fodbold og giver seerne en oplevelse Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #956: 10 Dec 2006, 17:14 »

Hvis vi lige skal diskuterer alle de rygter der går for tiden med mulig salg af spillere så tror jeg nu ikke på den med Tobias til Elfborg hvor i mod jeg godt tror på at vi kan finde på at sende Silber til Everton, Jesper ryger ingen steder.
Og så er det jo også kommet frem at Lars forlader os til sommer  Græder hvilket nok ikke kommer som det store overraskelse selvom om vi nok alle havde håbet han havde forlænget. At vi så vælger at beholde ham til sommer frem for at sælge ham og dermed få en pose penge for ham er sku fint med mig mon ikke vi overlever økonomisk alligevel  Smiley

Men hensyn til dit gæt på dagens opstilling Mikkellas så tror jeg ikke du har ramt helt ved siden af og ja vi skal sku nok slutte godt og det bliver med en sejr.

Don AA
Manager

« Svar #957: 10 Dec 2006, 19:48 »

Startopstillingen til dagens kamp:
Mål: Christiansen
Forsvar: Kvist - Hangeland - Gravgaard - Wendt
Midtbane: Hutchinson - Linderoth - Nørregaard - Bergvold
Angreb: Berglund - Allbäck

Mikkellas
Gæst

« Svar #958: 10 Dec 2006, 23:08 »

Endnu en sejr. Dog er det ærgeligt at de skal score til sidst.
Er det bare mig eller er Atiba Hutchinson gået amok med at score mål, desværre er der pause nu og så skal han starte helt forfra igen til februar.
Vi fik også set Lasse Qvist i aktion igen idag, og synes han gør det glimrende, især ved Hutchinson's friløber hvor han trækker en forsvarsspiller med så der var et kæmpe hul til Hutch, desværre brændte han den store chance.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #959: 10 Dec 2006, 23:18 »

Ja dejlig og let sejr idag. Det var fint! Hutch-målet var ren verdensklasse; bom, bom, bom, også er den i kassen....SMUKT

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010